Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampiers enzooo

+3
Nikkay
xAnouk
Ingee
7 plaatsers

Pagina 30 van 43 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 17/2/2017, 20:54

Vitani

Ze vond het zorgelijk om Aiden zo te zien zitten. Eerst reageerde Aiden wat kort, beetje zoals ze zijn normale reacties wel herkende als zij haar zorgen over hem uitsprak. Maar daarna mompelde Aiden zachtjes dat het raar is en vroeg voorzichtig of het misschien iets met de jagers te maken had, wat ze gedaan hadden. 'Het is mij wel iets te toevallig dat dit allemaal met jou gebeurd na die test, operatie, wat ze dan ook gedaan hebben. Zeker voor jou. Jij herstelt altijd zo snel en bent altijd zo snel weer zo sterk als je normaal altijd bent. Die ontsnapping zou jou in normale omstandigheden ook wel wat vermoeid gemaakt hebben, denk ik, zo vaak heb ik het niet meegemaakt, maar niet zo erg dat je meerdere keren valt of bijna valt en zweet alsof het 35 graden is en je midden in de zon zit.' antwoordde ze eerlijk. 'En je had je net gedoucht.' zei ze nog om de stemming beetje vrolijker te krijgen, doelend op de zweetlucht. Al wist ze heel goed dat dit een serieus iets was. Ze hield zelf alleen niet zo van dit soort serieuze situaties. Ze vond dat ze meer dan genoeg narigheid hadden meegemaakt de laatste 24 uur.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 18/2/2017, 03:22

Aiden

Vitani zei dat het haar allemaal iets te toevallig was dat hij nu deze klachten vertoonden na wat de jagers met hem hadden gedaan. Daardoor knikte Aiden kort. Ze had ook wel gelijk. Dit kon nooit gewone vermoeidheid zijn. Zo voelde het eerst wel. Maar nu voelde hij zich gewoon zwak en lamlendig. Ziek.. Hij haalde even diep adem en keek wat wazig voor zich uit.
"Soms vraag ik mij echt af waar ik dit allemaal aan verdiend heb.." mompelde hij zachtjes. Hij zuchtte vermoeid en veegde het zweet van zijn voorhoofd, al zat het er binnen no-time weer. Hij rilde wat en voelde zich koortsig.
"Soms wens ik dat ik bij m'n ouders in de auto had gezeten toen.." klonk zijn stem zacht fluisterend. Dit moment was vrij uniek, hij was haast nooit open over zichzelf, vooral niet over privé dingen en al helemaal niet over zijn gevoelens en emoties.
Moeizaam slikte hij en stond wankel op. Hij liep schuifelend naar het raam en keek naar buiten. Volle maan. Het was volle maan.. En hij merkte er niets van. Geen sprankeltje spanning en alleen maar zwakte. Puur om het te testen deed hij een poging om te transformeren. Zijn klauwen kwamen direct tevoorschijn en zijn tanden groeiden, maar daar hield het op. Het enige wat er gebeurde was een stekende pijn door heel zijn lichaam, zo erg dat hij in elkaar zakte en kreunend kronkelend op de grond eindigde. Ademen ging haast niet meer; hij hapte verwoed naar adem maar leek niet genoeg zuurstof binnen te krijgen. Het voelde alsof iemand zijn keel dichtkneep. Hij legde zelf zijn handen rond zijn keel en bleef naar adem happen. Pas toen de klauwen en de tanden weer volledig verdwenen waren trok de pijn langzaam weg en wist hij weer zuurstof binnen te krijgen. Zijn hoofd bonkte als een gek en hij voelde zich kotsmisselijk.
Met pittig wat moeite ging hij rechtop zitten op de grond. Opstaan leek hem geen goed plan.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 18/2/2017, 11:08

Vitani

Ze keek bezorgd naar Aiden toen hij zich afvroeg waar hij het aan verdiend had, en dat hij wenste bij zijn ouders in de auto gezeten te hebben. Toen Aiden opstond, vouwde ze haar beiden handen op haar schoot in elkaar. Ze wist niet wat ze op zulke momenten tegen Aiden moest zeggen. Toen Aiden probeerde te veranderen, en daarna van pijn op de grond viel, stond ze op en ging ze bij Aiden op de grond zitten. Het ging alweer beter naar Vitani's idee toen de klauwen en tanden weer weggetrokken waren. 'Kan het dat ze je wolf van je af hebben proberen te pakken?' vroeg Vitani zachtjes.
'Waar is jouw telefoon?' vroeg ze daarna. 'Die van mij ligt nog ergens in het bos waarschijnlijk, en we zouden Rogier bellen als er iets aan de hand was.' voegde ze er daarna aan toe. Ze legde ondertussen nog een hand op Aiden's voorhoofd. 'Je bent gloeiend heet.' concludeerde ze nog. 'Je temperatuur heb ik het over.' verduidelijkte ze nog met een kleine grijns. 'Als je wilt kan ik je wel weer in je bed helpen?' stelde ze daarna vragend voor.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 18/2/2017, 12:12

Aiden

De duizeligheid nam langzaam weer af, maar de hoofdpijn en de misselijkheid bleef. Ook de koorts leek flink toe te nemen. Zijn ogen waren weer fel oranje, maar kleurden langzaam terug naar bruin.
"Dat zou zeker een optie kunnen zijn.." mompelde hij richting Vitani na haar gok wat ze misschien gedaan hadden. Alleen het gekke was dat hij vlak na de behandeling wel nog wolf was geweest en toen had hij enkel een klein beetje moeite gehad met transformeren.
Hij haalde zijn hand door zijn haren en zocht daarna in zijn broekzak. Daar vond hij zijn mobiel en toetste het nummer van Rogier in- die had hij expres niet als contact in zijn mobiel staan, hij wilde niet dat de jagers of eventueel Sayat achter zijn bestaan zouden komen.
"Hier," sprak hij gedempt. Hij rilde flink en gaf zijn mobiel aan Vitani.
"Hmm," reageerde hij enkel wat afwezig toen Vitani zei dat zijn temperatuur heet was. Hij krabbelde voorzichtig en met enig wat moeite overeind.
"Het lukt wel.." zei hij nog, waarna hij ietwat wankel naar het bed terug liep. Op zich een goed teken, want zo lang hij nog koppig was, was hij zichzelf nog en leek het nog niet levensbedreigend op dit moment.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 18/2/2017, 12:33

Vitani

Ze merkte op dat Aiden's ogen oranje waren. Niet rood, zoals normaal, maar oranje. Aiden pakte zijn telefoon, toetste een nummer in en gaf de telefoon aan haar. Ze hield de telefoon direct aan haar oor. Ze stond met Aiden mee op. Ze hield afstand, maar stond ook klaar hem op te vangen als hij zou vallen.
Ze hoorde dat Rogier de telefoon opnam. Ze gaf aan dat het niet goed ging met Aiden. Meer hoefde ze niet te zeggen. Rogier hing op met de woorden dat hij er aan kwam en dat was het einde van het telefoongesprek. Ze legde de telefoon daarna op het kastje naast het bed. 'Hij komt er aan.' deelde ze nog mee, al had ze niet anders verwacht van Rogier. 'Ik zal wat water voor je halen.' bood ze daarna aan.
Ze liep daarna ook de kamer uit, naar beneden toe en de keuken in. Daar pakte ze een glas, vulde die met water en net op dat moment ging de deurbel. Vitani liep met het glas water naar de voordeur, keek of het echt Rogier was die er stond, en dat was zo, haalde de sloten er af en liet Rogier binnen. 'Hij is boven, op bed. De kamer rechts.' zei ze nog, waarna Rogier gelijk naar boven liep. Vitani sloot de deur met hulp van de drie sloten en liep daarna zelf ook naar boven toe met het glas water.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 18/2/2017, 13:04

Aiden

Vitani gaf aan dat Rogier er aan kwam en zei dat ze even een glas water zou halen voor hem. Hij knikte kort en ging rustig liggen op het bed. Vitani verdween naar beneden en Aiden bleef alleen achter. Hij wachtte rustig af- niet dat hij iets anders kon.
Niet veel later hoorde hij de deurbel en een paar minuten later kwam Rogier de slaapkamer binnen. Aiden trok zich weer overeind zodat hij rechtop zat.
"Hey," groette Aiden Rogier zwakjes. Rogier groette kort terug en bekeek Aiden van top tot teen.
"Wat is er allemaal gebeurd of heb je alleen koorts?" vroeg Rogier nu aan Aiden.
"Ik kan niet meer transformeren.. En ga af en toen ineens out.." antwoordde Aiden. Rogier opende zijn flink grote koffer en pakte er wat dingen uit. Vervolgens nam hij met een flinke naald wat bloed af en liet dat controleren in een speciaal apparaatje. Hij meette de koorts en concludeerde dat hij echt flinke koorts had. Daarom spoot hij een soort koorts- en ontstekingsremmer in zijn bloed omdat dat het snelste zou werken. Hij ging snel maar behendig te werk en deed allerlei verschillende soorten onderzoeken.
"Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, maar ik heb het gevoel dat je afweersysteem van slag is en je eigen lichaam aanvalt. Dat zou ook meteen verklaren waarom ik vorige keer meteen al merkte dat je lichaam ergens tegen vocht. Maar niets kon vinden waartegen.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 18/2/2017, 13:18

Vitani

Toen ze binnen kwam, werd bij Aiden bloed afgenomen met een grote naald. Gigantisch in Vitani's beleving, waardoor ze toch maar even omdraaide en enkele secondes later pas weer terug binnen kwam. Ze ging aan de andere kant van het bed zitten met het glas water die ze aan Aiden aanbood.
Ze had wel nog gehoord welke symptomen Aiden opnoemde. 'Zijn ogen waren net ook oranje, fel oranje. Niet iets zachter rood, ook nog om een of andere reden geel, maar echt oranje.' voegde ze nog aan de symptomen toe. Het kon zo maar zijn dat dat ook iets was om rekening mee te houden. 'En vlak na de operatie bij die jagers zeiden ze dat Aiden de eerste Alpha was die het overleefd had. Ik dacht zelf aan dat ze iets van zijn wolf-zijn afgepakt hebben. Kan dat?' voegde ze er nog aan toe.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 19/2/2017, 01:57

Aiden

Hij liet Rogier 'zijn werk' doen en luisterde naar zijn woorden. De onzekerheid maakte Aiden lichtelijk angstig en gefrustreerd. Als zelfs Rogier het niet in één keer of na even nadenken zeker wist, was het echt iets complex. Hij had de dood al vaak genoeg in de ogen gekeken. Maar was er nog totaal niet klaar voor om te gaan. Hoewel het leven totaal niet rooskleurig was.
Rogier wreef over zijn achterhoofd en leek diep na te denken. Door Vitani haar toevoeging over de oogkleur knikte hij even kort als teken dat hij het gehoord had en peinsde verder. Hij had al zoveel dingen gezien en gehoord in de medische wereld. Zowel in de medische wereld van de normale mensen als in die van de weerwolven. Hij probeerde een gelijkenis te vinden.
Niet veel later begon Vitani ook over iets wat de jagers gezegd hadden. Aiden was de eerste Alpha die dit overleefd had. Ze hadden het dus al eerder bij andere Alpha's geprobeerd. Vitani zelf dacht eraan dat ze misschien zijn wolf- zijn hadden afgepakt.
"Ja.. Aan zoiets ga je toch wel denken nu.. Dat zou mogelijk moeten zijn. Technisch gezien. Maar dat is ontzettend complex en moeilijk uit te voeren. Je heb er gek veel apparatuur voor nodig en goede artsen. Het heeft te maken met bloed, DNA en de hersens.. En daar wil je echt niet mee sollen.. De kans op overleving bij zoiets is.. Tsja.. Nihil.." klonk Rogier nu gedempt. "En mocht je zoiets overleven.. Dan raakt je lichaam waarschijnlijk ontzettend van slag en je kan zelfs in shock raken en alsnog overlijden.."
Aiden klemde zijn kaken op elkaar en staarde voor zich uit. Het ene moment leek hij niets te mankeren en nu opeens was het misschien wel levensbedreigend.
"Aiden... Kan je er je nog iets van herinneren? Bijvoorbeeld sommige apparaten? Of hoe je je erna voelde, wat voor klachten je had? En hoe lang de behandeling duurde?" vroeg Rogier nu.
Aiden knikte langzaam en dacht even goed na. "Ik weet niet precies hoe lang het duurde. Ik had totaal geen tijdsbesef.. Het enige wat ik mij kan herinneren van de apparaten was dat het vol stond met apparaten. Tenminste, ik zag ze nog niet toen, maar ik hoorde heel veel gepiep. Toen ze klaar waren was ik kotsmisselijk en had koppijn als de malle. En ik was moe en zwak. En heel duizelig. Geen evenwicht.." vertelde Aiden zwakjes en zacht, hij probeerde zo volledig mogelijk te zijn omdat hij besefte dat een klein detail zijn leven misschien wel kon redden.
Rogier groef zijn handen in zijn zwarte haren en ijsbeerde wat heen en weer. De informatie die Aiden hem gaf maakte hem alleen maar bezorgder. Vooral in combinatie van het plotseling verliezen van bewustzijn, het niet of amper kunnen transformeren en de koorts.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 19/2/2017, 10:38

Vitani

Ze dacht dat haar extra informatie wel zou helpen, maar het leek het allemaal ingewikkelder te maken. Rogier vertelde zelfs dat het lichaam enorm van slag kon raken, in shock en uiteindelijk alsnog overlijden. Daarna werd Aiden gevraagd of hij nog iets kon herinneren. Vitani probeerde zelf ook na te denken wat ze nog wist over de tijdsduur bijvoorbeeld. Ze had geen klok zien hangen, en kon geen licht van buiten zien. Ze had geen horloge of telefoon bij haar. Wachten leek altijd langer te duren dan het echt was. Zeker als je hoopt iets of iemand ongedeerd te zien terugkomen. 'Ik kan alleen zeggen dat de behandeling uren duurde. Maar als je wacht, lijkt iets nog langer te duren dan normaal. Maar het waren zeker een aantal uren. Het leek een hele nacht te duren.' kon Vitani alleen nog zeggen.
Ze pakte Aiden's hand vast. Daar haalde zij altijd wel wat van steun uit. Plus dat ze hem nog niet kwijt wilde. Niet dat het vasthouden van een hand dat tegen hield, maar het gaf haar het idee dat ze het de dood lastiger maakte. En nu ze gehoord had van Rogier dat zulke behandelingen uiteindelijk toch eindigen in de dood, wilde ze het die dood heel lastig maken.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 19/2/2017, 13:10

Aiden

Hij sloot zijn ogen even en vond het moeilijk te beseffen dat hij misschien wel dood ging. Hij voelde zich zwak en ziek, maar niet ontzettend slecht. Natuurlijk kon dat nog komen. En daar had hij niet bepaald veel zin in.
Rogier had zijn handen in zijn zakken gestoken en staarde peinzend voor zich uit. Hij hoorde de woorden van Vitani aan over de tijdsduur en knikte kort. Het bleef gissen, maar leek er toch wel heel erg op nu. Hij zuchtte zachtjes en stapte weer naar Aiden toe en begon tussen zijn haren zijn hoofdhuid te controleren. Na even zoeken vond hij wat lijnen, ofwel: oude wonden en zelfs nog wat kleine stukjes hechtdraad.
"Oké.." begon hij nu gedempt. "Dit is niet goed.. Laten we je naar mijn kliniek toe brengen, Aiden. Daar kan ik je aan een speciaal infuus leggen om tijd te rekken. Dan zal ik daarna naar de jagers gaan.. Om op te halen wat van jou is.."
Aiden keek ietwat geschokt op. "Nee, ik wil niet dat je jouw leven op het spel zet voor mij, Rogier. Echt niet.."
"Wil je dood dan?" kaatste Rogier terug. Aiden klemde zijn kaken op elkaar en zweeg. Hij voelde Vitani zijn hand vastpakken en ergens gaf dat hem toch een soort van steun.
"Laten we gaan.. We hebben immers geen tijd te verliezen," doorbrak Rogier de stilte weer. "Lukt het je om te staan en te lopen?" vroeg hij nu aan Aiden.
Aiden ging rechtop zitten en sloeg zijn benen voorzichtig over de rand van het bed. Vervolgens stond hij op met behulp van het bed en bleef ietwat wankel staan. Toch was het wel te doen. Al wist hij dat zijn evenwichtsorgaan zich soms in de steek liet de laatste tijd.
Rustig begon hij te lopen. Rogier pakte zijn koffer gauw weer in en nam die mee terwijl hij achter Aiden aan ging.
"Mijn auto staat voor de deur," liet hij nog weten.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 19/2/2017, 16:26

Vitani

Ze vond het niks dat Rogier zo lang er over moest nadenken. Toen Rogier bij Aiden tussen de haren ging kijken en zei dat het niet goed was, wist ze niet goed wat ze er van moest vinden. Ging Aiden dood nu? Aiden moest naar Rogier's kliniek en Rogier ging bij de jagers halen wat van Aiden was. Ze bleef stil. Ze wist echt niet wat ze moest zeggen. Eigenlijk zei Aiden al genoeg.
Ze liet Aiden's hand weer los toen hij probeerde op te staan. Vitani stond zelf ook op en kwam aan de andere kant van het bed staan om te helpen als het nodig was. Toen ze naar de trap toe liepen, liep ze zelf voorop om op te vangen als het nodig was. Eenmaal beneden haalde ze de sloten van de deur af en opende die voorzichtig. Ze keek voorzichtig buiten om zeker te weten dat de kust veilig is. Toen het veilig bleek te zijn, opende ze de voordeur helemaal, zodat Aiden en Rogier de auto in konden.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 19/2/2017, 23:05

Aiden

Rustig liep hij de trap af naar beneden en daarna richting de voordeur. Toen Vitani de voordeur geopend had liep hij samen met Rogier naar buiten en stapte in de auto. Ze wachtten nog op Vitani en reden daarna weg.
Onderweg staarde Aiden uit het raam. Hij voelde zich niet lekker, verre van, maar toch niet zo slecht dat hij dacht dood te gaan. Het zat hem niet lekker. Maar hij wist niet wat er anders aan de hand kon zijn.
Eenmaal in de kliniek werd Aiden aan het infuus gelegd en nog wat extra onderzocht met de spullen die Rogier hier allemaal had. Ook hij leek nog niet helemaal zeker te zijn. Of dat kwam omdat hij straks naar de jagers moest als het allemaal wel echt zo zou zijn.
"Alles wijst erop dat ze die behandeling met je hebben gedaan.." mompelde Rogier. "Maar.. Heel lang geleden hebben hebben ze deze behandeling bij een viertal sterke Alpha's gedaan en die hebben het alle vier niet overleefd. Het is gewoonweg niet mogelijk.. En ik vind het raar dat ze precies dezelfde behandeling opnieuw doen. Précies hetzelfde. Terwijl ze weten dat het mislukte.."
Rogier controleerde alles nog eens opnieuw, lette extra op kleine wondjes of schrammetjes en vond uiteindelijk een kleine bobbel in Aiden zijn nek. Hij fronste zijn wenkbrauwen en trok een lade open met allerlei kleine mesjes en scalpels. Daarna pakte hij een injectie en keerde zich weer tot Aiden.
"Er zit hier iets. En ik hoop dat het is wat ik denk, want dan valt het allemaal nog mee.." sprak hij gedempt. "Ik ga het hier plaatselijk verdoven en dan snij ik het eruit." Rogier injecteerde de vloeistof in Aiden zijn nek en liet dat even inwerken, waarna hij voorzichtig en zeer kundig begon te snijden. Al gauw was er een klein zwart, korrelachtig dingetje te zien. Rogier haalde het eruit en legde het op het kleine tafeltje naast de behandeltafel, waarna hij de wond rustig hechtte met zelfoplossende hechtdraad.
"Oké. We kunnen opgelucht ademhalen. Hier.." Rogier pakte het zwarte korreltje en liet die zien. "Dit is een chip. Hiermee kan je zowel mensen, dieren en supernaturals klachten geven die ze eigenlijk niet eens echt hebben." Hij legde de chip weer weg en haalde het infuus los.
"Dus.. Ik heb eigenlijk niks?" vroeg Aiden nu. Hij ging rechtop zitten en merkte wonder boven wonder dat hij niet meer duizelig noch misselijk was.
"Nee. Alles is gefaket. Maar waarom? Waarom hebben ze zo lang er over gedaan om die chip te plaatsen? Waarom willen ze je neppe klachten geven? Waarom hebben ze dan iets op je hoofd gehecht?"
Aiden dacht terug aan de hele gebeurtenis bij de jagers. Normaal werden Alpha's gescheiden en in stevigere kooien gedaan daar, juist om te voorkomen wat er nu was gebeurd. En normaal liepen er veel meer jagers rond die de wacht hielden. En niet alleen beginnelingen en maar een paar leiders.
"Het is allemaal in scène gezet.." mompelde hij nu. Waarom had hij daar niet eerder aan gedacht? "Ze hebben mij opgesloten tussen de beta's en omega's. In een normale kooi. Er liepen weinig bewakers rond.. Ze hebben gedaan alsof. Ze hebben mij alles laten ervaren wat je ervaart als je die behandeling krijgt. Inclusief de bijbehorende geluiden en wonden. Die hechtingen hebben ze vast expres laten zitten, zodat je ze vond.. Zodat jij alles bij elkaar op zou tellen en tot deze conclusie zou komen. Jezus, waarom dacht ik daar niet eerder aan?"
Rogier staarde Aiden aan alsof hij gek was. Hij begreep het nog totaal niet. Ja, dat het in scène was gezet leek wel duidelijk nu. Maar waarom? Dat snapte Rogier niet.
"Waarom zullen ze dat doen? En ze weten niet eens wie ik ben.. Ze weten toch niet dat iemand dat gaat vinden?" vroeg hij dus ook.
"Ik zal je vertellen waarom.. Omdat ze willen weten wie jij bent. Jij loopt ze steeds voor de voeten door mij en sommige andere weerwolven te helpen en op te vangen. Op deze manier zou jij vanzelf naar hun toe gaan. Want jij bent de enige die echt naar de jagers toe kan. Vitani of een andere weerwolf kan niet in verband met het mountainash. Alleen een mens kan daar gewoon doorheen.. Ze wisten dat ik naar jou toe zou gaan.."
Rogier bleef Aiden aanstaren, alleen veranderde zijn blik nu van vragend naar ongeloof en angst. Hij was eigenlijk nooit het middelpunt van de belangstelling geweest. Alleen een hulpje die zo af en toe op kwam draven. Niets meer, niets minder. En nu opeens hadden ze het op hem gemunt.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 19/2/2017, 23:53

Vitani

Aan de ene kant vroeg ze zich af waarom Rogier niet gelijk ging toen ze in zijn praktijk waren. Aan de andere kant was ze er heel stiekem ook wel blij om. Hoe zou Rogier daar binnen komen zonder problemen. Niet met Vitani's hulp. Aiden was momenteel ook niet in staat te hulp te schieten. Deze situatie had nooit een fijn einde kunnen hebben. Vitani was stil door wat ze allemaal dacht. Elke optie met de nodige risico's stippelde ze in gedachten helemaal uit. Geen enkel had een goed einde.
Ze keek dan ook pas op toen ze een paar keer hoorde dat het nep was. Ze geloofde haar oren niet. Stilletjes luisterde ze mee vanuit de stoel waar ze in was gaan zitten naar de woordenwisseling tussen Aiden en Rogier. Doordat ze zo afwezig was kon ze het verhaal nog niet in een keer goed begrijpen. Na een tijd viel pas bij Vitani een aantal kwartjes. 'Dus ze willen de dokter hebben die steeds voorkomt dat Aiden ziek of gewond blijft door hun toedoen.' Vatte Vitani het zachtjes samen. Haar eerste woorden sinds een lange stilte van haar kant. Ze stond daarna langzaam op vanuit de stoel en liep naar het tweetal toe. 'Wat gaan we nu doen dan? Tijdje afstand houden?' Vroeg ze daarna. Bij elkaar blijven leek Vitani juist niet verstandig. Ze hadden geen grote roedel om genoeg bescherming te bieden, of afleiding. Ze nam aan dat de wolven die mee ontsnapt waren niet automatisch bij hun hoorde nou. Of ze moest dat stukje info gemist hebben.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 20/2/2017, 00:09

Aiden

Het was raar dat hij zich opeens weer helemaal goed voelde. Misschien een beetje moe door alle indrukken en de stress, maar voor de rest voelde hij zich goed. En ook krachtig.
Soepeltjes duwde hij zich van de behandeltafel af en keek richting Vitani, die een hele tijd stil was geweest maar nu de situatie samenvattend opnoemde omdat ze het waarschijnlijk helder wilde hebben.
"Klopt. Ze willen Rogier. Ze hebben gemerkt dat iemand helpt. En ze willen weten wie en waarschijnlijk diegene uitschakelen," knikte Aiden. Hij kwam nog vrij nuchter en rustig over, hij was dreigingen immers gewend, zijn hele leven al. Echter was Rogier het totaal niet gewend, hij stond met klamme handjes naar zijn voeten te staren.
"Ik weet niet wat wijsheid is.. Ik denk dat we elkaar gewoon even een tijdje niet meer moeten zien. Maar ja.. Wie zegt dat ze ons niet al in de gaten hebben gehad? Dat ze nu deze locatie weten en weten wie hij is?" Aiden haalde even diep adem. Rogier verliezen was wel het laatste wat hij wilde. Ze waren al jaren goede vrienden, Rogier was een lange periode de enige geweest waar hij terecht kon. Hij had zijn pack al verloren. Hij ging Rogier echt niet ook nog verliezen. Zonder twijfel zou hij zijn leven geven voor hem.
Puur uit nervositeit en ongemakkelijkheid begon Rogier alle spullen op te ruimen. Aiden liet hem even zijn gang gaan, maar stelde hem na een tijdje een vraag: "Kan je met wapens omgaan?"
Aiden had Rogier nog nooit met een wapen gezien. Waarschijnlijk had hij er geen eens een.
"Ik? Nee.. Ik ben een arts! Geen crimineel of smeris.." reageerde Rogier, nog altijd wat van slag.
"Dan ga ik je dat leren."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 20/2/2017, 00:28

Vitani

Aiden wist niet wat wijzer zou zijn. De jagers konden hun ook al in de gaten gehad hebben. 'Maar als ze het al in de gaten hadden, waarom doen ze dan zo moeilijk?' Vroeg ze zich hardop af.
Aiden bood Rogier aan te leren met wapens om te gaan. Eigenlijk verbaasde het haar niets dat Aiden daar verstand van had. Dat was niet iets waar Vitani ze mee kon helpen. Haar gedachten gingen juist weer naar die jagers toe. Hoe ze op welke manieren al iets ontdekt konden hebben. Misschien al met die bus toen ze Aiden naar Rogier reed na dat slagveld? Hoe wisten ze haar hardlooproutes eigenlijk? Dat was veel te voorbereid, toen al. De gedachten over wat allemaal al bekend kon zijn bij de jagers begon haar bijna te veel te worden. Haar blik dwaalde af naar de chip die gevonden was. Zouden ze daarmee ook Aiden gevolgd hebben? Konden ze bij wijze van zo op de stoep staan? 'Wat gaat er met die chip gebeuren?' Vroeg ze dan ook vanuit het niets. Misschien was het beter dat ding ergens te dumpen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 20/2/2017, 00:35

Aiden

"Ik bedoel niet voordat we bij de jagers geweest waren, maar erna. Misschien hebben ze van een afstandje alles wel in de gaten gehouden. Je weet het nooit bij die jagers.." verduidelijkte Aiden zichzelf. Hij stapte nu op Rogier af en legde zijn hand op zijn schouder.
"Hé, je staat er niet alleen voor hè? Als ze jou ook maar met één vinger aanraken scheur ik ze allemaal doormidden," sprak Aiden tegen Rogier, al wist Aiden zelf ook wel dat de jagers voor hem ook wel een aardig sterke vijand waren. Rogier knikte enkel wat. Hij voelde zich duidelijk totaal niet op zijn gemak en Aiden had het met hem te doen.
"Die chip moet weg.." mompelde Rogier nu, reagerend op de vraag van Vitani. "Wat als ze ons daarmee kunnen traceren? Dat ding moet vernietigd worden of verdwijnen, zo ver mogelijk.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 20/2/2017, 07:05

Vitani

Aiden bedoelde dat de jagers hun in de gaten hielden, nadat ze daar geweest waren. Vitani schudde enkel kort haar hoofd. 'Nadat ze je gestoken hadden met dat mes, vlak na...' Ze wist niet goed hoe het bloedbad met al die dode weerwolven moest omschrijven. 'Toen heeft een bus van hun hier een tijdje gestaan, voordat ik die gedumpt had. Omdat ik jou hier heen gebracht heb. Hebben die bussen geen apparatuur dat in de gaten houdt waar welke bus is?' vroeg ze. 'En hoe wist jij dat ik bij de jagers gevangen zat? Vast niet alleen door mijn geschreeuw.' voegde ze er nog aan toe. Met ontsnappen had Vitani al in de gaten gehad hoe groot die afstand was. 'Of ze zijn echt dom, of ze weten al meer dan we denken.' sloot ze het mee af. Vitani mocht dan wel blond zijn, maar dom was ze zeker niet. Gelukkig maar.
Rogier gaf aan dat de chip weg moest, omdat ze hun er misschien mee kunnen traceren. 'Als het mag, wil ik dat graag doen. Ik heb zin om een flink stuk te rennen.' bood ze zichzelf aan om de chip weg te werken. Als het hier vernietigd zou worden, zou het waarschijnlijk opvallen dat het opeens, heel toevallig, hier kapot ging. 'En ik denk dat het het beste is als ik alleen ga. Als we met z'n tweetjes gaan, is Rogier niet beschermd. Jij kan hem beter beschermen dan ik kan.' voegde ze er nog aan toe. Voor nu leek haar dat het beste, dat Rogier in ieder geval vandaag nog niet helemaal alleen was als 'de chip' opeens begon te rennen. Plus dat Aiden Rogier wilde leren schieten.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 20/2/2017, 14:02

Aiden

Vitani begon over hun vorige opstootje met de jagers, ze beschreef de situatie niet precies maar Aiden spande zich direct alweer aan en keek weg. Flashbacks gingen door zijn hoofd van die gebeurtenis. Het bleef een gevoelig onderwerp en hij wist niet of hij er ooit echt overheen zou komen.
"Ik weet het niet.." reageerde hij nu op de vraag van Vitani of ze geen apparatuur in die busjes hadden om te kunnen zien waar de busjes waren. "Maar ik neem aan van niet.. Anders hadden ze deze plek al onder de loep genomen en waren we denk ik al te laat geweest. En dan hadden ze niet nu weer zoveel moeite gedaan om erachter te komen wie Rogier is.."
Aiden haalde even diep adem en probeerde goed na te denken wat de jagers misschien allemaal al wisten. Wisten ze ook waar Vitani en hij nu woonden? Misschien wisten ze wel al meer dan hij wilde dat ze wisten. Een rilling trok over zijn rug. Ja.. Natuurlijk wisten ze al waar Vitani en hij woonden. Ze hadden een brief door de brievenbus geduwd thuis...
"Ik wist waar je was omdat ik een brief kreeg.." sprak Aiden nu zachtjes. De jagers hadden ook al jaren geweten waar hij eerst woonde, maar het had toch fijn gevoeld dat ze dat nu even niet wisten. En blijkbaar wisten ze het wel. Hij zuchtte even gedempt.
Vitani stelde voor dat zij de chip weg zou brengen. Daarop knikte Aiden kort. "Dat is goed. Als je maar goed oplet en voorzichtig doet," zei Aiden. Hij keek haar even doordringend aan. Eerst was ze niets meer geweest dan een beginnende weerwolf die hulp nodig had gehad. Maar nu begon Aiden toch wel echt om haar te geven.
"Dan ga ik zo even naar ons appartement om een wapen op te halen."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 20/2/2017, 14:41

Vitani

Aiden antwoordde op haar vragen. Of busjes apparatuur hadden waarmee ze gevolgd konden worden wist hij niet, maar er was wel een brief door hun brievenbus geduwd, zodat Aiden wist dat ze haar hadden. Daarna werd haar gezegd dat het goed was als zij de chip weg bracht, maar ze moest voorzichtig doen en goed opletten. 'Dat doe ik toch altijd.' zei ze met een kleine grijns op haar gezicht. Ze pakte een zakje waar ze de chip in deed en legde er een knoop in. Als wolf zijnde kon ze net wat sneller rennen, zodra het veilig was om te veranderen. Zeker met die volle maan van deze nacht. Dan kon ze niet per ongeluk de chip inslikken als ze die meenam tussen haar tanden.
'Zie je, ik ben al voorzichtiger dan ik vroeger was.' plaagde ze nog even, terwijl ze het zakje liet zien waar de chip in zat. 'Tot straks.' zei ze tot slot nog, waarna ze door de deur heen liep naar buiten toe. Ze liep door de straten heen, wat er niet veel waren, tot ze het bos in liep. Daar transformeerde ze met het zakje tussen haar tanden in. Met grote sprongen rende ze dieper het bos in. Haar oren scanden de omgeving de hele tijd af.
Ze had geen idee hoe lang ze al aan het rennen was, en hoe ver weg ze al was. Maar ze besloot dat ze al ver genoeg was. Ze begon te graven. Zodra het gat diep genoeg was, liet ze het zakje vallen en gooide ze gelijk de grond weer terug in het gat. Ze scande de omgeving weer voor ze weer terug begon te rennen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 20/2/2017, 19:59

Aiden

"Ja, dat heb ik meer weerwolven horen zeggen," grinnikte hij toen Vitani zei dat ze altijd voorzichtig deed en goed oplette. Hij keek toe hoe ze de chip in een zakje stopte en die toen liet zien. Ze zei dat ze al voorzichtiger was als ze vroeger was.
"We zullen het zien," grijnsde Aiden. Vitani verliet vervolgens de kliniek en Aiden keek naar Rogier.
"Ik ben tien minuutjes weg. Zorg dat je de deur voor niemand open doet. Ik neem wel een sleutel mee," zei hij duidelijk tegen Rogier, die alleen maar wat knikte. Aiden klopte Rogier even op zijn rug.
"Tot zo," zei hij, waarna hij ook de kliniek verliet en zo snel mogelijk naar het appartement ging. Onderweg was hij heel alert, de jagers konden overal opduiken, vooral ook bij het appartement. Toch leek de kust veilig. Zonder moeilijke situaties kwam hij het appartement binnen en haalde het wapen plus een bakje vol munitie uit de lade van een kast. Hij stopte het in een tasje en nam het mee.
Eenmaal terug bij Rogier liet hij het wapen zien en begon alles uit te leggen.
"Dit is een Glock 17 GEN 3 in 9mm pistool. Een heel fijn handpistool die ook veel door de politie enzovoort gebruikt wordt. Hier heb ik wat kogels," Aiden legde het doosje met munitie op tafel. "En als je die erin wilt stoppen doen je dit," hij trok de patroonhouder uit het pistool en stopte het vol met kogels- acht stuks. Daarna drukte hij de patroonhouder weer terug in het pistool.
"Nu kan je nog niet direct schieten, kijk maar," Aiden haalde de trekker over maar er gebeurde niks. "Je moet hem eerst schietklaar maken. Dat doe je door de slede naar achter te trekken," Hij trok de bovenkant van het wapen naar achteren en er klonk een klik. "Nu is de bovenste kogel naar boven gedrukt en zit klaar om afgeschoten te worden. Wanneer je de trekker overhaalt zal de slagpin met behulp van de veertjes erachter de kogel afschieten."
Rogier keek ietwat terughoudend mee, hij zag zichzelf er echt nog niet mee schieten.
"Je heb een schuur toch, hierachter? Daar kunnen we wel even schieten, toch?" stelde Aiden nu voor. Rogier beet even op zijn lip en knikte uiteindelijk. "Ja, dat kan wel."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 20/2/2017, 20:22

Vitani

Vitani rende zo snel als ze kon. Met grote, gelijke sprongen rende ze door het bos heen. Stiekem genoot ze van het rondrennen. Heel stiekem. Zeker nu, aangezien ze heel alert moest zijn op de jagers. En andere weerwolven die haar niet zo maar zouden laten gaan. Op een gegeven moment stopte ze. Ze spitste haar oren en bewoog haar neus door even kort te snuffelen.
Ze kon twee dingen doen. Het verstandigste was direct door naar Rogier's praktijk en zich weer bij Aiden en Rogier voegen voor zo lang dat nog nodig was. De tweede optie was om eerst haar verloren spullen in het bos nog op te pikken, als ze er nog lagen. Maar ze twijfelde of dat verstandig was. Zouden jagers weten dat ze daar wat verloren was, of niet? En zo ja, zouden ze dan haar opwachten daar? Of waren ze er gewoon niet? Ze was wel in de buurt en er leek nog geen enkel teken van ander leven in de vorm van weerwolven en jagers te zijn. Maar ze hadden haar al eens eerder gefokt door geurloos te zijn. Aan de andere kant, ze was nou niet aan het hardlopen.
Uiteindelijk besloot ze er op af te gaan. Hoe dichterbij ze kwam, hoe alerter ze werd op iedere beweging, ieder geluid en elk detail dat af leek te wijken van het normale. Eenmaal op de plek van haar ontvoering door de jagers, moest ze zelfs nog zoeken naar haar spullen. Die waren alweer bedekt door zand en bladeren. Zodra ze de spullen gevonden had, veranderde ze in haar menselijke gedaante, pakte de spullen op, stopte ze in haar broekzakken en liep van daar uit door de straten van de stad heen terug naar Rogier's praktijk. Ook nu alerter dan normaal. Ze was dan ook blij toen ze het bekende gebouw in beeld zag. Ze liep achterom het erf op, wat voor haar eerder als een voordeur voelde dan de voordeur zelf.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 20/2/2017, 21:43

Aiden

Hij volgde Rogier naar de grote opslagschuur achter de kliniek. Ze openden het rolluik en liepen naar binnen. Aiden keek even rond en stapelde daarna een aantal lege, kartonnen dozen op elkaar tegen de achterste muur. Daarna nam hij wat afstand en liet Rogier naast hem staan.
"Oké, laat ik het voordoen, we schieten op de bovenste dozen, goed? Later kunnen we misschien kleine bekertjes of iets gebruiken maar voor nu is dit wel genoeg denk ik." Aiden haalde het wapen tevoorschijn en laadde die door. Vervolgens richtte hij en schoot hij met een simpele beweging een gat in alle drie de bovenste kartonnen dozen. Daarna trok hij de slede weer naar achteren en schoot de huls eruit.
"Nu jouw beurt," glimlachte Aiden, waarna hij het wapen ongeladen aan Rogier overhandigde.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 20/2/2017, 21:58

Vitani

Ze merkte dat in de kliniek al het licht uit was, maar in de schuur leek wel leven te zijn. Toen ze opeens een knal hoorde, schrok Vitani in eerste instantie wel. Ze wilde eerst heel heldhaftig naar binnen springen, maar ze had natuurlijk geen idee of er wel echt gevaar was of niet. Ze besloot het rustiger aan te pakken. Haar geheugen wist haar namelijk er aan te herinneren dat Aiden Rogier wilde leren schieten, dus het kon heel 'onschuldig' zijn.
Ze liep naar de deur toe, keek eerst door een raam naar binnen en toen ze besefte dat het enkel Aiden, Rogier en een aantal dozen waren, liep ze wat geruster naar binnen toe. 'Ik ben er weer.' zei ze nog, vooral voor Rogier eigenlijk. Aiden zal haar wel al opmerken, zonder dat ze geluid hoefde te maken. Ze maakte wat ruimte op een werkbank die langs de kant stond, schuin achter het tweetal dat het schieten aan het oefenen waren, en ging daarna met een hupsje op de stevige tafel zitten. Als er iets was wat ze nog kon doen, dan hoorde ze dat vast vanzelf wel.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 20/2/2017, 23:48

Aiden

Rogier pakte het pistool aan en hield het wat ongemakkelijk vast. Aiden gaf hem de tijd en rook op een gegeven moment de geur van Vitani. Niet veel later hoorde hij haarzelf aankondigen en keek hij even op.
"Gelukt?" vroeg hij haar. Ook Rogier keek even op. Maar Aiden keek nu weer opzij naar Rogier. "Nou, komt er nog wat van? In serieuze situaties heb je ook niet zo lang de tijd, hoor," grapte hij.
Rogier haalde even diep adem en richtte het wapen. Daarna haalde hij de trekker over. Maar er gebeurde niets. Ietwat verbaasd keek hij op.
"Wat heb ik je net verteld? Je moet hem wel schietklaar maken," lachte Aiden.
"Ik wist niet dat dat na elk schot moest," stamelde Rogier.
"Ja, dat moet na elk schot. Het is geen automatisch wapen. Dat mocht je willen," grinnikte Aiden. Hij pakte het pistool weer even van Rogier over. "Ik doe het nog één keer voor." Met een snelle beweging laadde hij het wapen. "Nu kan je schieten. En daarna moet je hem weer herladen."
Rogier pakte het pistool weer over en richtte opnieuw op de dozen. Een laagje zweet had zich op zijn voorhoofd gevormd- dit was duidelijk niet zijn ding. Na even twijfelen haalde hij de trekker over. Er klonk een knal en de kogel schoot bij de dozen het plafond in, zo'n 3 meter van de dozen af.
"Oké, we mogen nog wel even hard gaan trainen.." grinnikte Aiden. Rogier begon stuntelig het wapen te herladen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 21/2/2017, 00:07

Vitani

Aiden vroeg of het gelukt was. Ze knikte even. 'Ik weet niet eens meer waar ik het begraven heb, maar het is ver weg.' voegde ze er nog aan toe. Daarna ging de les van Rogier weer verder. Gefascineerd keek ze toe, van een veilige afstand vanop de werkbank.
Zelf was ze ook verbaasd dat ze geen knal hoorde toen Rogier de trekker over haalde. Ze had lang niet zo veel verstand van wapens, want ze dacht dat enkel die hele lange geweren met zo'n schuifding op de loop steeds weer klaargemaakt moesten worden om te schieten. Toen er daadwerkelijk een kogel afgeschoten werd, kneep Vitani die ene seconde haar ogen kort dicht.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 30 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 43 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum