Red Dead Redemption

Pagina 34 van 37 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Red Dead Redemption

Bericht van Celiine_Famke op 28/5/2016, 23:34

Selena Marston

Zaphira gaapte en zei dat ze hier wel een slaapplek zou maken. Selena schudde haar hoofd even. "Nee joh, hier kan je toch niet fatsoenlijk slapen. Ga lekker boven slapen, in jullie slaapkamer. We kunnen nu toch niets voor John betekenen. En hij heeft zijn rust ook hard nodig. Het komt vast goed," sprak ze zachtjes. Ze hoopte het tenminste. Ze was nog steeds als de doods dat hij koorts zou krijgen. De wonden waren zo ontzettend vies en geïrriteerd geweest.
"Ik ga nog even een laatste ronde bij de dieren doen. Daarna ga ik ook slapen," zei ze nog tegen Zaphira.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2367
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 28/5/2016, 23:41

Jayne Marston

Hij rilde wanneer ze hem uitkleedde en wanneer hij naakt voor haar stond, gleden haar vingers over zijn borst heen. “Sst… Ryan… ik hou van je…” Klonk haar stem heel zacht en lief tegen hem, ze had dit al zo ongelooflijk lang niet meer gezegd, de woorden hadden zoveel betekenis voor haar. Ze zette hem voorzichtig onder de douche en begon hem met een spons zachtjes schoon te maken. Het maakte haar niet uit hoe nat haar eigen kleding werd, ze maakte hem heel zacht en lief schoon zodat hij er weer goed uit zag en schoon.

Zaphira Dymund

Van Selena mocht ze hier niet slapen, ze moest in de slaapkamer gaan liggen want hier kon ze toch niets doen voor John. Ze keek even naar de grond, naar de dekens en kussens waar ze mee had zitten slepen en daarna keek ze weer even naar John.
"Nee, ik slaap hier." Klonk haar stem eigenwijs en standvastig. Selena wilde bij de dieren kijken en ging daarna ook slapen. Zaphira knikte eventjes. "Dat is goed... slaap lekker..." Klonk haar stem heel erg zachtjes en ze ging op de grond liggen, zacht pakte ze de hand van John vast en hield die zo dicht mogelijk tegen haar lichaam aan. Het stelde haar gerust op de een of andere manier, ook al zou hij haar met geen mogelijkheid kunnen beschermen tegen de maniakken.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 28/5/2016, 23:44

Ryan Marston

Ze gleed met haar vingers over zijn borstkas heen en hij hield zijn adem in, het voelde echt heel raar, hij was het niet meer gewend. Echt niet. Ergens was het wel vertrouwd, maar op dit moment voelde hij zich niet zo zelfverzekerd, niet zoals hij eerst wel was geweest. Hij voelde zich niet goed bij zijn lichaam en de lange tijd alleen had hem toch wel wat veranderd. Ze zei dat ze van hem hield en daardoor voelde hij zich wel wat beter, de woorden hadden duidelijk enorm veel betekenis. 'Ook van jou,' fluisterde hij, bijna onverstaanbaar. Ze zette hem onder de douche en ze begon hem schoon te maken, hij accepteerde alles van haar, hij onderging het eigenlijk vooral. Zo lang had hij niets gevoeld, niemand gezien, maar nu voelde hij de zachte spons die zijn lichaam aanraakte en hij bleef naar de ogen van Jayne kijken.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 29/5/2016, 00:02

Selena Marston

Ze had haar best gedaan, maar Zaphira scheen echt beneden te willen slapen. Het leek er niet op dat Selena haar nog kon overhalen, dus knikte ze kort en liet het maar zo. Misschien vond ze het ergens zelf ook wel prettiger. Als het dan ineens veel slechter zou gaan met John zou er in ieder geval iemand bij zijn. Of wanneer hij ineens wakker werd. Hij was waarschijnlijk buiten bewustzijn geraakt in Rio Dondono, dus wie wist hoe hij hier wakker zou worden..
Vluchtig maar zorgvuldig maakte ze een ronde langs alle dieren. Alles leek op orde te zijn. Eenmaal terug bij de boerderij vulde ze de voerbakken voor de honden die buiten bleven en liep toen weer naar binnen. Daar vulde ze de bak van Bandit nog. Daarna keerde ze zich weer tot Zaphira, die haar eigen bedje al had gecreëerd op de grond.
"Welterusten," glimlachte ze vriendelijk naar haar. "En twijfel niet om mij wakker te maken als er iets is met een van jullie."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 29/5/2016, 00:16

Jayne Marston

Ryan liet alles maar gewoon een beetje gebeuren wat ze met hem deed, hij reageerde er vrij weinig op, ze wist eigenlijk nog niet eens wat er allemaal met hem gebeurd was, maar hij was duidelijk niet veel meer gewend, daarom was ze des te voorzichtiger met hem.
Wanneer ze klaar was met hem schoonmaken, draaide ze de kraan weer dicht en pakte ze een handdoek, zorgvuldig begon ze Ryan af te drogen.
"Dit voelt vast al veel beter, of niet?" Vroeg ze zacht aan hem. Normaal was ze helemaal niet zo heel erg zorgzaam, maar het voelde gewoon als het juiste om te doen op dit moment. Misschien zat het ook wel gewoon in haar, haar moeder was ook.zo en Selena ook.
"Kom, dan gaan we lekker slapen..." glimlachte ze hem toe. "Dan zal ik morgen je haren knippen en je baard scheren." Ze woelde met haar vingers zacht door zijn natte haren heen.

Zaphira Dymund

Ze wachtte nog een tijdje met in slaap komen tot Selena weer terug kwam, momenteel was ze veel te argwanend en je wist maar nooit of er ineens iemand haar mee zou nemen... gelukkig was ze al gauw terug.
"Dat zal ik doen, ga nu maar lekker slapen." Glimlachte ze de vrouw toe. Daarna keek ze weer naar John en zuchtte zachtjes. "Ik hoop zo erg dat je kunt herstellen... Dat je hier weer sterker uitkomt... Ik ben alleen bang... ben ik nog wel goed genoeg voor je? De maniakken hebben me behoorlijk beschadigd en..." Ze slikte even en keek naar de grond, verder zweeg ze. Ze maakte zich hier gewoon enorm druk om, dat ze niets meer waard was door wat haar is aangedaan. Ze haalde even diep adem en sloot langzaam haar ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 29/5/2016, 00:20

Ryan Marston

Ze was echt heel zacht en lief voor hem, ze pakte een handdoek en droogde hem zorgzaam af. Ze vroeg of het al veel beter voelde en hij knikte langzaam, hij voelde zich een stuk minder smerig, al het zand en viezigheid was eindelijk van zijn huid, hij was er wel blij mee. Ze zei dat ze lekker gingen slapen, dan zou ze morgen zijn haren knippen en zijn baard scheren. Ze gleed met haar vingers door zijn haren en hij trok haar voorzichtig iets meer naar zich toe. Hij sloot zijn armen om haar lichaam heen en hij ademde diep in, hij wilde haar even heel dichtbij zich voelen. Hij bleef een tijdje zo staan, maar daarna nam hij haar wel mee, hij wilde graag slapen, hij was echt doodmoe en wat rust zou hem goed doen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 29/5/2016, 00:41

John Marston

Hij zat constant een beetje tussen bewusteloosheid en ontwaken in. Het voelde heel raar, echt goed nadenken lukte nog niet goed, of beseffen wat er allemaal aan de hand was. Maar heel af en toe kreeg hij toch wat dingen mee.
Naar mate de uren verstreken leek zijn lichaam toch meer energie vrij te krijgen om bij bewustzijn te komen. Wat diep in de nacht dan ook gebeurde.
Heel langzaam opende hij zijn ogen een beetje. Steeds wat meer. Hij staarde naar het plafond. Eerst leek hij nog volkomen kalm. Tot alle herinneringen terugkwamen en een stoot van adrenaline, angst en wanhoop door hem heen schoot. Uit het niets kwam hij overeind, stond op maar viel weer terug op de bank omdat hij niet genoeg kracht had om op zijn benen te staan. Vreselijke steken trokken door zijn buik en borstkas, hij kromp in elkaar en kreunde gedempt, waarna hij wat hapte naar adem.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 29/5/2016, 16:41

Zaphira Dymund

Ze bleef een beetje naar John kijken, langzaam zakte ze wel steeds iets verder weg in slaap en wanneer ze echt in slaap zakte, schoot ze opeens weer wakker en keek ze geschrokken om zich heen. John stond plotseling naast haar. Ze was behoorlijk geschrokken en voelde haar hart in haar keel kloppen, na een tijdje kalmeerde ze weer en zag ze hoe John weer langzaam in de bank terug viel. ze krabbelde overeind en ging bij hem op de bank zitten.
Met haar handen pakte ze zijn gezicht vast en keek ze hem doordringend aan. "Rustig maar, rustig... probeer diep adem te halen en kom even helemaal tot rust. " Fluisterde ze zachtjes tegen hem en ze streelde met haar vingers langs zijn wang.

Jayne Marston

Ryan voelde zich gelukkig wel weer wat beter zo, wanneer ze met hem klaar was, trok hij haar tegen zijn lichaam aan. Ze glimlachte daardoor een klein beetje en knuffelde hem even zachtjes. Daarna nam hij haar met zich mee naar bed. Ze trok langzaam haar kleding uit en kroop in het vertrouwde bed die ze vroeger altijd gebruikte als kind. Ze keek op naar Ryan met een glimlach, het was fijn om eindelijk weer in een bed te slapen en weer te genieten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 29/5/2016, 16:46

Ryan Marston

Hij werd meegenomen naar haar oude kamer en hij ging in het bed liggen, hij was echt moe en hij had al lang niet meer in een bed gelegen, het was heel erg zacht en eindelijk was hij weer met Jayne. Hij sloeg zijn armen langzaam om haar heen en hij keek haar aan, alleen al in haar ogen kijken voelde bijzonder voor hem, dat had hij gemist. Het eenzame gevoel had het overgenomen en nu was dat opeens niet meer nodig, opeens was hij weer bij haar. Hij streek langzaam langs haar gezicht en hij drukte zijn lippen zacht op die van haar. 'Wat heb je gedaan toen ik niet meer terug kwam? Hoe is het op de boerderij?' vroeg hij nu zacht aan haar, omdat hij wilde weten wat haar bezig had gehouden, hoe alles er voor stond. Was ze daar al die tijd alleen gebleven?
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 29/5/2016, 20:01

Jayne Marston

Ze voelde de armen van Ryan om haar heen en zijn lippen zachtjes op die van haar. Ze kroop dicht tegen hem aan en legde haar hoofd zachtjes op zijn borst neer. Hij wilde weten wat ze allemaal had gedaan in de tussentijd.
"De eerste paar dagen ben ik je gaan zoeken, daarna wilde ik terug gaan naar de boerderij om te kijken wat ik met de dieren moest doen, maar het is weg... ze hebben ons boerderijtje in de brand gestoken, alles is weg... alles waar we zo hard aan gewerkt hebben. Sindsdien ben ik alleen maar onderweg geweest om jou te zoeken." Fluisterde ze zachtjes tegen Ryan en ze keek diep in zijn ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 29/5/2016, 20:07

Ryan Marston

Ze kroop tegen hem aan en ze legde haar hoofd op zijn borst neer, hij liet het allemaal toe, al vond hij het wel wat lastig. Hij was zo vreselijk mager dat hij zich er echt onzeker over voelde, terwijl dat eigenlijk niets voor hem was, maar hij was aardig beschadigd. Ze zei dat ze hem de eerste paar dagen was gaan zoeken, maar daarna wilde ze terug om te kijken wat ze met de dieren moest doen, maar het was weg. Hij staarde haar vol ongeloof aan, hij had zich echt volgehouden aan de gedachte dat hij daar met Jayne weer kon wonen, dat ze daar gelukkig zouden zijn samen, misschien wel een kindje konden krijgen. Nu was alles weg, ze hadden niets meer. Hij ademde diep in, het deed heel veel met hem, maar hij liet het zo min mogelijk zien, het was al moeilijk genoeg voor Jayne. 'We bouwen wel weer iets nieuws op... dat komt goed.' fluisterde hij nu, maar met een brok in zijn keel. Hij had zich zo vast gehouden aan dat toekomst beeld en nu was het in één klap kapot. Ze moesten hier wel blijven, ze hadden niets meer.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 29/5/2016, 22:17

John Marston

Het duurde een paar minuten voordat hij doorhad waar hij was. Hij was niet meer in Rio Dondono, hij was niet meer bij David. Hij was veilig. Een opgelucht gevoel ging door hem heen en hij keek nu richting Zaphira. Godzijdank had zij het ook gered en was zij blijkbaar ook eruit gekomen.
John's ademhaling klonk nog wat haperig en moeizaam. Hij voelde de wonden branden. Zaphira zei dat hij rustig moest worden, rustig moest ademhalen. Hij probeerde het. En gelukkig ging het langzaam maar zeker beter. Als hij zo stil zat, viel de pijn wel mee. Behalve het brandende gevoel. Bewegen deed onwijs veel pijn.
"Zaphira.." klonk zijn stem nu, zacht en zwak. Hij keek haar aan en pakte trillerig haar hand vast. "Het spijt mij zo.." klonk er schor achteraan, doelend op de hele gebeurtenis. Hij voelde zich flink schuldig. Dit had hij aan moeten zien komen. Natuurlijk zouden ze het op zijn nieuwe liefde munten.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 29/5/2016, 22:31

Zaphira Dymund

Eindelijk keek hij naar haar en ze haalde even diep adem, hij zag haar, hij zag haar dit keer echt en leek zich te realiseren dat hij veilig was. ze ontspande nu zelf een beetje en streelde langs zijn gezicht.
"Serena heeft je zo goed mogelijk verzorgd, maar je moet echt voorzichtig doen met jezelf, John." Sprak ze hem zachtjes toe. Ze keek hem heel bezorgd aan en luisterde hoe hij nu haar stem noemde, het klonk heel zacht en zwak en ze suste hem eventjes. Het was beter als hij niet praatte.
Hij pakte haar hand en sprak haar toe dat het hem speet. Ze glimlachte een klein beetje en drukte een kusje op zijn wang.
"Denk er maar meer aan hoe het je spijt dat je me niet vertelt hebt dat je nog een dochter had." Plaagde ze lichtelijk.
"Het is niet jouw schuld, echt niet... jij bent hartstikke goed en je hebt een onwijs zwaar leven, ik ben alleen maar blij dat je je leven met mij wilt delen." Sprak ze hem nu zachtjes toe.

Jayne Marston

Ze merkte aan het kloppen van zijn hart dat hij echt verbijsterd was, dat het hem shockeerde dat de boerderij weg was, in vlammen op was gegaan. Ze zat er zelf eigenlijk helemaal niet zo heel erg mee, ze had Ryan weer terug, die was veel en veel belangrijker dan de boerderij.
Ze streelde langs zijn wang en luisterde naar hem.
“Hé, lieve Ryan… we zijn weer samen, dat is toch veel belangrijker? Bovendien wil ik eigenlijk sowieso wel dichterbij mijn vader gaan wonen, gewoon een stukje verderop, dan kunnen we elkaar beter in de gaten houden zonder dat we elkaar zo erg op elkaars lip zitten, want daar kunnen we allemaal al helemaal niet tegen.” Sprak ze hem met een glimlach toe.
“Bovendien heb ik, terwijl ik naar jou zocht, wat klusjes gedaan en gejaagd, dus ik heb geld genoeg om ook spullen te kopen en ervoor te zorgen dat we straks een mooi huis kunnen bouwen.”
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 29/5/2016, 22:35

Ryan Marston

Haar stem drong langzaam tot hem door, maar toch viel het hem wel zwaar, hij had zich er echt aan vastgeklemd en nu was het opeens helemaal weg. Hij wist wel dat het niet het einde van de wereld was, maar het had zo veel betekenis gekregen voor hem in de tijd dat hij weg was. Ze zei dat ze dichterbij wilde wonen, een klein stukje verderop, dan waren ze in de buurt zonder op elkaars lip te zitten. Ze had klusjes gedaan en gejaagd, dus ze had geld om spullen te kopen en een huis te kunnen bouwen. 'Ik wil niet dat jij alles betaalt.' zei hij zacht, nog wat overdonderd. Hij sloot zijn ogen en hij ademde even langzaam in, hij wist dat hij hier niet te lang bij stil moest staan, maar nu was hij wel weer in één klap onrustig. Hij baalde er vreselijk van en het maakte hem heel kwaad. Waarom hadden ze dit gedaan? Waarom werd hun leven zo verziekt? Hij kwam overeind uit het bed en hij trok een badjas aan, daarna ging hij bij het raam staan, hij kon toch niet meer slapen nu, ook al was hij zo gesloopt.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 29/5/2016, 22:47

John Marston

Zaphira vertelde dat Selena hem goed had verzorgd, maar dat hij voorzichtig moest doen met zichzelf. John zou zijn best doen, al was dat niet zijn sterkste punt. Hij vond het totaal niet fijn om gewond en zwak te zijn. Hij wilde voor iedereen kunnen zorgen, iedereen kunnen beschermen. Dat lukte zo niet. Hij zuchtte even zachtjes.
Opeens begon Zaphira over zijn dochter. Ietswat verschrikt keek hij nu op. Hoe wist zij dat opeens? "Jayne..? Is ze hier..?" mompelde hij zachtjes. Hij kreunde even gedempt. Zijn ademhaling bleef wat kortaf. "Ik.. Heb ook een zoon," vertelde hij nu. Een hele kleine glimlach vormde nu op zijn lippen. Zijn ogen stonden enorm zwak, maar ergens was een kleine twinkeling te zien.
John ging even verzitten en klemde zijn kaken stijf op elkaar tegen de vreselijke pijnscheuten. Hij had de neiging om het verband eraf te trekken en de wonden te bekijken, maar Selena had alles net zo mooi verbonden. Zachtjes schraapte hij zijn keel even.
"Heeft Jayne al kennis met je gemaakt?" vroeg hij toen voorzichtig. Hij was bang dat Jayne het niet zou accepteren. Daarom had hij het nog niet aan beide partijen verteld. Hij wilde geen problemen. Hij wilde beide relaties in stand houden.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 29/5/2016, 23:13

Jayne Marston

Haar goede uitviel drie html weg door de manier waarop Ryan erop reageerde, het enige wat hij zei was dat ze niet alles moest betalen., want dat wilde hij niet. Daarna kwam hij uit Bed en trok hij een badjas aan. Ze staarde naar hem, Dit was zo niet hoe ze het verwacht had... ze wilde nu gewoon heerlijk in zijn armen in slaap vallen, maar die armen waren ook niet meer zo sterk en gespierd als vroeger... Hij was ook niet alleen qua uiterlijk veranderd, verder was Hij ook gewoon echt heel anders.
"We komen er wel uit... Kom je alsjeblieft weer bij me liggen?" Vroeg ze hem uiteindelijk zacht.

Zaphira Dymund

Hij schrok er zelfs van dat ze het over zijn dochter had. "He.. rustig maar, ze is niet bepaald de dochter waar ik me voor zou schamen als ik jou was. Ze is prachtig. Ze is inderdaad hier, samen met haar vriend die het blijkbaar ook.zwaar heeft gehad." Legde ze met een rustige stem aan John uit, ze vind het heerlijk om hem weer een beetje te kunnen spreken,ze vergat haar vermoeidheid en haar pijn en glimlachte gewoon naar hem, als een verliefde tiener.
Ze merkte op dat John echt wel veel van zijn dochter hield en blijkbaar had Hij ook nog eens een zoon. "Je blijft me verbazen..." Mompelde ze hoofdschuddend.
Hij ging een beetje verzitten. "Doe nou voorzichtig.." klonk haar stem ongerust over hem. Hij wilde weten of zijn dochter al kennis had gemaakt.
"Ja... Ze mag me niet. Ik was echt in staat om weg te gaan, ze zorgt ervoor dat ik mij hier echt niet op mijn plaats voel..." sprak ze heel eerlijk tegen John en lichtelijk verdrietig.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 29/5/2016, 23:19

Ryan Marston

Het was even heel stil, daarna zei Jayne dat het wel goed kwam, ze kwamen er wel uit en ze vroeg of hij weer bij haar kwam liggen. Hij ademde diep in, ze zouden de komende tijd hier moeten blijven en dat was vroeger ook wel eens fout gegaan, het voelde nog altijd wat raar, maar nu hadden ze geen keuze. Hij wist dat hij moest kijken naar de toekomst, dat was het belangrijkste. Ze konden weer wat opbouwen, ze hadden een mogelijkheid en daar moest hij op focussen, dat deed hij dus ook, vooral voor Jayne. Hij moest even doorbijten en over een paar weken was alles weer goed. Hij kwam weer bij haar in bed liggen en hij gooide de badjas aan de kant, hij sloeg zijn arm om haar heen. 'Sorry, ik heb er zo aan vastgehouden, ik had dit totaal niet verwacht,' fluisterde hij, wat moeizaam. Hij drukte zachtjes zijn lippen op die van haar. 'Het belangrijkste is dat ik weer bij jou ben, dat vind ik ook echt,' fluisterde hij daarna.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 29/5/2016, 23:35

John Marston

Hij glimlachte toen Zaphira zei dat het geen dochter was waar hij zich voor moest schamen en dat ze prachtig was. Hij was ook enorm trots op Jayne, hoe ze zich altijd redde en sterk hield. Ook was hij erg trots op Jack, hoewel hij die in geen tijden meer had gezien. Zijn zoon leek enorm veel op hem. Hij was op de leeftijd van Jack ook heel zelfstandig geweest. Toen der tijd was hij veel wezen jagen en van stadje naar stadje getrokken. Het was gewoon niets voor Jack om hier 'saai' bij de boerderij te blijven.
"Hij heet Jack," sprak John nu zachtjes tegen Zaphira. De glimlach die op zijn gezicht stond trok weg toen ze vertelde dat Jayne haar niet mocht en dat ze Zaphira een naar gevoel had gegeven. Hij keek even weg. Dit was precies waar hij bang voor was geweest. Jayne was zo aan haar ouders gehecht, ook aan Amy. De dood van Amy was voor hem heel zwaar geweest, maar ook voor Jayne.
"Sorry.." mompelde John nu gedempt, het gedrag van Jayne verontschuldigend. "Ze went er wel aan.. Uiteindelijk.." Hij haalde even diep adem, waarna er weer een flinke pijnscheut door zijn lichaam trok. Zijn lichaam voelde zo enorm zwak en pijnlijk. En hij voelde zich moe, doodop. Langzaam sloot hij zijn ogen even, om ze later toch weer te openen en wat voor zich uit te staren.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 30/5/2016, 20:47

Jayne Marston

Gelukkig draaide Ryan wel een beetje bij na een tijdje en kwam hij weer bij haar in bed liggen. Ze voelde zijn armen weer om haar heen en ze kroop dicht tegen hem aan. Hij bood zijn excuses aan omdat hij zich er zo aan vast had gehouden en dat hij dit niet had verwacht. "Dat kan ik wel begrijpen, lieverd... het was mooi wat we hadden, maar we gaan het nog mooier hebben." Glimlachte ze hem nu toe. Ze kreeg een kus van hem en luisterde glimlachend naar zijn volgende woorden. "Dat is het zeker." Knikte ze. Ze legde haar hoofd zachtjes tegen zijn borst aan. "Zullen we dan maar lekker gaan slapen?" Vroeg ze zachtjes aan hem. Ze was behoorlijk moe namelijk.

Zaphira Dymund

Hij leek echt trots op zijn kinderen te zijn, ze zag het aan zijn gezicht, de manier waarop hij keek wanneer hij over zijn kinderen sprak. Hij gaf aan dat zijn zoon Jack heette.
Meteen betrok zijn gezicht wanneer ze hem te kennen gaf dat Jayne haar niet mocht. Hij keek ook van haar weg en ze streek zachtjes langs zijn wang met haar vingers.
"Ik kan het wel begrijpen, ze had mij totaal niet verwacht en ik haar niet. Ik kan echt niet met kinderen om gaan, laat staan met tieners." Mompelde ze hem toe, lichtelijk hopeloos omdat ze niet wist hoe dit zou gaan met Jayne.
"Ga lekker slapen, John... je bent vast nog hartstikke moe en ik ga niet weg, ik blijf gewoon hier, dichtbij je." Sprak ze zachtjes en liefdevol tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 20:53

Ryan Marston

Het was wel fijn dat Jayne zo positief was, daardoor werd hij dat zelf ook iets meer, al vond hij het wel moeilijk om zich hier zomaar bij neer te leggen. Het zou een hoop tijd en moeite kosten om alles helemaal vanaf de grond op te moeten bouwen, maar ze hadden dan wel weer een project, er was wel weer iets te doen. Ze wilde slapen en hij knikte langzaam, hij gaf haar een kusje en hij bleef haar in zijn armen houden, hij was zelf ook echt doodmoe en hij zakte al snel in slaap. Het werd na een tijdje wel enorm onrustig, hij bewoog heftig heen en weer en het zweet stond op zijn huid.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 30/5/2016, 23:05

Jayne Marston

Hij knikte en ze kreeg nog een kusje van hem. Met een grote glimlach keek ze hem nog eventjes aan en ze zag hem langzaam in slaap zakken. Daarna kroop ze tegen hem aan en viel ze ook in slaap, maar ze werd haast meteen weer wakker wanneer ze de onrust opmerkte bij Ryan.
Ze knipperde met haar ogen en keek naar hem terwijl ze langzaam iets overeind kwam. Hij bewoog heen en weer en zweette flink.
"Ryan... rustig maar... rustig lieverd..." Fluisterde ze hem zachtjes toe en ze legde haar hand even op zijn gezicht neer.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 23:08

John Marston

Hij luisterde naar de woorden van Zaphira, al moest hij moeite doen alles goed te blijven volgen. Zijn lichaam was uitgeput en protesteerde, hoewel hij ervoor vocht om bij bewustzijn te blijven.
Zaphira zei dat ze Jayne wel begreep. De twee hadden het beide gewoon niet verwacht, en Zaphira kon niet met kinderen overweg. Een naar gevoel ging door John heen. Had hij dit allemaal wel goed gedaan? Hij hield van Jayne, zielsveel. Maar hij hield ook onwijs veel van Zaphira. En hij wilde geen keuze moeten maken tussen die twee. Dat zou hij niet kunnen. Echt niet.
Langzaam knikte hij toen Zaphira zei dat hij beter gewoon nog even kon slapen. Heel voorzichtig ging hij weer liggen op de bank en sloot zijn ogen. Er trokken weer wat nare pijnscheuten door zijn lichaam, maar daarna was het wel weer uit te houden.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 23:09

Ryan Marston

Zijn ademhaling schoot helemaal omhoog, zijn hart klopte in zijn keel en zijn hele lichaam stond strak onder spanning. Toen hij een aanraking voelde schoot hij met een kreet overeind, totaal in paniek, zijn ogen wijd open gesperd en zijn blik vol doodsangst. Het duurde ook even voor hij doorhad dat het Jayne was. Dat hij niet meer op die afgrijselijke plek was, dat hij veilig was, voorlopig. Zijn ademhaling ging zo snel dat hij zwarte vlekjes voor zijn ogen begon te zien, maar zijn gedachten gingen nog als een gek tekeer, waardoor hij niet echt kalm kon worden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/5/2016, 20:51

Zaphira Dymund

Ze streelde zachtjes door zijn haren heen en zag de zorgelijke blik in de ogen van John toen ze aangaf dat ze niet met kinderen om kon gaan.
"Ze zijn belangrijk voor je, dat weet ik, daarom kan ik het denk ik ook wel leren." Legde ze aan hem uit met een kleine glimlach en ze drukte een kusje op zijn voorhoofd.
"Wees maar niet bang, ik ben wel bereid om me een beetje aan te passen voor jou en je kinderen, zolang ze mij maar niet wegpesten of zo." Gaf ze aan en ze gaf hem een kleine knipoog.
John was gelukkig wel van plan om te gaan slapen, hij ging weer in bed liggen en sloot zijn ogen. Zachtjes streelde ze langs zijn wang en viel langzaam ook in slaap bij hem op de bank, ze lag een klein beetje tegen hem aan, ze wilde hem geen pijn doen namelijk, maar ze wilde wel bij hem zijn. Het gaf haar een veilig gevoel en dat was alles wat ze nodig had momenteel. Ergens was ze ook wel bang dat John haar straks niet meer wilde omdat ze zo beschaamd was door de mannen, maar voorlopig zou hij er niets van merken, want hij was zelf nog te zwak.

Jayne Marston

Hij kwam met een kreet overeind wanneer ze hem aanraakte, hij leek totaal in paniek te zijn en daardoor liet ze hem langzaam weer los. "Ryan... Ryan alsjeblieft... rustig maar lieverd... er is niets aan de hand, je bent hartstikke veilig, ik bescherm je met mijn leven..." Fluisterde ze zachtjes. Ze wilde hem langs zijn wang strelen, maar ze liet haar hand weer zakken, straks werd hij weer bang... dat wilde ze echt niet.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/5/2016, 20:58

Ryan Marston

Hij keek haar vol paniek en angst aan, al zakte dat wat weg toen ze tegen hem begon te praten. Het was Jayne maar. Daar hoefde hij nooit bang voor te zijn. 'Het spijt mij, ik had een nachtmerrie, ik wilde je helemaal niet laten schrikken.' zei hij zachtjes. Hij zag dat ze hem wilde aanraken, maar uiteindelijk deed ze het niet en daar was hij toch wel blij om, want hij zat nog helemaal te trillen en hij was duidelijk van slag, al zei hij niets tegen haar, hij vond het moeilijk om hier over te praten, omdat hij het liever vergat. Hij wilde niet praten over wat er met hem gebeurd was, hij wilde juist naar de toekomst kijken.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 34 van 37 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven