Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/6/2014, 21:41

Koning Leroy Fullbright

Hij wist zelf harstikke goed dat hij fout zat, maar doordat Kayton dat nu zo benadrukte, voelde hij de woede oplaaien. Toen hij ook nog eens zei dat hij zich niet druk maakte om Lolita en vroeg of hij liever met iemand anders bezig was, hield hij zijn paard in. Hij draaide zich naar Kayton toe in binnen een seconde greep hij zijn vriend vast en kwamen ze allebei met een klap op de grond terecht. Hoewel hij kreunde van de pijn die zijn lichaam deed, haalde hij meteen uit. ‘Als je nog eens zoiets zegt, maak ik je af. Klootzak. En dit is mijn beste vriend? Heb je enig idee hoe veel pijn zo’n klote opmerking maakt?’ vroeg hij sissend. Hij kwam moeizaam overeind, maar direct duizelde het hem. De wonden prikten en hij wist dat dit allemaal niet heel verstandig was, maar hij werd ontzettend gedreven door woede.

Koning Stephen Lahero

‘Chayenne, het is klaar nu. We doen het zoals ik het zeg. Dit was nooit wat ik verwacht had en we blijven samen. Hoe dan ook. Je gaat niets verzinnen nu, je komt hier en je blijft bij mij. Ik wil niet dat je iets overkomt, echt niet,’ zei hij zacht tegen haar. ‘We gaan met samen een gang in en dan zien we wel wat we vinden, maar we gaan niet alleen.’ Zei hij op doordringende toon. Hij wilde niet dat er iets gebeurde en hij zou haar nooit alleen laten gaan. Dat ging niet gebeuren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/6/2014, 21:48


Kayton Erogate

Leroy werd woedend daardoor, dat had Kayton niet helemaal verwacht. Hij werd vast gegrepen en op de grond gesmeten. Hij kwam haast meteen overeind. Het deed Leroy dus pijn als hij zo’n opmerking maakte.
“Sorry, Leroy… het leek erop alsof het je niets kon schelen.” Sprak Kayton nu zachter tegen zijn vriend. “Het spijt me jongen, ik wilde je geen pijn doen daarmee, maar je was er zo luchtig over…”


Prinses Chayenne Lahero

“Maar pap… je weet toch alsnog niet welke de goede uitgang is?” Bleef ze wat doorzeuren tegen hem. Ze moest bij hem blijven want hij wilde niet dat haar iets overkwam.
“Er gebeurt toch helemaal niets?” Ze zuchtte diep . Hij wilde gewoon niet dat ze alleen gingen, Chayenne keek weer even naar Carmen, maar die zei er verder niets over, het was alleen Chayenne tegen haar vader.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/6/2014, 21:54

Koning Leroy Fullbright

Kayton kwam overeind en bood meteen zijn excuses aan, Leroy reageerde in eerste instantie niet. Hij klopte het zand van zijn kleding en daarna pakte hij de teugels van zijn paard vast. Hij keek Kayton helemaal niet meer aan. ‘Dat deed ik omdat ik niet anders kan,’ mompelde hij zacht. ‘Dit is voor mij een kwestie van overleven. Ik dacht dat je dat wel wist. Het breekt mijn hart dat ze weg is gegaan. Het maakte mij woedend, maar ook intens verdrietig. Ze betekend vreselijk veel voor mij en dat ze wegloopt om zo iets… het geeft mij bijna het gevoel dat ik het niet meer waard ben. Dat het te veel is en dat het nooit meer goed komt. Dan kan ik niet anders dan doen zoals ik doe. Het is het enige dat mij enigszins op de been houdt. Ik word helemaal gek van mijn eigen gedachten en ik moet het ergens in kwijt.’ Zei hij, ontzettend eerlijk. Hij nam zijn paard steviger vast en hij draaide zich langzaam om, om daarna terug te lopen richting het kasteel. Nu hoefde hij ook niet meer te gaan rijden met Kayton. Hij was er wel klaar mee.

Koning Stephen Lahero

‘Nog één opmerking Chayenne, dan kom je voorlopig helemaal nergens meer. We doen het zoals ik het zeg en je hoeft niet meer tegen mij in te gaan. Volgens mij was ik duidelijk genoeg,’ zei hij kort tegen haar. Hij wilde haar niet teleurstellen en hij vond het heel vervelend om dit te moeten doen, maar hij wist dat Chayenne vreselijk haar zin door kon drammen en dat kon hij nu niet gebruiken. ‘Nee erg gebeurt niets. Dat wil ik graag zo houden. We kiezen gewoon een gang…’ zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/6/2014, 22:09

Kayton Erogate

Leroy deed het omdat hij niets anders kon, ergens was dat ook nog wel logisch. Het brak zijn hart, maakte hem woedend, maar ook intens verdrietig want ze betekende echt heel veel voor hem. Kayton legde zijn hand even op de schouder van zijn vriend.
“Ik begrijp het wel, Leroy, het spijt me echt heel erg. Ik denk dat ik me misschien ook wel zo zou voelen… Jongen, het is goed.” Mompelde hij. Leroy liep terug naar het kasteel.
“Kom op, het ging zo goed, laten we anders gewoon normaal een stukje gaan rijden.” Kayton wilde hem echt vrolijk houden.


Chayenne Lahero

Ze was het niet meer gewend om zo behandeld te worden, om regels te hebben waar ze zich aan moest houden. “Dat is echt gemeen.” Zei ze nu, aangezien ze voorlopig helemaal nergens meer kwam als ze nog zo’n opmerking maakte. Ze snoof heel even.
Ze kozen gewoon een gang. Chayenne sloeg haar armen over elkaar heen. “Nou, kies dan.” Mopperde ze wat nukkig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/6/2014, 22:14

Koning Leroy Fullbright

Hij voelde de hand van Kayton op zijn schouder, nog steeds keek hij hem niet aan. Kayton deed een hopeloze poging om hem mee te krijgen, maar hij schudde langzaam zijn hoofd. ‘Nee, ik heb geen zin meer,’ zei hij zacht. ‘Misschien wil iemand anders met je mee,’ voegde hij er nog aan toe, terwijl hij verder liep richting het kasteel. Hij had nergens meer zin in, helemaal niets. Het kwam niet echt door Kayton, dit liet hem alleen weer zien hoe hij zich eigenlijk voelde. Hij keek even op naar het kasteel en hij zuchtte zacht. Hij vroeg zich af of er een koning geweest was die zo’n akelig gevoel kreeg bij het zien van zijn eigen kasteel. Misschien was hij wel de enige. ‘Je kan mij beter met rust laten. Ik wil de sfeer niet verpesten. Het is een kwestie van tijd voor ik je goede humeur verkloot met mijn houding,’ zei hij tegen Kayton. Daarna liep hij weer verder.

Koning Stephen Lahero

Chayenne zei dat het echt gemeen was, hij reageerde niet meer. Hij liet haar maar, als ze maar luisterde vond hij het al goed. Volgens haar moest hij kiezen, heel even keek hij naar Carmen, daarna knikte hij naar een willekeurige gang. Carmen ging hem voor, hij pakte Chayenne vast en hij bleef achter haar lopen. Hij wilde echt niet dat haar iets overkwam. Hij wilde niet overbezorgd zijn, maar Felicia was hier ook al niet, als Chayenne iets overkwam zou hij zichzelf dat nooit meer vergeven, echt niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/6/2014, 22:29

Kayton Erogate

Hij had geen zin meer en opperde of iemand anders misschien met hem mee wilde. “Nee, ik ga het liefste gewoon samen met jou, er is verder niemand, behalve Jay dan, die ik wil vragen.” Gaf hij zacht aan, hij liep naast Leroy mee. Hij kon Leroy beter gewoon met rust laten, hij wilde de sfeer niet verpesten.
“Leroy, je verpest helemaal niets, je verpest het juist niet. Carmen is niet hier, ik heb alle tijd voor jou nu, pas maar op, straks kruip ik ook nog naast je in bed.” Plaagde hij hem nu.



Prinses Chayenne Lahero

Haar hand werd vastgepakt, maar ze trok die weer los. “Pap, ik ben geen klein kind meer.” Zuchtte ze diep. Ze was een beetje knorrig geworden doordat ze het niet mocht van haar vader. Ze was gewend dat ze alles voor elkaar kreeg, vooral toen ze er niet meer waren.
Ze liepen verder, maar na een tijdje hoorde ze iets, iets dat niet helemaal klopte. De muren, ze bewogen, ze kwamen langzaam steeds dichterbij.
“Wacht, Carmen, dit is niet de goede gang!” Riep ze uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/6/2014, 22:33

Koning Leroy Fullbright

Er was verder niemand, behalve Jay. ‘Ga dan met hem,’ mompelde hij zacht. Misschien wilde hij ook gewoon liever dat Kayton even weg was. Dat hij kon doen wat hij zelf wilde, al wist hij nog niet echt wat dat was. Niets goeds, waarschijnlijk. Carmen was er ook niet, misschien kroop Kayton wel bij hem in bed. Daardoor keek Leroy even opzij. ‘Dan ben ik in ieder geval niet alleen,’ was zijn reactie.’Al heb ik daar toch liever iemand anders…’ voegde hij er wel nog aan toe. Hij ademde diep in, eenmaal bij de stallen gaf hij zijn paard af. Hij had geen zin meer om het dier zelf af te zadelen. Hij haalde een hand door zijn haar heen en hij sloot zijn ogen even. Hij liep langzaam naar het kasteel toe, enigszins met tegenzin. Hij wilde eigenlijk gewoon niets meer.

Koning Stephen Lahero

‘Je doet wat ik zeg, weet je nog? Je bent nog steeds mijn kind en ik ben zuinig op je,’ mompelde hij. Hij staarde naar de rug van Chayenne toen hij haar opeens iets hoorde zeggen, daardoor keek hij op. Hij zag dat Carmen zich langzaam omdraaide, zijn blik ging over de muren heen om haar daarna aan te kijken. ‘We moeten terug…’ zei hij, meteen greep hij Chayenne vast en draaide hij zich om. Hij zag dat Carmen hetzelfde al deed, hij wilde zo snel wegkomen dat hij een paar keer bijna over zijn eigen voeten struikelde. Hij kreeg het ontzettend benauwd, dit was niet echt wat hij verwacht had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/6/2014, 22:43

Kayton Erogate

Leroy zei dat hij dan in ieder geval niet alleen was, al had hij toch liever iemand anders naast hem liggen. Kayton glimlachte daardoor even. “Ik had niet anders van je verwacht.” Glimlachte hij nu tegen hem. Hij klopte even zachtjes op zijn rug en gaf daarna zijn paard af om weer met Leroy naar het kasteel te lopen.
“Wat wilde je nu gaan doen?” Vroeg hij zacht, hij wilde weten of Leroy zichzelf zou bezighouden of niet.


Prinses Chayenne Lahero

Ze zuchtte diep door de woorden van haar vader, daarna rende ze de gang uit, de muren kwamen snel op hun af en ze schrok heel erg, het was angstaanjagend dat de muren op hun af kwamen. Net op tijd glipten ze de gang uit. Ze had nu toch wel de hand van haar vader heel erg stevig vast. Hijgend keek ze naar de muur waar eerst nog een gang was, nu bleven er dus nog twee over…
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/6/2014, 22:49

Koning Leroy Fullbright

Kayton had niet anders van hem verwacht, daardoor glimlachte hij zwakjes. Zijn vriend liep met hem mee en vroeg wat hij nu ging doen. ‘Dat weet ik nog niet,’ mompelde hij. ‘Ik ga wel wat lezen ofzo. En drinken,’ voegde hij er zacht aan toe. Hij zuchtte, hij had eerder zin om te vechten, om iemand helemaal af te maken en van die woede af te zijn, maar hij wist dat er dan nog heel veel andere gevoelens overbleven die minstens net zo vervelend waren en daar kon hij toch niet van af komen. ‘Wat ga jij doen?’ vroeg hij aan Kayton, zodra hij bij de slaapkamer deur stond. ‘Naar Jay?’ vroeg hij zacht. Ergens vond hij dat hij zelf naar zijn zoon moest om hier over te praten, maar hij kon het niet. Het was te pijnlijk en het zou uitlopen op een ramp.

Koning Stephen Lahero

Hij stond flink te hijgen toen ze uiteindelijk de gang uit waren, het was duidelijk dat het bij Carmen hetzelfde was en Chayenne was vast ook geschrokken. ‘Snap je nu dat ik zo voorzichtig met je ben?’ vroeg hij zacht aan haar. ‘Ik wil niet dat jou iets overkomt.’ Voegde hij er aan toe. ‘Ik wil niet gemeen zijn tegen je, het is alleen maar omdat ik heel veel van je hou,’ zei hij zacht. Hij keek even naar Carmen, hij wist dat ze door moesten, anders kwamen ze hier nooit uit. Hij slikte even, hij wilde niet nog eens zoiets mee maken, maar toch zouden ze een gang moeten kiezen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/6/2014, 19:48



Kayton Erogate

Leroy wist nog niet zo goed wat hij ging doen, hij opperde om wat te lezen en te drinken. Hij vroeg aan hem wat hij ging doen en daarna vroeg hij of hij naar Jay ging. “Als jij dat graag wilt, dan ga ik wel even naar Jay toe. Hij en Esmeralda hebben ook recht om te weten wat er aan de hand is.” Vertelde hij nu met een knikje.
“Laat jij de dienstmeisjes met rust?” Vroeg hij aan Leroy met een plagende glimlach.



Prinses Chayenne Lahero

Haar vader vroeg of ze het nu snapte en daardoor omhelsde ze hem, haar lichaam trilde nog een klein beetje. “Ik snap het, ik hou ook van jou, papa.” Zei ze nu zacht tegen hem terug. Daarna keek ze op naar Carmen. “Ook van jou hoor, jij bent er altijd geweest toen papa en mama er niet waren.” Zei ze nu met een glimlach tegen de vrouw. Ze moesten nu nog een gang kiezen, er waren er twee over, maar welke zouden ze moeten nemen?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/6/2014, 20:06

Koning Leroy Fullbright

Kayton zou naar Jay gaan als hij dat wilde, hij en Esmeralda hadden ook recht om te weten wat er aan de hand was. ‘Als je maar niet te veel in detail gaat,’ mompelde hij tegen zijn vriend. Kayton vroeg of hij de dienstmeisje met rust liet, waardoor er een zwakke glimlach op zijn gezicht kwam te staan. ‘Het zijn míjn dienstmeisjes. Ik bepaal het zelf wel, ‘ zei hij daarna. Na die opmerking ging hij zijn slaapkamer in en sloot hij de deur. Hij haalde langzaam adem, eigenlijk liep hij meteen al naar het raam toe. Hij pakte een glas, schonk dat vol met cognac en hij goot het direct achterover. Meteen vulde hij zijn glas bij en staarde hij naar buiten.

Koning Stephen Lahero

Chayenne sloeg haar armen om hem heen, waardoor hij glimlachte. Dat deed hem goed. Ze hield ook van hem. Daarna zei zijn dochter dat ze ook van Carmen hield, omdat ze er was toen hun er niet waren. Daardoor keek hij even naar de vrouw. Hij vroeg zich af waarom ze nu weer terug was. Hij had zich niet echt gerealiseerd dat ze zo belangrijk was voor zijn dochter, maar dit was niet het moment om daar bij stil te staan. ‘Oké, we doen deze. Het moet maar, we moeten iets…’ zei hij zacht. Hij knikte naar de gang en Carmen ging hem weer voor. Ze had wel lef, dat moest hij toegeven. Hij bleef Chayenne vasthouden en hij ademde diep in, om daarna de gang in te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/6/2014, 20:21

Kayton Erogate

“Natuurlijk niet, dat is nergens voor nodig.” Zei hij, hij zou niet te ver in details treden tegen de kinderen, dat was echt niet nodig vond hij. Leroy glimlachte zwak naar hem en zei dat het zijn dienstmeisjes waren en hij het zelf wel bepaalde. Kayton zuchtte even diep en schudde langzaam zijn hoofd. Daarna klopte hij aan op de deur van Jay en Esmeralda. “Ik ben het, Kayton.” Zei hij meteen even.



Chayenne Lahero

Haar vader koos een gang en Carmen ging hun voor. Ze moesten namelijk toch iets. Ze liepen heel erg lang in die gang rond, het ging alle kanten op en haar benen werden moe, maar uiteindelijk was er een klein lichtje te zien, een uitgang, wanneer ze dichterbij kwamen, was te zien dat er boven hun een uitgang was, Chayenne keek omhoog en zag bomen, ze hoorde ook vogeltjes, ze waren dus in het bos beland..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/6/2014, 20:25

Jay Fullbright

Toen hij geklop op de deur hoorde kwam hij langzaam overeind en keek hij naar Esmeralda. Was het zijn vader? Dat zou ze niet zo leuk vinden, waarschijnlijk. Eigenlijk hoorde hij al meteen dat het Kayton was, waardoor hij glimlachte. ‘Kom maar binnen hoor,’ zei hij enthousiast, omdat hij het eigenlijk altijd wel leuk vond om zijn opa te zien. Hij pakte de hand van Esmeralda vast en hij kneep er zachtjes in, om haar daarna even doordringend maar vol liefde aan te kijken. Hij boog naar haar toe en hij drukte zacht een kusje op haar lippen, om daarna weer recht te gaan zitten.

Koning Stephen Lahero

Hij vond het echt akelig hier, dit zou hij niet zo snel nog een keer doen, dat wist hij bijna zeker. Hij had dit ook niet echt verwacht en hij baalde er flink van. Toen er iets te zien was, begon hij weer wat hoop te krijgen in een goede afloop van dit avontuur, gelukkig maar. Ze kwamen steeds dichterbij, tot ze konden zien waar ze waren. Hij haalde een hand door zijn haren heen en hij zuchtte zacht. ‘Dat ziet er niet uit als een schat, Chayenne,’ zei hij, toch met een glimlachje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/6/2014, 20:43

Esmeralda Samira

Het was Kayton die aanklopte, dat vond ze niet zo heel erg, dan kon ze het meteen met hem overleggen hoe het zou gaan met Leroy en dat ze het eng vond. Jay zei heel enthousiast dat Kayton mocht binnenkomen, haar hand werd vastgepakt en zacht in geknepen, ze keek hem aan en kreeg een kusje op haar lippen van hem. Ze glimlachte en legde haar hoofd tegen hem aan. Kayton kwam binnen met een kleine glimlach en sloot de deur meteen achter hem weer.
“Ik neem aan dat jullie wel weten wat er allemaal gebeurd is met jouw vader en jouw moeder.” Begon hij.



Prinses Chayenne Lahero

Haar vader zei dat dit er niet uitzag als een schat, ze schudde haar hoofd.
“Ik wil nu gewoon heel erg graag naar huis.” Zei ze zacht tegen haar vader en ze keek hem even aan. “Hoe moeten we nu omhoog komen?” Sprak ze met een klein stemmetje. Ze hield de hand van haar vader nu stevig vast, zo stoer was ze nu niet meer, helemaal niet meer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/6/2014, 20:48

Koning Leroy Fullbright

Hij had wel geprobeerd wat te lezen, maar al na twee zinnen wist hij dat hij toch zijn aandacht niet bij het boek kon houden. Hij dacht vooral aan Lolita, maar ook andere dingen die hij liever niet dacht gingen door zijn hoofd heen. Hij zuchtte zacht, hij kon echt niet begrijpen waarom ze weg was gegaan. Ze wist hoe moeilijk dit voor hem was en ze wist dat ze hiermee problemen veroorzaakte. Waarom deed ze dat? Ze vond het erg als hij iets met iemand anders deed, maar zelf ging ze weg. Hij zuchtte zacht en hij sloot zijn ogen. Hij begreep niets van vrouwen. Hij nam een paar slokken van zijn drinken en hij dacht kort aan vanmiddag. Hij had haar naam niet gevraagd, maar als hij wilde kon hij dat dienstmeisje zo opzoeken. Ze was best mooi. Niet zo mooi als Lolita, maar dat was niemand.

Jay Fullbright

Kayton kwam binnen en Jay keek naar hem, nog steeds met een glimlach op zijn gezicht, al werd zijn blik serieuzer zodra hij door had waar dit over ging. ‘Ik heb het zelf niet gehoord, maar ik geloof dat Esmeralda bijna alles heeft meegekregen,’ zei hij zacht tegen hem. Hij wist dat Esmeralda toch niet zou liegen dus hij geloofde alles wat ze zei wel en het klonk niet echt leuk. ‘Waar is mijn vader?’ vroeg hij eigenlijk meteen ,want als Kayton hier was ,was zijn vader ergens anders. ‘Is hij gaan zoeken?’ vroeg hij snel er achter aan, omdat hij heel graag Lolita weer hier wilde hebben.

Koning Stephen Lahero

‘Ik ook, Chayenne. Ik wil ook naar huis,’ zei hij zacht. Zijn dochter vroeg hoe ze nu omhoog kwamen en hij slikte even. ‘Ik kan je wel optillen, dan kan je er wel uit komen.’ Zei hij zacht. Dan hadden ze nog een probleem. Hij kon Carmen ook wel naar boven tillen, maar hij had niet het idee dat hij het dan nog zelf voor elkaar kreeg om hier uit te komen. Hij wist ook niet of hij het ging redden om Carmen en Chayenne omhoog te tillen, maar dat wilde hij wel proberen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 12/6/2014, 20:59

Verena Stratton
In de keuken zat haar dienst er weer op. De kleren die ze eerder die dag gewassen had waren inmiddels ook weer droog, dus die ging ze nu binnen halen. Er zat ook wat beddengoed tussen. Na het opbergen van de kleding liep ze door de gang heen die tussen de slaapvertrekken liep van de belangrijkere mensen. De koninklijke familie, maar ook de gastverblijven. Ze opende wat deuren van gastverblijven om te zien welke bedden schoon opgelegd konden worden en ging daar dan ook mee aan de slag.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/6/2014, 21:03

Koning Leroy Fullbright

Hij draaide zijn glas rondjes in zijn hand, hij wist dat hij beter niet zo veel kon drinken, maar het ging bijna automatisch. Hij kon niet anders als hij zich zo voelde. Toen hij wat deuren op en dicht hoorde gaan vroeg hij zich af wie het was. Was het Lolita? Waarschijnlijk niet. Langzaam kwam hij overeind, hij voelde dat zijn evenwicht wat verstoord was. Het was alweer even geleden dat hij veel gedronken had en dat was nu goed te merken. Toch liep hij naar de deur en trok hij die langzaam open. Hij zag dat er iemand in de kamer tegenover hem was, de deur stond nog open. Hij liep er naar toe en hij bleef in de deuropening staan. Hij wist eigenlijk al wel dat het Lolita niet was, want die had daar niets te zoeken. Het verbaasde hem dan ook niet dat het gewoon een dienstmeisje was. Al bleef hij staan, omdat het precies degene was die hij gesproken had bij de stallen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/6/2014, 21:10

Kayton Erogate

Jay vertelde dat hij zelf ook niets gehoord had, maar Esmeralda had alles meegekregen. Esmeralda knikte en keek daarna naar de grond. Hij zag aan haar dat het haar niet goed bevallen was dat ze alles had gehoord, dat begreep hij, want hij had het zelf ook gehoord. Jay wilde weten waar zijn vader was.
"Nee, Jay, hij is boos op haar omdat ze weg liep...Hij wil haar niet zoeken, helaas... Hij is in zijn kamer aan de drank." Vertelde Kayton met een diepe zucht. Hij baalde er echt van dat Leroy Lolita niet achterna ging. Diep in zijn hart wilde hij het waarschijnlijk wel, hij was gewoon te koppig.


Prinses Chayenne Lahero

Haar vader wilde ook naar huis, hij zei dat hij haar wel kon optillen, dan kon ze eruit komen. Ze keek van haar vader naar Carmen. "En jullie dan? Jullie moeten er ook uit komen." Zei ze nu tegen haar vader. Ze wilde zeker niet alleen daar zijn, ze wilde daar samen met hun zijn. "Kun je Carmen ook optillen, papa? Dan kunnen wij samen daarna jou eruit halen denk ik." Opperde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 12/6/2014, 21:13

Verena Stratton
Ze sloeg het laken een aantal keer in de lucht, zodat het uit zichzelf al aardig strak over het bed lag. Daarna stopte ze het laken strak en netjes onder het matras in en zorgde dat er schone dekens met schone kussens netjes boven op kwamen te liggen. Ook de dekens stopte ze netjes en strak weg. Terwijl ze daar mee bezig was, had ze niet in de gaten gekregen dat ze een toeschouwer had. Pas toen ze de mand pakte en naar de volgende kamer wilde lopen, merkte ze de koning op die in de deuropening stond. Ze schrok lichtjes.
'Sorry hoogheid. Ik had uw aanwezigheid niet opgemerkt.' zei ze, waarbij ze even snel door haar knieën knikte bij wijze van een buiging. Ze vond dat ze wel wat goed te maken had tegenover vanmiddag. 'Zou ik u alstublieft even mogen passeren om de volgende kamer in orde te maken?' vroeg ze daarna.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/6/2014, 21:16

Jay Fullbright

Kayton legde uit dat zijn vader niet naar Lolita toe wilde, helaas. Dat kon Jay echt niet begrijpen. Waarom wilde hij dat niet? Hield hij dan niet van haar? Hij ademde diep in, hij wist dat het geen nut had om boos te worden op zijn vader, dat zou alles alleen nog maar erger maken, al kon hij het niet echt voorkomen toen Kayton ook nog eens zei dat zijn vader aan de drank was. ‘Dat laat jij toe?’ vroeg hij, vol ongeloof. Hij begreep het niet. Waarom was Kayton dan hier en niet bij zijn vader? Hij keek opzij naar Esmeralda, waarschijnlijk vond ze het ook niet echt fijn dat Leroy aan het drinken was, dat kon hij wel begrijpen

Koning Stephen  Lahero

Hij hoorde wat Chayenne vroeg en hij keek nog eens omhoog. ‘Ik denk het wel,’ zei hij zacht. Het moest lukken, het zou hem flink wat kracht kosten, maar het moest wel kunnen. ‘Kom, eerst jij, kleine,’ zei hij zacht tegen zijn dochter. Hij tilde haar simpel op. ‘Ga maar op mijn schouders staan en trek jezelf omhoog aan de rand,’ legde hij uit, zodat ze wist wat het makkelijkste zou werken. Als dat lukte, kon hij hetzelfde met Carmen doen. Hij hoopte dat ze snel terug zouden zijn, hij vond het niet echt leuk hier en al helemaal niet alleen.

Koning Leroy Fullbright

Ze had niet door dat hij stond te kijken, waardoor hij doodstil bleef staan en haar bewegingen volgde. Zou ze een relatie hebben? Ze had het over een kind gehad, maar niet over een man of een vriend. Ze zag er niet echt uit alsof ze een relatie had. Ze leek zo, onschuldig. Onervaren. Misschien was dat wel wat hem aantrok. Hij wist het niet goed, maar dat er iets was wat zijn aandacht trok, was wel duidelijk. 'Nee,' zei hij kort op haar vraag of ze er langs mocht. 'Je mag mijn kamer schoonmaken,' zei hij daarna, nog doordringender. Hij zette een stap aan de kant, zodat ze er langs kon en hij knikte naar de deur van zijn slaapkamer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 12/6/2014, 21:25

Verena Stratton
Toen ze een nee als antwoord kreeg, keek ze de koning even kort onderzoekend aan. Misschien zelfs een tikkeltje beledigd. Maar ze zei daar niets over, vooral omdat ze daar de kans niet voor kreeg. En ze moest zich inhouden natuurlijk. Al snel werd haar gezegd dat ze zijn slaapkamer mocht schoonmaken. Was dat een keuze? Vast niet.
De koning ging aan de kant en knikte naar de kamerdeur waar vast zijn slaapkamer achter verschuild ging. Of ja, dat wist ze wel zeker. Ze kende dit kasteel inmiddels wel. Ze nam de mand maar even met haar mee en liep de kamer in die de koning haar wees dat ze binnen moest lopen. 'Wilt u dat ik alles opruim en schoon maak, of maar enkele dingen?' vroeg ze nog.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/6/2014, 21:28

Koning Leroy Fullbright

Hij ging achter haar aan naar binnen en hij liet zijn blik over haar lichaam heen glijden. Hij slikte even, hij had moeite om zijn handen thuis te houden. Ze vroeg of ze kleine dingen moest schoonmaken, of alles. ‘Alles,’ zei hij kort. Hij keek even om, misschien was het verstandiger om de deur open te laten staan. Dat weerhield hem er van om iets te doen. Hij vond dat hij best mocht kijken, als hij verder maar niets deed. Tenminste, misschien kon voelen ook nog wel. Ja, dat vond hij toch ook nog wel kunnen. Toch liet hij de deur openstaan. Hij pakte zijn glas weer vast en hij leunde tegen de muur aan, hij bleef naar haar kijken. ‘Nou, ga je gang. Maak schoon,’ zei hij, zijn stem nog net zo doordringend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/6/2014, 21:41

Kayton Erogate

Jay vroeg hem of hij dat toeliet. "Ik kan niet anders, Jay, dit is de enige manier voor hem om het nog redelijk vol te houden, anders wordt hij helemaal gek. Ik heb hem liever rustig en aan de drank dan helemaal door het lint." Sprak hij met een zachte zucht, hij vond het ook echt wel vervelend, daar niet van, maar het was even niet zo heel erg veel anders.
"Euhm... Kayton..." Sprak Esmeralda zachtjes. Kayton keek het meisje vriendelijk aan. "Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje bang ben voor Leroy, voor waar hij toe in staat is met vrouwen... met mij..." Klonk haar stem heel kleintjes. "Ik begrijp het Esmeralda, ik begrijp het wel. Ik zal zorgen dat je niet alleen met hem bent en ik denk dat Jay dat ook doet, toch?" Hij knipoogde even naar zijn kleinzoon.


Prinses Chayenne Lahero

Haar vader bleef haar kleine noemen, ze glimlachte daardoor, ze vond het wel leuk, het was iets tussen haar en haar vader en het voelde speciaal. Ze werd op zijn schouders geholpen en ze trok zichzelf op aan de rand. Ze zette haar nagels in de grond en kroop er langzaam uit. Ze klauterde erop en keek daarna achterom naar haar vader en Carmen. "Ik ben veilig, nu de volgende." Zei ze weer wat vrolijker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 12/6/2014, 21:43

Verena Stratton
Ze zette de mand aan de kant toen ze te horen kreeg dat ze de hele kamer moest schoonmaken. Ze moest natuurlijk wel haar handen vrij hebben om te kunnen schoonmaken. Ze was nog wat aan het rondkijken om te zien waar ze het beste kon beginnen, tot ze de koning hoorde zeggen dat ze haar gang moest gaan. Ze knikte even en begon als eerste wat spullen netjes weg te zetten en wat rotzooi op te ruimen.
Daarna zette ze een paar ramen open voor wat frisse lucht en begon ze het bed leeg te halen om schoon op te leggen. De schone lakens legde ze op het bed en stopte het netjes en strak weg onder het matras in. 'Nou heb ik alleen nog een sopje nodig om alles af te nemen.' deelde ze mee toen ze klaar was met het bed. Ze liep alvast naar de open deur toe om het te kunnen gaan halen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/6/2014, 21:49

Jay Fullbright

Hij luisterde naar Kayton en hij zuchtte zacht. Hij vond het nog steeds niet leuk, maar als Kayton het accepteerde, zou het wel goed zijn. Esmeralda begon te vertellen, gelukkig begreep zijn opa het en zorgde hij er voor dat ze niet alleen zou zijn met Leroy. Door wat hij zei glimlachte Jay. ‘Natuurlijk, ik laat haar geen moment alleen,’ zei hij grijnzend tegen zijn opa. Hij wist dat als het er op aan kwam hij zijn vader niet tegen kon houden, maar Kayton misschien wel. In ieder geval meer dan hij dat zelf kon, dus het scheelde dat hij het nu wist, het voelde een stuk veiliger aan.

Koning Stephen Lahero

Chayenne was gelukkig veilig, dat was al een hele opluchting voor hem, hij wilde dat ze veilig was, altijd. Haar mocht niets overkomen. Hij keek naar Carmen en hij glimlachte zwakjes. Daarna greep hij haar vast en tilde hij haar op. Het ging hem nog vrij goed af, het koste Carmen maar een paar seconde om omhoog te klimmen, waardoor het niet zo zwaar was voor hem. Hij keek even omhoog, daarna keek hij langzaam om zich heen. ‘Nou, schiet op, zo leuk vind ik het hier niet,’ zei hij met een glimlachje op zijn gezicht.

Koning Leroy Fullbright

Ze maakte het bed schoon, daarna zei ze dat ze een sopje nodig had en draaide ze zich naar hem toe. Ze wilde er duidelijk langs om spullen te halen, maar dat liet hij niet toe. ‘Je blijft hier. Verzin maar iets anders om te doen,’ zei hij tegen haar. Hij bepaalde wat er gebeurde en dat liet hij goed merken ook. Hij ademde diep in, maar hij bleef staan waar hij stond. Het enige dat hij deed was af en toe een slok van zijn drank nemen en naar haar kijken, verder niets. ‘Je kan een natte doek pakken uit de badkamer hier. Daarna wil ik dat je de vloer schoonmaakt. Op je knieën. Stukje voor stukje,’ zei hij, zijn blik donker en zijn stem hard.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum