Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampiers enzooo

+3
Nikkay
xAnouk
Ingee
7 plaatsers

Pagina 21 van 43 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 30/9/2016, 22:36

Shiri Lavinia

Hij staarde haar wat raar aan en ze haalde haar schouders een beetje op. "Nee, ik vind het niet vervelend, denk ik... ik weet het ook gewoon niet goed." Gaf ze eerlijk aan. Ze wreef even wat verward over haar voorhoofd heen en keek hem daarna weer aan. "We zien het wel." Glimlachte ze flauwtjes naar hem. Ze zouden het voor een later moment bewaren, als ze zich beide goed voelden. "Ja, dat is het beste." Knikte ze meteen. Ze werd door hem de douche uitgenomen en hij begon haar af te drogen, ze vond het heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 30/9/2016, 22:38

Keanan Dawnroad

'Als ik het een beetje kan beheersen hoeft het ook helemaal niet vervelend te zijn hoor.' zei hij tegen haar, lichtelijk uitdagend en met een grijnsje op zijn gezicht. Ze zouden het wel zien en ze was het met hem eens. Toen hij klaar was met haar droogde hij zichzelf ook af en daarna tilde hij haar simpel op. Hij draaide haar een rondje in de lucht en daarna zette hij haar weer neer. 'Heb je honger? Zal ik zo nog iets te eten voor je maken?' vroeg hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 30/9/2016, 22:42

Shiri Lavinia

Als hij zich een beetje kon beheersen, dan hoefde het ook niet vervelend te zijn. "Daar kijk ik naar uit." Grijnsde ze naar hem. Ze werd toen hij klaar was een rondje in de lucht gedraaid en ze hield hem stevig vast. Hij wilde weten of ze honger was, zodat hij nog wat te eten voor haar kon maken.
"Zal ik zelf maar wat maken? Volgens mij kom jij niet verder dan een eitje bakken." Plaagde ze hem nu met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 30/9/2016, 22:44

Keanan Dawnroad

Ze keek er naar uit en door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd. 'Ik doe hartstikke hard mijn best hoor, dus jij hebt niets te klagen.' plaagde hij haar. Hij trok zijn eten aan en daarna pakte hij haar kin vast en keek hij haar doordringend aan. 'Maar je hebt gelijk, mevrouw. Ik kan niet veel meer dan een eitje bakken, omdat ik het ook niet zo vaak nodig heb. Maar ik leer graag...' zei hij grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/10/2016, 13:51

Shiri Lavinia

Hij plaagde haar en dat vond ze heerlijk. Ze vond deze sfeer zo fijn en ontspannen. "Je bent leuk." Zei ze spontaan tegen hem met twinkelende ogen. Hij zei tegen haar dat ze wel gelijk had, dat hij niet meer kon dan een eitje bakken omdat hij het ook niet zo vaak nodig had, hij leerde wel graag.
"Dat klinkt heel positief." Zei ze en ze gaf hem een klein kusje. "Laat ik je dan maar eens wat leren." Plaagde ze en ze liep naar de keuken toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/10/2016, 14:01

Keanan Dawnroad

'Het is gek om tegen een vampier te zeggen dat hij leuk is, Shiri. Ik hoor angstaanjagend te zijn, niet leuk,' plaagde hij haar weer. Ze vond het positief en ze zei dat ze hem maar eens wat zou leren, hij liep meteen achter haar aan naar de keuken, hij was wel benieuwd, hij vond het leuk om bij haar te zijn, dan was iets leren ook niet zo verkeerd. Hij ging bij het aanrecht staan en hij keek opzij. 'Nou, wat wil je maken? Ik ben heel benieuwd...' plaagde hij haar nu weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/10/2016, 14:06

Shiri Lavinia

Hij hoorde angstaanjagend te zijn, niet leuk. "Dat ben je soms ook, maar nu ben je leuk, heel erg leuk." Ze gaf hem even een knipoog en ze zag hoe hij met haar meeliep. Hij ging bij het aanrecht staan en vroeg wat ze ging maken. Ze gaf hem weer even een klein kusje. "Ik ga pannenkoeken maken." Sprak ze met twinkelende ogen. Ze pakte alle ingrediënten en begon het door elkaar te mixen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/10/2016, 14:13

Keanan Dawnroad

Soms was hij dat ook, maar nu was hij leuk, heel erg leuk. 'Hm, kan ik ook angstaanjagend en leuk zijn?' vroeg hij grijnzend aan haar. Ze gaf hem een kusje en daarna zei ze dat ze pannenkoeken ging maken. 'Dat is goed, veilig... kan je tenminste niet in je vingers snijden,' plaagde hij haar, al was het ergens serieus. Hij ging achter haar staan en hij keek over haar schouder mee naar wat ze deed. Hij vond het leuk om te zien, om haar bezig te zien met iets wat voor hem best wel raar was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/10/2016, 14:22

Shiri Lavinia

HIj vroeg haar of hij angstaanjagend en leuk kon zijn. "Nee, niet tegelijk." Plaagde ze hem nu met een knipoog. Hij vond het goed als ze pannenkoeken ging maken, dan kon ze tenminste niet in haar vingers snijden. "Wat een vertrouwen heb je toch in me." Plaagde ze hem. Ze depte haar vinger in het beslag en drukte die daarna op zijn neus met een plagende lach rond haar lippen. Daarna zette ze een pan op het vuur en wachtte tot deze voldoende verhit was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/10/2016, 14:26

Keanan Dawnroad

'Is dat zo? Dat zie ik als een uitdaging, nu wil ik kijken of ik dat kan..' zei hij grijnzend tegen haar. 'Ik heb wel vertrouwen in jou, maar ik denk een beetje aan je eigen veiligheid. Ik wil je niet vermoorden.' zei hij plagend tegen haar en hij gaf haar een duwtje. Daarna depte ze haar vinger in het beslag en veegde ze het af aan zijn neus. 'Hm, jij ruikt beter hoor. Veel beter.' zei hij lachend. Hij greep haar even vast en hij drukte haar zacht tegen het aanrecht aan. Hij streek langs haar hals en hij drukte heel zacht zijn koude lippen op haar huid. 'Ik zal de tafel dekken. Mag ik ook een pannenkoek proeven?' vroeg hij daarna, terwijl hij zijn gezicht schoonmaakte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/10/2016, 14:34

Shiri Lavinia

"Probeer het maar, het gaat je niet lukken." Grijnsde ze terug naar hem. Daarna gaf hij aan wel vertrouwen te hebben in haar, maar haar niet wilde vermoorden. "Dat is wel verstandig." Lachte ze naar hem terug. Hij vond haar beter ruiken dan het beslag en daarna werd ze door hem vastgegrepen, ze genoot van zijn lippen in haar hals. Haar vingers streelden over zijn rug heen. Hij ging vervolgens de tafel dekken en vroeg of hij ook een pannenkoek mocht proeven. "Natuurlijk mag jij dat." Glimlachte ze hem toe. Ze begon met het bakken van de pannenkoeken
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/10/2016, 14:36

Keanan Dawnroad

'Alles lukt mij, ik ben geweldig,' plaagde hij haar een beetje. Ze vond hem wel verstandig en daarna voelde hij haar vingers kort over zijn rug glijden. Hij mocht wel proeven, daarom zette hij voor zichzelf ook maar een bord neer. Waarschijnlijk zou hij niet zo heel erg veel proeven, maar hij vond het wel leuk. Bijna alsof ze een normaal stel waren, al zou dat nooit gaan gebeuren, want hij was niet normaal en zou dat nooit worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/10/2016, 14:41

Shiri Lavinia

"Niet zo arrogant." Lachte ze plagend naar hem terug en ze gaf hem een knipoog. Daarna ging ze verder met de pannenkoeken en wanneer ze klaar was, zette ze het bord met het stapeltje op tafel neer. Ze ging tegenover hem zitten met een glimlach en pakte de bovenste pannenkoek van de stapel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/10/2016, 14:50

Keanan Dawnroad

Ze was na een tijdje klaar en hij pakte ook een pannenkoek, het rook allemaal raar. Mensenvoer. Niet zijn ding. Hij pakte even haar hand vast en hij had een fonkeling in zijn ogen. 'Het eten ruikt heerlijk, schat,' zei hij plagend tegen haar. Hij pakte zijn bestek op en hij nam een hapje, het ging wel. Het was niet slecht, maar het zou hem niet van zijn honger afhelpen en hij wist nog niet precies hoe hij dat moest doe nu hij samen met haar was. Hij keek langzaam op naar haar. 'Hoe... hoe denk je er eigenlijk over als ik iemand...' begon hij nu moeizaam, maar hij wist niet eens wat hij wilde zeggen. 'Kan je daar mee leven?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 1/10/2016, 15:01

Shiri Lavinia

Ze grinnikte door zijn woorden. "Alsof je daar ook maar iets van meent, dit is echt geen eten voor jou." Lachte ze hem toe. Ze begon zelf wel vol smaak te eten, ze genoot ervan en bleef even stil door de vraag van Keanan. Ze keek hem doordringend aan.
"Ik vind het een vreselijk idee als je iemand vermoord, Keanan... daar kan ik denk ik niet zo goed mee leven... Het zou me pijn doen." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 1/10/2016, 15:06

Keanan Dawnroad

Ze had het duidelijk door en daardoor grijnsde hij een beetje, hij nam nog een paar happen, maar daarna was het wel klaar voor hem. Ze keek hem daarna doordringend aan en ze zei dat ze het een vreselijk idee vond als hij iemand vermoorde, daar kon ze niet mee leven, het zou haar pijn doen. 'Dat wil ik niet... maar ik weet niet... ik weet niet wat ik dan wel moet doen.' zei hij zacht. 'Ik kan niet... ik kan mij heel erg goed inhouden met jou, als ik mij maar af en toe helemaal kan laten gaan. Zodra ik het proef, of echt sterk ruik... is het voor mij niet meer te doen. Dan kan ik niet meer stoppen.' zei hij eerlijk. Hij had het geoefend, getraind, maar het lukte hem gewoon niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 4/10/2016, 20:33

Shiri Lavinia

Ze luisterde naar zijn woorden en ze keek naar de grond. Hij kon zich met haar niet inhouden, hij moest zich af en toe laten gaan en ze merkte dat hij dit zei voor haar eigen veiligheid. Ze haalde even diep adem. "Ik vind het echt heel erg naar." Fluisterde ze hem toe. "Kun je dat niet doen met een dier of zo? Ik wil echt niet dat je mensen vermoord." Sprak ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 4/10/2016, 20:36

Keanan Dawnroad

Hij hoorde haar diep ademhalen en ze zei dat ze het echt heel naar vond. Ze vroeg of hij het niet kon doen met een dier, ze wilde echt niet dat hij mensen zou vermoorden. Dit ging nog een probleem worden. Hij had het wel eens geprobeerd, maar nooit lang volgehouden. Mensenbloed, dat zou iets zijn dat hij nooit los kon laten, hij had het nodig. 'Ik... ik zou een poging kunnen wagen... maar dan zal ik nooit meer mensenbloed kunnen drinken, dan moet ik volledig overstappen op dieren, anders hou ik het niet vol. En als ik dat doe, zal jij alleen maar beter ruiken. Dan zal het alleen maar moeilijker worden.' fluisterde hij. 'Ik kan het proberen, maar ik kan niets beloven.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 4/10/2016, 21:26

Shiri Lavinia

Ze vond het wel heel erg naar om te horen allemaal. Het klonk niet echt positief....
"Keanan zijn mensenbloed afpakken, dat is echt marteling." Klonk er een stem. Nyssa kwam de kamer binnen lopen, sierlijk zoals ze was. Shiri had haar al een lange tijd niet meer gezien, eigenlijk was ze daar wel blij mee, ze vond Nyssa maar wat raar en wist niet goed wat ze met haar aan moest.
"Het kan toch ook zonder te moorden?" Vroeg Shiri zachtjes aan haar.
"Hell no, wat is daar nou leuk aan?" Klonk Nyssa protesterend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 4/10/2016, 21:55

Keanan Dawnroad

Toen hij opeens een stem hoorde keek hij op en zuchtte hij zachtjes. 'Dit is ook marteling.' mompelde hij er op, omdat hij wist wat hij zichzelf aandeed door met Shiri om te gaan, maar ze was het wel waard, hij wilde er wel echt voor gaan. Shiri dacht dat het ook kon zonder te moorden en Nyssa ging er meteen op in, waardoor hij even zijn hoofd schudde. 'Buiten dat het niet leuk is, kan ik het ook niet.' zei hij daarna. 'Niet vaak, in ieder geval. Als het mij wel lukt is het toeval.' voegde hij er aan toe. Het was niet voor hem weggelegd. 'Ik weet nog niet zo goed hoe we hier een compromis in moeten vinden.' zei hij daarna tegen Shiri. Wat Nyssa hier kwam doen wist hij ook niet, maar dat zou het niet makkelijker maken om het eens te worden met elkaar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 4/10/2016, 22:00

Shiri Lavinia

Keanan vond dit ook marteling. "Waarom doe je het dan?" Vroeg Nyssa baldadig aan hem en ze gleed met haar vingers door zijn haren heen.
"Laat hem gewoon, hij weet echt wel wat hij doet, hij leeft al een paar honderd jaar meer, hij heeft echt een hoop geprobeerd, ik kan het weten." Sprak Nyssa en ze ging op een bank zitten alsof ze hier woonde.
Shiri keek haar wat geïrriteerd aan. "Hij wilt nu toch proberen om mijn kant van het verhaal te zien? Dat heeft hij vroeger nog nooit gehad. We vinden wel een compromis." Zei ze tegen haar. Nyssa lachte eventjes door haar irritatie.
"Kom op Keanan, ze houdt het toch nooit lang met jou vol, ze is zwak." Siste ze in zijn oor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 4/10/2016, 22:05

Keanan Dawnroad

Hij sloot zijn ogen even om wel kalm te blijven, maar dat was niet echt makkelijk, deze situatie voelde gewoon ongemakkelijk. 'Omdat ik het voor haar over heb,' zei hij eerlijk tegen Nyssa. Waarschijnlijk kon ze het niet begrijpen of vond ze het stom van hem, maar het maakte niet uit. Voor hem voelde dit nu goed, ook al verging hij van de dorst. Nyssa zei dat hij al een hoop geprobeerd had, dat ze het kon weten. Dat was waar. Ze was er vaak genoeg bij geweest. Ze ging op de bank zitten en hij kon de irritatie van Shiri bijna voelen. 'Het komt wel goed, laat het maar even.' zei hij zachtjes. Door wat Nyssa daarna zei keek hij haar fel aan. 'Dat is onzin.' gromde hij. 'Misschien is het helemaal niet zo'n probleem, misschien lost dit zich allemaal vanzelf op.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 4/10/2016, 22:16

Nyssa Salvatore

Ze keek Keanan verbijsterd aan door zijn woorden. Die woorden had ze hem nog nooit horen zeggen. "Een méns?" Vroeg ze hem vol walging en ze schudde haar hoofd een beetje. Hij zei ook dat het allemaal goed kwam en ze zag dat Shiri zijn hand zachtjes vast pakte. Vol walging keek ze naar de twee en ze kwam snuivend overeind.
"Keanan, dit slaat nergens op! Ik ken je gewoon niet meer, waar is de Keanan die ik ken?" Vroeg ze aan hem. Haar ogen werden bloedrood en daarna draaide ze zich met een ruk om en verliet het huis terwijl ze hard met de deur sloeg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 4/10/2016, 22:19

Keanan Dawnroad

Door wat ze zei sloot hij zijn ogen even en haalde langzaam adem, dit was echt niet zijn bedoeling. Zo voelde het allemaal heel slecht en hij had ergens gehoopt dat Nyssa hem misschien kon helpen, niet dat ze het moeilijker zou maken. Shiri pakte zijn had en door de reactie van Nyssa schrok hij oprecht. Hij kwam zelf ook overeind en hij staarde even naar shiri. 'Ik moet echt met haar praten. Ik ben zo terug.' fluisterde hij, daarna schoot hij ook naar buiten. Hij sprong naar Nyssa toe en werkte haar met veel kracht tegen de grond, alleen maar om haar tegen te houden. 'What the fuck is mis met jou, Nyssa? Waar slaat dit op, jezus...' gromde hij, maar het was vooral de dorst die hem zo kwaad maakte. 'ik had op wat steun gehoopt, niet op dit.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 4/10/2016, 22:31

Nyssa Salvatore

Hij sprong op haar af, precies zoals ze verwacht had. Ze werd tegen de grond gewerkt en ze gaf hem een flinke ram tegen zijn neus aan en ze kroop onder hem vandaan.
"Mis met mij? Man, ik herken je niet meer! Je kwijlt gewoon als je naar haar kijkt, gadverdamme." Siste ze hem toe. "Bovendien is ze hartstikke zwak, wat moet je nou met haar?" Vroeg ze heftig aan hem.
"Steun!?" Ze snoof eventjes. "Ik steun je als ik zeg dat je bij haar weg moet blijven, want je gaat hier zelf aan onderdoor!"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 21 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 43 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum