Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

+2
Nikkay
Admin
6 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/10/2013, 22:47

Koning Leroy Fullbright

Hij vond het fijn om Lolita zo dicht tegen zijn lichaam aan te hebben. Hij werd langzaam weer iets rustiger. Lolita had gelijk, hij wist helemaal niet wat die gast wilde. Hij zou wel gewoon om uitleg vragen, dan werd waarschijnlijk wel duidelijk wat de bedoeling was. ‘Ik zal wel meteen schrijven…’ zei hij. ‘Ik wil niets liever dan hem stoppen. Ik zou het aller liefste persoonlijk naar hem toe gaan en hem afmaken, maar waarschijnlijk ben ik dood voor ik ook maar in de buurt kom.’ Zei hij. Hij stond op en hij begon met het schrijven van de brief. Hij hield het heel erg zakelijk en formeel, hij vroeg om meer informatie en hij liet duidelijk merken dat hij de gezondheid van Chayenne belangrijk vond, dat hij het liefste zag dat ze naar Black Castle toe kwam. Hij was benieuwd naar de reactie, hopelijk viel het allemaal mee. Hij stuurde de brief weg en hij wreef langs zijn voorhoofd. Nog steeds zag hij vlekken en deed zijn borstkas pijn. Zijn hart bleef keihard kloppen en hij leek zichzelf amper rustig te krijgen. ‘Ik voel mij niet zo goed…’ zei hij zacht, met trillende stem.


Oké, ik hou Carmen wel gewoon dan! Smile
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/10/2013, 22:56

Lolita Samira

“Ik snap dat je jezelf zo voelt, maar we moeten voorzichtig zijn, ik wil je niet verliezen.” Fluisterde ze hem zachtjes toe. Ze slikte even en keek toe hoe hij begon te schrijven aan de brief voor deze rare nieuwe man. Haar ogen bestudeerden de houding van Leroy, het ging aardig toen hij nog aan het schrijven was, maar toen hij klaar was, leek hij haast in te storten. Hij voelde zich niet zo goed en ze drukte haar lippen op zijn wang. “Adem rustig in en uit. Je hart slaat haast op hol.” Fluisterde ze hem toe. “Laat je niet wegvoeren door je woede of andere gevoelens, probeer weer tot jezelf te komen.” Ze streek zachtjes zijn haar uit zijn gezicht.


Koning Reth Kingston

De man stond ijzig kalm voor de dienstmeisjes, hij had de juiste meisjes uitgekozen en liet ze nu de troep opruimen. Wanneer alles klaar was, wilde hij de generaals voor zich hebben. Hij beval ze om bij hem te komen en sloeg zijn armen over elkaar heen en wachtte langzaam tot elke generaal binnen was gedruppeld. Het viel hem op dat er een gewone ridder aan de zijkant kwam staan, dat was Ricardo. “Wat heb jij hier te zoeken als ridder zijnde?” Vroeg hij bars aan de man. Ricardo keek hem eigenwijs aan. “Ik mag toch wel kijken?” Was zijn uitdagende antwoord.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/10/2013, 23:02

Koning Leroy Fullbright

Lolita kwam meteen naar hem toe toen hij zei dat hij zich niet goed voelde. Ze maakte zich zorgen. Hij deed liever alsof er helemaal niets aan de hand was, maar dat ging nu niet, hij kon dit niet voor haar verbergen. Hij voelde haar warme lippen op zijn wang en hij ademde diep in, zoals ze zei. Het ging alleen niet echt goed. Ze zei dat hij zich niet mee moest laten voeren met zijn gevoelens, maar hij voelde ontzettend veel. Hij was intens verdrietig, in paniek en hij was ook vreselijk woedend, zijn lichaam kon dat allemaal bijna niet aan. Hij voelde haar zachte aanraking op zijn gezicht, daardoor werd hij weer iets rustiger. Hij pakte haar handen vast en hij legde die op zijn borstkas, hij trok haar weer naar zich toe en hij sloeg zijn armen om haar lichaam heen. ‘Het gaat wel…’ zei hij, maar zijn stem trilde nog net zo erg. Het ging ook niet, hij voelde zich afschuwelijk.

Carmen Samira


Alles wat er gebeurd was, kon ze nog maar amper bevatten. Ze probeerde te bedenken hoe dit ooit had kunnen gebeuren, maar dat was nutteloos en ze schoot er toch niets meer mee op, alles wat ze nu bedacht was toch te laat. Ze deed wat de nieuwe koning haar opdroeg, ze wilde eigenlijk niet meteen problemen gaan veroorzaken, al leek Ricardo daar anders over te denken. Ze wilde hem laten weten dat hij zijn kop dicht moest houden en dat hij eindelijk verstandig moest zijn, maar ze kon niet meer doen dan hem aankijken. Ricardo was Ricardo en hij zou altijd doen wat hij zelf wilde. Hij zou nooit naar iemand luisteren, zeker niet in deze situatie.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/10/2013, 23:24

Koning Reth Kingston

Hij gromde als antwoord op de man, zijn aandacht werd getrokken door een vrouw tussen de generaals. Hij liep langzaam op haar af en bleef vlak voor haar stilstaan. "Een vrouwelijke generaal... Interessant..." Klonk zijn kalme stem. Hij legde het puntje van zijn bebloede zwaard tegen haar kin aan. De ogen van Ricardo schoten vuur, het viel Reth meteen op en hij begon te lachen. "Wat vermakelijk!" Riep hij uit. Ricardo baalde zijn handen tot vuisten. Reth had door dat deze twee bij elkaar hoorden. Natuurlijk, anders reageerde die man niet zo heftig. Hij liet de vrouwelijke generaal voor wat ze was en hij liep op Ricardo af. Zijn blik was niets verhullend. Hij stond nu vlak voor Ricardo. "Ik kan niets met herrieschoppers zoals jij." Sprak hij kalm. Ricardo stond meteen gespannen en hield zijn hand bij zijn zwaard. "Ik wil vrouwen aanraken wanneer ik het wil en niemand houd me tegen!" Klonk het luid. Dat was genoeg voor Ricardo om zijn zwaard te trekken en hij wilde Reth vermoorden. Echter was de man zo snel dat hij met één zwaai Ricardo vermoordde. Reth had een fetisj, hij vond het heerlijk om van mensen het hoofd eraf te hakken. Het toeval wilde dat het hoofd van Ricardo voor de voeten van Carmen rolden. Zijn doodse ogen straalden vechtlust uit. Reth werd geroepen, er was een brief voor hem. Hij maakte met zijn hand een stopteken. "Onbelangrijk." Zei hij alleen. Hij liep nu voor de generaals heen en weer. "Jullie dienen nu mij." Zijn humeur leek steeds verder te dalen. "Waag het niet om zulke capriolen uit te halen met mij. Ik ben ongenadig." Sprak hij weer zo luid dat hij de hele troonzaal vulde, het was wel duidelijk dat hij op Ricardo doelde met zijn woorden
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/10/2013, 23:39

Carmen Samira

Ze probeerde niet te kijken, ze probeerde niet te luisteren naar wat er gebeurde, maar het ging niet. Ze zag wat Ricardo deed, waardoor ze zich realiseerde dat dit het stomste was wat hij kon doen. Nog voor hij ook maar uit kon halen, had de man dat al gedaan. De woorden die daarbij gezegd werden, lieten haar rillen. Het was alsof dit één grote nachtmerrie was. Ze zag het hoofd van Ricardo rollen, direct werd ze misselijk. Het gevoel van verdriet was zo erg dat ze niet eens kon huilen, wat misschien maar goed was ook. De nieuwe koning zou daar vast niet zo blij mee zijn. Ze probeerde het hoofd dat voor haar voeten lag te negeren. Er kwam een brief voor de man, maar hij scheen het onbelangrijk te vinden. Ze had nu al een verschrikkelijke hekel aan hem. ‘Hoe denk je een koning te kunnen zijn als je niet eens de post leest?’ vroeg ze spottend aan hem. Ze kon er niets aan doen. Als Ricardo toch dood was, waarom dan niet ook haar eigen leven op het spel zetten?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/10/2013, 23:49

Koning Reth Kingston

Hij had verwacht dat ze braaf zou zijn, dat ze alleen maar ja en nee kon zeggen, dat viel hem toch wel behoorlijk tegen. Ze sprak hem spottend aan. "Dacht je soms dat ik je ook zou vermoorden? Je zou er dan wel heel erg makkelijk vanaf komen, is het niet?" Vroeg hij net zo spottend aan haar terug. Het bloed van zijn zwaard zat nog onder haar kin, hij raakte haar met zijn vinger even aan en likte aan het bloed. Reth was een gestoord man. "Ik vermoord geen mooie vrouwen, zie het maar als compliment, generaaltje. Nu opdonderen, ga je vriendje maar begraven of zo." Stuurde hij haar met een wrede grijns weg. Hij pakte nu toch met een ruk de brief aan en las die vluchtig door. Hij schudde lachend zijn hoofd. "Schrijf die Leroy maar dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien, als het kind zo belangrijk voor hem is, dan hou ik haar." Zei hij vastbesloten, je moest altijd wat achter de hand houden in barre tijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/10/2013, 23:54

Carmen Samira

‘Dat dacht ik niet, maar ik vond het het waard om de gok te maken,’ zei ze tegen hem. Zijn aanraking zorgde ervoor dat ze nog veel meer van hem walgde. Wat een verschrikkelijke man was dit. Misschien nog wel erger dan Lamos. Hij stuurde haar weg, maar terwijl ze wegliep hoorde ze nog wel dat hij de brief pakte en las. Hij luisterde dus wel. Duidelijk een onervaren sukkel die het wat hoog in zijn bol had. Hij was gestoord, dat wel. Ze liep langs het lichaam van Ricardo, ze wilde er niet eens naar kijken, het deed haar zo verschrikkelijk veel pijn. Nu had ze toch niets meer waar ze om gaf, die gast ging haar niet vermoorden, waarom zou ze dan zelf niet een brief naar Leroy sturen? Het was de moeite waard. Ze leek geen reden te hebben om bang voor hem te zijn. Ze liep naar haar kamer, daar schreef ze heel kort hoe de stand van zaken was en dat alle hulp welkom was. Ze zou hem steunen als dat moest. Ze kon altijd doen alsof ze de kant van die gast koos, terwijl ze eigenlijk Leroy bleef informeren. Ze realiseerde zich wel dat Leroy niet zomaar kon aanvallen om White Castle terug te winnen, maar als hij iemand dicht bij de nieuwe koning had staan, ging dat misschien makkelijker. Ze stuurde de brief op, daarna liet ze zich in de stoel zakken en voelde ze pas echt hoe verdrietig ze eigenlijk was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2013, 00:03

Chayenne Lahero

Ze had alles gezien en meegekregen. Het meisje was totaal in shock door alles wat er om haar heen had plaatsgevonden. Ze liep langzaam langs het lichaam van Ricardo, wat van zijn persoonlijke spullen werden in haar handen geduwd, er werd door het personeel gevraagd of zij het aan Carmen wilde geven. Ze kende de vrouw goed, zij en haar ouders hadden haar veel geleerd. Ze schuifelde naar de kamer toe met Ricardo's zwaard en ketting, dat was alles wat hij aan waarde had. Ze klopte zachtjes op de deur van Carmens kamer en liep aarzelend naar binnen toe. Het meisje keek vol medelijden naar de vrouw en dat terwijl ze zelf ook alles was verloren. Ze legde de spullen op de tafel neer en kroop bij Carmen op schoot om vervolgens haar armen om haar heen te slaan en een poging deed om haar te troosten. Zij was de oorspronkelijke erfgenaam, zij moest ervoor zorgen dat de pijn voor iedereen verzacht werd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/10/2013, 00:08

Carmen Samira

Toen opeens de deur open ging, dacht ze dat ze weggeroepen zou worden, maar niets bleek minder waar te zijn. Chayenne kwam binnen, legde spullen op de tafel en kroop daarna bij haar op schoot. Ze voelde de armen van het meisje om haar lichaam heen, daardoor werden de tranen alleen maar erger. Het was zo lief van haar. ‘Schatje toch…’ zei ze zacht, terwijl ze het meisje tegen haar aan trok. Chayenne was allebei haar ouders verloren. Ze zou voor het meisje door het vuur gaan, ze zou alles doen om er voor te zorgen dat haar meer pijn bespaard bleef. Het was het enige wat ze nog kon doen voor Felicia en dat zou ze ook doen. ‘Ik zal je helpen, oké? Ik zal er voor zorgen dat je hier veilig weg kunt komen…’ fluisterde ze zacht. ‘Nu moeten we alleen eerst precies doen wat die man wil. Ik weet dat je heel erg verdrietig en waarschijnlijk ook in de war bent, maar het is belangrijk dat we heel erg voorzichtig blijven…’ legde ze zacht uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2013, 08:55

Chayenne Lahero

Ze begon nu ook zachtjes weer te huilen. Ze was vreselijk verdrietig door alles wat er gebeurd was. Carmen zou haar beschermen en dat vond ze in ieder geval wel een heel erg veilig gevoel, ze had nu iemand die bij haar stond en die haar steunde, iemand waar ze naartoe kon als ze verdrietig was. "Dankjewel, Carmen... Ik kan gewoon niet geloven dat papa en mama er niet meer zijn..." Fluisterde ze zachtjes.

"ik ben er nog voor jullie." Klonk een zachte stem. De geest van Ricardo verscheen voor ze. Hij kon dan wel nooit meer mens worden, wel had hij nog zijn toverkrachten en kon hij helpen. Hij zou nooit meer iemand aan kunnen raken en andersom kon niemand hem aanraken, maar hij kon er wel voor zorgen dat Carmen zich goed voelde. "Het spijt me... Ik doe je vreselijk veel verdriet..." Fluisterde hij Carmen toe. Hij kon zijn brutale mond niet dichthouden en dit waren de consequenties. "Het komt allemaal goed, kleine prinses, ik ga je ook helpen." Sprak hij tot Chayenne.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/10/2013, 09:54

Carmen Samira

‘Ik kan ook nog niet geloven dat ze echt weg zijn, Chayenne…’ zei ze zacht. Het was amper te bevatten. Opeens was iedereen dood en zag het leven er totaal anders uit. Uit het niets kreeg ze kippenvel, waardoor ze langzaam opkeek. Ze hoorde de stem van Ricardo. Haar blik ging over hem heen, het was een fijn gevoel dat hij er tenminste nog wel was. Hij was niet compleet verdwenen. ‘Het maakt niet uit, Ricardo. Dit is ook niet wat jij wilde…’ zei ze zacht. Natuurlijk deed hij haar verdriet, maar dat was ook niet zijn keuze, als hij dit van te voren geweten had, had hij waarschijnlijk wel anders gedaan. ‘Kan je iets voor ons doen nu? Kan je er voor zorgen dat die klootzak hier oprot?’ vroeg ze zuchtend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2013, 10:10


Het maakte volgens Carmen niet uit, maar hij vond het echt heel erg vervelend dat hij er niet meer voor haar was. Op een gegeven moment zou de tijd beginnen te dringen en zou hij zijn magie aan iemand moeten afgeven. Hij wist alleen nog niet wie daar geschikt voor was. “Ik zou willen dat ik jullie kon troosten.” Fluisterde hij zacht. Chayenne keek gebiologeerd naar hem. “Waarom komen mijn ouders niet terug?” Vroeg ze zacht aan Ricardo, hij sloeg zijn ogen neer en zuchtte. “Prinsesje, je weet dat ik toverkracht heb, dat is het enige wat mij hier houdt.” Vertelde hij zachtjes. Carmen wilde weten of hij ervoor kon zorgen dat Reth verdween. “Nee, er zijn regels aan verbonden, Carmen, ik kan hem niet zomaar hier weghalen en weer ergens anders neerzetten. Dat is onmogelijk. Ik kan alleen met kleine dingen helpen.” Hij liep naar zijn zwaard en ketting en liet zijn handen eroverheen gaan. De ketting lichtte als eerste op en kreeg een paarsachtige gloed. Daarna was het zwaard aan de beurt. Het zwaard zweefde in de lucht en kreeg diezelfde paarse gloed. “Chayenne, de ketting is voor jou, Carmen, het zwaard voor jou. Het zorgt ervoor dat hij jullie geen echte pijn kan doen. Hij zou jullie nooit kunnen slaan of vermoorden zolang jullie het bij je dragen.” Fluisterde hij, hij wist heus wel hoe erg Carmen tegen toverkracht was, maar dit was noodzakelijk. Dit waren tijden van oorlog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/10/2013, 10:15

Carmen Samira

Ze luisterde naar Ricardo en zuchtte zacht. Daar was ze al bang voor geweest. Overal waren regels aan gebonden, altijd. Normaal had ze het niet erg gevonden, helemaal niet zelfs, maar vanaf vandaag was dat anders. De regels hadden geen betekenis meer. Ze keek naar Ricardo, naar wat hij deed. ‘Pak de ketting maar, Chayenne…’ zei ze zacht tegen het meisje. Ricardo wist duidelijk hoe erg ze een hekel had aan dit soort dingen, maar dit was een heel andere situatie. Nu maakte het haar niet zo heel veel uit. ‘Je moet naar Black Castle gaan, Ricardo. Je moet er voor zorgen dat Leroy iets doet…’ zei ze zacht. Ze wist zeker dat Ricardo invloed uit kon oefenen op Lolita, en die op Leroy. Hij moest ingrijpen voor die Reth het hele rijk afgebroken had en iedereen dood was. Ze pakte het zwaard op en legde haar eigen zwaard aan de kant. Ze zou voortaan wel het zwaard van Ricardo bij zich dragen, ze zat er niet zo op te wachten om klappen te krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 24/10/2013, 14:09

Lijstje
Site-Naam: XxAuroraxX (ILoveFleur)
Personage Naam: Kayne Riverland
Geslacht: M
Leeftijd: 16
**Rang: -
Kasteel: Black Castle
Foto: Medieval Times - Pagina 2 2wcgr3t

Naam paard: Moon
Ras: Fries
Kleur: Zwart
Geslacht: Hengst
Foto: Medieval Times - Pagina 2 16jndsg

Kayne Riverstone

Jaren lang had hij zijn vader overal gevolgd. Hij had al kneepjes in het vak als smid leren kennen. Toen twee maanden geleden zijn vader plots was overleden was hij dan ook in een zwart gat gevallen. Na een hoop twijfels was hij toch teruggaan naar Black Castle, de plaats waar hij in zijn eerste jaren was opgegroeid. Het waar raar om weer terug te zijn en er was veel veranderd. Met het geld wat zijn vader hem had na gelaten overnachtte hij in een herberg. Na de eerste paar weken had hij het al behoorlijk gezien op het terrein en hij besloot om ook nog eens een kijkje te nemen bij White Castle. Zonder te weten wat hem daar te wachten stond rond hij het aanliggende dorp in.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 24/10/2013, 15:20


Lijstje
Site-Naam: XxAuroraxX (ILoveFleur)
Personage Naam: Floréna Lahero
Geslacht: V
Leeftijd: 32
Kasteel: -
Foto: Medieval Times - Pagina 2 2hhht7a

Naam paard: Ushi
Ras: Andalusiër
Kleur: Schimmel
Geslacht: Merrie
Foto: Medieval Times - Pagina 2 Ezpeg9

Floréna Lahero

Zo snel als nu had ze nog niet vaak gereden. Nadat één van haar mannen naar haar toe was gekomen met het bericht dit Stephen aan de stadspoort hing me zijn vrouw Felicia ernaast was ze zonder verder nog na te denken vertrokken. Ze kon het niet geloven en ze wilde het niet geloven. Het verhaal wat ze nog had meegekregen was verwarrend. Ushi rende de benen ongeveer uit haar lijf en het zweet stond op haar hals. Na een tijdje begon ze te beseffen dat dit hoe dan ook niet de oplossing was. Ze nam haar paard terug naar stap en dankbaar brieste het dier een keer. Met haar vingers ging ze even door haar haren heen. Ze reed in één van haar beste jurken en even gingen haar vingers over de stof heen. Ze was letterlijk weggelopen bij de vergadering van haar eigen koning en ze schudde haar hoofd. De laatste tijd had ze het al niet zo handig bij die man gespeeld en ergens had ze het gevoel dat ze nu al helemaal niet meer terug hoefde te komen. Een aantal uren later kwam ze bij de poort van White Castle. Ze stapte af en gaf haar paard aan één van de wachters waarna ze met geheven schouders het kasteel binnenliep. "Ik wil de koning spreken." Sprak ze op een nog redelijk rustige toon na de reis die ze had gemaakt.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2013, 17:14

Ricardo Charmart

Ze nam het zwaard aan, hij was er meer dan blij mee, dat betekende in ieder geval dat ze veilig was. Dat was al een hele geruststelling voor hem. Chayenne stond langzaam op en liep naar de tafel toe waar de ketting op lag. Het paste totaal niet bij haar tere uiterlijk, toch deed ze de ketting om, de steen lichtte op en ze legde haar hand er heel even op. Ricardo keek naar Carmen wanneer ze aangaf dat hij ervoor moest zorgen dat Leroy iets deed. Hij knikte. “Dat doe ik, wees voorzichtig.” Fluisterde hij. Zijn stem was nog even vlakbij haar oor te horen. “Ik hou van je.” Daarna verdween hij en was hij niet zo heel erg veel later in de kamer op Black Castle. Lolita pakte net twee brieven aan van een wachter. Eentje was van de nieuwe koning, de andere afkomstig van Carmen. Ze gaf de brieven aan Leroy en schrok zich dood toen ze Ricardo zag staan. “Broertje…” Zei ze zacht en ze kwam naar hem toe om hem te omhelzen, haar armen gingen alleen dwars door hem heen. Ze keek hem wat angstig aan. “Ik ben dood, Lolita.” Zei hij vol emotie tegen haar. Lolita stapte naar achteren en kroop tegen Leroy aan. “H-hoe…” Vroeg ze zachtjes aan hem. “De nieuwe koning heeft me onthoofd. Ik kom hier om wat dingen te bespreken. Ik ben de enige die zich tussen de kastelen kan verplaatsen en ik kan helpen, al kan ik niet veel meer.” Gaf hij kort aan.


Koning Reth Kingston

Hij had alles op rolletjes lopen, het personeel dat protesteerde, leefde al niet meer. Hij maakte korte Mette met iedereen die hem ook maar tegensprak. Zo hield hij niet veel mensen over, maar hij had nu wel personeel dat bang voor hem was en dat hem gehoorzaamde. Ineens kreeg hij te horen dat iemand hem wilde spreken, hij trok een wenkbrauw wat verbaasd omhoog en knikte. “Laat maar komen dan.” Gromde hij. Zijn groene ogen priemden in de richting van de ingang van de troonzaal. Daarachter zou degene zich bevinden. Een wachter liep die kant op en vroeg de vrouw om binnen te komen, dat de koning haar wel wilde spreken. Reth rechtte zijn rug en wachtte kalm.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/10/2013, 17:21

Koning Leroy Fullbright

Hij pakte de brieven van Lolita aan en las ze allebei meteen door. Hij wreef langs zijn voorhoofd, wat moest hij hier nu mee? Het was duidelijk dat die man niets van hem moest hebben en hem nu al liep te zieken. Hij had een hekel aan zulk soort mensen en hij voelde zich beledigd door die vent. Weer ging er een vlaag van woede door zijn lichaam heen, maar hij moest zich inhouden, zijn hart klopte al als een bezetene en hij kon niet normaal nadenken als hij zo woest was. Toen hij opeens Lolita iets hoorde zeggen keek hij op, hij zag Ricardo staan. Wat deed die nu hier? Er was iets raars aan de hand. Lolita vloog op hem af, maar deinsde net zo snel weer naar achteren, tegen hem aan. Ricardo zei dat hij dood was, Leroy sloeg zijn armen om Lolita heen. Ricardo vertelde wat er gebeurd was en wat hij kwam doen, waardoor Leroy hem strak aankeek. ‘Vertel maar. Wat is er allemaal gebeurd, waar moet ik rekening mee houden en wat is hij van plan?’ vroeg hij meteen. Hij bleef Lolita wel vasthouden, al was hij veel meer bezig met wat hij allemaal moest doen. ‘Wacht heel even, ik ben zo terug,’ zei hij daarna, meteen schoot hij de kamer uit. Hij lichtte even wat mensen in, hij wilde dat er een groep ridders naar de grens van Black Castle en White Castle gingen, dan was dat maar alvast geregeld. Hij ging de kamer weer in, meteen sloeg hij zijn arm weer om Lolita heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 24/10/2013, 17:41

Floréna Lahero

Het verbaasde haar lichtelijk dat de koning haar wilde ontvangen. Toen een wachter haar kwam halen liep ze met geheven hoofd de zaal in. De buiging en een verdere begroeting liet ze achterwege. Ze had de manieren wel, al toonde ze ze nu niet. "Met welke gedachte in u hoofd heeft u besloten om zonder pardon de twee eigenaren aan de stadspoort op te hangen?" Sprak ze op een felle toon tegen hem. Floréna was een prachtige vrouw en pas als je goed keek was te zien dat ze al begin de dertig was. Halfverwege de zaal staakte ze haar pas. Het idee dat koning met zoveel gemak mensen onthoofde huiverde haar toch een beetje. De woede daar in tegen zorgde er voor dat er geen spier in haar gezicht vertrok. "Wie dienen jullie nou echt?" Vroeg ze waarna de zaal even rondkeek. Al snel richtte ze haar blik weer op 'de koning'.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2013, 18:30

Ricardo Charmart

Hij keek toe hoe Leroy met Lolita omging en daardoor glimlachte hij, het was misschien moeilijk te geloven, maar hij vond Leroy beter geschikt voor Lolita. Hij mocht vertellen wat hij op zijn hart had en wat er was gebeurd. “Iedereen die hem niet aanstaat, wordt afgeslacht. Hij onthoofd één voor één al het lelijke personeel. Hij houdt alleen de knappe meisjes. Chayenne is bedoeld als een van zijn persoonlijke dienstmeisjes en hij zorgt ervoor dat al het personeel siddert en beeft onder zijn beding.” Vertelde hij met een wat dramatische stem. “Ik was wat dwars en zonder een aarzeling hakte hij mijn hoofd er ook af.” Hij slikte even en keek naar de grond. Hij wachtte even tot Leroy weer terug was, zwijgend keken broer en zus naar elkaar. Hij zag de pijn in de ogen van zijn kleine zusje en hij slikte moeizaam even. Leroy was weer terug en Lolita leunde weer tegen hem aan. “Ik had nog geen plan, maar Carmen is bereid om te doen alsof ze hem dient en uiteindelijk de informatie aan jou door te spelen. Ik weet niet wat deze koning van plan is, tot nu toe lijkt hij genoegen te nemen met alleen het kasteel.”


Koning Reth Kingston

Hij kreeg pretlichtjes in zijn ogen wanneer hij de vrouw binnen zag komen, hij mocht dan wel gestoord zijn, toch was hij wel nog een normaal mens. Ze boog niet voor hem en hij sloeg zijn armen over elkaar heen. Ze vroeg hem waarom hij de koning en koningin had vermoord. “Het ging hier allemaal veel te goed hier, alle mensen waren veel te gelukkig. De tijd is aangebroken van angst en onrust. Dit is mijn tijd.” Zijn stem rees op wanneer hij meer sprak en hij vulde de hele troonzaal met zijn stem. Hij had van zichzelf al een machtige uitstraling en stond daar echt als koning. De vrouw vroeg aan zijn bediening wie ze nu echt dienden. “MIJ.” Riep hij hard uit, er ging een angstige siddering door het personeel heen. “Ze dienen mij uit angst.” Hij spreidde zijn armen uit. “Is het geen heerlijk gevoel?” Hij grimaste.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/10/2013, 18:40

Koning Leroy Fullbright

Hij streek langzaam met zijn hand over de rug van Lolita heen. Hij wist niet of hij het deed om haar steun te bieden, of om zichzelf rustig te houden. Waarschijnlijk allebei. Hij luisterde naar het verhaal van Ricardo en hij wreef nadenkend over zijn voorhoofd. Hij liet Lolita los en hij liep naar het raam toe, hij kon niet nadenken als ze zo bij elkaar stonden, daar was hij veel te onrustig voor. ‘Ik heb een paar opties, elke optie is gevaarlijk. Ik kan zo snel mogelijk aanvallen. Ik kan mij niet voorstellen dat de ridders graag voor hem vechten en een snelle aanval kan succesvol zijn. Ik maak mij alleen heel veel zorgen over het overige personeel van White Castle. Ik wil niet dat ze allemaal afgemaakt worden omdat ik ga aanvallen. Ik kan ook langer afwachten en aankijken, misschien een keer voorstellen of hij met mij wil praten. Maar eigenlijk zie ik dat zelf niet zo zitten. Ik ben bang dat het meteen fout gaat en dat hij Chayenne iets aan doet omdat ik hem niet goed behandel. Ik kan ook gewoon niets doen. Black Castle beschermen, zorgen dat hij hier niet komt, maar niet aanvallen, alleen eigen grenzen bewaken. Maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, denk ik… ‘ zei hij zacht. Hij moest er voor zorgen dat iedereen daar veilig was. In het hele rijk. Hij moest wel, ook al was het misschien niet echt zijn verantwoordelijkheid. Nu was het wel zo, hij had het beloofd. ‘Ik moet even alleen zijn…’ zei hij zacht, daarna draaide hij zich om en liep hij zijn kamer uit, naar zijn werkkamer. Hij kon er niet tegen als iemand anders dan Lolita hem zo zag. Hij wilde niet alleen zijn, maar hij wilde ook niet bij hun zijn. Hij was gewoon heel erg in de war. Dit kwam allemaal echt op het meest ongelegen moment.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2013, 18:51


Ricardo Charmart

Hij zag hoeveel moeite Lolita ermee had dat Leroy haar even los liet. Ze stonden beide op instorten, Ricardo vroeg zich af wat er gebeurd was, maar hij wilde niet in hun hersenen duiken, dat vond hij het niet waard. Leroy begon te praten en hij luisterde aandachtig naar de koning. “Er kan prinses Chayenne niets gebeuren, ik bescherm haar. Of de koning moet doorhebben dat ze beschermt wordt… Ik hoop alleen dat het nooit het geval wordt…” Mompelde hij nu. Hij haalde een hand door zijn haar heen en zuchtte zacht. “Er bestaat een grote kans dat alles en iedereen afgemaakt wordt als hij doorkrijgt dat hij niet van je kan winnen… mij lijkt het een goed idee om de grenzen te bewaken, ik en Carmen gaan wel uitzoeken wat hij nu eigenlijk wil.” Zei Ricardo met een knikje naar de koning. Ineens zei de man dat hij alleen moest zijn en hij liep weg. Lolita keek hem verward na en slikte even moeizaam. Ze wist zichzelf niet zo goed een houding te geven en Ricardo kwam bij haar staan. Ze praatten zachtjes met elkaar, ze vertelde hem alles, ze moest gewoon alles aan haar broer kwijt, al was hij dood.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/10/2013, 19:00

Koning Leroy Fullbright

Hij gooide de deur van zijn werkkamer met een klap achter zich dicht. Hij trapte tegen zijn stoel aan en hij sloeg met zijn vuisten op zijn bureau, daarna bleef hij trillend stilstaan. Hier schoot hij ook niets mee op, maar hij moest al zijn frustraties toch ergens in kwijtraken. Het was alleen niet zo’n groot succes, hij bleef hetzelfde opgefokte gevoel hebben. Hij dacht na over wat Ricardo hem gezegd had. Eigenlijk gaf hij alleen om het leven van Chayenne. Met de rest had hij niets te maken. Bovendien had die man hem vreselijk beledigd door zo’n belachelijke brief te sturen. Hij wist niet of hij wel gewoon niets kon doen. Dan liet hij dus zien dat hij te laf was om aan te vallen en dat was hij niet. Hij wilde White Castle wel weer terug krijgen, het zou alleen hoe dan ook levens gaan kosten. Hij wist dat Ricardo niet wilde dat hij aanviel, maar hij zag niet in hoe hij dat niet kon doen. Het was slecht voor zijn imago. Iedereen kon dus van alles doen zonder dat hij in greep. Dat ging niet. Hij schonk met trillende handen een glas drank voor zichzelf in, wat hij gulzig opdronk, maar met moeite wist hij zich er van te weerhouden om meer te drinken. Hij liep weer terug naar de slaapkamer, waar Lolita en Ricardo nog waren. ‘Ik kan niet niets doen, Ricardo. Echt niet. Ik weet dat het levens gaat kosten, maar dat zal sowieso wel gebeuren. Ik ga hem een voorstel doen, dat ik persoonlijk met hem wil praten. Als hij dat afwijst, zal ik binnen een week aanvallen. Als hij het voorstel accepteert, wacht ik het gesprek af. Je hebt dus tot die tijd de mogelijkheid om daar wat te regelen met Carmen en Chayenne, ik hoop dat je je realiseert dat ik het liefste heb dat niemand gevaar loopt, maar voor mij is alleen het leven van Chayenne echt van belang…’ zei hij zacht tegen de man. Zijn blik ging naar Lolita, hij ademde even in voor hij weer verder sprak. ‘Wil je dat ik jullie weer alleen laat?’ vroeg hij voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2013, 19:11

Lolita Samira

Ze vond het heel erg fijn om Ricardo weer te spreken, samen met hem besprak ze heel veel dingen in een hele korte tijd, het was heel erg fijn om weer even samen met hem te zijn, al kon ze geen steun bij hem krijgen. Leroy kwam weer terug, iets dat ze niet verwacht had. Ze sloeg haar arm om hem heen en trok hem tegen haar aan. Leroy vertelde dat hij niet niets kon doen, dat hij toch in moest grijpen. Hij wilde hem persoonlijk spreken en daardoor kneep Lolita in zijn zij, van schrik omdat ze absoluut niet wilde dat hem iets overkwam. “Dat is prima, ik zal ze samen spreken en overleggen, misschien kunnen we Chayenne wel kidnappen uit het kasteel.” Gaf Ricardo aan en hij knikte weer. Leroy vroeg of ze wilden dat ze alleen gelaten werden. “Nee, ik ga weer naar Carmen, dit moet zo snel mogelijk opgelost zijn.” Zei hij beslist. “Sorry, Lolita.” Fluisterde hij zachtjes tegen zijn zusje die blijkbaar wel wilde dat hij bleef. “Ik spreek je snel weer.” Hij glimlachte lichtjes naar haar en verdween daarna weer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/10/2013, 19:15

Koning Leroy Fullbright

Hij werd geknepen, waardoor hij iets opzij sprong en hij Lolita verontwaardigd aankeek. Waarom deed ze dat nou weer? Deed hij iets verkeerd? Ricardo zei dat het prima was, dat hij zou overleggen. Hij had het over kidnappen en Leroy knikte langzaam. ‘Ik hoop dat zoiets mogelijk is, maar dat moeten jullie zelf uitzoeken, dat kan ik niet doen. Ik kan alleen met hem praten en hopen op het beste.’ Zei hij tegen Ricardo. Ricardo zei dat hij vertrok, hij bood zijn excuses aan, daarna was hij verdwenen. Leroy liet Lolita los. Hij was duidelijk gespannen en op dit moment dacht hij bij alles dat hij het helemaal fout deed. Hij was vreselijk opgefokt. ‘Ben je liever met hem?’ vroeg hij aan haar. ‘Van mij mag hij blijven, dan rot ik wel op. Ik kan geloof ik genoeg regelen. Ik hoef niet bij je te zijn, als je dat niet wilt. Ik dacht dat je het fijn zou vinden…’ zei hij, zijn stem begon steeds meer te trillen. Hij had het gevoel dat hij in staat was om zelf naar White Castle te gaan om die man uit te dagen. Hij wilde het liefste zelf met hem vechten, maar hij wist dat hij niets kon doen wat stommer was dan dat. Het zou een hele foute keuze zijn, maar op dit moment wist hij niet meer wat het beste was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/10/2013, 19:26

Lolita Samira

Er werd haar gevraagd of ze liever bij haar broer was en hij reageerde vreselijk opgefokt en gespannen tegenover haar. Ze keek hem vol verbazing aan en stamelde lichtelijk omdat ze niet wist wat ze tegen hem moest zeggen. “Ricardo is mijn broer, ik zie hem haast nooit.” Zei ze uiteindelijk zachtjes tegen hem. “Doe je zo omdat ik je per ongeluk kneep? Dat deed ik alleen omdat ik je niet wil verliezen of wil zien dat je pijn hebt. Ik wil je heel graag dichtbij me houden, je zou dan een paar dagen weg zijn, ik wil niet zonder je.” Fluisterde ze tegen hem, het was het tegenovergestelde van wat hij dacht eigenlijk. “Blijf bij me…” Klonk haar stem heel erg zacht. Ze kwam langzaam dichter naar hem toe en legde haar hoofd voorzichtig tegen zijn borst aan.


Ricardo Charmart

Hij verscheen weer in de kamer bij Carmen. “Leroy wil vechten.” Was zijn korte en hele zachte antwoord. Niemand mocht dit verder horen, niemand mocht weten wat er gebeurde. Hij kwam dichter naar Carmen toe, hij wilde haar zo graag weer in zijn armen nemen, maar dat was onmogelijk. Hij ging voor ze zitten. “Chayenne, we gaan proberen om jou uit het kasteel te krijgen.” Klonk hij ernstig. Het prinsesje moest veilig zijn en veilig blijven. “We hebben ongeveer een week de tijd, Leroy wil op gesprek met de wrede koning.” Hij zuchtte even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum