Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampiers enzooo

+3
Nikkay
xAnouk
Ingee
7 plaatsers

Pagina 20 van 43 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 28/9/2016, 22:43

Keanan Dawnroad

Ze zei dat ze met degene sprak waarmee ze wilde praten, ze vond het fijn als hij er voor zorgde dat niemand haar aanraakte. 'Met wie wil je praten dan? Je moet uit de buurt blijven van dat vuil, je moet niet met ze praten. Na praten komt zeker neuken voor een fles drank? Of nog erger, jezelf als voer aanbieden. Ze maken je af, Shiri. Ze vermoorden je langzaam, uiteindelijk zuigen ze je helemaal leeg.' gromde hij haar toe, weer vol woede.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 28/9/2016, 22:46

Shiri Lavinia

Ze kromp ineen en hield haar handen over haar oren terwijl ze probeerde om niet te luisteren naar zijn nare woorden. "Ik bedoel mensen." Klonk haar stem zacht en vol kwelling. "Ik wil gewoon met mensen kunnen praten." Fluisterde ze met een hoog stemmetje. "Niet met vampiers, echt niet."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 28/9/2016, 22:53

Keanan Dawnroad

Hij haalde nu opgelucht adem, dit vond hij goed. 'Mensen vertrouw ik wat meer,' gaf hij toe. 'Met mensen mag het, maar bij de rest moet je uit de buurt blijven. Mensen zijn oke, daar mag je mee praten.' fluisterde hij, hij wilde haar niet laten schrikken. Hij pakte haar handen vast en daarna tilde hij haar simpel op en hield hij haar tegen zijn lichaam aan. 'kom, naar bed.' fluisterde hij daarna, in een poging om haar wat te laten ontspannen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 28/9/2016, 22:56

Shiri Lavinia

Ze knikte alleen maar een klein beetje terwijl ze op haar lip beet. Ze keek hem met tranen in haar ogen aan, hij pakte haar handen en tilde haar daarna op. Hij fluisterde dat ze naar bed gingen en ze knikte weer een klein beetje. Ze liet zich door hem meenemen naar de slaapkamer en ze veegde haar tranen langzaam weg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 28/9/2016, 22:59

Keanan Dawnroad

Hij had haar aan het huilen gemaakt, alweer. Dat leek hij goed voor elkaar te krijgen. Hij legde haar voorzichtig in het bed neer en hij maakte net zo voorzichtig en vrij lief haar kleding los. Daarna drukte hij zijn lippen weer op die van haar en zoende hij haar heel langzaam, ze rook zo ontzettend lekker, dit was echt heerlijk. Het was heel intens. Zijn koude vingers gleden weer over haar huid heen en daarna kwam hij naast haar liggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 29/9/2016, 17:11

Shiri Lavinia

Hij maakte heel voorzichtig haar kleding los en ze trok deze uit. Hij begon haar weer te zoenen en ze vond het heel erg fijn. Met gesloten ogen zoende ze met hem mee en streek ze langs zijn hals. Ze werd weer veel kalmer en uiteindelijk was ze weer helemaal ontspannen. Ze haalde diep adem en kroop tegen hem aan. Ze trok de dekens over haar lichaam heen en sloot haar ogen om zo langzaam in slaap te zakken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 29/9/2016, 17:42

Keanan Dawnroad

Hij bleef naar haar kijken tot ze sliep, hij lag dicht tegen haar aan en hij genoot er ergens wel van, al was haar geur na een tijdje wel nogal intens. Daar moest hij echt nog een beetje aan wennen, maar dat kwam vast wel goed. Hij leerde er wel beter mee omgaan, dus dat kwam wel goed. Hij streek langzaam langs haar wang en hij zag de zon opkomen, dit ritme was hij ook niet heel erg gewend. Normaal deed hij van alles in de nacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 29/9/2016, 18:37

Shiri Lavinia

Die nacht had ze echt heerlijk geslapen. Het voelde zo fijn en veilig om bij Keanan te zijn, hij gaf haar een ongelooflijk goed gevoel en daar was ze zo ontzettend blij mee. Langzaam werd ze die ochtend wakker en ze keek naar hem met een glimlach rond haar lippen. "Goedemorgen..." Fluisterde ze zachtjes en lief en ze rekte zich eventjes uit en gaf hem vervolgens een klein kusje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 29/9/2016, 19:22

Keanan Dawnroad

Ze werd wakker en hij glimlachte daardoor wat naar haar. 'Je ziet er heel erg mooi uit.' Fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en daarna kwam hij overeind en haalde hij een hand door zijn haren heen. 'Ik kan ook wel een douche gebruiken, ga je met mij mee?' Vroeg hij aan haar, omdat het hem wel fijn leek en dan hoefde ze ook niet echt alleen te zijn, al zou hij het meteen merken als er iets was of als ze ook maar zo bewegen, hij wilde dat alles tussen hun normaal ging voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 29/9/2016, 19:28

Shiri Lavinia

Hij fluisterde tegen haar dat ze er heel mooi uitzag. "Je bent lief..." Fluisterde ze een beetje schor tegen hem. Hij zei dat hij wel een douche kon gebruiken en vroeg of ze met hem meeging. "Ja, graag." Het leek haar heerlijk om met hem samen te douchen. Haar ogen twinkelden zelfs bij de gedachte daaraan. Ze kwam langzaam overeind en trok hem vervolgens tegen haar aan met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 29/9/2016, 19:38

Keanan Dawnroad

Ze vond het een leuk idee en daarna werd hij opeens dicht tegen haar aan getrokken. Hij legde zijn handen op haar heupen en hij keek haar wat uitdagend aan. "Ik zou wel een hapje van jou lusten.' Grijnsde hij haar toe. Hij nam haar mee naar de badkamer en hij zette de douche aan, daarna begon hij zijn kleding uit te trekken terwijl hij naar haar bleef kijken. Hij had bijna een perfect lichaam, maar dat kwam ook door het moment waarop hij vampier was geworden. Toen was hij enorm afgetraind geweest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 29/9/2016, 19:53

Shiri Lavinia

Ze voelde zijn handen op haar heupen en hij zei uitdagend dat hij wel een hapje van haar zou lusten. Ze grinnikte. "Wat houd je tegen?" Vroeg ze net zo uitdagend aan hem terug. Ze werd meegenomen naar de badkamer en ze keek eerst een tijdje toe hoe hij zijn kleding uittrok. "Je bent zo aantrekkelijk..." Zuchtte ze, genietend van het uitzicht dat ze had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 29/9/2016, 20:08

Keanan Dawnroad

Hij genoot best wel van het uitdagen en hij keek haar dus ook grijnzend aan. 'Het is niet veilig. Een hapje van mij zorgt er voor dat ik jou helemaal wil eten, want ik weet zeker dat jij heerlijk bent.' Zei hij plagend. Ze keek naar hem en toen hij klaar was greep hij haar vast. Hij gaf haar een kusje en daarna zette hij de douche aan. Voor hem maakte het niet zo heel erg veel uit hoe warm het was maar voor haar zou het wel fijn zijn als het een beetje opgewarmd was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 29/9/2016, 20:25

Shiri Lavinia

Als hij Ă©Ă©n hapje zou nemen, zou hij haar helemaal willen eten, want hij wist zeker dat ze heerlijk was. "Hmm.. Ik vind het geen goed plan als je mij helemaal op eet." Plaagde ze hem met een knipoog. Ze werd door hem vastgegrepen en ze kreeg een kus van hem. Ze glimlachte, dit maakte het leven mooi, hierdoor kreeg ze er weer zin in. Zin om te blijven leven.
Hij zette de kraan aan en ze ging hem voor om te voelen hoe warm het was. Wanneer het naar haar wens was, trok ze Keanan tegen haar aan en sloeg ze haar armen om hem heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 29/9/2016, 20:51

Keanan Dawnroad

'Dan zal ik ook maar geen hapje nemen.' zei hij grijnzend tegen haar. Op dit moment voelde hij zich zelf ook goed, hij was redelijk ontspannen en dat was goed te merken, want hij was voor zijn doen enorm vrolijk. Ze voelde het water en toen het goed was werd hij meegenomen, hij voelde het water op zijn huid komen en hij hield haar dicht tegen zich aan. ' Je bent heel erg mooi. Echt heel erg mooi... En je ruikt heerlijk.' Fluisterde hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 30/9/2016, 08:58

Shiri Lavinia

Hij zou dan maar geen hapje van haar nemen en ze schudde met een grijns haar hoofd. Dat was dan niet de bedoeling. Ze werd onder de douche dicht tegen hem aangehouden en hij vertelde haar dat ze heel erg mooi was. Ze bloosde lichtelijk door zijn lieve woorden.
"Ik hou van je Keanan..." Fluisterde ze hem zacht en schor toe en ze streek langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 30/9/2016, 09:37

Keanan Dawnroad

Ze zei dat ze van hem hield en daardoor keek hij haar wat onderzoekend aan. 'Ik begrijp houden van iemand niet zo goed.' gaf hij daarna toe. Hij wist niet precies wat hij moest voelen. Hij liet zijn vingers over haar natte lichaam glijden, heel voorzichtig drukte hij zijn lippen zachtjes in haar hals. Hij sloot zijn ogen, haar geur was zo intens. Hij wist heel goed dat hij moest blijven oppassen, maar het trok hem zo erg aan. Hij drukte nu langzaam zijn lippen op die van haar en hij negeerde het brandende gevoel in zijn lichaam, ze rook echt veel te lekker voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 30/9/2016, 12:32

Shiri Lavinia

Hij begreep houden van niet heel erg goed. Ze keek in zijn onderzoekende ogen en ze streelde langs zijn hals. "Het is een gevoel dat je bij niemand anders hebt, een gevoel dat gewoon echt bijzonder is en wat je altijd wilt voelen. Je voelt je gelukkig." Fluisterde ze zacht tegen hem. Zijn vingers gleden over haar lichaam heen en ze werd in haar hals gezoend door hem. Ze sloot genietend haar ogen en leunde tegen hem aan. Liefdevol zoende ze hem terug en gleden haar vingers voorzichtig over zijn lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 30/9/2016, 13:17

Keanan Dawnroad

Ze legde het gevoel uit en hij knikte langzaam, dat voelde hij nu wel, ze gaf hem echt wel een fijn gevoel. Ze maakte hem gelukkig. Ze leunde tegen hem aan en hij voelde haar vingers over zijn lichaam glijden, dat was hij helemaal niet meer gewend, maar het was heerlijk. Hij bleef haar zoenen, al was het steeds iets voorzichtiger, anders zou hij zichzelf kwijtraken hier in. Het was zo lekker en ze rook ongelofelijk lekker, haar geur was voor hem heel sterk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 30/9/2016, 13:23

Shiri Lavinia

Hij knikte en ze glimlachte toen ze aan hem zag dat hij het gevoel leek te herkennen waar ze het over had. Hij bleef haar zoenen en ze genoot daar heel erg van. Met gesloten ogen zoende ze hem terug en bleef ze heel dicht tegen hem aan staan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 30/9/2016, 13:28

Keanan Dawnroad

Ze leek het zelf ook fijn te vinden en hij zette haar nu zachtjes tegen de muur aan. 'Ik... zou je het fijn vinden als we wat verder gaan?' vroeg hij heel zachtjes. 'Ik weet niet of ik het kan hebben, maar ik merk het wel als het mij te veel wordt en jij merkt het waarschijnlijk ook wel, ik wil alleen wel dat jij het ook fijn vindt. Dat vind ik heel belangrijk,' zei hij zacht. Hij liet zijn vingers ondertussen heel langzaam over haar natte huid glijden, het was fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 30/9/2016, 22:04

Shiri Lavinia

Hij duwde haar tegen de muur aan, ze kromde haar rug helemaal doordat de muur zo koud was. Hij vroeg of ze met hem verder wilde gaan. Ze keek daardoor doordringend naar hem. Hij wist niet of hij het kon hebben. "Dan doe ik het liever niet, Keanan, ik vind het fijner als jij zeker bent van jezelf. Dan is de kans dat het fout gaat ook kleiner." Fluisterde ze hem toe en ze bleef naar hem kijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 30/9/2016, 22:15

Keanan Dawnroad

Ze zei dat ze het liever niet deed, ze vond het fijner als hij zeker was van zichzelf, dan was de kans dat het fout ging kleiner. 'Vroeg of laat gaat het een keer fout... zeker als we verder gaan. Dan kan ik mij nooit inhouden als het echt fijn is,' fluisterde hij nu eerlijk. Dat was hem nog nooit gelukt, het eindigde altijd hetzelfde, hij moest gewoon op tijd stoppen, hij moest er voor zorgen dat ze nooit te veel bloed kwijt zou raken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 30/9/2016, 22:28

Shiri Lavinia

Hij zei dat het vroeg of laat een keer fout ging, dan kon hij zichzelf nooit inhouden als het echt fout ging. "Dat begrijp ik..." Fluisterde ze, eigenlijk tot haar grote verbazing. "Maar ik ben daar nu nog niet sterk genoeg voor." Sprak ze hem zachtjes toe. Ze was wel eerlijk, ze wilde het nu nog niet, ze kon het echt nog niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 30/9/2016, 22:29

Keanan Dawnroad

Ze zei dat ze het begreep en daardoor staarde hij haar wat raar aan. 'Als je iets vervelend vindt of niet accepteert mag jij dat ook best zeggen hoor, ik snap het wel.' zei hij zacht. Ze was er nu nog niet sterk genoeg voor en hij knikte langzaam, dat begreep hij ook wel. 'Dan bewaren wij dat voor een later moment, als wij ons er allebei goed bij voelen.' zei hij zacht. Hij zoende haar nog even langzaam en daarna zette hij de douche uit, hij nam haar mee en hij droogde voorzichtig haar lichaam af.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 20 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 43 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum