The 100. Survival isn’t who you are, it’s who you become.

Pagina 3 van 27 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: The 100. Survival isn’t who you are, it’s who you become.

Bericht van xWildrose op 3/1/2015, 23:35

Ebony Blake

Ebony keek de twee na die bij het vuur gingen zitten. Ze zuchtte, broertjes ook. Ze zocht een plekje op en nestelde zich op de grond en krulde zich op. De deken trok ze over haar lichaam heen. De grond was koud en hard, maar ze hadden nu tenminste dekens, dat scheelde al een hoop. Roy stak zijn hand uit en Finn schudde stevig zijn hand. 'Finn.' Stelde hij zich voor en zocht ook een plek bij het vuur terwijl hij de omgeving alert in zich op nam. Finn stak zijn handen naar voren, dichter bij het vuur om zich te warmen. Zwijgzaam hield hij alles in de gaten, nu nog klaar wakker. Maar hoelanger ze daar zaten, hoe meer de slaap zijn intrede deed. Ebony daarin tegen kon juist de slaap niet vatten en ging weer overeind zitten.
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/1/2015, 23:44

Roy Nirash

Hij heette Finn, de jongen schudde zijn hand stevig en daardoor glimlachte Roy even.
"Je lijkt op Ebony." Zei hij nu tegen de jongen en hij bestudeerde hem nog eventjes. "Familie?" Vroeg hij daarna, waarschijnlijk waren het dan neef en nicht, want niemand was geoorloofd om meer dan een kind te hebben, omdat het anders te vol raakte, wat het nu sowieso al was, anders werden ze niet hierheen gestuurd.
xAnouk

Aantal berichten : 20236
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 4/1/2015, 00:08

Ebony Blake

Rustig keek ze om zich heen, na de slapende jongeren om haar heen. Sommige van haar leeftijd, maar er waren er ook een aantal die nog zo jong waren. Het meisje wat naast haar lag was misschien 13 jaar.. Ebony schudde afkeurend haar hoofd. Ze trok haar knieën op en leunde met haar kin erop terwijl ze nadacht.Roy gaf aan dat hij op Ebony leek en Finn knikte begrijpend. Vervolgens vroeg hij dan ook of ze familie waren. 'Jazeker,broer en zus om precies te zijn.' Nu ze hier waren kon er geen probleem van gemaakt meer worden, dus konden ze er tenminste eindelijk eerlijk over zijn. 'We hebben het lang verborgen kunnen houden, tot enkele jaren terug.' Je zag heel even die treurige gezicht uitdrukking toen hij aan die nare tijd terug dacht. 'Gelukkig hoeven we het nu niet meer te verbergen.' Voegde Finn er aan toe. Ebony rechtte haar rug en keek wat om zich heen. Het was vrij stil, op de ademhaling van de mensen om haar heen na. Vaagjes hoorde ze het gesprek van de twee verderop.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/1/2015, 12:38

Syauron Dewano

Door haar opmerking werd zijn blik harder. ‘Daar hou jij wel van, of niet soms?’ vroeg hij haar nu. Als ze zulke opmerkingen ging maken kon ze dit terug verwachten. ‘Heb je dat nog niet eens gedaan?’ vroeg hij daarna. ‘Als ze maar hier uit de buurt blijven, dan vind ik het al minder erg. Maar elk van hun die dichterbij komt, gaat er aan,’ zei hij, het was duidelijk dat hij het ook meende. Hij was niet echt bang om zoiets te doen. ‘Nou, gaan we samen afluisteren en kijken?’ stelde hij nu voor. Als er dan iets gebeurde, waren ze tenminste nog samen om in te grijpen.
Nikkay

Aantal berichten : 20449
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 6/1/2015, 15:43

Roy Nirash

De jongen vertelde haar dat ze broer en zus waren, hij keek hem verbaasd aan. “Dat hebben jullie knap geheim gehouden dan.” Sprak hij tegen de jongen. Ze hadden het heel lang verborgen kunnen houden, tot enkele jaren terug, zijn blik werd treurig. Roy knikte een beetje. Hij vroeg er verder niet naar.
“Nee, het is wel fijn dat je nu niets meer hoeft te verbergen.” Glimlachte hij een beetje, hij keek naar de mensen die lagen te slapen, eentje zat er rechtop.
“Je zus is een eigenwijze.” Sprak Roy wat hoofdschuddend.

Lolita Charmart

“Ja, heerlijk.” Beet ze hem toe. Hij vroeg haar nu of ze het nog niet gedaan had en ze schudde haar hoofd.
“Ik hoorde er net eentje die vermoord werd en er is een jongen die de leiding neemt, ze volgen hem allemaal als brave honden, maar verder weet ik niets.” Sprak ze hem toe. Elk van hun die te dichtbij kwam, ging eraan volgens Syauron. “Ach man, het is toch veel leuker om ze te zien lijden? Dit gaan ze echt niet overleven hoor hier.” Grinnikte Lolita. Hij stelde voor om samen te gaan en ze zuchtte eerst even diep, maar knikte daarna.
“Kom mee dan.” Zei ze hem en ze nam hem mee in de richting van het kamp, richting het vuur, heel voorzichtig en uit het zicht van de twee jongens.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 6/1/2015, 15:51

Syauron Dewano

Ze beet hem toe dat ze het heerlijk vond, waardoor de grijns op zijn gezicht alleen maar groter werd. 'Dan zal je het nog leuk krijgen met mij,' zei hij tegen haar. Ze vertelde over wat er allemaal aan de hand was en hij knikte even. 'Lijden is leuk, maar ze moeten niet in de buurt komen. Dan ben ik degene die er voor zorgt dat ze lijden...' gromde hij. Hij had het niet zo op gezelschap, niet als hij er niet zelf voor koos. Hij was vooral benieuwd naar dat joch dat de leiding nam. Die ging er als eerst aan, als het aan hem lag. Hij werd meegenomen naar het kamp, hij liep net zo voorzichtig als Lolita, maar ze hadden als voordeel dat ze heel erg gewend waren aan het leven hier.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 6/1/2015, 20:30

Ebony Blake

In haar gedachten verzonken keek ze naar het slapende jonge meisje, zo weggetrokken bij haar ouders om aan zo'n achterlijk experiment deel te nemen. Niet dat het op de Ark zo geweldig was, maar hen zou hier ook nog heel wat te wachten staan. Roy zei dat zijn zus een eigenwijze was, Ebony was namelijk de enige die overeind zat. Finn keek over zijn schouder en zag inderdaad dat er één iemand overeind zat, Ebony. Hij lachte even en knikte. 'Jep, zij is de koppigheid zelve. ' Reageerde hij en schudde glimlachend zijn hoofd. Op dat moment stond Ebony op, net of ze hen gehoord had. Haar deken trok ze wel over haar schouders heen, ze vond het veelte koud. Ze bewoog zich naar de twee bij het kampvuur toe. 'Hee..' Klonk haar stem zacht met een lichte glimlach terwijl ze haar handen naar voren uitstak, naar het warme vuur. 'Gaan jullie maar slapen, ik kan toch niet slapen, dan kan ik beter wat nuttigs doen en jullie van je nachtrust genieten.' Legde ze hen vastberaden uit. Net of ze al toegestemd hadden nam ze plaats op de boomstam en wuifde met haar handen als teken dat ze konden gaan.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/1/2015, 21:39

Roy Nirash

Volgens Finn was zijn zus de koppigheid zelve en daardoor grijnsde Roy even en hij leunde wat achterover en had zijn armen over elkaar geslagen, het was koud, veel te koud. Hij keek weer naar binnen en zag Ebony op staan, ze kwam hier naartoe en zei hun zacht gedag.
"Hoi." Sprak hij haar zachtjes toe. Ze zei nu dat ze mochten gaan slapen, zij kon toch niet slapen dan kon zij wat nuttigs doen en konden hun van hun nachtrust genieten, daardoor keek hij Ebony doordringend aan.
"Je weet wat ik gezegd heb hé, twee personen houden de wacht. Ik blijf nog even bij je, ik vertrouw het gewoon niet helemaal, ik zal dan straks de volgende roepen. Finn, ga jij maar lekker slapen." Glimlachte hij nu.

Lolita Charmart

“Ik denk niet dat we ooit goede vriendjes gaan worden, Syauron.” Zei ze nu tegen hem met een donkere blik in haar ogen. Hij vond lijden leuk, maar ze moesten niet in de buurt komen. Dan was hij degene die er voor zorgde dat ze zouden lijden. Ze haalde haar schouders daardoor even op.
“Ik ga je niet tegenhouden.” Mompelde ze. Ze zag hoe er een meisje zich bij de twee voegde. Het werd haar duidelijk dat er dus twee de wacht hielden. Fijn.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 8/1/2015, 13:49

Ebony Blake

Doordringend werd ze door Roy aan gekeken,  twee mensen zouden de wacht houden.Oftewel hij bleef nog even bij haar terwijl Finn kon gaan slapen. Straks zou hij de volgen de roepen, hij vertrouwde het niet. Simpel haalde ze haar schouders op. 'Ik red het prima hoor.' Was haar nonchalante antwoord. Finn schudde afkeurend zijn hoofd en zuchtte even licht geïrriteerd. Hij irriteerde zich eraan dat ze nooit een keer simpel kon toegeven en oke prima kon antwoorden. 'Kijk, dit bedoel ik.' Mompelde hij gericht op Roy, doelend op Ebony's vreselijke koppigheid. En met die woorden liep hij weg om nog wat nachtrust te krijgen. Vragend, niet helemaal begrijpend keek Ebony haar broertje na en snoof. 'Ik bedoel, weet je het zeker?' Vroeg ze toen naar enkele seconde stilte, toch wel beledigd hoe Finn zich gedroeg na haar toe. Hij negeerde haar gewoon, maar oordeelde wel over haar. 'Want als er iets is heb ik zo alarm geslagen. ' Probeerde ze hem te overtuigen. 'Kom je heb genoeg gedaan vandaag, we hebben je langer nodig dan vandaag. ' Legde ze hem uit, aangezien hij een van de weinige was die initiatieven nam en met goede ideeën kwam. De meeste waren nog te bang, maar ze had hoop dat dit wel los zou lopen. Rustig nam ze de omgeving in haar op, het was dat ze het vuur hadden, anders zag je echt amper wat.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 8/1/2015, 15:24

Roy Nirash

Finn ging mompelend naar zijn plek om te gaan slapen. het was even stil en daarna vroeg Ebony of hij het zeker wist. Want als er iets was, had ze zo alarm geslagen.
"Wat nu als ze je voor zijn? Dat je overvallen wordt?" Vroeg hij haar nu scherp. Ze ze dat hij al genoeg had gedaan vandaag, ze hadden hem langer nodig dan vandaag. Hij glimlachte even.
"Nee, Ebony, ik blijf nog even zitten, ik zou me vreselijk schuldig voelen als jou nu iets gebeurd. Bovendien, zoveel slaap heb ik nog niet, je broertje viel bijna om van de slaap." Sprak hij met een glimlach.
"Doe niet zo eigenwijs." Hij grijnsde even naar haar omdat haar broertje zo erg gelijk had.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 8/1/2015, 16:19

Ebony Blake

Op zijn beurt reageerde Roy scherp op haar. Want wat als ze haar voor waren en ze overvallen werd. Onverschillig haalde ze haar schouders op. 'Dat kan ook gebeuren als we met zijn tweeën zijn.' Mompelde ze terwijl ze haar blik verlegde naar het vuur. Ze gooide er een stuk hout op. Roy bleef nog even zitten, hij zou zich vreselijk schuldig voelen als haar nu iets gebeurde. Terug keek ze hem aan. Bovendien had hij nog geen slaap, haar broertje daarin tegen viel bijna om van de slaap. Ze glimlachte even. 'Hmm, misschien verklaard dat zijn humeur.' Dacht ze hardop. Roy grijnsde even en zei dat ze niet zo eigenwijs moest doen. Dat hoorde ze veel vaker, maar er aan toegeven deed ze niet. Ze grijnsde op haar beurt.'Wie, ik? Jij bent de gene die te koppig is om te gaan slapen. Of de touwtjes uit handen te geven, wie zal het zeggen. ' Zei ze iets wat uitdagend waarnaar ze haar blik weer losrukte van hem. Ze keek naar de heldere donkere hemel. Naar de duizenden  sterren die helder schitterenden en de bijna volle maan. Tot en met gisteren leefden hun daar ook in de ruimte,  vanaf hier was het bijna niet voor te stellen.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 8/1/2015, 17:42

Roy Nirash

Ze was er wat onverschillig over, maar waarschijnlijk had hij daar wel een punt, ook in haar ogen, want ze mompelde alleen maar dat het ook kon gebeuren als ze met zijn tweeën waren.
"Klopt, maar met z'n tweeën is de kans wel groter dat er eentje nog alarm kan slaan." Vertelde hij haar duidelijk. Ze dacht dat de vermoeidheid van haar broertje misschien ook zijn humeur verklaarde. Hij glimlachte daardoor een beetje.
"Jullie moeten gewoon een beetje aardig tegen elkaar blijven, het lijkt me juist fijn dat je nog familie hebt." Sprak hij wat zachter.
"Als ik eenmaal aan iets begin, Ebony, wil ik het afmaken ook. Ik ben inderdaad ook koppig, maar ik denk wel na." Vertelde hij haar.
"Vertel eens, wat is de reden dat ze jou hier hebben gebracht?" Vroeg hij nu aan haar met een glimlach rond zijn lippen. Hij keek even naar haar gezicht, maar staarde daarna weer in het vuur.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 8/1/2015, 19:27

Ebony Blake

Ze knikte maar wat toen hij zei dat ze met ze tweeën meer kans hadden, dat er nog eentje alarm kon slaan. Roy vond dat zij en haar broertje wel aardig tegen elkaar moesten blijven, het leek hem fijn dat ze nog familie had. 'Ja dat is het ook, ik ben er ook heel dankbaar voor. ' Overtuigde ze hem met een glimlach. Over het algemeen waren ze ook aardig tegen elkaar, ze zouden er altijd voor elkaar zijn, ze had hem al lang genoeg moeten missen. Maar het was wel duidelijk dat Finn haar koppigheid zat was soms, hij was niet meer het jongere broertje waar ze voor hoefde te vechten en moest beschermen. Hij kon nu voor zichzelf zorgen. Roy vertelde dat als hij ergens aan begon hij het ook af wilde maken. Hij was inderdaad koppig, maar dacht wel na. 'Wil je daar iets mee zeggen?' Vroeg ze hem vrij fel, doelend op het wel na denken ondanks zijn koppigheid. Ze voelde zich duidelijk wel wat aangesproken. Met een glimlach rond zijn lippen vroeg hij haar wat de reden was dat ze hier toe is gebracht. Ze snoof wat en haar mondhoeken krulden omhoog, een beetje persoonlijke shit. 'Tja, wat zal ik zeggen...' Begon ze terwijl ze met haar wijsvinger tegen haar kin tikte. 'Ik was het niet eens met de regeltjes op de Ark en dat heb ik laten merken en toen kwam ik vast te zitten omdat ik nog net geen achttien was.' Ze schudde haar hoofd even en grijnsde bij de gedachten. Dit was natuurlijk maar heel oppervlakkig verteld, want er zat nog veel meer achter, maar daar had ze het niet graag over. Dat deed haar aan haar vader denken en die man was het überhaupt niet eens waard om in haar gedachten voor te mogen komen. 'En jij dan? Wat heb jij gedaan om in deze ellende terecht te komen?'
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 8/1/2015, 20:18

Roy Nirash

Hij was er ook dankbaar voor dat ze nog familie had en daardoor knikte hij met een glimlach.
Fel vroeg ze hem of hij daar iets mee wilde zeggen dat hij wel nadacht.
"Oh, sorry, Ebony, zo bedoelde ik het helemaal niet, ik wilde niet impliceren dat jij niet nadenkt, echt niet." Zei hij nu tegen haar, wat afwerend.
Hij keek haar aandachtig aan toen ze begon over wat ze had gedaan. Ze was het niet eens met wat regeltjes en dat had ze laten merken, toen kwam ze vast te zitten omdat ze nog net geen achttien was. Daarna werd de vraag teruggekaatst.
"Ik was ze te slim..." Sprak hij met een grijns. "Ik kon hun radiofrequenties afluisteren en hoorde over hun probleempjes en geheimpjes, als je daar een beetje mee gaat zitten sarren, ziet het er niet echt heel erg rooskleurig voor je uit..." Vertelde hij met een brede grijns.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 8/1/2015, 20:39

Ebony Blake

Het was niet zijn bedoeling geweest, hij wilde niet impliceren dat zij niet nadacht. Haar wangen liepen rood en warm aan en schuldbewust keek ze naar haar handen. Door het donker kon je amper zien dat ze er wat door moest blozen. 'O, uh oke. Sorry.' Excuseerde ze zich wat ongemakkelijk voor haar felheid. Ze dacht weer even terug aan de tijd dat ze vast had gezeten, vijfentwintig maanden om precies te zijn. Vijfentwintig maanden voordat ze over dit experiment hoorde en zij verplicht werd er aan mee te doen. Met een grijns sprak hij dat hij te slim was en nieuwsgierig keek ze hem aan. Hij kon hun radiofrequenties afluisteren en hoorde over hun probleempje en geheimpjes. Ze lachte om hem, hij had er beetje mee lopen sarren en daar waren ze natuurlijk niet blij mee geweest. 'Dat is geweldig.' Zei ze met een grijns. 'Wat hoorde je zoal?' Vroeg ze nu nieuwsgierig, natuurlijk wist ze meer dan genoeg van de beperkingen van de Ark, dat frustreerde haar regelmatig ook zo. Maar ze was eigenlijk wel benieuwd wat hij er dan over wist. Aan de andere kant was ze ook wel een beetje bang over de dingen die hij wist, misschien wist hij daardoor ook wel dingen over haar vader aangezien hij over de veiligheid van de Ark ging, hij had veel invloed en zat in het bestuur. Die gedachten probeerde ze gelijk ver weg te stoppen, uit haar gedachten te wissen. Misschien wist hij daardoor ook wat voor manipulatief persoon hij was, dat zou juist wel mooi zijn. De deken trok ze weer goed over haar schouders, even kreeg ze weer een koude rilling waardoor ze trilde.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/1/2015, 10:42

Syauron Dewano

'Goede vriendjes? Dat is ook helemaal niet nodig...' zei hij doordringend tegen haar. Hij hoefde helemaal geen goede vrienden met haar te worden. Liever niet zelfs. Ze mompelde dat ze hem niet ging tegenhouden, daardoor schudde hij zijn hoofd even. Alsof ze in staat was om dat te doen. Natuurlijk niet. Als ze dat dacht, was ze helemaal achterlijk. Hij hield heel goed in de gaten wat er allemaal gebeurde, hoe meer ze wisten, hoe beter ze daar mee om konden gaan als er wat gebeurde, maar tot nu toe vond hij het niet zo boeiend.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/1/2015, 17:14

Roy Nirash

Ze keek naar haar handen en hij durfde te wedden dat ze rood werd, ze bood ongemakkelijk haar excuses aan. “Geen probleem, Ebony,” glimlachte hij nu naar haar. Ze begon te lachen om zijn woorden, ze vond het geweldig en vroeg hem wat hij zoal hoorde.
“Heel spoedig zal iedereen sterven in de Ark.” Vertelde hij, wat donker. “Zodra ik dat hoorde besloot ik te berekenen of we hier op Aarde konden verblijven en ik kwam tot de conclusie dat de Aarde compleet clean was, ik heb er niets over gezegd, maar ik heb wel mijn best gedaan om hier te komen.” Vertelde hij aan haar.
“Bovendien raakt het eten op, de zuurstof... de Ark is op dit moment een tikkende tijdbom.” Hij zag haar rillen en daardoor nam hij naast haar plaats en wreef hij even over haar rug heen.
“Heb je het koud?” Vroeg hij zacht aan haar.

Lolita Charmart

Ze bleef een tijd stil en kon zo net luisteren wat de twee vertelden. Af en toe wierp ze een blik op Syauron, mede omdat ze hem nog niet geheel vertrouwde. De twee hadden het over een Ark. Daardoor kneep ze haar ogen samen. Ark? Wat moest ze zich daarbij voorstellen dan. Zou dat net zo’n ding zijn als waarmee ze gekomen waren?
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 9/1/2015, 19:49

Ebony Blake

Het was geen probleem en die woorden zorgden ervoor dat haar mondhoeken vriendelijk omhoog krulden.Haar gezichtsuitdrukking sloeg volledig om toen hij vertelde dat de Ark een tikkende tijdbom was,  spoedig zou iedereen sterven.Het eten raakte op en de zuurstof. Ze slikte en er was een duidelijke bezorgde blik in haar ogen zichtbaar. 'Hoelang weet je dit al?' Vroeg ze hem ademloos. 'Dit hadden ze toch eerder kunnen weten, dit hadden ze toch moeten zien aankomen? Waarom hebben ze er niet eerder wat aangedaan?' Dacht ze hardop, het ongeloof en de ergenis duidelijk hoorbaar in haar stem. Ze rechtte haar rug, was direct een stuk alerter en keek nadenkend naar het vuur. Ongelovig en afkeurend schudde ze haar hoofd. De familie die voor haar telde was hier, haar broertje. De familie die ze nog had daar was het opnoemen niet waard, maar dat betekende niet dat ze het niet verschrikkelijk vond. Er zaten daar een paar duizend onschuldige mensen, die er helemaal niets aan konden doen. Ouders van jongeren hier. Haar ogen werden groter en ze keek hem aan. 'Houd dat in dat ze hier ook heen komen?' Vroeg ze hem met toch wel met spanning in haar stem. Roy merkte op dat ze het koud had, wreef even over haar rug en vroeg haar of ze het koud had. Zacht knikte ze. 'Er valt veel te zeggen over de Ark maar de temperatuur daar stond me een stuk beter aan.'
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/1/2015, 15:57

Roy Nirash

Ze vroeg hem haast ademloos hoelang hij dit al wist en ze keek behoorlijk bezorgd.
"Ik denk al wel een paar maanden." Sprak hij zacht tegen haar. Daarna had ze het erover dat ze dit al eerder hadden kunnen weten, dat ze dit al wisten en waarom ze er niets aan hadden gedaan.
"Ze negeerden het gewoon, Ebony, ze dachten dat ze, wanneer het zover was, wel een oplossing zouden hebben, maar de tijd begon te dringen en ze raakten in paniek. Misschien dat ze inmiddels wel wat erop hebben gevonden, maar zelf zag ik er geen uitweg in." Sprak hij zacht tegen haar. Ze zat een tijdje na te denken en zelf keek hij langs het vuur, de duisternis in. Het was heerlijk rustig, eigenlijk vond hij dat wel fijn.
Hij merkte de spanning in haar stem toen ze vroeg of dat de rest hier ook heen kwam. Hij dacht een tijdje na. "Misschien... maar als ik onze armbanden zo programmeer dat het lijkt dat we het hier niet overleefd hebben, dan blijven ze liever in de Ark." Knikte hij.
Hij schoot zacht in de lach toen ze aangaf dat de temperatuur in de Ark haar veel beter aanstond. "Dat klopt." Zei hij met een grijns. Hij streek nog even zacht over haar rug heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 11/1/2015, 23:36

Ebony Blake

Enkele maanden was hij al van de problemen op de hoogte. Volgens hem negeerden ze de problemen gewoon, ze verwachtten wanneer het zover was dat er wel een oplossing was, maar niets bleek minder waar. Er was geen oplossing, misschien ondertussen wel, maar hij zelf zag geen uitweg. Zwijgend knikte ze maar een beetje, hoe hadden ze het zo ver kunnen laten komen. Misschien zouden ze deze kant wel opkomen, maar niet als hij de armbanden zo programmeerde dat het leek of ze het niet overleefd hadden. Vragend en nieuwsgierig keek ze hem. 'Kan je dat ja?' Vroeg ze oprecht geïnteresseerd, al was er een veel belangrijkere vraag die op het puntje van haar tong lag. 'Ben je ook van plan dat te doen?' Gooide ze er vervolgens vragend uit, dit wilde ze echt weten. Hij schoot zacht in de lach en beaamde dat de temperatuur op de Ark aangenamer was. 'Kan je daar ook niet wat op verzinnen?' Vroeg ze hem grijnzend. 'Weet ik veel, een of ander ding die de temperatuur beïnvloed.' Zei ze iets wat plagend en met een speelse grijns. Ebony voelde zich in ieder geval een stuk meer ontspannen. Haar armen voelde wel ontzettend stijf van de arbeid van die dag, de spierpijn kwam nu al opdagen. Dat zou morgen helemaal sterk aanwezig zijn. Maar het was het waard, ze hadden nu tenminste iets van bescherming. Haar blik liet ze weer kort over de omgeving glijden. Gelukkig was het op dit moment rustig en begon het alweer richting de ochtend te raken. De eerste dag en nacht waren ze aardig goed door geraakt tot nu toe, op die ene jongen na... Ze slikte even en beet op haar lip. Kort keek ze naar Roy, de vraag brandde op haar lippen, ze was te nieuwsgierig. Ze wilde weten wat hij gezien had, wat er gebeurd was, Roy had zich niet voor niets direct afgezonderd.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/1/2015, 09:25

Roy Nirash

Ze vroeg hem of het kon. Hij knikte, de armbanden waren niet zo groot probleem. "Maar dan zou de rest het wel moeten willen... anders zou ik een monitor moeten maken en dat is veel moeilijker, ik kan ze beter één voor één uitschakelen." Vertelde hij. Hij liet zijn arm met de armband zien, met zijn pols naar boven. Hij wees even op een klein schroefje.
"Binnenin zit een paneeltje, als ik de goede draden lostrek, laat de armband vanzelf los." Legde hij aan haar uit, ook dat gedeelte had hij grotendeels afgeluisterd toen ze de armbanden aan het maken waren.
Ze wilde weten of hij het ook van plan was. "Ik heb geen zin dat die lui ons weer gaan commanderen, ik denk dat we er zo veel beter vanaf zijn." Legde hij aan haar uit, waarin hij toch wel aangaf dat hij liever met die 99 man die nog over waren hier bleef.
Ze vroeg of hij ook niet iets aan de temperatuur kon doen en hij grijnsde. "Nee, Ebony, het weer hier op aarde kan ik niet beïnvloeden, we zouden samen een zonnedans kunnen overwegen." PLaagde hij haar.
Hij zag haar naar hem kijken en hij keek vragend terug. "Wat is er?" Vroeg hij zacht.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 12/1/2015, 14:52

Ebony Blake

De armbanden waren geen probleem, maar dan moesten de anderen er wel mee eens zijn, anders werd het een stuk lastiger. 'O oké..' Mompelde ze terwijl ze naar zijn armband keek die hij liet zien. Hij wees naar een schroefje en ze bekeek die gelijk op haar eigen armband. Als de goede draden werden losgetrokken zou de armband loslaten. 'O, dat klinkt best makkelijk.' Merkte ze op en bekeek nogmaals haar eigen armband zorgvuldig. Hij gaf aan dat hij er geen zin in had dat ze weer gecommandeerd werden, ze waren beter af zonder. Instemmend knikte ze en stak haar pols naar hem uit. 'Nou bij deze, je mag hem er van mij afhalen.' Klonk haar stem vastberaden. Het leek haar alleen maar beter als onder meer haar vader zou denken dat ze het niet overleefd had. Hij grijnsde om haar opmerking over de temperatuur. Ze trok een quasi teleurgesteld gezicht. 'Hé, dat vind ik dan wel weer jammer hoor.' Ze probeerde serieus te klinken, maar de grijns op haar gezicht verpestte het. 'Maar een zonnedans, hmm klinkt best oké.' Grinnikte ze. Hij vroeg wat er was, nadat Ebony wat stiller was geworden en hem vragend aan keek. 'Wat trof je eerder vanavond aan?' Vroeg ze hem resoluut.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/1/2015, 16:25

Roy Nirash

Ze zei dat het best makkelijk klonk, daardoor grijnsde hij. "Dat lijkt alleen maar zo." Sprak hij lichtelijk plagend, ze stak haar pols nu naar hem uit, hij mocht hem bij haar afhalen.
"Zullen we dat maar doen wanneer het licht is?" Vroeg hij aan haar, dan zag hij het veel beter en bovendien was dat ook minder riskant, dat hij niet toevallig het verkeerde draadje pakte.
"Je hoefde er haast niet eens over na te denken, hoe komt dat zo?" Vroeg hij nu aan haar.
ze vroeg hem wat hij eerder die avond aantrof en daardoor beet hij zacht op zijn lip en staarde in het vuur.
"Doet er niet toe." Mompelde hij. "Kom, we maken twee anderen wakker, we hebben nu wel lang genoeg de wacht gehouden, vind je niet?" Praatte hij er snel overheen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 12/1/2015, 16:54

Ebony Blake

Plagend zei hij dat het alleen maar makkelijk leek. 'Ja dat zou ik ook zeggen.' Zei ze hem lachend terug. Nadat ze haar pols had uitgestoken vroeg hij of ze het niet misschien beter kon doen als het licht was. Ze schoot in de lach en krabte achter haar oor. 'Dat is best een slimme opmerking ja, lijkt me verstandig en makkelijker.' Klonk haar stem zacht en haar wangen werden iets warm vanwege haar impulsieve, niet over nagedachte vraag. Roy had opgemerkt dat ze er amper over hoefde na te denken en vroeg zich af hoe dat kon. Onverschillig haalde ze haar schouders op. 'Ze mogen van mij best denken dat ik het niet gered heb.' Was haar nuchtere antwoord, ze was niet van plan er echt verder op in te gaan, dat ging hem niet aan. Op haar volgende vraag ging hij amper in, hij mompelde dat het er niet toe deed. Kort fronsend keek ze hem, bewoog haar lippen van elkaar om te reageren, maar hij sprak er alweer over heen. 'Ik vind dat het er wel toe doet..' Ging ze er tegen in, waarnaar ze rustig en vriendelijk verder sprak. 'Maar het is wel duidelijk dat je het er niet over wilt hebben, ik hoop wel dat je me er een keer antwoord op kan geven.' Aan zijn houding en de manier hoe hij er over heen praatte was meer dan duidelijk te merken dat hij het er simpelweg niet over wilde hebben. De discussie aangaan zag ze ook het nut niet van in en liet het hier maar bij, ze kwam er nog wel achter. 'Maar prima, we maken wel twee andere wakker.' Mompelde ze vervolgens, al wist ze niet zeker of ze ditmaal wel kon slapen, ze was aardig over haar vermoeidheid heen geraakt. Wat stijf kwam ze overeind.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/1/2015, 13:57

Roy Nirash

Haar stem klonk zacht toen ze opmerkte dat het slimmer was om de armband overdag te verwijderen. Hij glimlachte wat naar haar. Als antwoord op zijn vraag zei ze dat ze best mochten denken dat ze het niet gered had.
"Heb je nog ouders daar?" Vroeg hij aan haar, nieuwsgierig wat hier achter zat.
Roy keek haar doordringend aan toen ze vond dat het er wel toe deed. Hij wilde wat zeggen, maar daarna zei ze dat het duidelijk was dat hij het er niet over wilde hebben, ze hoopte dat hij haar wel een keer antwoord zou geven.
"Misschien." Sprak hij mompelend. Ze vond het prima om twee anderen wakker te maken. Hij kwam zelf ook overeind en gaapte even. Daarna schudde hij twee anderen wakker en vertelde hij ze zachtjes dat het hun beurt was. Ze knikten en gingen bij het vuur zitten. Hij besloot op hun plekje te gaan liggen en sloeg de deken over zijn vermoeide lichaam heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 3 van 27 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: