Vampiers enzooo

Pagina 34 van 37 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara op 11/9/2017, 23:40

Freya Marshall

Doordat Steffen zo snel en plotseling de kamer binnen kwam, schrok ze in eerste instantie dat hij opeens naast haar stond. Ze was even vergeten dat hij zo snel ter plekke kon zijn. Steffen kwam op de rand van het bed zitten en sloeg zijn armen om haar heen. Ze kalmeerde daardoor wel. Ze kon rustiger adem halen, haar spieren ontspanden wat meer. Ze legde haar armen daarna ook om Steffen heen en legde haar hoofd tegen hem aan. Dit had ze wel even nodig merkte ze. Langzaam aan werd het trillen ook minder en stopten de tranen ook. 'Ik hou van je.' mompelde ze zachtjes, en dankbaar. Dankbaar dat hij was gebleven, dat hij haar kon kalmeren.
Het liefst bleef ze de rest van de dag zo dicht tegen Steffen aan zitten. Maar ze wist dat dat niet zo maar kon. Ze moest zichzelf nog wassen, haar eigen wonden verzorgen. Alle rotzooi van haar af spoelen en een poging doen te ontspannen in warm water. Haar spieren hadden nogal wat klappen moeten opvangen de afgelopen uren. Daarnaast had ze het idee dat als ze hier bleven zitten, in dit huis, dat ze zo weer gevonden waren. Ze moesten misschien iets verzinnen over hoe ze verder gingen. Maar de eerste, moeilijke stap was misschien nog wel opstaan nu ze weer rustiger was.
CassyKiara

Aantal berichten : 1089
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 26

Profiel bekijken http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 11/9/2017, 23:50

Steffen Gregory

Gelukkig leek Freya gauw te kalmeren toen hij bij haar was gekomen. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij haalde rustig adem. Toen ze zei dat ze van hem hield glimlachte hij en drukte zachtjes een kusje op haar voorhoofd.
"Ik hou ook van jou.." sprak hij zachtjes terug. Haar geur drong zijn neus binnen en hij merkte lichte spanning in zijn lichaam, maar het was makkelijk te houden. Uiteindelijk liet hij haar los en ging hij gewoon naast haar zitten. Wel pakte hij haar warme hand weer vast.
"Misschien is het beter als ik gewoon weer weg ga hier.." begon hij nu zachtjes. Hij hield echt zielsveel van Freya, hij zou het verschrikkelijk vinden om weg te gaan bij haar, maar hij wilde haar ook niet in gevaar brengen, want dat deed hem net zoveel pijn.
"Ik wil niet dat ze nog eens jou pakken omdat ze mij willen hebben.. Dat verdien je niet.." sprak hij gedempt. "Ik had hier nooit terug moeten keren, ik had moeten weten dat het allemaal opnieuw zou gaan gebeuren.." Hij schudde langzaam zijn hoofd en allerlei herinneringen kwamen terug en speelden zich af in zijn hoofd.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2462
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 12/9/2017, 00:11

Freya Marshall

Steffen gaf aan dat hij ook van haar hield. Ze kreeg nog een kus op haar voorhoofd. Ze werd los gelaten en ze ging zelf ook even iets gemakkelijker zitten. Haar hand werd vastgehouden door Steffen. Ze zag er waarschijnlijk niet uit, voor haar gevoel had ze overal waar geen kleren zaten zwarte vegen of andere rotzooi zitten.
Toen Steffen begon te praten keek Freya hem aan. Aan de ene kant snapte ze hem wel. Als ze Steffen niet had leren kennen, dan was haar leven waarschijnlijk stukken rustiger gebleven. En die rust begon waarschijnlijk door zich kapot te ergeren in het ziekenhuis, omdat niemand haar van straat gehaald zou hebben toen ze Steffen voor het eerst ontmoette. 'Ik wil niet dat je gaat.' zei ze zachtjes. Haar oom en tante zouden echt niet zo maar stoppen als Steffen uit beeld was. Daar waren ze te eigenwijs voor. Ze wist waarschijnlijk te veel en ze stond niet aan hun kant, dat was ook een gevaar voor hun. En haar vader had al niet een al te beste 'reputatie' achtergelaten bij de jagers, laat staan dat zij dan nog met rust gelaten wordt na wat er gebeurd is, wat ze nu weet en wie haar ouders zijn.
Ze boog naar Steffen toe en zoende hem kort. 'Een ding heb ik wel gemeen met mijn gestoorde familie. Als je probeert te vertrekken, zal ik toch proberen te zoeken tot ik je weer gevonden heb. Zo makkelijk kom je niet meer van mij af.' plaagde ze Steffen. Al hoopte ze echt dat hij zich hier niet liet verjagen door een paar stomme jagers. 'Neem mij anders mee.' zei ze daarna. Eigenlijk wilde ze eerst wel zeker weten wat er met haar vader gebeurd was, maar aan de andere kant. Als Steffen weg wilde, dan wilde zij mee. Rust zou ze toch niet meer kennen, of Steffen weg was of niet.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 12/9/2017, 00:30

Steffen Gregory

Na een korte stilte waarin Steffen Freya aankeek, vrezend dat zij het zou beamen dat hij weg moest, zei Freya dat ze wilde dat hij hier bleef. Ergens was het een opluchting, al was het aan de andere kant ook iets dat hem moeilijker maakte om te vertrekken.
Steffen lachte even kort om Freya haar grapje en hij schudde langzaam zijn hoofd toen ze zei dat ze anders wel met hem mee ging.
"Het maakt niet uit waar ik heen ga, ik zaai overal dood en verderf," liet hij zachtjes weten; het was zeker niet iets waar hij trots op was. En op dit moment twijfelde hij gewoon enorm aan alles en vooral aan zichzelf.
"Ik heb echt heel veel mensen vermoord in mijn leven..." begon hij nu weer gedempt, als soort opbiechting. "Ik ben ook gewoon een monster... Een deel van mij is een monster.." Hij haalde even diep adem en sloot zijn ogen even, maar had dat beter niet kunnen doen in deze situatie. Direct schoten er allemaal beelden door zijn hoofd, van zijn allereerste liefde sinds hij vampier was. Na een aanvaring met de jagers was hij flink van de rel geweest en ze hadden hem enorm opgefokt. Hij had liefde en lust niet meer uit elkaar kunnen houden en had haar helemaal leeggezogen. Hij kende zijn krachten toen totaal nog niet. Maar het was een situatie die hij nooit meer vergeten was, en tot op de dag van vandaag voelde hij zich er nog altijd vreselijk over.
Gauw opende hij zijn ogen weer, geschrokken van de beelden in zijn hoofd, en stond op om wat afstand te nemen van Freya. Die situatie wilde hij echt gewoon nooit meer meemaken. Nooit meer...
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 12/9/2017, 01:05

Freya Marshall

Steffen kon wel om haar grapje lachen. Maar daarna was hij al weer erg serieus en negatief. Ze zuchtte even. 'Ik ken niet ieder detail van je leven, dat hoeft ook niet. Maar ik wil dat wat wij hebben ook niet kwijt door een stel monsters die menen het recht te hebben alles kapot te maken wat niet onder 'normaal' valt.' zei ze. 'Mijn ouders waren ook niet heilig voor ze in verwachting van mij waren. Pas daarna besloten ze een andere weg in te slaan. En tuurlijk is het leven van mijn vader een heel stuk korter geweest dan jouw leven, denk ik. Ik heb geen idee hoe oud je precies bent. Maar je moet jezelf ook eens wat geluk gunnen. Een doel hebben waar je ook van kunt genieten.' probeerde ze Steffen nog op andere gedachtes te brengen. Voor haar ouders was dat het hebben van een kind. Maar er waren zo veel doelen die behaald konden worden en waar van genoten kon worden.
Steffen nam wat afstand van haar, nadat hij zijn ogen een tijdje gesloten had. Ze stond zelf ook op. 'Ik ga mij maar eens opfrissen.' zei ze nog, waarna ze langs Steffen door liep, de slaapkamer uit. Ze liep haar eigen slaapkamer binnen om wat kleren bij elkaar te verzamelen. Daar kwam ze een briefje tegen op het kussen van haar bed. Van haar vader. Ze las het snel door en stopte het daarna weg. Hij had het vast geschreven toen zij nog vast zat. Daarna liep ze met haar kleren in haar handen naar de badkamer toe.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 12/9/2017, 09:07

Steffen Gregory

Hij luisterde naar de woorden van Freya, maar wist dat wat zij zei makkelijker gezegd dan gedaan was. Hij had eerder een tijd lang kunnen genieten, hoewel hij vampier was, maar dat was behoorlijk fout gelopen. Hij was gewoon bang dat dat weer zou gaan gebeuren.
Freya zei dat ze zich ging opfrissen en verliet de kamer. Steffen staarde voor zich uit en voelde zich onrustig. Dat kwam door alle herinneringen, maar ook mede door het vele mensenbloed wat hij gehad had. Als Freya zich per ongeluk open zou halen of iets wist hij niet wat hij zou doen. Hij haalde even diep adem en probeerde iets te kalmeren, maar zijn lichaam was gewoon volledig gespannen en stond op scherp.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 12/9/2017, 10:13

Freya Marshall

Ze legde van alles klaar op de badkamer, zodat ze na het wassen makkelijk kon afdrogen en aankleden. Ze liet ook al wat water lopen en koos een badschuim uit. Daarna liep ze de badkamer weer uit en zag Steffen nog in de slaapkamer van haar vader staan. Ze liep op hem af, legde haar hand voorzichtig op zijn arm en keek hem aan. 'Hey.' zei ze zachtjes met een kleine glimlach op haar gezicht. 'Niet zo mokken. Je mag best weten dat ik heel trots op je ben. Ik ben blij dat ik jou ken. Ik hou van jou. Echt heel veel. Ook nu ik weet wat je bent en een idee heb wat je zoal al meegemaakt hebt. Ik weet lang niet alles, misschien kom ik ook nooit alles te weten. Maar dat maakt mij niet uit. Ik hou van jou zoals je bent, zelfs na de afgelopen paar dagen.' voegde ze er nog aan toe.
'Na het bad kunnen we gaan. Ik weet niet of je nog iets nodig hebt van boven, maar je mag het van mij gaan halen. Mijn vader komt niet meer terug.' zei ze zachtjes, waarna ze nog een kusje op zijn wang plaatste. Daarna liep ze de kamer weer uit om in de badkamer de kraan uit te zetten en zichzelf uit te kleden, zodat ze het water in kon stappen. Ze had de deur wel dicht gedaan, maar niet op slot. Mocht er iets zijn, dan kon ze snel weg.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 12/9/2017, 22:07

Steffen Gregory

Op een gegeven moment keerde Freya terug naar de slaapkamer en legde ze haar hand op zijn arm. Haar woorden waren lief en deden hem goed, al zou de twijfeling waarschijnlijk altijd blijven. Hij twijfelde niet aan hun liefde of hun relatie; absoluut niet. Maar wel aan hoe dit allemaal ging en of dit wel een goede keuze was.
"Je bent lief.." sprak hij zachtjes terug tegen Freya. Toen ze zei dat haar vader niet meer terugkwam, keek hij haar ietwat verbaasd en vragend aan. "Waar is hij dan? Heb je wat van hem gehoord?" vroeg hij haar nu. Maar voor hij het wist was ze richting de badkamer vertrokken en was hij weer alleen. Steffen schudde zijn hoofd even en verliet de slaapkamer, waarna hij in de woonkamer op de bank neerplofte. Vanaf daar keek hij uit het raam naar buiten. Hij hield van deze stad. Ooit was dit écht zijn thuis geweest. Ja, nog steeds wel, maar nu was alles zo anders... En toch bleef hij van de stad houden.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 12/9/2017, 22:26

Freya Marshall

Ze had de vragen van Steffen wel gehoord, over haar vader. Maar ze was snel weer weggelopen. Ze wilde zich sterk houden, ook al was dat grote onzin. Het ging om haar vader. Haar vader die zo verdomde veel gedaan had om haar een geweldige jeugd te geven. Ze wist dat ze, zeker bij Steffen, niet zo sterk hoefde voor te doen over haar vader, maar ze vond het lastig.
Nadat ze weer uit bad was gekomen, zich afgedroogd had en de nodige smeerseltjes gesmeerd had waar nodig was, trok ze haar kleren aan en liep de badkamer weer uit en de woonkamer weer binnen. Ze zag Steffen op de bank zitten en ging naast hem zitten. 'Sorry dat ik zo snel weg liep.' zei ze als eerste. Ze haalde een slordig gevouwen papiertje uit haar broekzak. 'Hij heeft een kort berichtje achtergelaten op mijn bed. Ze hadden hem hier achtergelaten, waarschijnlijk denkend dat ze hem dood geslagen hadden. Zijn hart was niet al te best meer, dus kan goed zijn dat ze geen hartslag gevoeld hadden, terwijl die er wel nog heel zwakjes was. Hij is wakker geworden, hoopte dat ik dit briefje zou vinden en hij heeft besloten..' Freya viel stil. Ze wreef de eerste tranen weg die al over haar wangen gleden, maar er bleven er meer komen en al snel kon ze geen woord meer uitbrengen door de brok in haar keel. Haar vader had geschreven een einde te maken aan zijn leven voor anderen dat zouden doen. Hij had al niet lang meer en hij was naar een plek gegaan waar hij dicht bij de liefde van zijn leven kon zijn, haar moeder. Grote kans dat hij stiekem iets geregeld had met een pastoor of iets. Haar vaders laatste woorden op papier waren dat hij veel van Freya hield en had gewild dat de omstandigheden anders waren. Hij hoopte ook dat ze zo min mogelijk familiegedoe mee hoefde te maken. Ze wist precies wat hij daarmee bedoelde. Haar vader was de eerste die het 'familiebedrijf' de rug toe gekeerd had, het jagen.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 17/9/2017, 22:44

Steffen Gregory

Hij keek op toen Freya uiteindelijk weer terug kwam en naast hem kwam zitten. Ze verontschuldigde haarzelf dat ze zo snel weggelopen was.
"Maakt niet uit," reageerde Steffen. Daarna luisterde hij naar wat ze te vertellen had over haar vader. Hij bleek een kort berichtje achtergelaten te hebben. Ze vertelde verder, maar stopte uiteindelijk haar zin abrupt. Echter kon Steffen het wel invullen...
Steffen sloeg zijn armen om haar heen en trok haar tegen zich aan. "Het spijt mij voor je.." fluisterde hij zachtjes terwijl hij met zijn hand door haar haren streelde. Hij sloot zijn ogen even, maar opende die weer toen hij zich heen oncomfortabel begon te voelen. Hij begon zich wat wazig te voelen in zijn hoofd en leek wat verward. Dit leek niet te komen door dorst, dat voelde anders, dat gevoel herkende hij ondertussen wel. Iets anders leek zijn lichaam van slag te maken. Zijn ogen kleurden langzaam rood en hij nam wat afstand van Freya. Hij hoopte niet dat zij dacht dat hij haar niet eens kon steunen omdat hij dan meteen dorst kreeg. Hij had eigenlijk juist geen dorst, hij voelde zich eerder een soort van misselijk. Hadden die jagers soms iets geïnjecteerd bij Freya?
Steffen stond op van de bank en liep naar het raam toe. Zijn ogen dieprood van kleur en zijn lichaam schreeuwde van bloed terwijl hij er eigenlijk juist totaal geen zin in had; een zeer verwarrend en vervelend gevoel. Hij merkte dat hij de grip op zichzelf begon te verliezen en balde zijn vuisten. Zijn hoofd bonkte. Hij keek even over zijn schouder naar Freya en mompelde zacht 'sorry'. Al wist hij eigenlijk niet waarvoor, want hij wist ook niet goed wat dit was.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 17/9/2017, 22:56

Freya Marshall

Het voelde goed om Steffen's armen om haar heen te hebben. Het duurde alleen niet lang of Steffen  an alweer afstand. Ze zag dat zijn ogen ook alweer rood waren en keek hem na toen hij opstond en bij het raam ging staan. Het liefst wilde ze op staan, maar hem toe lopen en haar armen om hem heen slaan, maar dat leek op het moment totaal geen goed plan. Ondanks het vertrouwen dat ze in Steffen had. De verleiding om het toch te doen was groot, maar haar verstand won deze ronde en dus bleef ze zitten op de bank.
Ze wreef de tranen van haar gezicht af, ook al stroomde het nog zachtjes verder. 'Wat is er?' Vroeg Freya. 'Heb je alweer wat nodig voor je herstel?' Vroeg ze daarna. Dat was het enigste wat zij zich kon bedenken. Zij had geen idee wat er nog met haar gebeurd was toen ze knock out van dit huis naar de kelder gebracht was geworden. Ze had ook zeker geen idee wat ze nog hadden kunnen doen.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 17/9/2017, 23:02

Steffen Gregory

Hij staarde uit het raam naar buiten en probeerde te ontspannen, maar het enige wat zijn lichaam leek te willen was te vluchten. Het was een raar gevoel, want normaal gesproken zou een vampier niet vluchten, als hij van slag raakte zou hij eerder aanvallen dan vluchten. Hij wreef even in zijn ogen en haalde diep adem, maar de vuurrode kleur bleef en hij moest moeite doen niet ineens gewoon weg te rennen. Freya vroeg wat er aan de hand was en of hij alweer iets nodig had voor zijn herstel. Daarop schudde hij zijn hoofd. Hij keek weer even om naar haar en ademde snel. Wilden ze hem en Freya uit elkaar drijven? Die kans zat er vrij dik in, dan hadden ze vrij spel.
"Ik moet even naar buiten.. Ik kom zo terug, oké?" sprak hij, waarna hij gauw naar buiten verdween.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 17/9/2017, 23:15

Freya Marshall

Steffen bleef onrustig. Ze werd er zelf nerveus van. Ze leek wel vertrouwen kwijt te raken op dit moment, vooral omdat ze totaal geen idee had wat er aan de hand was. Steffen ging even naar buiten, maar zou zo weer terugkomen. Freya had niet eens de kans er iets op terug te zeggen of hij was al weg. Ze zuchtte even. Ze wist dat ze niks kon doen, maar ze voelde zich op een of andere manier schuldig. Het was toch haar 'familie' die alles zo leek te dwarsbomen en haar vriendje probeerden te vermoorden. Het had haar haar moeder al gekost, nou ook nog haar vader. Steffen mocht haar niet ook nog afgepakt worden.
Freya stond op en liep weer naar de kast die naar de geheime kamer leidde. Ze had wat notitieboekjes gezien. Misschien kwam ze er achter wat er aan de hand was. Als het spul up to date en nog leesbaar was. Ze begon aan het eerste boekje en bladerde er door heen. Er was niet veel meer leesbaar en wat ze kon lezen sloeg nergens op zonder de rest van de info. Haar waterige ogen werkten ook niet bepaald mee. Met een teleurgestelde zucht begon ze aan de rest van de boekjes.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 17/9/2017, 23:30

Steffen Gregory

Misschien had hij eerder naar zijn lichaam moeten luisteren en de eerste keer dat hij zich zo had gevoeld al afstand moeten nemen. Maar ja, toen dacht hij nog dat het aan de dorst lag en omdat hij mensenbloed had gehad. Nu was het gevoel zo heftig dat hij wist dat het dat niet was..
Nu was hij bang om de controle te verliezen, hij voelde zich instabiel en was naar het parkje gelopen om daar op een bankje plaats te nemen. Hij wist niet wat dit veroorzaakte, maar hij verdacht de jagers sowieso, zij hadden talloze dingen waarmee ze vampieren het leven zuur konden maken. Niemand anders. En dit was niet iets wat hij eerder gevoeld had, en aangezien hij al meer dan vijfhonderd jaar vampier was kon hij zich wel ervaren noemen.
Het opgejaagde gevoel bleef, waardoor hij uiteindelijk toch grip verloor aan zijn lichaam en het bos in verdween. Midden in het bos liet hij zich neerzakken tegen een boom en pas na een halfuur leek het gevoel te zakken en voelde hij zich langzaam aan wat normaler.

Duke Gregory

Na even flink wat gejaagd te hebben in de binnenstad- wat hem altijd een extra kick gaf, om ongezien mensen om te leggen daar- was hij terug naar het landhuis gegaan en had daar wat liggen chillen. Uiteindelijk vroeg hij zich toch echt af waar Steffen zou zijn. Misschien had die zichzelf wel in de nesten gewerkt weer. En Duke was van mening dat als iemand Steffen ooit mocht vermoorden, hij de enige was die dat mocht. Vroeger was hun band heel hecht geweest en nu was dat diep vanbinnen ook nog zo, maar er was zo enorm veel gebeurd door de jaren heen dat hun verstandshouding erg veranderd was en ze vaak botste.
Eerst klopte hij aan bij het huis van Freya, aangezien hij hun daar wel samen zou verwachten, maar het was er doods stil. Na een tijdje peinzen kwam hij uit bij het huis van Freya haar vader, omdat hij dat weleens had horen vallen in een gesprek. Eenmaal bij dat huis klopte hij op de deur en wachtte rustig af. Terwijl hij wachtte keek hij wat om zich heen en kwam tot de conclusie dat hij hier ook weleens kon gaan jagen.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 17/9/2017, 23:45

Freya Marshall

Ze bladerde door nog meer boeken heen, maar ze kwam geen stap verder. Een computer heeft haar vader nooit wat van willen weten en haar telefoon was ze nog steeds kwijt, dankzij haar 'lieve' tante.
Ze keek op toen ze in de verte geklop hoorde. Of viel er iets op het dak? Nee, dat zou anders klinken. Ze wist wel dat Steffen gewoon binnen zou komen. Dus hij was het waarschijnlijk niet. Ze rolde even met haar ogen. Door gewoon op het kamertje te blijven afvragen wie het kan zijn kwam ze nooit te weten wie er aan de deur stond. Als er al iemand aan de deur stond.
Ze liep de trap af, sloot de deur en de kast af, greep een van haar vaders wandelstokken onderweg naar de voordeur om toch iets van een slagvoorwerp binnen handbereik te hebben als het nodig was en liep naar de deur toe. Ze hield de stok in de aanslag en opende de deur. Ze haalde niet uit toen ze zag dat het Duke was, maar het scheelde niet veel, of ze had de beweging gemaakt. ' Wat doe jij hier?' Vroeg Freya. Ze wist niet of ze verbaasd, bezorgd of geïrriteerd moest zijn.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 17/9/2017, 23:52

Duke Gregory

De deur ging uiteindelijk open en Freya stond in de deuropening, met een wandelstok in haar handen; klaar om te slaan. Duke kon een grijns niet onderdrukken en lachte even smakelijk.
"Mooi entree zo, ik heb zo'n idee dat je al redelijk begint te wennen aan het leven van Steffen," grinnikte Duke. Hij schudde zijn hoofd even en keek Freya toen aan. "Maar ik snap wel wat Steffen in je ziet."
Hij staarde Freya even voor een tijdje aan, omdat er iets aan haar was wat hij niet kon plaatsen. "Naast dat verbena in je bloed wat stinkt, klopt er echt nog iets anders niet helemaal. Wil je Steffen niet meer zien of zo? Dat je hem aan het weren bent?" Duke keek even langs Freya naar binnen maar kon niemand anders opmerken. Ook hoorde hij niets. Als Steffen daar was, had hij wel wat gemerkt.
"Maar goed, Steffen is hier blijkbaar niet, dus ik ga mijzelf maar eens vermaken in dit stadje," knikte hij nu, zijn eigen idee goedkeurend.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 18/9/2017, 00:07

Freya Marshall

Ze rolde met haar ogen na de opmerking van Duke. 'Wat? Het willen uitroeien van die monsters dat zich mijn familie noemt, maar uiteindelijk hun eigen nichtje als lokaas gebruiken? Ik zou er een moord voor willen doen dat rustige leventje van daarvoor terug te krijgen.' Maakte ze een opmerking terug, waarbij ze de jagers duidelijk de monsters vond.
Het was even stil, terwijl Duke haar leek te inspecteren. Ze had de stok inmiddels laten zakken, maar wel nog steeds stevig in haar handen. Net toen ze wilde vragen of hij het kon zien, vroeg Duke of ze Steffen niet meer wilde zien. Blijkbaar deed ze hard haar best hem te weren. Ze trok een wenkbrauw op. Waar sloeg dat op? Wat wist hij dat zij niet wist? Oh, laat maar, veel dingen waarschijnlijk.
'Wacht!' Zei Freya nog snel voor Duke weg zou zijn. 'Wat bedoel je met dat er iets niet klopt en ik Steffen aan het weren ben?' Vroeg ze al vrij snel. Dat was wel het laatste dat ze wilde, dat zij Steffen weg joeg. 'Hij is nogal angstig het huis uit gevlucht en hij had beloofd snel weer terug te zijn, maar ik maak mij nogal zorgen. Ik kom geen stap verder met de informatie die ik hier in huis kan vinden.' Smeekte ze nog om Duke's hulp.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 18/9/2017, 00:19

Duke Gregory

Hij zag in de verte al een geschikt doelwit lopen op straat en kon haar bloed al bijna proeven, maar Freya riep hem terug en ratelde een paar zinnen tegen hem. Duke staarde de vrouw in de verte na tot ze de hoek om was en draaide zich toen weer om richting Freya.
"Nu laat ik dus een heerlijk hapje lopen dankzij jou," klonk zijn stem ietwat arrogant terwijl hij rolde met zijn ogen. Maar ergens vond hij het niet erg, want hij vond Freya ook wel enigszins leuk. Steffen en hij hadden altijd een beetje dezelfde smaak gehad wat dat betreft.
"Tsja, wat dat betreft heb ik denk ik wat meer ervaring dan Steffen, mensen willen mij altijd graag weg hebben en Steffen is altijd the perfect guy... Maar óf je heb iets van een speciale parfum op of iets in je bloed. Ik kan het ruiken. En dat is een of ander smerig spul van jagers wat bepaalde vampieren wegjaagt. Dus sorry, mij verjaag je nu niet;" grinnikte hij. Daarna wreef hij iets bedenkelijk over zijn kin. Blijkbaar wist Freya er niks van, anders zou ze het niet vragen. Dus blijkbaar had iemand anders- waarschijnlijk die jagerfamilie van haar- haar geïnjecteerd of iets dergelijke. Meestal zat daar een plan achter; jagers deden nooit iets zonder plan. Zouden ze Steffen naar een bepaalde plek toe proberen te krijgen? Of was dit puur om hem weg te houden bij Freya, terwijl Freya nou ook niet echt hun favoriete familielid leek te zijn.
"Weet je waar Steffen heen ging? Heeft hij daar iets over gezegd?" vroeg Duke nu. Daarna schudde hij even zijn hoofd. "Ik dacht dat ik altijd diegene was die problemen veroorzaakte, maar goh, hij kan er ook wat van... Zoekt hij een vriendin uit die familie is van jagers.. Handig Steff."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 18/9/2017, 00:34

Freya Marshall

Ze vouwde haar armen over elkaar. Ze was dankbaar dat Duke uitleg gaf. Alleen zijn gehele arrogante karakter stond haar nog steeds niet aan. Ze moest opletten niet met net zulke arrogante opmerkingen juist Duke weg te jagen. Niet omdat zij blijkbaar stonk, dat leek hem geen ene moer uit te maken, maar omdat meneer dan wel iets beters te doen had. Ze had wel gezien hoe hij een bepaalde richting uit staarde en gehoord dat hij blijkbaar een hapje had laten lopen. Wat lette hem om alsnog er achter aan te gaan als zij te afstandelijk bleef in haar reageren. Er moest wel een grens blijven, dat zeker wel, maar haar eigen manier van reageren moest ze even tijdelijk in toom proberen te houden. 'Dus ik heb blijkbaar iets binnen gekregen waar ze vroeger knoflook voor gebruikten. Geweldig. Dat kon er ook nog wel bij.' Vatte Freya het samen. 'Hoe kom ik er van af?' Vroeg ze er al vrij snel achter aan. Wie weet had Duke daar ook nog wel ervaring mee.
'Hij zei dat hij naar buiten ging. Buiten is nogal groot. Dus helaas, geen idee.' Antwoordde ze op het enigste serieuze wat Duke momenteel leek te kunnen produceren. Door de opmerking wat daarna kwam liet Freya haar ogen rollen. 'Scheelt dat ik niet net zo rot ben als hun en geen idee had waar ze zich mee bezig hielden. En mijn vader was al niet geliefd bij de rest van de familie. Dus eigenlijk is hij op het zwart schaap van de familie gevallen.' Kaatste ze een opmerking terug. 'Wat kan ik doen om te helpen Steffen te vinden?' Vroeg ze daarna vastberaden, maar ook een tikkeltje bezorgd. Ze wilde niet dat Steffen iets overkwam, zeker niet door haar, ook al was ze zich er niet bewust van. En zodra ze Steffen gevonden hadden en haar nieuwe luchtje verholpen hadden, moesten ze maar snel wat gaan doen aan die oom en tante en alle andere jagers. Sinds dat die oom en tante op de stoep gestaan hebben bij haar is het van kwaad tot erger gegaan. En ze kon het al slecht met ze vinden.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 19/9/2017, 01:20

Duke Gregory

Hij stak zijn handen in zijn zakken en keek wat om zich heen. Op zich voelde hij zich niet direct super bezorgd om Steffen. Ze hadden al honderden jaren overleefd en er waren nog geen concrete bewijzen dat Steffen nu bedreigd werd door de jagers.
"Als het goed is heeft je vader wel iets in huis daarvoor. Een medicijn. Hoe zag het er ook alweer uit... Ik dacht iets van rood met een blauwe cirkel in het midden. Maar het is lang geleden.. Ik weet wel dat het smaakt naar kots ofzo. Ik heb het zelf nooit geproefd hoor, maar heb weleens mensen het zien nemen en die hadden moeite het binnen te houden," vertelde Duke luchtig. Hij rekte zich even uit en haalde zijn schouders langzaam op en neer toen Freya zei dat ze niet wist waar Steffen nu was. Dan wist hij het ook niet.. Hij pakte zijn telefoon en probeerde Steffen nog eens te bellen, maar kreeg geen enkel gehoor.
"Ik denk dat we moeten wachten tot Steffen zelf terugkomt, ik kan ook niet ruiken waar hij uithangt. Misschien in het bos... Dat is een favoriete plek om heen te vluchten. Maar ja.. Het bos is groot.."
Duke streek met zijn hand door zijn haar en had al met al een vrij nonchalante houding. Tot hij ineens iets leek te horen. In de verte, in het bos. Een keiharde pieptoon, een toon die alleen vampiers konden horen en door jagers ook veel werden gebruikt om een vampier binnen bepaalde bakens in te sluiten en door te laten draaien. Zelfs hier, tientallen meters van het bos vandaan, werkte het geluid Duke op zijn zenuwen.
"Geen goed nieuws denk ik. Dat klinkt alsof er jagers in het bos bezig zijn met hetgeen waar ze het best in zijn: jagen."

Steffen Gregory

Hij was weer gekalmeerd en was rustig terug gaan lopen richting de bewoonde wereld. Dat was wel een flink stuk lopen, maar dan had hij ook even de tijd om alles op een rijtje te zetten en over dingen na te denken. Daarbij werkte het bos rustgevend bij hem. En dat was fijn.
Toen hij zo een beetje op de helft was, merkte hij dat hij in de gaten werd gehouden en keek hij even rond. Een flinke groep jagers stond binnen luttele seconden voor zijn neus en keken hem grijzend aan. Steffen voelde woede opborrelen en gromde kwaad. Zijn ogen kleurden meteen felrood. De tante en oom van Freya waren ook aanwezig, maar leken wat afstand te houden. Ze leken het werk uit handen te geven.
"We kunnen ook gewoon praten.." gromde Steffen. "Ik ben van mening dat we prima naast elkaar kunnen leven.. Echt.." Het bleef even stil, maar daarna werd er alleen maar gelachen. Steffen balde zijn vuisten en had de neiging aan te vallen, maar hij besloot slimmer te zijn dan dat en schoot via de boomtoppen weg van de jagers. Zijn snelheid konden ze toch in geen mogelijkheid bijhouden. Maar helaas leek alles opgezet te zijn. Er klonk een felle pieptoon, het liet hem even totaal verstijven. Gauw keerde hij om en rende de andere kant op, maar ook daar werd hij tegen gehouden door dat afschuwelijke geluid. Zo bleef hij heen en weer rennen in een steeds kleiner gebied, tot hij gewoon zo gedesoriënteerd was dat hij niet meer wist waar hij heen moest en waar hij was. Hij had zijn oren bedekt met zijn handen maar het hielp niet. Niet genoeg. Zijn hoofd leek uit elkaar te spatten door dit rot geluid.
De jagers kwamen nu rustig dichterbij en keken eerst even toe naar het schouwspel. Maar al gauw werden er wapens getrokken en werd Steffen volledig doorzeeft door kogels. Toen hij kermend van de pijn en stuiptrekkend op de grond lag stopten de bakens met geluid maken. De oom van Freya kwam naar Steffen toe en rolde hem ruw van zijn buik naar zijn rug. Zijn gehele buik en borst zaten vol kogelgaten en er was ontzettend veel bloed. Zijn door bloed doordrenkte shirt werd uitgetrokken en op de grond gegooid en zijn ring werd van zijn vinger getrokken en bij zijn shirt gegooid.
"Een mooi souveniertje voor Freya," werd er gezegd. Steffen gromde luidkeels en deed een poging om overeind te krabbelen maar faalde.
"Als je dit al overleeft," begon nu de oom van Freya. "Kan de baas je nog wel gebruiken."
Steffen klemde zijn kaken op elkaar, straaltjes bloed sijpelden uit zijn mond. De pijn was vreselijk, het trok door zijn hele lichaam heen. Vervolgens kwam er een andere man naar voren lopen. De man hurkte bij hem neer en drukte ineens zijn pols tussen Steffen zijn vlijmscherpe tanden. Het verse, warme bloed stroomde Steffen zijn mond binnen en het smaakte geweldig, hoewel hij wist dat het vol verbena zat. Dat werd zijn lichaam te veel en het werd in een klap pikzwart voor zijn ogen.

Pas uren later leek hij weer enigszins te ontwaken. Elke keer wanneer hij zijn ogen een stukje opende deed het haast pijn door het onwijs felle licht. De muren waren allemaal spierwit, dat was het eerste wat hem opviel. En het feit dat hij in een soort grote afgesloten buis zat, vastgeketend aan een tafel en zijn lichaam vol met draadjes en snoertjes. Er stonden allerlei apparaten in de ruimte en allerlei gekke operatiegereedschappen. Het liet hem huiveren en hij besefte ook direct waar hij was en dat hij hier niet gemakkelijk weg ging komen. Deze grote, streng beveiligde kelder was eigendom van Zeflov, een van de grootste en vooral gekste jager. Zeflov was een achternaam, de voornaam was niet bekend. Al generaties lang bleef dit werk binnen de familie van Zeflov. En niet zomaar ergens... Maar in de kelder van het gewone ziekenhuis, waar hij ook als normale arts werkte.
Tientallen jaren terug had Steffen eens een vampier uit deze kelder weten te krijgen samen met Duke, met enorm veel moeite en gevaar voor eigen leven. En de vampier die ze toen gered hadden was een aantal dagen na zijn bevrijding helaas alsnog gestorven aan de gevolgen ervan. Sinds die tijd was alles hier ook nog eens vernieuwd en extra beveiligd, waardoor Steffens moed eigenlijk al meteen in zijn schoenen zakte. Zeflov was een gekke man, net als al zijn grootvaders. Hij teste de meest vreselijke proeven op levende vampiers en zorgde zo voor nieuwe wapens en munitie voor alle actieve jagers.
Steffen knipperde moeizaam met zijn ogen en keek met enige moeite naar zijn eigen lichaam. Het zag er niet uit; vol opgedroogd bloed en lelijke wonden. Hij kreunde even gedempt en keek nu richting de snoertjes en draden die werkelijk overal zijn lichaam in leken te gaan. Zelfs in zijn hoofd..
De buis waar hij in zat- waarschijnlijk extra beveiliging en bescherming- was geluidsdicht. Hij zag Zeflov rondlopen door de ruimte en gekke goedjes bij elkaar gooien, maar hoorde niets.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 19/9/2017, 07:39

Freya Marshall

Duke leek te weten wat ze er tegen in kon nemen. Blijkbaar had haar vader het in huis, waarschijnlijk. Ze had wel het een en ander aan pilletjes en drankjes zien staan in de kastjes in de geheime kamer. 'Rood met blauwe cirkel.' herhaalde Freya. Als ze iets hardop uitsprak kon ze het beter onthouden. Duke zei daarna dat Steffen waarschijnlijk in het bos was en dat ze maar moesten wachten tot hij vanzelf terug kwam. Het zou moeite kosten, maar wachten kon ze wel. Zeker als ze in de tussentijd dat medicijn kon zoeken en innemen.
Ze wilde net weer naar binnen lopen om het medicijn te gaan halen toen Duke weer begon te praten. Zij hoorde zelf die piep niet, te hoog en te ver weg voor haar oren. Maar aan Duke te zien en te horen was het slecht nieuws. Heel slecht nieuws. 'Dan ga ik snel dat medicijn zoeken.' Het liefst ging ze als eerste op zoek naar Steffen natuurlijk, maar als ze hem blijkbaar tot waanzin dreef met haar nieuwe geurtje, en niet op de goede manier, dan kon ze hem misschien alsnog niet helpen. Ze liep naar binnen toe, zo snel als ze kon, terwijl ze zelf nog aardig kreupel liep van de spierpijn en haar eigen verwondingen van de vorige dag, en begon in dat geheime kamertje te zoeken in het medicijnenkastje. Ze vond het nodige pilletje en nam het mee naar de gootsteen. Daar vulde ze een glas met water. De pil nam ze in, waarna ze gelijk flink wat water er achter aan gooide om die pil al zo snel en zo ver mogelijk haar keel in te laten schieten voor de kokhalsneigingen zouden komen. En of die kwamen. Duke loog daar niet over.
Ze had tranen in haar ogen staan voor de moeite die het haar kostte om alles binnen te houden. Ze ademde meerdere keren diep in en nam nog wat water, tot het nare gevoel verdween.
Daarna leek pas een kwartje te vallen. Erg laat, die hing goed vast. Hoe wist Duke dat haar vader hier medicijnen daarvoor had liggen? Waarschijnlijk was haar vader een van de zeldzame mensen die ze had liggen, die van dit alles wist en zich tegen de jagers en voor de vampieren inzette. 'Duke? Hoe wist jij van die medicijnen af?' riep ze nog vragend. Had haar vader die twee al vaker geholpen, zonder dat zij ergens van af wist? Wist Steffen dan niet al waar hij 'aan begon' toen ze elkaar ontmoette en ze haar naam gezegd had? 'Zit of ligt hier nog wat, wat ons zo kan helpen met Steffen?' vroeg ze daarna, terwijl ze zelf alvast in het kastje keek en de labels probeerde te ontcijferen.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 19/9/2017, 09:38

Duke Gregory

Hij volgde Freya naar binnen en keek wat rond in het huis. Sommige dingen kwamen hem bekend voor en sommige dingen waren totaal veranderd. En dan vooral qua meubilair en electrische apparaten. Rustig vervolgde hij zijn weg door het huis en liep ook de kelder in. Daar leek ook veel nog als vroeger, maar veel was ook veranderd en vernieuwd.
Freya zei nu zijn naam waardoor hij opkeek en daarna vroeg ze hoe hij wist van de medicijnen hier. Hij haalde zijn schouders op. "We komen hier al jaren," vertelde hij. "Of nou ja... Honderd jaar geleden ongeveer. Toen je grootvader nog leefde." Duke liep rond door de ruimte en opende wat lades en kastjes om rond te kijken. Er lagen wat wapens, normale wapens; puur voor mensen. En medicijnen. Ook lagen er allerlei soorten kruiden en veel boeken en geschreven schriften met uitleg. Sommige leken echt al honderden jaren oud. En dat was ook zo.
"Steffen heeft al eerder te maken gehad met jouw familie. Hij had een relatie met je betovergrootmoeder. Zijn eerste liefde sinds zijn vampier zijn. Zij heeft het echter met de dood moeten bekopen toen de jagers hem zodanig tot waanzin hadden gedreven dat hij geen kant meer op kon.." Duke vertelde het allemaal vrij luchtig, hoewel het wel duidelijk was dat het een verhaal was met veel lading. Alleen dan meer voor Steffen dan voor Duke.
"Tientallen jaren later zijn we via via weer bij jullie terecht gekomen omdat jouw moeder wilde transformeren. Steffen werd gevraagd om te bijten maar hij wilde het niet; hij wilt nooit meer mensen bijten." Duke grinnikte even, terwijl dat totaal niet paste bij dit moment. "Hij is een vampier en wilt geen mensen bijten.." hij lachte weer even, maar relativeerde daarna weer. "Tsja, dat is Steffen. Hij maakt zich altijd over te veel druk. Maar goed. Uiteindelijk heb ik je moeder laten transformeren. En Steffen heeft haar de eerste tijd begeleid omdat.. Tsja.. Hij daar wat beter in is volgens zichzelf. Ik vind het een kwestie van alles zelf uitvinden en gewoon leven zoals je lichaam dat wilt."
Duke pakte een pijl en boog vast en veegde het stof er vanaf. Het was best gek om hier weer te zijn.
"Waarschijnlijk herkende Steffen iets aan je, dat hij je redde op straat. Hij is vrij liefdadig, maar hij red echt niet zomaar iedereen. Waarschijnlijk voelde hij al iets van herkenning of vertrouwen."
Duke trok de koelkast nu open en keek even met afschuw naar de zakken bloed; hij had toch echt liever vers bloed. Ook lagen er een soort van spuiten, spuiten die het liefst niet gebruikt werden. Die dingen waren heftig. Als een vampier net dood was, was dit een laatste redmiddel. Maar het was echt heftig.
"Deze hoop ik niet nodig te hebben, dan moet hij dood zijn," sprak hij tegen Freya. Toch gooide hij zo een spuit samen met nog wat kruiden, bloedzakjes en instrumenten in een tas.
"Steffen heeft je moeder vlak voor haar dood nog gered van de grootste gek in de jagerswereld. Hij heeft samen met je vader dagenlang intensief voor haar gezorgd maar het hielp niet."
Duke gooide de pijl en boog naar Freya. "Dat was het lievelings speeltje van je moeder voordat ze transformeerde." Zelf pakte hij de tas en gooide die over zijn schouder.
"Kom, we gaan.. Kijken of we hem nog terugvinden in het bos," klonk zijn stem niet al te positief omdat hij de bakens al niet meer hoorde een tijdje.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 19/9/2017, 11:53

Freya Marshall

Duke begon te vertellen. Ze was lichtelijk verbaasd dat hij zo veel informatie gaf over zo'n serieus onderwerp. Ze had hem eerder ingeschat als iemand die er een prijs voor in de plaats wilde. En waarschijnlijk dat hij van een vrouw nog best een vunzige prijs zou eisen. Duke deed ook gewoon wat rondkijken en van alles openen en sluiten, en een deel in een tas gooien. Zelf wist ze niet wat ze nodig hadden, wat waarvoor was allemaal. Dus zelf bleef ze luisteren naar Duke's woorden.
Blijkbaar was haar grootvader ook al geen echte jager. Dat verklaarde waarom sommige spullen zo gedateerd waren. Wel in goede staat, maar duidelijk wat ouder. En blijkbaar had Steffen al een relatie gehad met iemand uit haar familie. Betovergrootmoeder. Ze telde. Dat is al een tijdje geleden. Een lang tijdje. Die vrouw heeft ze nooit ontmoet, nooit kunnen ontmoeten. Zou ze er veel op lijken? Haar moeder had blond haar en blauwe ogen, dus haar haar- en oogkleur had ze van haar vaders kant. Maar haar betovergrootmoeder had een flinke prijs moeten betalen voor haar relatie met Steffen, en Steffen heeft met die last verder moeten leven. En later is Steffen gevraagd haar moeder te transformeren, maar heeft Duke dat gedaan en Steffen heeft geholpen met de rest wat daarna kwam. Ergens leek het haar wel logisch dat Steffen zou helpen, want haar moeder zou waarschijnlijk nooit andere mensen iets aan willen doen. Duke zat duidelijk niet zo in elkaar. Dat had ze wel al verwacht, zo ver ging haar mensenkennis. Of vampierenkennis. Karakterkennis?
Toen Duke een spuit liet zien, zei hij dat hij hoopte die niet nodig te hebben. Voor die spuit moet Steffen al dood zijn, dus dat zou er voor moeten zorgen dat hij weer tot leven gewekt wordt. Blijkbaar is zo'n spuit ook op haar moeder gebruikt, maar is ze uiteindelijk alsnog overleden. Freya zuchtte even daardoor.
De pijl en boog van haar moeder werden naar haar toe gegooid. Gelukkig waren haar reflexen nog net wakker genoeg en kon ze voorkomen dat het spul op de grond viel. Ze bekeek het wapen even. Haar vader had haar wel geleerd er mee om te gaan en ze had er talent voor. Maar ze had deze hobby al jaren niet meer beoefend sinds ze op de middelbare school haar raar vonden als ze weer over de pijl en boog begon te praten. Ze spande de boog een paar keer om te kijken of het nog zou werken en niet los zou springen. 'Mijn vader was zo trots om te zien dat ik er vroeger ook al goed mee om kon gaan. Ik hoop dat ik het snel weer onder de knie heb.' zei ze, waarna ze eerst een jas aan trok en daarna de boog met pijlen op haar rug bond. Haar haren bond ze ook in een snelle knot samen, zodat die haar niet in de weg zouden hangen.
Duke wilde gaan, naar het bos. Kijken of Steffen nog terug te vinden was. Ze hoopte van wel. Ze liep zelf alvast de woonkamer weer binnen. 'Hoe heette die gek die mijn moeder aangevallen heeft?' vroeg ze nog. Ze was wel nieuwsgierig naar de naam van degene die haar een moederloze jeugd bezorgd heeft. De klootzak. 'Moet ik nog ergens aan denken? Iets weten voordat we die kant op gaan?' vroeg ze daarna nog. Ze wilde niet gewoon blindelings achter Duke aan lopen en geen idee hebben wat ze tegen konden komen en wat van haar verwacht werd.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 19/9/2017, 12:59

Duke Gregory

Hij knikte langzaam om Freya haar woorden over de pijl en boog maar had niet echt zin om te reageren verder. Zo was hij dan ook weer, hij had nooit echt interesse in een ander en liet dat ook nooit verborgen.
Samen met Freya liep hij het huis uit. Ze vroeg toen hoe de man heette die voor de dood van haar moeder had gezorgd.
"Zeflov," antwoordde hij luchtig. "Maar die is al lang dood. Echter is die hele familie krankzinnig en nemen ze het werk contant van elkaar over. Als je daar terecht komt als vampier.. Weet je dat het klaar is."
Freya vroeg ook nog of ze ergens aan moest denken of iets moest weten voor ze die kant op gingen.
"Niet echt. Het is afwachten wat we aantreffen. Je heb wel een sterke maag nodig want als het er heftig aan toe is gegaan kan het een flink bloedbad zijn."
Duke pakte Freya nu vast en tilde haar iets op. Daarna begon hij te rennen en binnen een aantal minuten stonden ze in het bos. Ongeveer de plek waar Duke de bakens had gehoord. Hij zette Freya weer neer en keek om zich heen. In eerste instantie leek er niks te zijn. En niemand. Maar de geur van bloed drong Duke zijn neus binnen. Alleen geen mensenbloed. Hij keek even met een ietwat vertrokken gezicht richting Freya en begon toen de geur te volgen. Na een aantal minuten lopen door het bos waren er vele voetstappen te zien op de grond en ook duidelijk voetstappen van iemand die als een gek heen en weer gerend had; en hard ook. Nu leek er echter helemaal niemand meer te zijn. Alleen de sporen. En een kledingstuk. Duke liep er naartoe en pakte het bebloede shirt van de grond. Daarna viel zijn blik op de ring. Jagers deden die vaak niet af, omdat het hen niet hinderde. Behalve sommige jagers, die een stapje verder gingen.. Duke slikte even raapte de ring op. Hij hield het in zijn hand geklemd en staarde daarna somber voor zich uit. Heel even kort kwam een klein beetje van de gevoelige kant van Duke naar boven. Hij besefte namelijk hoe ernstig de situtie nu was. Er leken zelfs even tranen in zijn ogen te vormen. Maar al gauw veranderde hij weer naar de harde, kille man waar hij om bekend stond en gaf de ring aan Freya.
"Ik denk dat we weer naar huis kunnen gaan."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 19/9/2017, 13:17

Freya Marshall

Freya stopte even met lopen toen Duke de naam noemde. Zeflov? Had ze niet in de klas gezeten met iemand die zo'n achternaam had? Ze liep al snel weer verder om niet achterop te raken. 'Ik heb die pil binnen weten te houden. Dat zegt al iets over hoe sterk mijn maag is. En als ik ook maar iets goeds van die familiegenen meegekregen heb, komt het vast goed met mij en mijn maag.' zei ze daar op terug.
Ze werd opgepakt en in eerste instantie wilde ze zich los maken van Duke's greep. Daarna besefte ze pas dat het een eeuwigheid zou duren als ze haar tempo aan hielden en liet ze het maar gaan. Ze werd in het bos weer neergezet en Duke keek al rond. Zelf keek ze ook rond, tot Duke begon te lopen. Hij leek iets gevonden te hebben. Ze liep achter hem aan en zag daarna ook hoe de grond duidelijk vol sporen stond.
Duke had een bebloed shirt vast. Dat was het shirt waar Steffen in naar buiten was gevlucht. Daarna hield hij een ring vast, die aan haar werd gegeven. Ze bekeek de ring zelf ook even en stopte het daarna weg in haar broekzak. Duke was stil, tot hij na een tijdje zei dat ze weer naar huis konden gaan. Ze keek hem niet begrijpend aan. 'Hoezo naar huis? Ik wil niet naar huis zonder te weten dat het goed komt met Steffen!' zei ze daar op terug. 'Jij weet waar hij heen is, of niet soms? Is het weer die kelder waar ze mij ook opgesloten hadden? Wat moeten we doen om binnen te komen en Steffen mee te nemen?' stelde ze een aantal vragen aan Duke. Zij zou er alles voor over hebben om Steffen terug thuis te krijgen.
CassyKiara

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 34 van 37 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven