Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

+2
Nikkay
Admin
6 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xWildrose 6/12/2013, 14:54

Juliette Devoné

Wat nerveus keek ze rond toen ze een bonk hoorde, waar kwam dat vandaan? Hij had het ook gehoord, want hij ging weg, liep weg van haar. Ze hoorde nog dat hij de naam van een meisje riep. Ineens viel alles op de plek, natuurlijk, hun hadden een relatie. En nu was zij boos. Nerveus kauwde ze op haar lip en besloot maar verder te gaan met haar werk, ze wilde niet voor problemen zorgen. Nadat het bloed volledig van haar gezicht af was en ze haar handen ook bloedvrij had na het wassen ging ze weer verder met werken. Het was allemaal wat onrustig in de keuken, de kok was nu weg en iedereen leek daar duidelijk opgelucht over. De sfeer was direct een stuk prettiger, ook al was iedereen wel een beetje zoekende met wat ze moesten doen. Juliette begon de groenten te snijden, maar haar gedachten bleven duidelijk ergens anders.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2013, 15:28

Esmeralda Samira

Ze hoorde de stem van Jay, hij riep haar naam. Ze bleef staan met haar rug nog naar hem toe gekeerd en wachtte even af, maar hij kwam niet naar haar toe. Daardoor draaide ze zich verdrietig naar hem om en keek ze hem aan. Hij was kwaad op haar. Ze liet haar schouders hangen. “Je hield heel de tijd haar handen beet en je was hartstikke close met haar…” Ze slikte even moeizaam. “Je ontsloeg de kok alleen maar vanwege haar.” Zei ze, ze haalde een hand door haar haren heen. “Ik ben heel erg jaloers… ik wil je met niemand delen.”
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2013, 15:33

Jay Fullbright

Hij ademde diep in, hij had dus gelijk, ze was jaloers. Hij had de hele tijd haar handen vastgehouden. Dat klopte, maar hij zag daar geen kwaad in. Mocht dat ook al niet? ‘Ik heb de kok niet ontslagen vanwege haar. Als hij iemand anders had geslagen, had ik hem ook ontslagen. Dat kan toch gewoon niet?’ vroeg hij Esmeralda. Hij liep nu wel naar haar toe, hij wilde niet gaan schreeuwen zodat ze hem kon horen. Ze was heel jaloers en wilde hem met niemand delen. ‘Esmeralda, ik wil heel graag veel rekening met je houden, maar als ik het gevoel heb dat je mij toch niet moet, wat moet ik dan doen? Je deelt mij niet, want je doet zelf niet eens iets…’ zei hij zacht. ‘Ik wil je echt geen pijn doen, ik hou heel erg veel van je, maar dat met Juliette, daar bedoelde ik niets mee. Ik weet gewoon niet goed hoe ik mij moet gedragen, ik dacht het goede te doen…’ zei hij zacht tegen haar. Hij dacht het echt, hij realiseerde zich wel dat hij close was en dat het een mooi meisje was, maar daar had hij echt niet zo over nagedacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2013, 16:40

Esmeralda Samira

Hij wilde graag rekening met haar houden, maar hij had het gevoel dat ze hem niet moest, daardoor kwamen de tranen in haar ogen. Hij deed haar heel erg veel pijn met die woorden, ze deelde hem sowieso niet want ze deed niets met hem. “Je weet hoe dat komt… je weet hoe ik vroeger behandeld werd… je weet hoe bang ik ben en hoe eng ik alles vind. Kun je nu echt niet wachten? We gingen het langzaam aan weer proberen, maar als je liever haar hebt…” Ze slikte even. Aan haar gezicht was te zien dat ze verward was en dat hij haar pijn deed. Ze wist dat ze nog niets samen deden, maar was dat nu echt zo erg? Zij was er gewoon nog niet aan toe door al het gedoe wat ze vroeger had meegemaakt. Als ze haar ogen sloot, kon ze nog net zo makkelijk Sam tevoorschijn halen, wat hij allemaal met haar deed, hoe erg hij haar toe had getakeld, hoe ze bijna dood was geweest toen ze eindelijk gevonden was en mee naar het kasteel was genomen. Ze draaide zich om van Jay en liep langzaam weg. “Ik hou teveel van je…” Fluisterde ze alleen nog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2013, 16:46

Jay Fullbright

Ze zei dat hij wist hoe dat kwam, daardoor kneep hij zijn ogen dicht. Natuurlijk wist hij het. Hij wist het heel goed, daarom deed hij zo vreselijk erg zijn best, het was alleen niet goed genoeg, want wat hij ook deed, Esmeralda was nog steeds bang. Ze vroeg of hij echt niet kon wachten, daardoor voelde hij zich helemaal rot. Hij kon niet wachten, hij probeerde het alleen heel erg te ontkennen. Hoe lang wilde ze dat hij wachtte? Door haar laatste opmerking vloekte hij zacht. Hoe kon ze dat zeggen? Hij had haar helemaal niet liever, hij wilde Esmeralda gewoon heel graag, maar ze leek dat niet te snappen. Ze zei dat ze teveel van hem hield, daarna liep ze weg. ‘Je houdt te veel van mij?!’ vroeg hij snauwend. ‘Maar je loopt wel weg? Je raakt mij amper aan? Hoe kan je te veel van iemand houden? Ik hou dan toch ook te veel van jou? Waarom loop je nou weg?’ vroeg hij, zijn stem trilde. Hij vond dit echt heel erg. Hij wilde gewoon dat het goed ging, maar dit stond heel erg tussen hun in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2013, 16:53

Esmeralda Samira

Snikkend draaide ze zich weer om naar Jay. Ze leek niet te kunnen stoppen met huilen, het was vreselijk. Ze veegde langs haar wangen, maar de tranen bleven komen. Ze keek hem vol pijn aan, vol verdriet. “Er komt gewoon een dag dat je het met iemand anders doet en ik ben daar zo bang voor, zo verschrikkelijk bang…” Snikte ze wat verward tegen hem. Haar lichaam begon lichtjes te trillen. “Ik doe echt mijn best, echt heel erg mijn best. Ik wil bij je zijn, ik wil leuke dingen met je doen en bij je slapen. Ik wil in je armen liggen. Ik wil dat alles wat er vroeger gebeurd was, kan verdwijnen.” Ze voelde zich afschuwelijk en ze liep weer naar Jay toe. Voor hem, keek ze hem diep in zijn ogen aan. “Ik zou zo graag willen dat ik anders was. Dat ik iemand anders was, dat ik zo was als het meisje daar, dat een klap in mijn gezicht het ergste is dat me ooit zou overkomen, dat ik een vast dagelijks ritme heb… Dat ik nooit meer voor verrassingen kom te staan.” Snikte ze, haar stem klonk heel erg zacht en ze keek weer even in de richting van de keuken. Hoe graag ze het wel niet wilde om normaal te zijn…
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2013, 16:57

Jay Fullbright

Ze draaide zich om, gelukkig. Hij wilde niet dat ze wegliep bij dit soort dingen. Ze zei dat er een dag kwam dat hij het met iemand anders deed en dat ze daar heel erg bang voor was. Hij was daar ook bang voor, maar dat zei hij niet. Ze wist het eigenlijk toch al wel. ‘Ik kan het niet laten verdwijnen, Esmeralda. Ik doe ook mijn best…’ zei hij zacht. Hij deed echt zijn best, hij wist niet wat hij nog meer kon doen om haar gerust te stellen, om er voor te zorgen dat ze minder angst had. ‘Ik zou niet willen dat je anders was. Hoe kan je dat nou zeggen? Je bent goed zoals je bent, daarom hou ik van je…’ zei hij zacht. Ze wilde een normaal leven, een leven dat ze met hem nooit zou krijgen. Zou het beter met haar gaan als het uit was tussen hun? Bedoelde ze dat? ‘Met mij zou je nooit een normaal leven hebt…’ zei hij zacht, zijn stem trilde licht. ‘Wil je het niet meer? Wil je een normaal leven, zonder mij?’ vroeg hij haar zacht. ‘Ik wil niet dat je dit soort dingen zegt… ben ik niet goed genoeg?’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2013, 17:22

Esmeralda Samira

“Jay” Klonk haar stem overstuur en ze keek hem met een pijnlijke blik aan. “Ik wil voor altijd bij je zijn, ik wil alleen dat mijn verleden anders was… Dat ik een betere start had en dat ik niet bang was, dat ik gewoon normaal met je om kon gaan zoals ieder meisje. Ik zou het geweldig vinden om aan je zijde te staan, om samen te regeren over het koninkrijk.” Ze kwam dichterbij en legde haar hand op zijn wang. “We twijfelen allebei teveel over onszelf, daardoor gaat het mis…” Zei ze zachtjes tegen hem. Ze streek over zijn wang heen en kwam wat dichter bij hem staan. Ze sloeg haar armen om hem heen en trok hem dicht tegen haar aan. “Waarom doen we dit onszelf aan?” Vroeg ze gesmoord aan hem, ze begreep het echt niet. Waarom deden ze dit toch met elkaar? “Ik moet gewoon wat minder jaloers zijn… minder bang zijn om je te moeten verliezen.” Fluisterde ze eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2013, 17:27

Jay Fullbright

De manier waarop ze zijn naam uitsprak, zorgde voor kippenvel. Hij hield echt heel erg van haar. Haar woorden stelden hem heel erg gerust, ze wilde gewoon bij hem zijn, dit was niet wat ze bedoeld had. Hij voelde haar hand op zijn wang en hij sloot zijn ogen. Heel snel voelde hij ook haar armen om zijn lichaam heen, hij legde zijn handen op haar rug neer. ‘Ik weet niet waarom we dit doen… misschien omdat we gewoon zo zijn… omdat we erge dingen meegemaakt hebben…’zei hij zacht tegen haar. ‘Ik ben ook heel bang om jou te verliezen…’ zei hij. ‘Ik weet dat je bang bent en ik weet ook waarom, maar ik ben gewoon bang dat je mij helemaal niet meer wilt. Dat er een moment komt dat het gewoon helemaal klaar is, dat dit het begin is…’ zei hij zacht. ‘En ik wilde gewoon aardig tegen Juliette zijn. Natuurlijk is ze mooi, maar ik bedoelde er niets mee… ik had het niet eens door…’ zei hij, nog zachter.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xWildrose 6/12/2013, 17:36

Juliette Devoné

Onbewust kreeg ze een deel van hun gesprek mee. Het meisje had het over haar, dat ze zo als haar wilde zijn, dat een klap in haar gezicht het ergste was dat haar overkwam, dat ze een dagelijks ritme had. Ongelovig schudde ze haar hoofd. Dacht ze werkelijk dat het allemaal zo makkelijk was? Of haar leven makkelijk was, dat die klap het ergste was? Het viel in het teniet, letterlijk in het teniet bij wat zij in haar zeventien jarige bestaan al had meegemaakt. Direct probeerde ze weer op haar werk te focussen, niet hun woorden te horen. Hij moest uit haar buurt blijven, dat was het beste. Niemand werd er bepaald beter van. Haar gezicht brandde nog steeds, het moest vast dik zijn, kon niet anders. Haar irritaties werkte ze weg door gewoon keihard door te werken, om zich volledig te focussen op het werk wat gedaan moest woorden. Haar gedachten schoten even naar haar thuis, naar haar broer die vast ook aan het werk was. Ook al was het niet altijd makkelijk, zij en haar broer hadden een super goede band. Altijd beschermde hij haar, voor alles. Een glimlach sierde haar gezicht bij de gedachten aan hun trainingen. Hij zei dat het belangrijk was dat ze kon vechten, als meisje werd dat niet echt van je verwacht en daarom kon ze hen juist verrassen. Haar broer was echt een natuurtalent en heeft haar zoveel mogelijk geleerd waar ze hem ontzettend dankbaar voor was. Het had ervoor gezorgd dat ze op zulke momenten, wanneer het nodig was , ze zich een stuk zekerder voelde.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2013, 18:26

Esmeralda Samira

Ze voelde de handen van Jay op haar rug en ze luisterde naar hem. “Ja, soms zijn we verschrikkelijk en soms kunnen we elkaar heel goed helpen.” Ze zuchtte zacht even. “Het is nooit klaar. Nooit. Ik wil eerst weer wennen aan de dingen die jij graag wil en als dat eenmaal goed gaat, kunnen we natuurlijk nieuwe spannende dingen proberen.” Zei ze met een plagende grinnik tegen hem en ze trok hem iets dichter tegen haar aan. Hij wilde aardig zijn tegen Juliette, zo heette het meisje dus. “Wil je me aan haar voorstellen? Misschien dat ik haar wel aardig ga vinden.” Stelde ze voor. Waarschijnlijk vond Jay het wel leuk als ze zoiets zou proberen. Ze wilde heel erg graag haar best voor hem doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2013, 19:24

Jay  Fullbright

'Oké...' Zei hij zacht. Hij deed nog niet erg vrolijk, dat ging hem nog niet zo goed af. Hij wilde het wel, maar dit alles zorgde er elke keer weer voor dat zijn humeur niet zo veel beter werd. Opeens vroeg Esmeralda of hij haar voor wilde stellen aan Juliette, hij vroeg zich af waarom ze dat wilde, maar ze leek het goed te bedoelen. 'Ja hoor,' zei hij zacht. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee naar de keuken. Hij zag haar al heel snel staan, hij hoopte maar dat Esmeralda nu niet weer jaloers ging doen. 'Ze is heel aardig hoor, ze doet alleen een beetje raar in mijn buurt...' Fluisterde hij tegen Esmeralda. 'Juliette, dit is mijn vriendin, Esmeralda...' Zei hij glimlachend. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xWildrose 6/12/2013, 21:42

Juliette Devoné

In de keuken bleef het toch wat onrustig ,omdat iedereen niet zo goed wist wat ze er mee aan moesten. Gelukkig nam iemand wel iets van de leiding zodat het langzaamaan toch minder chaotisch werd. Handig sneed ze de groente in stukken en legde het in de bak. Nadat dat klaar was moest ze met het brood aan de gang. Haar broer miste ze wel echt ontzettend, ze hoopte maar dat alles goed met hem ging. Hij deed echt veel te veel, hij werkte zich gewoon letterlijk kapot. Maar hij wilde op dat gebied niet naar haar luisteren, hij was veel te eigenwijs. Verbaasd keek ze op toen ze stemmen hoorde, ze kwamen in haar richting gelopen. Waarom kwamen ze naar haar toe? Hij stelde het meisje voor, het was zijn vriendin, wat ze natuurlijk al wist. Ze boog voor hen.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2013, 21:52

Esmeralda Samira

“Jay…” Mompelde ze zijn naam weer. Hij was niet al te vrolijk, ze wilde alles proberen voor hem, zag hij dat nu niet? Ze zuchtte even. Hij wilde haar in ieder geval wel voorstellen aan Juliette. “Ik wil gewoon even weten hoe ze is, weten dat ik me nergens zorgen over hoef te maken.” Fluisterde Esmeralda hem toe. Haar hand werd vastgepakt en ze streek er heel erg zacht overheen. Hij zei dat het meisje heel erg aardig was en dat ze raar deed bij Jay. “Je bent ook de kroonprins.” Fluisterde ze terug tegen hem. Ze werd voorgesteld aan Juliette, het meisje boog voor haar. Ze zakte zelf door haar knieën heen en keek het meisje aan. “Je hoeft voor mij niet te buigen, ik ben niets meer dan jou.” Fluisterde ze zacht. Ze wilde haar best wel doen, maar als ze iemand alleen bij Jay zag, dan draaide ze door. Ze kon het niet aan om haar vriendje te verliezen, dan zou ze instorten. Ze wilde zo ontzettend erg haar best doen om vrienden te maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xWildrose 6/12/2013, 22:15

Juliette Devoné

Zijn vriendin, die dus de naam Esmeralda droeg zakte door haar knieën heen en keek haar aan. Ze hoefde niet voor haar te buigen, ze was niets meer dan haar. Een vriendelijke glimlach vormde zich rond haar lippen. ' Oke, sorry.'  Excuseerde ze zich en rechtte haar rug weer. Haar handen had ze aan haar schort afgeveegd, die zaten helemaal onder de bloem. 'Aangenaam kennis te maken.'  Zei ze uiteindelijk, redelijk zacht. Ze vroeg zich af wat ze dan wel niet meegemaakt had, dat ze graag als haar wilde zijn, omdat haar leven makkelijk zou zijn. Niet dat het allemaal zo makkelijk was, maar dat terzijde. Ze had genoeg meegemaakt. Als zij daar graag in geloofde, moest ze dat vooral doen.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2013, 22:26

Esmeralda Samira

Ze bood haar verontschuldigingen aan en Esmeralda knikte een beetje. Het had niet gehoeven, maar zo was ze opgevoed, dat was logisch. Ze had het misschien vroeger ook gedaan, maar ze was nu al best lang bij Jay. Ze raakte eraan gewend, maar toen ze Leroy voor het eerst ontmoette, toen hij de schok kreeg dat ze zo ongelooflijk veel op haar moeder leek, vanaf toen was haar houding tegenover het koninkrijk veranderd, zij maakte er deel van uit, een belangrijk deel nog wel. Het meisje vond het een aangename kennismaking en er ontstond een warme glimlach op het gezicht van Esmeralda. “Het spijt me dat ik zo raar reageerde op je, ik ben heel erg bang om Jay te verliezen.” Zei ze zacht, Juliette mocht best weten waar ze bang voor was, daar maakte ze geen geheim van. Esmeralda keek naar haar met haar nieuwsgierige groene ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2013, 23:22

Jay Fullbright

Hij hield zich heel afzijdig, vooral omdat hij wilde zien hoe dit verliep zonder dat hij iets zei. Waarschijnlijk kon hij nu toch niets goed zeggen, het was beter als hij zijn mond hield. Toch hield hij wel de hand van Esmeralda vast, al snel sloeg hij zelfs zijn arm om haar middel heen. Het was voor hem raar om te beseffen dat iedereen hem zo behandelde. Hij kwam niet vaak buiten het kasteel, in het kasteel was het allemaal net wat anders. De oudere bediendes wisten wel dat hij normaal behandeld wilde worden, maar ieder anders boog voor hem en sprak hem afstandelijk aan. Hij vond het gewoon apart, hij had er soms zelfs wat moeite mee. Zijn vader leek dat totaal niet te hebben, die waardeerde het juist. Misschien was het een kwestie van tijd, het zou vanzelf wel beter worden. Esmeralda zei dat ze bang was om hem te verliezen, tegen Juliette. Daarom streek hij zacht met zijn vingers over haar rug heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xWildrose 6/12/2013, 23:38

Juliette Devoné


Esmeralda knikte wat en Jay sloeg zijn arm nu rond haar middel heen. Wat wilde ze van haar? Wat moest ze hiermee. Uit het niets begon Esmeralda uit te leggen waarom ze zo reageerde. Dat het haar speet en dat ze gewoon heel erg bang was Jay te verliezen. Op haar beurt knikte Juliette. 'Ik begrijp het.'  Glimlachte ze vriendelijk. Jay stond er maar een beetje bij, zei niets, bleef haar enkel vast houden. Ze probeerde maar vriendelijk te glimlachen, maar dat vond ze best wel lastig op dit moment. Het voelde of ze met hun problemen opgescheept werd, er tussen werd gegooid. Omdat Jay haar had aangesproken, met haar wilde wandelen werd Esmeralda jaloers en nu voelde het of ze er tussen stond. Dat had ze nooit gewild. Ze kwam hierheen om geld te verdienen, om zich verder overal afzijdig van te houden. En nu werd ze al ergens tussen gemengd..
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2013, 16:34

Duke Samira

Hij was eigenlijk bijzonder gelukkig nu, hoewel het allemaal wel heel erg wennen was. Het huis was wennen, het samenwonen met Layka was wennen, maar hij was wel echt gek op haar en hij wist dat het allemaal goed zou komen. Hij had een tijdje gewacht, een paar dagen niets gedaan, maar hij wist dat hij met Leroy had afgesproken om na een paar dagen te komen praten over het werk. Eigenlijk was hij heel blij dat hij deze kans kreeg en het verbaasde hem ontzettend dat Lolita blijkbaar zo veel met Leroy deed. Hij had helemaal niet zo moeilijk gedaan toen Duke terug was gekomen, terwijl hij toch wel wat problemen verwacht had. Hij wist dat hij nog steeds op moest passen, want als hij ook maar één keer iets zou doen bij Lolita wat Leroy niet accepteerde, zou het waarschijnlijk meteen klaar zijn. Daarom leek het hem ook beter om nog wat afstand te houden van haar, behalve als Leroy er zelf bij was. Layka was naar de markt vertrokken en Duke was zelf onderweg naar het kasteel. Eenmaal daar aangekomen gaf hij zijn paard af, hij liet een wachter weten dat hij graag met Leroy en Lolita wilde spreken als hun dat uitkwam, of anders met zijn dochter. Het maakte hem niet zo heel erg veel uit. Hij bleef eigenlijk een beetje buiten rondhangen, hij keek wat rond, meer deed hij niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2013, 20:14

Lolita Samira

Ze was die dag op bed blijven liggen, want ze voelde zich helemaal niet lekker. Ze had het gevoel dat de baby niet lang op zich liet wachten en na een paar uur bleek dat ze gelijk had. Haar handen lagen op haar bolle buik en ze haalde wat happerig adem. Haar ogen stonden vol tranen. Jemig, ze wist nog heel erg goed hoe het toen met Esmeralda was geweest. Maar dit leek veel pijnlijker. Ze vloekte zacht en keek naar de dokter die haar bijstond. Haar hoofd zag wat rood door alle inspanningen.
“Alsjeblieft… haal Leroy…” Klonk haar stem zwak. Ze had een vreemd voorgevoel, ze leek haast wel bang te zijn dat dit misschien de laatste keer was dat ze Leroy zou zien… Ze wist niet waar het gevoel vandaan kwam, het was er ineens, maar het maakte haar doodsbang, doodsbang over hoeveel pijn het zou gaan doen. Een dienstmeisje rende meteen naar de werkkamer van Leroy toe. De bevalling begon…


Baltasar Khan

De man was er inmiddels achter gekomen waar Carmen woonde, zou ze het erg vinden als hij langskwam? Hij wilde haar graag gelukkig zien, hij wilde leuke dingen met haar gaan doen en gezellig bij haar langs komen elke keer. Hij was niet eens meer teruggeweest naar het kasteel. Hij was gewoon verdwenen alsof het niets was. Hij wist dat Reth wel naar hem op zoek was, maar niet in extreme mate. Daarom kon hij ook nog wel even bij Carmen langs. Hij klopte op haar deur. “Ik ben het, Baltasar.” Zei hij opgewekt tegen haar. Hij had een mooi bosje bloemen voor haar meegenomen. Hij hoopte dat hij haar daar blij mee kon maken. Hij kon zelf namelijk niet wachten tot hij haar weer zag.



Sorry, even snel alleen deze
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2013, 20:20

Koning Leroy Fullbright

Hij voelde zich goed, eigenlijk geweldig. Het was alsof alles bijna normaal was. Hij kon zich niet meer voorstellen dat hij zich ooit zo ongelukkig gevoeld had. Het werken leek bijna vanzelf te gaan en alles ging eigenlijk gewoon goed. Hij zat in een bespreking die wel wat moeizaam verliep, toen er opeens op de deur geklopt werd. ‘ Ik ben in bespreking!’ riep hij, maar de deur ging toch open. Een dienstmeisje keek hem wat gehaast aan, waardoor zijn blik vragend was. Wat was er zo belangrijk dat hij gestoord werd in een bespreking? Toen hij hoorde dat Lolita aan het bevallen was, wist hij niet hoe snel hij weg moest komen, eigenlijk liet hij de mensen gewoon achter, maar die begrepen het wel. Hij stormde de kamer in, hij staarde even naar het gezicht van Lolita en naar de dokter, daarna kwam hij naar haar toe en ging hij bij haar zitten. Hij pakte haar hand vast en hij keek haar doordringend aan, zijn blauwe ogen stonden bezorgd. ‘Gaat het wel?’ vroeg hij zacht.


Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2013, 20:27

Lolita Samira

Leroy stormde haast de kamer binnen, met tranen in haar ogen. Ze voelde dat haar hand werd beetgepakt en kneep die haast fijn. Ze had erg veel pijn en de dokter keek wat raar en verbaasd. Leroy vroeg of het wel ging en ze kreunde diep van de pijn. “H-het kindje ligt verkeerd…” Werd er gefluisterd door de dokter, ze waren nog in een tijd waarbij een verkeerde ligging van het kindje fataal kon zijn voor het kind of voor de moeder, of misschien wel voor allebei. “Nee.” Klonk de stem van Lolita in paniek. “Hij moet in leven blijven.” De tranen liepen langs haar wangen en ze keek hulpeloos naar Leroy. “Zorg dat hij goed ligt.” Siste ze de dokter haast toe die gehaast aan het werk ging. De pijn was ondraaglijk en ze kneep haar hele gezicht samen van de pijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2013, 20:40

Koning Leroy Fullbright

Hij zag de pijn in haar ogen, het bezorgde hem rillingen. Hij kon er niet tegen om haar met zo veel pijn te zien. Dit was het ergste voor hem. Hetgene dat hem de meeste pijn deed. Toen hij hoorde wat er aan de hand was, keek hij angstig op. Lolita zei dat hij er voor moest zorgen dat het kind bleef leven. Hij kon niet eens wat zeggen. Hij staarde alleen maar naar de dokter. Dit had hij niet verwacht. 'Het is het belangrijkste dat Lolita blijft leven... Doe daar alles voor...' Zei hij, zijn stem trilde. Hij keek angstig, precies zoals hij zich voelde. Dit was vreselijk, hier had hij nooit bij stil gegaan. Misschien omdat hij zo gehoopt had dat alles goed zou gaan. 'Alsjeblieft Lolita... Volhouden... Je kunt dit wel...' Zei hij zacht. 'Ik kan je toch niet missen.... Ik kan... Je moet gewoon volhouden....' Zei hij, zijn stem stierf weg.

Carmen Samira

Er werd op de deur geklopt, waardoor ze eigenlijk meteen overeind kwam. Ze was niet zo veel nuttigs aan het doen, eigenlijk was ze gewoon maar een boek aan het lezen. Ze had het wel verwacht, maar ze vond het leven verschrikkelijk saai zo. Echt heel erg saai. Wat was er nou belangrijk als je niets deed? Niets dus. Het was gewoon zo simpel en ze begreep niet dat iemand dit zijn hele leven vol kon houden. Ze had het boek weggelegd en ze trok de deur open, eigenlijk wel benieuwd naar wie het was. Er klopten wel meer mensen aan, meestal gewoon om wat te praten, blijkbaar was het bijzonder dat ze nu tussen de mensen woonde. Het maakte haar niet zo veel uit, ze sprak graag met mensen. Toen ze zag wie er voor de deur stond, met bloemen in zijn hand, moest ze toch even knipperen. Ze had hem eigenlijk niet echt verwacht, ondanks dat hij aangegeven had dat hij haar op zou komen zoeken. ‘Baltasar…’ zei ze zacht. Ze was duidelijk echt overdonderd, maar ze vond het leuk dat hij hier was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2013, 01:19

Lolita Samira

"Ik wil je niet verlaten, ik wil nog trouwen en..." Een schreeuw van pijn verliet haar mond. "...je moet mijn jurk nog zien..." Klonk haar stem heel erg zacht. Haar lichaam kronkelde van de pijn terwijl de dokter heel duidelijk elke keer vroeg of ze stil kon blijven liggen, hij moest het kindje recht draaien. Haar greep op de hand van Leroy versterkte. Hij was haar rots, hij moest haar hier doorheen helpen. "Leroy, niet bang zijn, ik wil dat ik in je ogen kan kijken en dat ik dan weet dat het goed komt, niet bang zijn, lieve schat, ik verlaat je niet." Sprak ze kreunend. Ze drukte haar lippen stevig op zijn hand. Ze wilde alles behalve gescheiden worden van Leroy, ze wilde nog zo veel dingen met hem doen, met hun gezinnetje en hun nieuwe gezinslid. Haar baby moest het overleven.
Uren verstreken en Lolita baadde in het zweet, ze was moe, haar ogen vielen elke keer bijna dicht en ze voelde zich zwak. Aanhoudelijk gekreun verliet haar mond. Elke keer moest de dokter haar pushen om van de weeën gebruik te maken, maar ze was kapot. Haar hand kon die van Leroy niet eens meer vasthouden. Ze wist dat ze door moest, maar het vrat energie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2013, 01:27

Koning Leroy Fullbright

Door alle dingen die ze opnoemde, werd hij eigenlijk alleen nog maar banger om haar te verliezen. Hij wilde haar niet kwijtraken, het kon niet. Alles wat ze opgebouwd hadden zou in één klap weg zijn, hij zou verloren zijn. Zonder Lolita kon hij dit niet, het zou gewoon niet gaan. Ze kronkelde van de pijn, hij voelde haar in zijn hand knijpen, hij bleef haar stevig vasthouden. De dokter gaf aan dat ze stil moest liggen, hij legde zijn andere hand tegen haar gezicht aan. Hij mocht niet bang zijn, ze zou hem niet verlaten. ‘Natuurlijk ben ik bang, Lolita. Jij bent alles voor mij. Jij bent mijn leven.’ Zei hij zacht. Zijn stem klonk doordringend, maar toch ook heel breekbaar. Nu realiseerde hij zich weer dat al hun geluk in één keer over kon zijn. Hij voelde de drang die hij had naar de alcohol, hij voelde de pijn die hij kon hebben, maar zodra hij Lolita weer in haar ogen keek, wist hij dat ze dit kon hebben. Als er één vrouw was die vreselijk sterk was, dan was het Lolita wel. Hij voelde haar warme lippen op zijn hand, het liet hem glimlachen. Hij had geen idee hoe lang hij zo zat, maar hij wist dat er uren voorbij gingen. Verschrikkelijke uren waarin hij zich zo wanhopig en radeloos voelde, er was niets wat hij kon doen. Af en toe gleed de hand van Lolita uit zijn hand, maar dan pakte hij haar al snel weer vast. Uiteindelijk realiseerde hij zich dat er misschien meer was wat hij kon doen. Hij kwam iets overeind en hij boog over haar heen, hij legde zijn handen in haar hals. ‘Lolita, kijk naar mij. Ik weet dat je kapot bent, dat al je energie op is. Maar je kan veel meer dan dit. Je bent sterker dan je denkt. Je hebt al zo veel doorstaan, al zo veel meegemaakt, dit gevecht kan je winnen. Je bent zo’n krachtige vrouw, de enige vrouw die mij ooit in de hand kon houden, de enige vrouw die écht bij mij past. Je kan dit. Je hebt al zo veel doorstaan, jij kan dit. Ik heb vertrouwen in je, maar je moet nu wel door blijven gaan. Vind de kracht in jezelf. Doe het voor mij, voor het kind. Voor ons kind. Voor jezelf. Je verdiend deze pijn niet, maar als dit klaar is, zal alles goed zijn. Dan zullen we vreselijk gelukkig zijn en dat verdien je wel…’ sprak hij, het klonk krachtig, krachtiger dan hij van zichzelf gedacht had, al wist hij wel dat hij dit in hem had. ‘Ik hou van je, lieve schat, ik heb alle vertrouwen in je. Dit komt goed, echt, ikbeloof het je…’ zei hij zacht, daarna drukte hij zijn lippen kort op die van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum