Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampiers enzooo

+3
Nikkay
xAnouk
Ingee
7 plaatsers

Pagina 28 van 43 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 8/2/2017, 21:58

Vitani

Aiden gaf aan dat ze gingen. Een sleutel werd nog afgegeven en daarna liep Aiden weg. Vitani volgde meteen. Ze zag dat Aiden buiten scande en keek of ze er was. Hij leek gespannen. Ze snapte wel waarom. Het is natuurlijk ook een hele stap om nou van een veilige, bekende plek naar een voor hun nog totaal onbekende plek te gaan dat hun thuis moet worden.
Ze ademde even diep in. 'Let's go.' zei ze met een vriendelijke glimlach op haar gezicht. 'Eens zien wat voor appartement hij voor ons geregeld heeft.' voegde ze er daarna nog aan toe, expres de naam van Rogier weglatend. Je wist maar nooit wie mee luisterde. 'Jij weet het adres, neem ik aan?' vroeg ze tot slotte nog.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 8/2/2017, 23:42

Aiden

Vitani volgde hem direct en na haar woorden glimlachte hij ook lichtjes en knikte kort. Rustig begon hij te lopen.
"Hem kennende, zal het wel een prima verblijfplaats zijn," liet Aiden nog weten, reagerend op Vitani haar woorden. Hij keek weer even alert om zich heen terwijl hij stevig door begon te lopen. Eigenlijk hield hij helemaal niet van nieuwe woonplaatsen, maar het was nu niet anders.
"Ja, ik weet waar we moeten zijn," knikte hij. Hij sloeg zijn plastic tas over zijn schouder en sloeg een zijstraatje in.
Na ongeveer een kwartiertje gelopen te hebben stopte hij met lopen en keek opzij naar het huis rechts van hem. Dat moest het zijn. Hij grabbelde in zijn zak en haalde de sleutel tevoorschijn. Voor hij naar de voordeur liep, keek hij nog eens om zich heen en nam de omgeving in zich op. Hij keek de straat over en naar de huizen aan de overkant. Als je over het dak van die huizen keek, zag je het bos op de achtergrond liggen. Gelukkig nog wel dichtbij dus. Al zat er wel een rij huizen tussen.
Aiden haalde even diep adem, keek even opzij naar Vitani en liep toen door het kleine voortuintje heen naar de voordeur. Hij stak de sleutel in het sleutelgat en draaide die om. Na een korte klik gaf de deur mee en opende soepel. Aiden stak de sleutel weer in zijn zak en liep nieuwsgierig naar binnen. Eerst kwamen ze in een kort halletje waar een kapstok stond en een klein kastje. Ook was er een andere deur- waarschijnlijk naar de toilet. En er was een trap naar boven.
Aiden liep door, het halletje uit, en belandde nu in een vrij riante woonkamer. Het zag er allemaal super netjes en strak uit. Er stond een grote hoekbank en aan de muur hing een televisie. Ook stond er een enorme boekenkast en wat kleine tafeltjes.
Hij liep door de woonkamer heen, keek wat uit de ramen en bekeek zo wat voor uitzicht hij had. Daarna liep hij naar de keuken, die ook vrij groot en luxe was. Alles wat nodig was, zat er in.
Aiden knikte kort en goedkeurend en keerde daarna terug naar het halletje en ging de trap op naar boven. Boven liep hij ook alle ruimtes even na. Er waren op de eerste verdieping drie kamers: De badkamer met een douche, een bad en een toilet en twee slaapkamers. Er was ook nog een zolder, waar nog één kamer was die vrij leeg was. Vanuit het zolderraam kon je wel heel goed over de daken richting het bos kijken.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 9/2/2017, 08:16

Vitani

Ze liep met Aiden mee. Ze was stil. Ze zou ook niet goed weten over welke koetjes en bijtjes ze het moest hebben. Toen Aiden stopte met lopen, keek ze zelf ook even rond of ze kon ontdekken welk huis ze moesten hebben. Ze verwachtte eigenlijk niet te veel, niet heel groot. Ze verwachtte zelfs een flat-achtig gebouw, maar die zag ze niet in de buurt staan. Lichtelijk verbaasd liep ze achter Aiden aan door een tuintje naar de voordeur van een huis. Een heus huis. Dit voldeed al niet aan de beschrijving die zij had bij een appartementje. Niet dat ze dat erg vond, maar ze had het gewoon niet verwacht. Ze volgde Aiden naar binnen toe en sloot de deur achter haar. Ze volgde hem het huis door, al bleef ze langer hangen in de ruimtes, waardoor ze Aiden uit het oog verloor. Maar ze wist wel waar hij ongeveer was. Zo opende Vitani ook de koelkast in de grote, luxe keuken en ontdekte dat ook die gevuld was. Ze schudde haar hoofd. Rogier is te goed voor deze wereld. Daarna liep ze zelf ook naar boven. Zelf vergeleek ze de slaapkamers die er waren en koos haar kamer waar ze haar tasje achter liet op het bed. Tot slot liep ze zelf ook naar de zolder toe en zag Aiden daar weer staan. Ze keek eerst zelf ook even rond, voor ze bij hem ging staan.
'Ik heb mijn slaapkamer al geclaimd. Ik heb de beste natuurlijk gepakt.' zei ze met een kleine grijns op haar gezicht. Al was ze niet de beroerdste om nog te wisselen als Aiden dat graag wilde. Aiden is namelijk de hoger geplaatste tussen hun tweetjes, maar Vitani plaagde graag. 'Wist je dat zelfs de koelkast al gevuld is?' vroeg ze daarna. 'Al die luxe en zelfs daar heeft hij aan gedacht.' voegde ze er nog aan toe. Ze vroeg zich af waar ze al deze luxe aan verdiend hadden. In haar ogen moesten ze juist Rogier 'terugbetalen' voor wat ze aan zijn gastvrijheid en hulp verschuldigd waren, en dan kwam dit huis daar nog bovenop.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 14/2/2017, 23:26

Aiden

Hij staarde wat uit het raam, de verte in. Direct werd hij weer weggezogen in de overvloed aan gedachten die door zijn hoofd gingen. Het leek alsof zijn emoties met elkaar in de knoop lagen, hij voelde zich lichtelijk verward en ontregeld.
Toen Vitani de kamer binnen kwam lopen keek hij rustig op. Hij wilde niets van zijn gevoelens aan haar blootstellen. Hij wilde stabiel overkomen en niet alsof hij elk moment kon doordraaien. Hij haalde even diep adem.
Lichtjes lachte hij wat om Vitani haar opmerking dat ze har slaapkamer alvast had geclaimd. "Prima, ik neem de ander wel," reageerde hij er nuchter op. Waar hij sliep maakte hem niet zo heel veel uit- al was het op de bank in de woonkamer deerde het hem nog niet.
"Echt waar?" vroeg hij ietwat verbaasd toen ze zei dat zelfs de koelkast gevuld was. "Wel echt wat voor Rogier. Hij denkt altijd overal aan," glimlachte hij nu. Even keek hij weer uit het raam naar buiten, maar daarna draaide hij zich weg van het raam en liep weer richting de trap, om naar beneden te gaan.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 14/2/2017, 23:47

Vitani

Ergens vond ze het wel jammer dat Aiden zo nuchter reageerde. Door deze woning barstte ze van de energie. Alles wat ze ontdekte en het besef dat het ook deels voor haar is, zorgde er voor dat ze graag haar energie kwijt wilde. Rennen, springen, stoeien, wat dan ook. Maar Aiden reageerde zo rustig. Dat was natuurlijk een goede eigenschap, zeker als alfa zijnde, maar op dit moment miste Vitani toch wel iemand die even net zo gek wilde doen als haar.
Ze zag Aiden naar de trap toe lopen. Zelf bleef ze nog even staan en keek ze in het rond. De zolder zag ze net pas voor het eerst. Maar het was in haar ogen vooral een zolder, zoals een zolder bedoeld is. Nu nog leeg, maar klaar om spullen op te slaan of op een andere manier ingericht te worden.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 15/2/2017, 00:10

Aiden

Hij liep rustig de trap af naar beneden. Een vervelende spanning bleef in zijn lichaam aanwezig. Als er nu nog een volle maan bovenop zou komen, zou hij flippen.
Midden in de gang beneden bleef hij staan. Zijn blik viel op een kalender. Hij pakte de kalender, nam het mee de woonkamer in, zocht een pen- wat uiteindelijk een gekleurde marker werd- en begon uit zijn hoofd rondjes te zetten om de data dat het volle maan was. Dat kwam meestal één keer per maand voor. En als weerwolf zijnde was het wel erg handig om te weten wanneer die dagen waren. Zelf had hij meestal niet zo heel veel last van de volle maan; hij kon zichzelf altijd wel in bedwang houden. Misschien had hij alleen een wat korter lontje dan normaal. Maar er waren andere weerwolven die wel volledig flipte en daar diende hij ook rekening mee te houden, je wist immers nooit wat die zouden gaan doen.
Aiden liet de gekleurde marker op de tafel liggen en hing de kalender aan de muur. Vervolgens liep hij richting de keuken en opende de koelkast. Hij pakte een blikje bier en trok die open. Meteen nam hij een paar grote slokken. Al zijn zintuigen bleven opletten- hij was ontzettend alert. Constant. En altijd al geweest. Hij had ermee leren leven. De eerste jaren was hij er steeds doodmoe van geweest; het vroeg veel van zijn lichaam en geest. Maar ondertussen was hij eraan gewend geraakt.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 15/2/2017, 00:21

Vitani

Vitani verliet uiteindelijk de zolder en liep de slaapkamer op waar ze haar tas op het bed had laten vallen. Die paar kleren die ze nu nog had, die vouwde ze opnieuw op en legde die in de klerenkast die op de kamer stond. De tas liet ze achter in een hoekje van de kast onderin. Daarna liep ze zelf ook weer helemaal naar beneden toe en zag nog net hoe Aiden de kalender terug aan de muur hing. Nieuwsgierig bekeek ze de kalender die Aiden teruggehangen had. 'Dat is slim.' merkte ze op, toen ze door had wat Aiden gedaan had.
Als een jonge pup was ze gelijk weer afgeleid door het geluid van een blik dat open ging. Aan de geur merkte ze dat het om bier ging. Zelf had ze geen dorst, en frisdrank nemen was in haar geval niet zo heel verstandig waarschijnlijk. Ze liep toch naar de keuken toe, maar niet om iets te drinken te pakken. 'Die sportschool waar jij wel eens naar toe gaat, hè.' begon ze. 'Ga je daar vandaag toevallig ook naar toe?' vroeg ze daarna. 'Ik barst van de energie.' voegde ze er tot slot nog aan toe. Haar concentratievermogen was hierdoor vrij laag had ze al gemerkt. En het leek met de minuut erger te worden.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 15/2/2017, 00:29

Aiden

"Altijd handig om te weten. Vooral voor jou. Het is geen normale nacht wanneer het volle maand is," vertelde Aiden. Hij keek weer even naar de kalender en zag dat het over een paar dagen volle maan zou zijn. Hij hoopte dat hij dan maar iets meer zijn rust had gevonden. De spanning die hij nu in zijn lichaam had voelde niet goed.
Hij nam nog een paar grote slokken en had het blikje toen alweer leeg. Met een simpele handbeweging verpletterde hij het hele blikje tussen zijn vingers en gooide het met een mooie boog in de prullenbak.
"Nee, ik ga straks even een rondje hardlopen door het bos denk ik. Maar als je interesse heb in die sportschool: Het zit hier heel dichtbij. Als je hier de deur uit loopt moet je naar rechts gaan. Gewoon de weg volgen en bij de eerstvolgende kruising oversteken. Daarna de eerstvolgende kruising naar links en dan zie je aan je linkerhand de sportschool. Het is er eigenlijk altijd vrij rustig, wat wel fijn is," vertelde hij.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 15/2/2017, 00:37

Vitani

Ze rolde even met haar ogen. 'Ik heb die 3 keer dat ik het meegemaakt heb al laten zien dat ik niet staatsgevaarlijk wordt.' zei ze eigenwijs. Ze was prima te handelen tijdens die volle manen, ook al was ze nog niet heel voorspelbaar met hoe ze zich zou gedragen natuurlijk.
Aiden antwoordde daarna dat hij zo wilde gaan hardlopen, en legde uit waar de sportschool te vinden is. Dat was niet helemaal waar ze op doelde, want ze wilde nog niet echt alleen ergens heen gaan. Ook al was zij absoluut geen interessante of speciale wolf die door anderen snel in de gaten gehouden zou worden. 'Ik wil nog niet alleen gaan.' zei ze dan ook zachtjes. 'Is het ook goed als ik mee ga hardlopen, of doe je dat liever alleen?' vroeg ze daarna. Kon goed zijn dat Aiden graag even alleen ging, aangezien ze de laatste dagen al zo vaak en lang dicht in elkaars buurt waren. Vitani vond het vooral lastig om te weten wanneer en hoeveel afstand ze het beste kon houden.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 15/2/2017, 00:52

Aiden

Hij glimlachte lichtjes door Vitani haar woorden. Ze had ook gelijk. Ze leek hartstikke stabiel. Hij behandelde haar alsof hij haar gebeten had, maar godzijdank was dat niet het geval geweest. Het zou hem niets verbazen als zij op dit moment stabieler was dan hijzelf.
"Had je nergens last van, vorige keren?" vroeg hij haar nu geïnteresseerd. Toen waren ze immers niet samen geweest.
Na zijn uitleg over de sportschool zei Vitani zachtjes dat ze liever nog niet alleen ging. Aan de ene kant snapte hij dat heel goed- ze was immers nog nieuw in deze wereld en had een flinke vuurdoop gehad wat betreft haar eerste maanden als weerwolf. Maar aan de andere kant voelde het toch een beetje als een blok aan zijn been, hoe lullig dat ook klonk. Hij was altijd vrij solidair, vooral in periodes dat hij het zwaar had trok hij zich gauw terug in zichzelf. En daar kreeg hij nu geen kans voor. Al was dat misschien uiteindelijk ook alleen maar goed, omdat ze wel voor afleiding zorgde en dat misschien hielp bij het houden van controle over zichzelf.
"Eh.. Ja, je kan wel mee," knikte hij na een korte twijfeling. "Als je mij bij kunt houden," grijnsde hij er daarna speels achteraan.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 15/2/2017, 01:07

Vitani

Aiden vroeg of ze niet ergens last van had, de vorige keren. Ze dacht even diep na. 'Niet echt een bepaald ding dat er bovenuit stak. De ene keer zoals ik nu ben, energiek, weinig concentratievermogen. Een andere keer nors, humeurig. Niemand mocht in mijn buurt komen. De eerste keer zat ik vast in dat kamertje en was ik vooral paniekerig en wilde ik maken dat ik weg kwam. Maar dat ging natuurlijk niet. En heel erg heb ik toen ook niet aan de kettingen lopen trekken. Maar echt 1 gevoel of uiting dat er bovenuit stak, die kan ik mij zo niet herinneren.' antwoordde ze op de vraag.
Daarna gaf Aiden aan dat ze wel mee mocht. Het leek eerst niet van harte, maar door de plagende woorden die daarna volgde, als ze hem bij kon houden, moest ze zelf ook even kort grijnzen. 'Als jij mij kan bijhouden bedoel je.' plaagde ze terug. Ook al wist ze nu al dat zij meer moeite moest doen dan Aiden, waarschijnlijk. Nu barstte ze van de energie, maar voor hoe lang hield dat aan als ze daadwerkelijk ging rennen. Zoals ze al wist, zij is niet de bijzonderste wolf van hun beiden, en dat kon in een echte race heel erg in het nadeel werken. Dat wist ze heel goed in haar achterhoofd. 'Ik ga mij alvast omkleden.' zei ze daarna, waarna ze naar boven spurtte en de slaapkamerdeur achter haar dicht deed, zodat ze zich met een gerust hart kon omkleden.
Na zo'n 10 minuten stond ze alweer beneden in een simpel t-shirt, lange joggingsbroek, haar blonde haren in een staart en eigenlijk de schoenen die ze normaal altijd aan had. Ze had op het moment nog geen tweede paar schoenen, maar gelukkig droeg ze niet standaard naaldhakken.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 15/2/2017, 21:43

Even spoelennnnnnn


Aiden

Ondertussen woonden ze alweer twee weekjes in het 'nieuwe' huis. Het beviel Aiden achteraf toch meer dan hij dacht. Hoewel het dicht bij de stad lag, was het een rustige plek en lag het ook heel dichtbij het bos. Daar was hij dan ook nog altijd veel te vinden.
Vitani en hij gingen beide een beetje hun eigen weg, een beetje zoals huisgenootjes- wat ze eigenlijk ook waren nu. Ze deelden het huis en kletsten thuis wel regelmatig met elkaar, maar waren niet non-stop samen.
Aiden was vaak bij de sportschool te vinden en in het bos. Echter vond hij het ook fijn om een terrasje te pakken in de stad en gewoon een beetje 'mensen te kijken'. Hij had nog wel wat vrienden die ook weerwolf waren, maar daar had hij eigenlijk verder nog geen contact mee gezocht sinds alles. Hij had er nog niet echt behoefte aan. Rogier had hij wel nog een paar keer gesproken. Één keer was hij hem in de stad tegen gekomen en twee keer in de supermarkt.
Op dit moment zat Aiden thuis een beetje te luieren op de bank. Hij keek naar de televisie en schudde zijn hoofd wat terwijl hij het nieuws keek. Mensen spoorden soms echt niet. De wereld was soms echt raar en onbegrijpelijk voor hem. Mensen maakten zich altijd druk om rare, nutteloze dingen. Zijn leven stond echt haaks op het leven van de mensen en hij kon zich geen normaal leven meer voorstellen. Hij maakte zich altijd druk om hele andere dingen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 15/2/2017, 22:00

Vitani

Ze had de eerste dagen enorm aan Aiden gehangen. Ze vond het beschamend hoe erg ze was als ze er aan terug dacht. Maar ze kon steeds meer en vaker alleen iets ondernemen en dat gaf haar ook meer rust. Ze kon op zichzelf vertrouwen en hoefde zich niet schuldig te voelen als ze weer eens Aiden lastig viel.
Dat ze zich steeds meer en beter op haar gemak voelde, uitte zich ook wel in haar bewegingspatroon. Ze had ontdekt in die twee weken dat ze heel graag deed hardlopen. Zo liep ze ook nu weer in haar hardloopoutfit de trap af en naar de woonkamer toe. Ze zag Aiden op de bank televisie kijken, het nieuws. 'Is het al zo ver dat de wereld ten onder gaat, of zou ik nog een rondje kunnen gaan hardlopen?' vroeg ze met een kleine grijns op haar gezicht. Ze bleef even staan kijken. 'Nah, ik kan nog wel een rondje maken.' concludeerde ze na het horen van 2 nieuwsberichten waar ze naar mee had staan kijken. 'Ik zie je straks wel weer, denk ik, waarschijnlijk.' zei ze nog, terwijl ze nog even die krappe broekzakken die ze had navoelde. Sleutel had ze, telefoon ook, en voor het geval dat een klein portemonnee-achtig ding waar haar ID in zat. 'Tot straks.' zei ze nog toen ze de deur uit liep en naar buiten toe ging.
Voor het huis rekte en strekte ze nog, voordat ze op pad ging. Ze besloot het lange pad dat ze fijn vond rennen te nemen. In een fijn tempo rende ze via wat stoepjes naar een park dat aan het bos grensde. Zodra ze het park door was, snoof ze de lucht even goed in. De geur die in het bos hing vond ze heerlijk, en zo controleerde ze gelijk of ze iets of iemand anders rook. Ze rende nog wat dieper het bos in.
Opeens ging het snel. Ze had niets gehoord, niets geroken. Ze had overal op gelet, en toch stonden er verderop mannen. Ze schrok er van, maar de mannen hadden haar duidelijk wel verwacht. Voor ze het door had was ze op de grond gewerkt. Ze schreeuwde, van schrik, paniek, maar ook omdat ze zich kwaad maakte. Ze probeerde zich met alles wat ze in zich had los te krijgen. Ineens voelde ze een steek en toen ze haar hoofd draaide naar haar arm, zag ze een naald er in steken. De paniek sloeg toe, ze wist niet meer wat ze deed, maar voordat ze zich losgewerkt had, werd het zwart voor haar ogen.
Vitani werd weggedragen en in een bus gedumpt, die daarna snel van de plek wegreed, gevolgd door enkele auto's waar de rest van de mannen in reden. Haar telefoon, sleutels en portemonnee waren door het gevecht uit haar broekzakken gevallen en achtergelaten.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 15/2/2017, 22:05

Aiden

Hij hoorde Vitani de trap af komen en keek op toen ze een opmerking maakte. Een lichte grijns vormde zich om zijn lippen.
"Die mensen maken zich druk om niks. Als ze allemaal van ons af wisten zouden ze van angst nooit meer buiten hun huis komen," lachte hij. Hij reikte naar zijn glas met cola en nam een paar slokken. Daarna keek hij weer even richting Vitani en knikte hij kort om haar volgende woorden.
"Tot zo," groette hij haar. Hij stak zijn hand nog even op en keek daarna weer richting de televisie. Het nieuws begon hem te irriteren. Hij zapte door naar andere zenders, op zoek naar iets boeiends. Op de achtergrond hoorde hij Vitani weglopen en even later de deur dichtvallen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 15/2/2017, 22:26

Vitani

Langzaam aan werd ze wakker. Haar beeld bleef lang wazig, maar de vloer was ijskoud. Ze vroeg zich af waar ze was, waarom ze op een koude vloer lag. Daarna viel haar de laatste seconden in, voor haar geheugen een zwart gat werd. Ze stond snel op, maar lag ook net zo snel weer plat. Haar lichaam was nog niet hersteld van het spul dat in de spuit zat. Haar gespartel had wel de aandacht getrokken. Een paar mannen liepen weg en hoe beter haar beeld werd, hoe meer ze besefte dat ze in een grote kooi zat.
Observerend keek ze rond. Ze leek van de buitenkant misschien kalm, maar van binnen sloeg haar hart snel en paniekerig. Ze moest hier weg zien te komen. Haar blik stopte bij enkele kooien verderop. Daar zaten ook enkele weerwolven, in hun menselijke gedaante. Ze kon ruiken dat ze weerwolven waren. En ze zagen er vreselijk uit.
Ze keek op toen er weer mensen terug kwamen. Ze hoorde ze zeggen dat ze snel moesten zijn, nu ze nog niet zelfstandig kon opstaan. Ze werd ruw vastgegrepen en meegenomen en vastgezet op een stoel. Met alle kracht die ze had probeerde ze zich los te trekken. Ze zag vanalles liggen wat ze niet in de buurt van haar lichaam wilde hebben. Messen, naalden, andere pijnlijk uitziende gereedschappen waarvan ze het doel niet wist en niet wilde weten.
Een soort dokter-gekleed iemand kwam op haar af met naalden. In paniek probeerde ze te transformeren, maar daar was ze te zwak voor en de houding waarin ze vast zat in de stoel werkte ook niet mee. Haar bloed werd afgenomen, nadat het gelukt was de naald op de juiste plek door haar huid te prikken.
Met onder andere dat bloed werd een brief geschreven voor Aiden waarin stond dat hij zich moest overgeven aan de jagers als hij Vitani vrij wilde krijgen. Door haar bloed als inkt te gebruiken, probeerde ze te overtuigen dat ze haar echt hadden. Vitani was niet meer dan lokaas om Aiden in deze barbaarse gevangenis te krijgen.
Vitani werd met gemak weer in haar cel gegooid. Van slag door alles wat er de laatste herinnerbare minuten gebeurd werden, kroop ze weg in een donker hoekje.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 15/2/2017, 23:03

Aiden

Na een paar uur begon hij toch flink wat honger te krijgen en bestelde hij een pizza. Die werd binnen twintig minuten bezorgd, wat nog vrij snel was voor hun doen. Terwijl hij een film keek at hij de pizza op en nam af en toe wat slokjes cola.
Toen hij de pizza volledig opgegeten had en zijn mond had afgeveegd om van het zout af te komen stond hij op en gooide hij de kartonnen doos in de prullenbak. Onderweg terug naar de bank keek hij even op de klok. Vitani was al best lang weg. Die had er blijkbaar erg veel zin in.. Aiden haalde zijn schouders even op en plofte op de bank neer. Net toen hij weer zat, hoorde hij de brievenbus klapperen en rook hij een niet al te aangename geur. Zijn nekharen gingen overeind staan- al zag je daar nu in zijn menselijke gedaante vrij weinig van. Voorzichtig stond hij op en liep hij richting de gang. Hij had geen kennissen die brieven stuurde en de familie van Vitani wist niet dat ze hier woonde. De brievenbus werd eigenlijk nooit gebruikt. Toch lag er een envelop op de deurmat.
Aiden klemde zijn kaken op elkaar, bukte en pakte de witte envelop voorzichtig op. De geur die eraan hing deed zijn hart sneller kloppen. Met een snelle beweging trok hij de envelop kapot en keek naar het spierwitte briefje met tekst. De tekst was met bloed geschreven, dat rook hij direct en was ook goed te zien. En hij wist ook meteen van wie dit bloed was. Zonder de tekst te hebben gelezen wist hij al dat dit ontzettend slecht nieuws was. Zijn ogen kleurden donkerrood en een lage grom verliet zijn keel.
Zijn blik gleed over de tekst en toen hij de korte zinnen gelezen had verscheurde hij het briefje in honderden kleine stukjes en smeet die op de grond. Hij voelde zich letterlijk in de hoek gedreven. Hij kon nergens heen. Wat moest hij doen? Hij kon Vitani moeilijk aan haar lot overlaten. Zelf was hij daar jaren geleden ook al eens geweest. Hij wist hoe vreselijk het was. Hoewel Vitani nu puur alleen lokaas leek te zijn. Maar dat was al erg genoeg. En wie wist wat ze haar aandeden als hij geen actie zou ondernemen..
Opnieuw gromde hij, dit keer luider. Hij besefte maar al te goed dat als hij zich zou overgeven aan de jagers, het geen prettige tijd zou worden. En er was een flinke kans dat hij er dan niet eens meer levend vandaan kwam. Al was dat niet zijn grootste zorg; Het jarenlang mishandelen in de vorm van gekke onderzoeken en testen, dat was hetgeen wat zijn maag deed omdraaien.
Langs de muur liet hij zich naar beneden glijden tot hij op de grond neerzakte. Zijn blik was op de muur gericht en hij dacht diep na. Het was alleen maar kiezen tussen twee kwaden. Als hij zich zou laten pakken, zouden ze Vitani dan vrijlaten? Hoogst waarschijnlijk niet. Ze zouden haar nog eerder meteen vermoorden of gewoon haar hele leven in een hokje stoppen. Maar als hij zich niet overgaf, zouden ze misschien wel dingen met haar doen, om hem te dwingen. Niet in actie komen was dus sowieso geen optie. Hij moest gaan proberen om haar te bevrijden. Dan zouden ze het samen nog kunnen overleven. Al was de kans van slagen niet heel groot.
Na een tijdje zo gezeten te hebben, drukte hij zichzelf weer overeind en liep met grote passen de deur uit. Zo liep hij een aantal blokken om en kwam al gauw uit in het bos. Daar transformeerde hij tot wolf en begon te rennen. Terwijl hij rende hield hij alles om zich heen goed in de gaten.
Na een uur lang alleen maar rennen begon hij rustig te draven. Hier ergens zou het moeten zijn. En dus kon hij maar beter opletten. Want de jagers kennende, zou binnenkomen om wolven te bevrijden net zo moeilijk zijn als er weer uit komen.
Bij elke pas die hij zette lette hij goed op- bang in een val te trappen. Ook hield hij alle geluiden, geuren en bewegingen goed in de gaten. Maar er leek nog niets te zijn.
Na tien minuten doorgelopen te zijn, knalde hij opeens tegen een soort muur, die blauw afgaf toen hij ermee in contact kwam. Het gaf hem een flinke elektrische optater waardoor hij naar achteren sprong. Mountain ash.. Natuurlijk. Het kon ook niet anders. Verder kon hij niet komen op deze manier. Het lijntje mountain ash poeder op de grond weerhield hem ervan om verder te lopen. Het was gewoonweg niet mogelijk om daar doorheen te komen als weerwolf zijnde.
Na even peinzen begon hij maar langs de rand van de barrière te lopen, in de hoop ergens een onderbreking te vinden zodat hij verder kon. Maar de moed zakte hem eerlijk gezegd wel in de schoenen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 16/2/2017, 06:23

Vitani

Ze begon zichzelf langzaam aan te herpakken. Ze was overdonderd geweest door alles en haar angst voor alles wat door haar huid heen kon prikken die flink aangewakkerd was had daar nog een flinke schep overheen gedaan. Maar ze wist dat angstig in een hoekje blijven zitten haar niet ging helpen.
Ze begon wat te ijsberen in haar kooi, cel, hok, hoe het ook genoemd werd. Even stond ze stil toen ze een andere, voor haar onbekende, weerwolf langs haar tralies gesleept zag worden richting de kamer waar ze eerder geprikt was geworden. Enigszins nieuwsgierig, maar vooral om te weten wat ze zelf kon verwachten, stapte ze wat meer naar de tralies toe om het in de gaten te houden. Voor zo ver ze wat kon zien. Horen was een ander verhaal, dat was luid en duidelijk. Het geschreeuw van de ander ging door merg en been. Ze rilde even van de nare kippenvel die ze er van kreeg. Na enkele minuten werd de ander weer halfdood tussen de kooien door gesleept naar z'n eigen kooi. Vol afschuw, maar ook met welgemeende medelijden, volgde haar blik 'haar soortgenoot', of wat daar nog van over was.
'Wel wel wel, kijk eens wie nog een ronde wilt, omdat haar vriendje niet snel op komt dagen.' hoorde ze. Ze wist dat het tegen haar was. Haar ogen verkleurde even kort naar blauw en met een grom stond ze tegen de tralies op. 'Hij is niet mijn vriendje.' bracht ze alleen uit, waardoor ze uitgelachen werd. 'Pak haar.' was het enige wat nog gezegd werd, waardoor mannen haar cel in kwamen en vast grepen. Ze verzette zich flink, wist een arm los te krijgen, maar werd gelijk weer goed vastgegrepen. Ze wisten haar mee te krijgen naar de testkamer en daar werd ze vastgehangen aan de muur. Het rook er naar vergif, bloed, angst en pijn. Het zorgde er voor dat haar ogen verkleurde naar felblauw en ze gromde toen de 'dokter' op haar af kwam lopen met een gevuld reageerbuisje.
'Eens zien wat voor effect dit geeft.' zei hij, terwijl hij de inhoud over haar linkerschouder leeggoot. Het brandde ongelooflijk hard en deed zo veel pijn, dat Vitani het uitschreeuwde en zo ver de kettingen haar dat toelieten door haar benen zakte.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 16/2/2017, 11:02

Aiden

Hij hoorde in de verte het gejank en gekrijs van andere weerwolven. Maar erheen gaan was onmogelijk. In ieder geval zonder dat ze het door zouden hebben, leek onmogelijk.
Op een gegeven moment hoorde hij Vitani. Haar geluid ging door merg en been en zijn nekharen gingen overeind staan. Hij voelde zich ontzettend rot dat ze dit moest doormaken door hem. Want hij wist dat de jagers normaal gesproken nooit veel testen deden op gewone wolven. Ze werden voor altijd opgesloten of vermoord. Maar nu probeerden ze hem te lokken, dat leek hun enige motivatie te zijn om dit te doen. Ze hadden lang geleden al de klopjacht op hem geopend. En hij had altijd geweten dat ze hun kans zouden grijpen als ze die kregen. En nu was die kans er...
Hij gromde luid en zijn ogen kleurden felrood. Daarna besliste hij in een oogwenk en zette hij zijn leven op het spel; hij huilde hard en lang, om te laten weten dat hij hier was.
Het duurde maar een paar minuten voor hij omringd werd door mannen met zware wapens. Aiden gromde luid en beet om zich heen. Hij was niet van plan het ze makkelijk te maken. Een hels gevecht brak los. Hij verwondde behoorlijk wat mensen, maar wist dat hij het nooit zou winnen tegen die wapens. Ze wilden hem- nu nog- niet dood hebben, maar zouden hem zonder moeite verwonden.
De eerste messteken deden pijn. Maar daarna leek hij niets meer te voelen en draaide hij volledig door. Alle emoties van de afgelopen tijd kwamen eruit en met al zijn kracht vocht hij. Er sneuvelde wat jagers en vele raakten pittig gewond. Echter kwamen er steeds meer en was het een onbegonnen zaak.
Uiteindelijk wist één van de jagers een soort zilveren halsband bij hem om te doen. Er schoten stekelige pinnen uit die door zijn huid prikten. Het brandde als een gek. Hij gromde kwaad en spartelde wind, hoewel hij de pinnen door zijn huid voelde snijden. Bloed sijpelde door zijn dikke vacht. De band belemmerde zijn ademhaling en de jagers wisten hem te overmeesteren. Hij kreeg een muilkorf om en er waren zes mannen nodig om hem mee te slepen richting het gebouw. Nog altijd werkte hij niet mee. En dat was hij niet van plan ook.
Hij werd mee naar binnen gesleept. De geur die daar hing maakte hem misselijk.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 16/2/2017, 13:33

Vitani

Ze gingen nog even door en Vitani was even bang dat ze tot het eind gingen, tot ze niet meer kon, tot ze zou sterven. Er kwam nog iemand binnen die zei dat ze hem hadden. Moeizaam door de pijn haalde Vitani adem, terwijl ze probeerde te ontcijferen wie ze te pakken hadden. De 'dokter' kwam op haar af met een spuit, ze was te zwak om zich er tegen te verzetten. Daarna werd ze losgemaakt en naar haar kooi gesleept. Ze werd er hardhandig in gegooid en in de steek gelaten.
Haar huid was opengebrand door de bijtende stof die ze over haar heen gegoten hadden, als een test. Wat voor idiote test was dit dan? Ze merkte wel dat ze begon te genezen, sneller dan ze zelf verwacht had. Was die spuit daarvoor geweest? Ze hadden zelfs al een anti-middel hiervoor? Ze kon hier zo kwaad om worden. Voorzichtig probeerde ze overeind te komen. Ze wilde zien wie ze gepakt hadden, waarvoor haar lijden opeens gestopt werd.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 16/2/2017, 17:06

Aiden

De pijn die hij voelde maakte hem alleen maar woester. De mannen hadden flink veel moeite om hem in bedwang te houden. Ruw werd hij door de gang tussen de kooien door getrokken. Bloed liep via zijn poten naar beneden en hij spartelde wild, hoewel hij zichzelf daarmee alleen maar meer verwondde. Zijn ademhaling klonk raspend en zwaar door de stevig aangetrokken halsband.
Toen hij de geur van Vitani rook keek hij even op en bleef hij even stilstaan. Een paar seconden keek hij naar haar, maar daarna werd hij weer vooruit getrokken, naar de volgende kooi die leeg was. Aiden gromde hard en deed een poging om achteruit te lopen, weg van de kooi. Echter kwam er een van de mannen achter hem staan en gaf hem een flinke optater met een stroomstootwapen. Daardoor vloog Aiden weer naar voren en probeerde naar adem te happen, wat de halsband alleen erg lastig maakte. De zes mannen duwden hem in de kooi en deden die daarna gauw dicht. Ze wisten hoe link Aiden kon zijn, ze wisten hoe sterk hij was. En dat was tegelijkertijd ook de reden dat ze hem juist wilden hebben.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 16/2/2017, 19:05

Vitani

Ze hees zichzelf moeizaam omhoog aan de tralies toen ze het gegrom hoorde in de verte. Net als het geklaag en gepuf van de jagers die hem in bedwang probeerden te houden. Ze had al een vermoeden, ze kende niet veel wolven die zo in verzet zouden gaan. Dat vermoeden werd bevestigd toen ze Aiden dan ook zag. Machteloos keek ze toe hoe Aiden in een kooi gewerkt werd. Bij de stroomstoot keek ze even weg, al was het hele beeld niet echt prettig.
Tranen stonden in haar ogen. Vooral nog van net, dat haar huid letterlijk wegbrandde. Maar nu ook omdat ze het idee had dat ze niet meer weg konden. 'Sorry' zei ze zachtjes tegen Aiden. Ze wist dat ze er niks aan kon doen dat ze gevangen genomen was geworden. Ze wist ook dat ze er niks aan kon doen dat Aiden haar achterna was gegaan. Daar was ze hem zelfs dankbaar voor, naast het schuldgevoel dat hij nu ook hier gevangen zat.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 16/2/2017, 19:45

Aiden

Geïrriteerd deed hij pogingen met zijn voorpoten om de muilkorf af te halen, maar die zat te goed vast om dat voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk ging hij zitten in het midden van de kooi en staarde wat voor zich uit. De zachte verontschuldiging van Vitani deed zijn aandacht weer trekken en hij keek even op. Langzaam schudde hij zijn hoofd.
"Niet jouw schuld.." klonk zijn stem zacht en schor. Hij was hier immers zelf naartoe gekomen. Hij had ook thuis kunnen blijven..
Ze werden even een halfuur alleen gelaten, waarschijnlijk omdat ze hoopte dat Aiden iets handelbaarder zou worden in de tussentijd. Na dat halfuur keerden er twee mannen terug, kwamen zijn kooi in en schopte hem met veel geweld in de hoek van de kooi om daar vervolgens een injectie te geven zodat hij terug zou veranderen in zijn menselijke gedaante. Vervolgens werd ook de stekelige halsband afgehaald en de muilkorf als laatste. Toen de twee mannen net de kooi weer op slot hadden gedaan begon Aiden terug te veranderen naar zijn menselijke gedaante. Toch ietwat vermoeid door alle inspanning en stress bleef hij wat verloren op de grond zitten. In zijn nek waren allemaal kleine gaatjes te zien door de halsband en op meerdere plekken zat bloed. Hij haalde even diep adem en krabbelde toen overeind. Het liefste zou hij zich non-stop blijven verzetten. Hij hield er niet van om zijn zwakte te tonen. Hij wilde niet meewerken aan hun vreselijke praktijken. Omdat hij dan zijn soortgenoten een soort van 'naaide' volgens hem, maar ook omdat hij wist dat het werkelijk martelingen waren en de meeste Alpha's hier niet meer uitkwamen.
Hij pakte de tralies vast en vloekte even gedempt. Dat zijn leven niet het ideale leven was had hij altijd al geweten, al vanaf het moment dat zijn ouders omkwamen bij het auto-ongeluk. Maar dat zijn leven zo erg verpest was, had hij nog niet verwacht. Hoe moest dit ooit nog goed komen? Ontsnappen was praktisch onmogelijk. Als hij al uit deze kooi wist te komen kwam hij het terrein niet af. En als de testen eenmaal zouden beginnen zou hij zichzelf niet meer zijn en helemaal geen schijn van kans hebben.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 16/2/2017, 20:54

Vitani

Aiden zei dat het niet haar schuld was. Dat wist ze ergens ook wel, maar het schuldgevoel stopte niet met knagen. Ze voelde zichzelf in het half uurtje dat ze rust kregen aansterken. Ze keek op toen er twee mannen kwamen. Ze kwamen niet voor haar, zij was natuurlijk niet interessant meer. Haar doel voor haar verblijf hier was behaald. Ze was eigenlijk wel benieuwd wat ze voor haar nog in petto hadden. Al keek ze er eigenlijk ook niet echt naar uit. Het kon niks leuks zijn, zolang ze hier vast zat.
Vanuit haar kooi keek ze machteloos toe wat ze met Aiden deden. Ze zag hoe hij terug veranderde, waardoor de verwondingen, hoe klein ze misschien ook waren, duidelijker zichtbaar werden. Ze hoorde hem daarna vloeken, nadat hij overeind was gekomen. Ze slikte even. 'Heb jij heel toevallig al een idee wat we kunnen doen?' vroeg ze zachtjes. Ze wilde weg hier, en snel ook.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Celiine_Famke 16/2/2017, 21:05

Aiden

Hij haalde zijn hand even langs zijn pijnlijke nek en staarde naar zijn eigen voeten. In zijn hoofd bleef hij alles opnieuw nalopen; wat had hij anders kunnen doen? Hoe had hij Vitani en zichzelf uit deze situatie kunnen houden? Was hij te naïef geweest? Hij zuchtte zachtjes en keek op richting Vitani toen ze vroeg of hij al heel toevallig een idee had wat ze konden doen. Hij staarde haar even een tijdje aan en schudde daarna zijn hoofd langzaam.
"Er is niet echt een uitweg.." mompelde hij gedempt. "Alles hier is zo gemaakt dat er niet zomaar weerwolven uit kunnen komen. Al het hekwerk is gemaakt van zilver, waar de helft van alle weerwolven niet tegen kunnen. Er staan ontzettend veel valstrikken opgesteld op het terrein. En er ligt een rand met mountain ash wat ons weerhoudt om weg te komen.."
Met grote stappen ijsbeerde hij heen en weer in de kooi en sloeg gefrustreerd met zijn vuist tegen de achterwand die van steen was gemaakt. Hij zou zich tot het laatste moment verzetten, dat wist hij wel zeker. Elke kans die hij zou krijgen om een jager eens goed te verwonden zou hij grijpen. Hij had echt een enorm hekel aan hen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van CassyKiara 16/2/2017, 21:41

Vitani

Aiden gaf aan dat er niet echt een uitweg was. Alles wat hij opnoemde, liet haar ook steeds meer de moed in haar schoenen zakken. 'Waarom ben jij dan in godsnaam gekomen?' vroeg ze aan Aiden. Ze snapte het niet. Waarom kwam hij hier heen, als hij wist dat ontsnappen niet mogelijk was. 'Ik vind het heel lief van je, begrijp mij niet verkeerd. Maar je had nog vrij rond kunnen lopen, buiten, of thuis kunnen zitten.' voegde ze er nog aan toe. Ze was niet kwaad dat hij gekomen was, dat zeker niet. Had ze ook geen recht toe. Maar ze snapte het niet. Waarom deed Aiden dit.
Daarna begon haar iets te dagen. Aiden had helemaal in het begin ooit iets gezegd over gevangen genomen worden door jagers. 'Hoeveel zijn ze verbeterd tegenover de vorige keer dat je hier zat?' vroeg ze nu dan ook.
Ze keek even om toen ze weer mensen zag rondlopen. Er werd voer uitgedeeld, of iets dat op voer moest lijken. Ze trok haar neus er voor op. Maar degene die er al langer zaten vielen aan alsof ze al dagen niks meer hadden gehad. Ze vertrouwde het eten niet, ze wilde eerst zien of de anderen niet eerst dood neervielen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 28 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 43 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum