Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampiers enzooo

+3
Nikkay
xAnouk
Ingee
7 plaatsers

Pagina 16 van 43 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 29 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 20:37

Zaph Regah

De jonge vrouw lachte haar alleen nog maar breder toe, haar angst leek haar waarschijnlijk wel te vermaken. Ze vroeg of ze had gezien wat er net met de jongen gebeurd was. Hierdoor knikte ze alleen een beetje en ze perste haar lippen op elkaar zodat ze wat wit wegtrokken.
Ze trok een wenkbrauw omhoog toen ze het had over iemand zoals 'zij', waar had ze het over? Dit gesprek werd steeds vreemder en ze keek even wat hulpeloos om zich heen. Misschien dat die man die haar net begroet had misschien wel in de buurt was nog? Ze hoopte het. Ineens stond de vrouw voor haar neus. Ze wilde haar naam weten en Zaph slikte eventjes en keek haar heel even aan, maar al gauw weer naar de grond. Haar voeten schoven wat onzeker heen en weer.
"Z-zaph.." Mompelde ze. Ze krabde even aan haar achterhoofd en keek weer even wat onzeker naar de vrouw voor haar neus.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van DikkeVetteVlinder 25/10/2015, 20:47

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Johnnysig_zpsgwoitka7

Na nog stuk te hebben gelopen hoorde hij stemmen vanuit een zijstraatje, vlakbij een. Een klonk niet erg blij. Johnny aarzelde, maar liep er toen heen. Twee jonge vrouwen, waarvan hij een eerder had gezien, stonden te praten, maar het leek erop dat een van de twee zich er inderdaad niet fijn bij voelde.
Echter, er leek geen sprake te zijn van een conflict. Toch zat het de alternatieve jongeman niet helemaal lekker en hij liep naar het tweetal toe.
"Hey," groette hij, alsof er niets aan de hand was. "Kan ik jullie heel even storen?"
Hij kon er teveel achter zien, in welk geval hij nu gewoon een praatje aan het maken was, maar zijn gevoel kon ook gelijk hebben, in welk geval dit wellicht een goede interventie was.
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Ingee 25/10/2015, 21:59

Aliza Jones

Het meisje stelde zich, na een tijdje, voor als 'Zaph'. Ze fronste een beetje, wat een aparte naam. Zachtjes probeerde ze het uit te spreken en haalde niet lang daarna haar schouders op. "Mhm.." zei ze enkel en keek het meisje weer wat aan, ze likte wat over haar lippen heen en voelde hoe haar blik weer donkerder werd. Schijnbaar zat ze nog niet zo heel vol van de vorige..
Haar blik schoot echter langs Zaph naar de jongen die hen uit het niets begroette, ze fronste diep en haar donkere blik trok weer wat weg. Ze zuchtte diep en rochelde even haar keel. "Heel even dan." zei ze natuurlijk weer poeslief naar de jongen.
Ingee
Ingee

Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Heesch

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 25/10/2015, 22:08

Zaph Regah

Ze zag hoe de ogen van de vrouw weer donkerder werden en daardoor zette ze een stap achteruit.
"Hoe heet jij dan?" Vroeg ze in een reflex aan haar terug, ze klonk heel erg verdedigend en sloeg nu ineens haar armen voor haar borst. Haar blik schoot opzij toen ze iemand hoorde, ze haalde diep adem toen ze zag dat het de jongen was, maar toen ze hem beter bekeek, wist ze nog niet of ze wel zo blij was met deze redding.
Hij zag er niet echt heel erg betrouwbaar uit eigenlijk... maar toch was het beter dan helemaal alleen zijn met die vrouw voor haar neus.
"Ja, natuurlijk." Sprak ze opgelucht tegen de jongen toen hij vroeg of hij mocht storen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Ingee 26/10/2015, 23:44

Aliza Jones

In een reflex kreeg ze de vraag terug geworpen, er werd naar haar naam gevraagd. Haar blik schoot daarom nu naar het meisje, ze kantelde haar hoofd wat en keek haar nieuwsgierig aan. "Aliza" zei ze enkel, wende haar blik naar haar horloge en terug naar de jongen. Ze wist megod niet wat hij wilde en waar hij vandaan kwam, wat hij hier in hemelsnaam deed en waarom hij hén moest aanspreken maar ze bleef op haar hoede. Echter werkte het niet echt met haar samen, ze voelde haar haar hoektanden weer begonnen te prikken tegen de binnenkant van haar lippen. Hoe de kringen onder haar ogen weer tevoorschijn kwamen. Ze probeerde daarom wat in de schaduw te blijven van de straatlantaarn, zoveel wilde ze nu ook niet opvallen..
Ingee
Ingee

Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Heesch

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van DikkeVetteVlinder 27/10/2015, 00:04

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Johnnysig_zpsgwoitka7

De opluchting in de stem van het ene meisje sprak boekdelen. De ander leek zich aan het zicht te willen onttrekken. Hij wist niet zo goed wat hij van haar moest vinden; er was duidelijk iets gaande hier, maar tegen hem deed ze buitengewoon vriendelijk
Hij wendde zich echter tot het meisje dat niet op haar gemak leek en grijnsde opgelaten.
"Ik woon hier sinds kort en heb met een vriend afgesproken bij de Black Horse, maar ik zou bij God niet meer weten hoe ik er kom," zei hij. Hij kende geen van beiden en hoopte dat dat wederzijds was. Als een van hen hem eens eerder had zien lopen, of zijn naam had horen vallen bijvoorbeeld met betrekking tot de tattoozaak, dan viel hij waarschijnlijk direct door de mand, maar dat zag hij dan wel.
"Je kan me zeker niet toevallig uitleggen hoe ik daar kom?" maakte hij zijn verzoek af.
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 27/10/2015, 00:12

Zaph Regah

De vrouw vertelde haar naam en leek daarna wat op de achtergrond te willen verdwijnen. Zaph keek haar met een merkwaardige blik aan, leken haar ogen nu donkerder te worden?
De jongen trok haar aandacht weer en gaf aan dat hij hier pas net woonde en dat hij ergens met een vriend had afgesproken, maar hij wist niet hoe hij er kwam, hij wilde weten of zij hem kon uitleggen hoe hij daar kwam.
Als ze hem gewoon de weg zou wijzen, dan zou ze daarna weer met die rare vrouw alleen zijn... dat was niet echt haar bedoeling.
"Euh... ik loop wel even mee." Mompelde ze de jongen toe. "Het is te ingewikkeld om uit te leggen." Gaf ze zacht aan als slap excuus voor haar reden om mee te lopen. Ze stak haar handen weer diep in haar zakken en keek weer even naar de vrouw, het fascineerde haar wel een beetje, maar aan de andere kant maakte het haar ook doodsbang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van DikkeVetteVlinder 27/10/2015, 14:18

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Johnnysig_zpsgwoitka7
Johnny grijnsde.
"Oh, dat is helemaal super, graag!" zei hij monter. Hij had geen idee of ze ook maar vermoedde dat dit lulkoek was, maar ze maakte in ieder geval gebruik van zijn voorzet zoals hij had gehoopt dat ze zou doen.
Hij haalde een hand door zijn warrige semi-mohawk. Nog steeds had hij eigenlijk geen idee wat hij nu precies onderbrak. Maar nog steeds gaf de vrouw die hem de weg zou wijzen een vibe af van iemand die hier echt niet wilde zijn. De ander kon hij maar moeilijk peilen. Ze deed wel vriendelijk naar hem, maar de algehele sfeer was dat totaal niet. Johnny was een simpele knul en dit soort tegenstrijdigheden vond hij maar niets.
"Ik zou zeggen, lead the way," zei hij toen.

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Heather_sig1_zpsodj0mzcz
Ze was nu ook in de buurt en ook niet zo ver meer verwijderd van de locatie waar ze heen wilde. Ze besloot echter eerst de pil te nemen, zodat ze zeker kon zijn dat hij al werkte als ze daar was. Vanuit een gezondheids oogpunt was dat niet slim want er kon beter iemand bij zijn voor als ze inderdaad haar bewustzijn zou verliezen, maar Heather wilde gezellig zijn naar haar vrienden, niet dat stugge, stille meisje dat eerst tien minuten tot een kwartier naar de wc's verdween om dan pas gezellig te zijn.
En zo kwam het dat ze in het portiek van een leegstaand winkelpand was gaan zitten en de pil uit haar portemonnee had gepakt. Snel slikte ze hem door, waarna ze de portemonnee opborg. Ze proefde amper of er iets van een smaak aanzat; hij was meteen weg. En nu was het afwachten en hopen dat het effect toch een beetje genoeg zou zijn.
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 27/10/2015, 20:16

Zaph Regah

De jongen leek vrolijk door haar besluit, hij vond het fijn als ze met hem meeliep. Hierdoor kwam er een weke glimlach rond haar lippen te staan. Hij wilde dat ze de weg zou wijzen, heel even gleed haar blik nog even over de vrouw heen, maar daarna knikte ze en ging ze hem voor.
Na een tijdje keek ze hem aan. "Bedankt." Sprak ze zachtjes tegen hem. "Ik ben Zaph." Ze stak haar hand naar hem uit om kennis met hem te maken, er stond een kleine glimlach rond haar lippen, ze voelde zich al veel beter dan net. Het voelde echt als een opluchting om weer door een drukke straat te lopen. De jongeman leek haar ook wel echt aardig, ondanks zijn uiterlijk, dat zei natuurlijk ook niet alles over iemand. Keek haar nou... de wetenschapper die drugs maakt... dat was ook niet echt een goede indruk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van DikkeVetteVlinder 27/10/2015, 20:51

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Johnnysig_zpsgwoitka7

Ze ging hem voor. Nadat ze een tijdje hadden gelopen en in een drukkere straat waren bedankte ze hem en stelde ze zich voor. Hij schudde haar hand en grijnsde opgelaten.
"Johnny," zei hij. Hij wreef over zijn achterhoofd. "Ik eh, ik moet je wat bekennen," zei hij schuldbewust. "Ik had het gevoel dat het er iets echt niet goed was in dat steegje daarnet en, nou, ja, daarom bemoeide ik me ermee. Ik woon hier net vijf jaar. Sorry voor de leugen," bekende hij. Zelfs een leugen om bestwil, zoals die daarnet bij dat steegje, hield Johnny nog geen vijf straten vol. Hij was nou eenmaal niet zo sluw.
"Ik hoop dat ik het niet verkeerd heb ingeschat en een doodnormaal gesprek heb verstoord," voegde hij eraan toe. Aan de andere kant; liever dat en de gene die daarop zou volgen dan het omgekeerde, dacht hij maar.
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 27/10/2015, 21:11

Zaph Regah

Hij schudde haar hand en gaf aan dat hij Johnny heette, ze keek hem aan toen hij schuldig aangaf dat hij iets moest bekennen. Ze wachtte op zijn bekentenis en door wat hij zei, glimlachte ze even.
"Ik vond je leugen niet erg." Zei ze hem nu en ze keek weer voor zich uit, bedenkelijk. "Die vrouw had iets vreemds over zich, bovendien had ik gezien dat ze een man bang had gemaakt en ze liet hem op de grond vallen, alsof hij bewusteloos was... ik begreep het niet helemaal, maar ze maakte me behoorlijk bang." Zaph was normaal nooit zo spraakzaam, misschien was het de adrenaline die de overmacht nam op dit moment.
"Ik merkte dat het nooit goed met me zou aflopen en ik wenste echt dat er iemand langs zou komen om me te helpen, gelukkig was je op tijd." Ze begon zelfs wat te ratelen, echt helemaal niets voor haar, maar ze merkte wel dat haar hartslag nog behoorlijk hoog was en ze moest gewoon haar verhaal even kwijt. Bovendien leek er vrij weinig mis met hem te zijn, anders dan ze in eerste instantie dacht.
"Ze had het ook over "iemand zoals haar", ik begreep niet wat ze daarmee bedoelde." Ze keek naar haar voeten in gedachten verzonken en schopte tegen een blikje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van DikkeVetteVlinder 27/10/2015, 21:20

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Johnnysig_zpsgwoitka7

Johnny was blij dat ze het hem niet kwalijk nam, maar dat vervaagde al snel weer toen ze verder sprak. Hij fronste toen ze het had over dat de vrouw iemand bewusteloos op de grond had laten vallen. Dan moest ze verdomd sterk zijn geweest. Ze had er niet bepaald uitgezien als een spierbundel namelijk. Verdomd sterk.
'Iemand zoals haar.' Johnny begreep wel wat ze daarmee bedoeld had. Hoogstwaarschijnlijk, in ieder geval.
Hij was geen meesterbrein. Je kon ieder van zijn vrienden vragen en je zou een vergelijkbaar antwoord krijgen; Johnny was niet dom, maar er zat zeker geen raketgeleerde of psycholoog verstopt in de jongen. Dat weerhield hem er niet van de link te leggen. Iemand zoals haar. Iemand zoals hem.
Hij aarzelde. Hij wist niet of hij er goed aan zou doen zijn vermoedens te delen. Hij wilde haar niet onnodig de stuipen op het lijf jagen want ze leek al gestrest, maar het voelde ook verkeerd te doen alsof hij van niets wist.
"Enige... enige kans dat ze een vampier is?"
Hij had bijna 'ook' aan die zin toegevoegd. Bijna. Het was egoĂŻstisch, maar hij was bang dat als hij meteen zou vertellen dat hij er ook een was, ze ook bang van hem zou worden.
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 27/10/2015, 21:35

Zaph Regah

Johnny leek het naast haar allemaal te overdenken, hij zei niet veel en zij staarde wat voor zich uit terwijl ze nog wat tegen het blikje bleef trappen, maar na een paar keer begon ze het geluid irritant te vinden en stopte ze daar weer mee. Ze zuchtte even zacht en keek naar de mensen om haar heen, ze wilde het liefste gewoon naar huis nu, maar ze was wel benieuwd of Johnny nog wat te zeggen had over het vreemde meisje, maar met wat hij nu de stilte doorbrak, bleef ze stilstaan en staarde ze hem aan alsof hij gek was.
"Vampier? Als in... Dracula?" Daarna begon ze haar hoofd te schudden. "Man, ik weet niet wat voor drugs jij neemt, maar het is je naar je hoofd gestegen, vampiers... tss." Mompelde ze en ze sloeg haar ogen even ter hemel, wat een mafkees.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van DikkeVetteVlinder 27/10/2015, 21:49

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Johnnysig_zpsgwoitka7

Ze wist niet van- God, daar had hij geen moment bij stil gestaan. Het feit dat in zijn close vriendenkring eigenlijk iedereen wist wat hij was zorgde ervoor dat hij er te makkelijk vanuit ging dat anderen ook wisten waar ze hun stad mee deelden.
Hij lachte even, maar het was meer lichtelijk onzeker dan vrolijk. Hij kon bewijs leveren. Dat zou mogelijk ten koste kunnen gaan van het beeld dat ze van hem had, maar daar zou hij dan maar okay mee moeten zijn. Hij keek vlug om zich heen, maar niemand leek specifiek aandacht aan hen te besteden.
Goed, hij had haar ook onwetend kunnen laten en het af kunnen doen als een grap. Maar dat voelde niet goed. Niet na het risico waar ze aan blootgesteld zou kunnen zijn.
Hij haalde diep adem.
"Vampiers bestaan. Ik- ik ben er ook een." Nou, dat had er knulliger uit kunnen komen. Niet veel, maar toch.
Hij trok zijn bovenlip op, twee scherpe hoektanden tonend. Ze waren niet eens zo heel groot; als hij sprak viel het eigenlijk amper op, maar normaal waren ze niet.
"Als zij is wat ik denk dat ze is heb je geluk gehad. Ik- ik begrijp echt volkomen dat dit achterlijk klinkt, maar ik meen ieder woord."
Er bestond alsnog het risico dat ze hem niet geloofde, hij zou het haar niet kwalijk nemen - hij kon die tanden net zo goed geveild hebben, immers - maar het was een poging waard.
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 27/10/2015, 22:01

Zaph Regah

Eerst lachte hij alleen maar wat, alsof ze de spot met hem dreef, ze keek hem weer aan, wachtend op uitleg over dit belachelijke voorstel dat de vrouw een vampier was.
Ze zag hem diep ademhalen, nou, daar kwam het dan... Haar mond viel open door wat hij zei en doordat hij daarna zijn bovenlip optrok, werden haar ogen alleen nog maar groter.
"Dus dan ben ik bij jou in net zoveel gevaar als bij haar. Jij bent niet zo angstaanjagend... waarom... ik... ik snap er niets van." Sprak ze daarna een stuk zachter en verward.
"Vampier... als ik het goed heb, kun je alleen zo worden als je dood bent, maar dat is wetenschappelijk onmogelijk..." Ze begon wat in zichzelf te ratelen over wetenschappelijke theorieën en haalde haar handen door haar haren heen.
"Dit kan gewoon niet, het is onmogelijk." Was haar uiteindelijke conclusie. Op de een of andere manier was ze nog redelijk kalm, ze begreep het gewoon niet en stiekem hunkerde ze naar een wetenschappelijke verklaring, misschien was 'vampier' wel iets heel anders dan Dracula. Misschien waren het gewoon mensen die hun tanden vijlden en een fetisj hadden voor het bijten van mensen of iets dergelijks...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Ingee 27/10/2015, 22:08

Aliza Jones

Ze bleef stilletjes wat naar de twee kijken, ze beet echter wel even hard op haar lip toen Zaph duidelijk maakte dat ze hem de weg wel ging vertellen. Shit, daar ging haar tweede 'hapje'. Ze zuchtte wat en bleef stokstijf op haar plek staan, drukte een mondhoek grijnzend omhoog waardoor haar hoektanden voorzichtig zichtbaar werden. Voor een korte tijd, zodra Zaph met de jongen wegliep verdween deze en keek ze fronsend naar de twee ruggen toe. Ze luisterde hun gesprek nog kort af maar het interesseerde haar weinig, gezien het over haar ging. Ze rolde met haar ogen en hoorde niet veel later wat gerommel achter de vuilniscontainer. Die was dus ondertussen wakker geworden.. Met een ruk vloog ze op hem af en niet veel later was zijn luide geschreeuw door de stad te horen.
Het dode lichaam van de jongen viel niet veel later terug achter de vuilniscontainer en Aliza, met haar rode bloeddorstige ogen keek ze om haar heen en veegde met de rug van haar hand haar mond af. Ze had gelukkig niet op haar kleding gemorst, haar ogen wilden echter niet bepaald terug gaan. Ze fronste toen het nieuwsgierige idee van de jongen en Zaph in haar hoofd opkwam. Eens kijken of hij echt de weg niet wist, of dat er iets achter zat. Ook zij vond hem maar een verdacht, net als hij haar vond. Ze trok haar schoenen even uit en belandde niet veel later op de daken van de gebouwen. Het duurde niet lang voor ze het stel had ingehaald en luisterde nieuwsgierig naar het gesprek terwijl ze vermakelijk balanceerde over de daken. Ze hoorde het woord Vampier vallen, bleef even stilstaan en gromde zachtjes binnensmonds. Dát merkte ze dus aan hem.. Waarom vertelde hij dat aan haar.. Aan een mens.
Ze maakte even een sprintje en sprong niet veel later van het dak af, belandde voor de twee op de grond. "Onmogelijk? Nee joh." zei ze schouderophalend en lachte even zachtjes waardoor haar tanden opnieuw zichtbaar waren. "Je moet eerst het bloed van een andere vampier in je lichaam hebben, doodgaan en dan voila." zei ze vrolijk maar fronste daarna weer wat. "Was het zo nodig om het haar te vertellen?" vroeg ze nu richting de jongen, haar ogen begonnen weer die dorstige blik te krijgen door een lichte irritatie.
Ingee
Ingee

Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Heesch

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van DikkeVetteVlinder 27/10/2015, 22:17

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Johnnysig_zpsgwoitka7

Dus dan ben ik bij jou in net zoveel gevaar als bij haar. Het waren dit soort opmerkingen die eigenlijk altijd doel troffen bij de jonge tattoo artist. Hij deed zijn uiterste best geen gevaar te zijn, zo min mogelijk in ieder geval en het liefst zou hij zeggen dat het onzin was, maar diep van binnen wist hij goed dat hij de potentie had even gevaarlijk te zijn als iedere andere vampier.
Op haar eerste zin reageerde hij dan ook alleen met een matte glimlach die zijn ogen niet haalde en onmogelijk meer had kunnen contrasteerde met zijn gewone, karakteristieke vrolijke lach.
Ze sprak verder, vol ongeloof. Toch raakte ze niet in paniek en leek ze ook niet direct bang voor hem.
Hij wilde iets zeggen, maar werd opgeschrikt toen ineens de jonge vrouw van eerder... nou bijna letterlijk uit de lucht kwam vallen. Ze landde in ieder geval moeiteloos op de grond en mengde zich in het gesprek. Ze vroeg Johnny of het echt nodig was dit allemaal te vertellen en hij haalde zijn schouders op.
"Ik vond van wel," zei hij, onbeschaamd.
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 27/10/2015, 22:26

Zaph Regah

"Hmm..." Mompelde ze alleen maar toen hij haar geen antwoord leek te kunnen geven of hij net zo gevaarlijk was als de vrouw van eerder, Aliza.
Ze overwoog even of ze hem gevaarlijk vond, maar eigenlijk wist ze helemaal niet waar deze zogenaamde 'vampiers' toe in staat waren en bovendien vond ze het nog steeds wetenschappelijk onmogelijk.
Wanneer Aliza ineens voor hun landde, schrok ze. Ze slaakte een kort gilletje en sloeg haar hand voor haar mond, haar hart bonkte in haar keel en ze keek de vrouw met grote ogen aan, na een paar seconden kalmeerde ze wel weer, maar ze trilde lichtelijk. Dit had ze helemaal niet verwacht..
Ze sprak over het feit dat het niet onmogelijk was om een vampier te worden en door de manier waarop trok ze een wenkbrauw omhoog. "Wetenschappelijk onmogelijk dus." Mompelde ze nog met de nadruk op wetenschappelijk.
Het was blijkbaar ook een schande om het aan een mens te vertellen dat ze vampier waren, onbewust schoof Zaph iets naar achteren, niet zeker wetend of ze nu afgemaakt zou worden, nu ze het wist.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Ingee 27/10/2015, 23:26

Aliza Jones

Zaph begon over 'wetenschappelijk' onmogelijk, ze rolde wat overdreven met haar ogen. "Pfft, wetenschappelijk. Ik zou willen dat wetenschap dit kon verklaren." zei ze met haar kaken op elkaar geklemd terwijl ze het meisje met haar dorstige blik aankeek. De donkere kringen onder haar ogen en haar oogwit wat rood was, verdween nu en ze grinnikte zachtjes.
Johnny was duidelijk vrij onbeschaamd waardoor ze wat zuchtte, zachtjes knikte ze met haar hoofd. "Prima, 't is niet anders." zei met tegenzin en keek even naar beneden terwijl ze haar schoenen maar weer aan trok. "Maar sinds we nu een 'wetenschapper' in ons midden hebben zal ze ons waarschijnlijk allemaal enge testen op ons uit voeren. Of niet? Ben je alleen een weterschapper die pilletjes test op andere enzo?" zei met een nieuwsgierige grijns op haar gezicht en kruiste haar armen even over elkaar. Ze probeerde nu niet 'gevaarlijk' over te komen maar was wel nieuwsgierig, in haar vorige woonplaats(en) wist niemand er iets van. Aangezien Johnny het haar nu verteld was.. Kon ze het maar beter vragen ook.
Ingee
Ingee

Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Heesch

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van neleehhx 13/11/2015, 20:51

Mijn meisje, Nele Kempeneers, 18 jaar oud, gewoon een mens

Vampiers enzooo  - Pagina 16 23kdjig

neleehhx

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 13-11-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 25/9/2016, 18:03

Keanan Dawnroad

Hij hield de laatste tijd afstand van Shiri, hij had tijd nodig, hij kon niet al te veel met haar omgaan, omdat hij wist dat hij het moeilijk zou krijgen. Ze was een mens. Ze deed iets met hem, maar voor hem zou het tijdelijk zijn, ze zou ouder worden, dood gaan, het was vrij nutteloos allemaal. Hij wist dat het misschien leuk was voor af en toe, maar het zou waarschijnlijk nooit meer worden en hij wilde haar niet in gevaar brengen. Hij wilde niet dat ze dichtbij bleef, dat ze verslaafd werd aan hem, verslaafd aan de vampier. Dat wilde hij haar niet aandoen, dat was vreselijk voor een mens en hij hield daarom zelf maar afstand. Hij haalde een hand door zijn haren heen terwijl hij door het bos liep, hij liep vrij rustig, richting huis.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 25/9/2016, 21:01

Shiri Lavinia

Haar ademhaling was zwaar en ze kon haar ogen amper openhouden. Ze dacht aan haar leven, aan hoe snel het fout was gegaan... Keanan leren kennen was misschien nog wel het beste wat haar was overkomen, daarna was alles snel de verkeerde kant op gegaan.. ze was haar baan kwijtgeraakt en belandde heel diep in de put, haar rekeningen had ze niet meer kunnen betalen en daarmee was ze haar huis kwijtgeraakt. Ze durfde Keanan niet om hulp te vragen aangezien hij wel had laten merken dat hij niet meer met haar om wilde gaan. Nu leefde ze op straat, verslaafd aan drank, dat was het enige wat haar nog levend hield... verder at ze helemaal niet meer en ze zag er verschrikkelijk uit.
Nu ontwaakte ze langzaam, haar mond was kurkdroog en de omgeving voelde wat vochtig aan. Ze kwam wat overeind en zag dat ze in het bos was beland. Hoe dat kwam wist ze niet meer. Een tijdje bleef ze tegen een boom geleund zitten, haar beeld was nog niet helemaal helder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 25/9/2016, 21:04

Keanan Dawnroad

Hij was wat in gedachten verzonken, tot hij opeens een wel heel bekende geur rook, die hij al lang geleden niet meer geroken had. Wat deed Shiri hier? Hij wist zeker dat zij het was, die geur herkende hij meteen, maar het was wel wat raar. Wat deed ze in het bos? Hij bedacht zich dat hij beter om kon draaien, voor haar veiligheid, maar toch moest hij naar haar toe, dit kon hij niet negeren. Hij liep verder, nu een stuk sneller, maar hij bleef doodstil staan toen hij haar zag. Ze zat tegen een boom aan en hij kon de alcohol ook ruiken nu. Het ging duidelijk niet goed met haar. Hij wist alleen maar dat ze weg was gegaan, niet waarom. Ergens had hij misschien gedacht dat ze ook afstand van hem hield, maar dit zag er niet goed uit. Hij kwam langzaam dichterbij, zijn blik doordringend, hij wist nog niet precies wat hij wilde gaan doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk 25/9/2016, 21:08

Shiri Lavinia

Nog wat versuft begon ze blaadjes uit haar haren te plukken en ze hoestte behoorlijk, ze was heel erg ziek doordat ze zichzelf zo slecht behandelde. Voorzichtig probeerde ze overeind te komen, maar dat wilde allemaal niet meer. Ze ging weer liggen en sloeg haar armen om haar benen heen. Zacht begon ze te snikken. Wat deed ze zichzelf toch aan? waarom kon ze niet gewoon stoppen? Ze was echt op een punt in haar leven dat ze niet meer wist wat ze moest doen, misschien kon ze er beter een einde aan maken?
Ze hoorde niet eens dat Keanan dichterbij kwam...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay 25/9/2016, 21:13

Keanan Dawnroad

Ze begon ook nog eens te snikken en hij ademde langzaam in, dit vond hij lastig, hier kon hij helemaal niet mee omgaan. Al die emoties, dat was lastig voor hem, want hij begreep maar de helft. De rest voelde hij zelf vaak niet eens meer. Toch wilde hij niet omdraaien en weglopen, dat kon hij niet, want ergens diep van binnen gaf hij wel om haar. Hij kwam dus toch dichterbij en heel voorzichtig pakte hij haar handen vast. Daarna tilde hij haar heel simpel op. Ze moest met hem mee, ze kon hier niet blijven liggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampiers enzooo  - Pagina 16 Empty Re: Vampiers enzooo

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 43 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 29 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum