Red Dead Redemption

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Red Dead Redemption

Bericht van Celiine_Famke op 12/7/2014, 23:03

John Marston

Hij had zijn ogen gesloten en hoopte dat hij zich iets beter zou voelen als hij wat zou slapen. Al zijn spieren deden pijn en er gingen steken door hem heen als hij bewoog.
Op een gegeven moment kwam Amy binnen, John had haar niet aan horen komen, wat raar was, want hij hoorde altijd alles. Hij opende zijn ogen langzaam en keek Amy met een wazige blik aan. Zijn hoofd begon weer erger te bonken. Jeetje, wat had hij toch? Had hij gewoon een flinke hersenschudding of zo? Zo raar had hij zich nog nooit gevoeld na een gevecht. Hij slikte even moeizaam, zijn keel was kurkdroog.
"Ik weet niet wat ik heb.." mompelde John zachtjes en zwak. Hij was een flinke tijd buiten westen geweest na het gevecht met Marcel en na de klappen van Chayenne. Wist hij veel wat ze in die tussentijd met hem gedaan hadden.
Hij sloot zijn ogen weer even, maar opende ze kort daarna langzaam weer. "Misschien is het gewoon een hersenschudding.." sprak hij tegen Amy, zijn stem een klein beetje schor. Om haar gerust te stellen, maar ook zichzelf. Hij kon er totaal niet tegen als hij niet wist wat er aan de hand was. Hij wilde altijd controle hebben, en dat was nu wel het laatste wat hij had..

Marcel Marston ~ Jack Marston

Jack was van plan weg te gaan, hij moest zo snel mogelijk naar huis, naar zijn vader en moeder. Hij moest vertellen dat ze hem vergiftigd hadden. Dan hadden ze langer de tijd om een oplossing te vinden. De tijd tikte, dat besefte de jongen maar al te goed. Ryan leek dat echter niet te beseffen en hij vloog Marcel plotseling aan. Zijn klappen waren hard en Marcel leek eerst niet eens kans te krijgen om te reageren. Echter begon hij later ook flink hard terug te slaan. Jack zuchtte gedempt en stapte op de twee af. Ryan lag ondertussen zo'n beetje op Marcel. Jack pakte Ryan's shirt vast en trok hem van Marcel af.
"Vecht dat maar een andere keer uit," klonk zijn stem, met een felle ondertoon. Marcel bleef even liggen en krabbelde toen langzaam overeind. Hij veegde het bloed weg dat uit zijn neus stroomde en voelde ook bloed vloeien bij zijn wenkbrauw en lip.
"Klootzak," gromde Marcel nog vijandig naar Ryan. Jack schonk Marcel nog een vuile blik en keerde zich toen om, om weg te benen. Hij zag zijn paard verderop staan en riep het dier. Toen de merrie bij hem was klom hij erop en schoot hij weg, richting de boerderij. Ryan mocht zelf maar weten of hij met hem mee kwam of persé nog wilde vechten. Hij had hem in iedegeval laten weten dat hij weg ging.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2367
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/7/2014, 23:30

Amy Marston

Hij wist niet wat hij had, zijn stem klonk zacht en ontzettend zwak. Misschien was het een hersenschudding dacht hij, maar zij schudde resoluut haar hoofd. “Nee, dat is het niet.” Zei ze tegen hem.
“Je bent vergiftigd, John.” Vertelde ze hem nu, ze wist het haast zeker, de symptomen die hij had, wezen daarop. Ze wist heel erg veel van ziektes wat ze door de jaren heen allemaal had geleerd. Vooral bij een paar oude indianen had ze heel erg veel opgestoken.
“We moeten je bloed weer schoon krijgen.” Klonk haar stem zachtjes. Ze beet even op haar lip, dit zou bij hun beide hun dood kunnen worden. Ze wreef even over haar voorhoofd heen en keek naar de wond in haar schouder, als ze John schoon bloed van zichzelf kon geven, dan zou hij dit kunnen overleven, ze zag op dit moment geen andere oplossing. Haar handen gleden door de bezweette haren van haar man heen. Ze zou hem niet zeggen hoe gevaarlijk het was, dat wilde ze hem niet aandoen.

Chayenne Lahero

Ze gromde vloekend tegen Ryan die Marcel aanvloog, Jack hield hem tegen na een tijdje gelukkig. Dat was het enige waar de jongen ooit dankbaar voor kon zijn, daarna hielp ze Marcel overeind en keek ze woedend in de richting van Ryan.
“Nou, kom op, wegwezen!” Siste ze Ryan toe.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 12/7/2014, 23:32

Ryan Marston

Hoewel hij niet zo ontzettend snel vocht, voelde het nu echt geweldig. Toen hij opeens van Marcel af getrokken werd keek hij in het gezicht van Jack, hij moest dit gevecht maar een andere keer uitvechten, daardoor slikte hij even. Marcel leek niet echt blij te zijn, daardoor grijnsde Ryan even, al voelde hij zelf ook bloed uit zijn neus lopen, hij vond het leuker om te zien dat hij Marcel flink geraakt had. ‘Ik krijg je wel,’ gromde hij nog naar Marcel. Chayenne moest zich er natuurlijk ook mee bemoeien, dat verbaasde hem niets. Hij keek haar even doordringend aan, daarna ging zijn blik weer naar Marcel. Na een paar seconde draaide hij zich om en rende hij alsnog weg, niet heel erg soepel. Hij sprong op het paard en hij vloog Jack achterna, die wilde natuurlijk zo snel mogelijk thuis zijn, dat begreep hij ook wel. Hij had alleen zelf aan niets anders kunnen denken dan aan wat Marcel gedaan had, dat maakte hem zo woedend dat hij verder niet nadacht. Nu realiseerde hij zich wel dat ze zo snel mogelijk bij John en Amy moesten zijn. Al vrij snel reed hij dus ook naast Jack, hij sprak geen woord en hij keek strak voor zich uit, hij kon de boerderij na een tijdje al op zien doemen.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 12/7/2014, 23:53

John Marston

Een misselijk gevoel kwam op, hij voelde zich echt belabberd. Werkelijk alle gevoelens gingen door elkaar heen en wisselden elkaar af. Spierpijn, misselijkheid, hoofdpijn, vermoeidheid.. Hij haalde even diep adem en hij zweette zich kapot, terwijl hij het niet eens warm had.
Amy vertelde hem plotseling dat hij vergiftigd was, alsof ze er zeker van was. John keek haar ietwat verbaasd aan, zijn blik wat afwezig en duf. Hij mompelde zachtjes dat hij misschien gewoon ziek was. Iets verkeerds had gegeten of zo. Maar echt zelfverzekerd kwam het niet over. Een trilling trok over zijn lichaam heen en hij ademde zwaar. Zijn spieren deden steeds meer pijn en leken niet mee te willen werken.

Jack Marston

In volle galop reed hij over het zandpad richting de boerderij. Het duurde niet lang voor Ryan ook weer naast hem galoppeerde. Daar was hij wel blij mee. Ryan en hij waren de enige die niet echt gewond waren geraakt, een paar krasjes en kleine wondjes weggelaten. Zij zouden dus goed voor de andere kunnen zorgen.
Eenmaal op het erf sprong Jack van Delhi af, maakte het zadel los, haalde die af en gooide die op de grond neer. Ook het hoofdstel haalde hij gehaast uit en legde hij bij het zadel op de grond. Daarna haastte Jack zich naar binnen. Jayne lag op de bank. Jack keek even bezorgd naar haar, maar riep toen hard 'mam' en rende de trap op naar boven. Ergens hoopte hij dat Ryan met hem mee zou komen.
"Pap.." Klonk zijn stem zachtjes toen hij de slaapkamer van zijn ouders in liep. Hij zag zijn vader op bed liggen, zijn gezicht lijkbleek en zijn ogen dof. Een akelig gevoel trok door Jack heen. Daarna keek hij naar zijn moeder.
"Ze.. Ze hebben hem vergiftigd, mam," sprak Jack gestrest en uiterst bezorgd. Hij was bang zijn vader te verliezen. "We moeten een dokter halen!" riep hij daarna uit. Hij wist dat zijn vader geen dokters vertrouwde omdat er veel dokters omgekocht werden door Marcel. Maar Jack dacht dat de dokter uit Armadillo vrij betrouwbaar en goed was. En echt een andere keus hadden ze niet volgens hem.
"Laat me eerst je wond verzorgen, mam.. Of laat Ryan het doen. Dan haal ik een dokter.."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 00:08

Amy Marston

John opperde nog dat hij gewoon iets verkeerds had gegeten, ze schudde haar hoofd daardoor.
"Je bent en blijft een koppige eigenwijze man, zelfs als je er slecht aan toe bent." Vertelde ze hem, er speelde een klein glimlachje rond haar lippen, die heel erg gauw weer verdwenen was. Ze hoorde Jack roepen, hij stormde de trap op, waarschijnlijk had Marcel hem dus aardig heel gelaten als hij nog zo kon rennen, dat zorgde voor opluchting. Hij stormde de kamer binnen en zei dat zijn vader vergiftigd was. "Dat wist ik, maar weet je ook waarmee?" Vroeg ze hem zachtjes. Ze pakte de hand van haar zoon en keek hem even doordringend aan. "Rustig maar, jongen, het heeft geen zin om zo gehaast te doen." Vertelde ze hem. Ze moesten een dokter halen en Jack maakte al allemaal plannen.
Ze was het wel met hem eens, maar toen viel haar gezicht op een takje dat aan Johns kleding zat. Ze pakte het op en bestudeerde het aandachtig.
"Ik weet hoe dit moet. Er hoeft geen dokter te komen, ik heb alleen jou wel nodig hierbij, Jack... ik doe het liever zelf, maar de kans op overleving is groter als iemand echt familie is." Ze beet even op haar lip, ze wilde haar kinderen hiervoor niet gebruiken...
"Normale dokters doen dit niet. Medicijnmannen wel en ik weet hoe het moet. Ik weet ook dat dit de enige manier is waarop het goed kan komen." Vertelde ze haar zoon nu doordringend. Waarschijnlijk wist Jack niets van haar verleden dat ze een tijdje bij de indianen had gewoond, die tijd was haar altijd goed van pas gekomen.
"Mijn wond komt later wel." Zei ze nu wat onverschillig.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 00:11

Ryan Marston

Hij zadelde net zo snel als Jack het paard af, om daarna naar binnen te rennen. Jack keek kort naar Jayne, daarna ging de jongen naar boven, hij kon hem horen praten en roepen. Hij bleef zelf staan, hij liep naar Jayne toe en hij pakte haar hand vast. ‘Het spijt mij,’ mompelde hij zacht. Hij had haar willen helpen, zoals ze hem ook geholpen had. Ze verdiende het, ze verdiende zijn hulp maar hij was er niet geweest. Waarschijnlijk had ze ontzettend veel pijn gehad en ze was niet voor niets buiten bewustzijn. Hij wist wel dat hij nu niets voor haar kon doen, toch boog hij voorover en hij drukte zijn lippen op haar voorhoofd, hij hoopte dat ze iets meekreeg en dat hij haar wat gerust kon stellen, daarna liep hij achter Jack aan naar boven toe, hij hoorde al zijn naam vallen, dus waarschijnlijk was zijn hulp nodig en hij hielp graag. Zodra hij in de kamer stond kreeg hij half wat mee van wat er aan de hand is, langzaam kwam hij dichterbij. Hij keek heel even naar John, daarna ging zijn blik naar Amy. ‘Wat wil je gaan doen? Kan ik helpen?’ vroeg hij, hij wilde heel graag iets kunnen betekenen, maar hij was bang dat het niet ging. Hij keek even naar de wond in haar schouder, dat zou hij wel kunnen verzorgen, maar uit haar woorden hoorde hij dat ze dat nu niet wilde.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 13/7/2014, 00:22

Jack Marston

"Wat wil je doen dan?" vroeg Jack nieuwsgierig. Hij had altijd het idee dat een dokter meer kon qua genezen en zo, maar wat voor ervaringen zijn moeder had wist hij niet.
"Ik weet niet wat ze hem hebben gegeven.. Marcel liet er niets over los.." sprak Jack zachtjes. Hij keek weer even naar zijn vader. Hij wilde hem nog niet kwijt. Hij kon niet zonder hem, al liet hij dat lang niet altijd merken. De pijn was in zijn ogen te zien.
Jack keek op toen Ryan ook boven kwam en Ryan vroeg of hij iets kon doen. "Kan jij mijn moeders wond verzorgen?" vroeg Jack hem. Zijn moeder was soms net zo koppig als zijn vader, maar Jack vond dat haar wond hoe dan ook nu verzorgd moest worden. Ze zou er namelijk echt niet blij van worden als het zou gaan ontsteken. Jack vroeg Ryan om de wond te verzorgen omdat hij wist dat Ryan dat goed kon, Jack kon het ook goed, maar had toch wat minder ervaring en dus deed het minder netjes.
"Zeg maar wat ik moet doen, mam.." sprak Jack nu tegen zijn moeder, doelend op het helpen van zijn vader. Hij had er alles voor over. Natuurlijk bleef er een kans dat zijn vader alsnog zou overlijden, maar Jack wilde die kans zoveel mogelijk verkleinen.
Jack keek weer even naar zijn vader. Het deed hem pijn om hem zo te zien. John zag eruit alsof hij enorm veel pijn had en hij zweette enorm. Zijn lichaam trilde en zijn ademhaling was oppervlakkig.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 00:35

Amy Marston

Jack wilde weten wat ze wilde gaan doen. "Ik heb je bloed nodig, niet veel, maar wel genoeg om jet bloed van je vader te zuiveren." Vertelde ze haar zoon ernstig. "Het spijt me, ik wil het liever niet zo doen..." mompelde ze zachtjes. Ryan moest nu de wond in haar schouder schoonmaken. "Lieverd, we gaan eerst je vader helpen, zijn kans op overleving wordt steeds kleiner zo..." mompelde ze haar zoon toe.
"Ryan, jongen, wil je alsjeblieft bij Jayne blijven? Met zn vieren in deze kamer word sowieso teveel en ik denk dat ze snel wakker moet worden.
Amy zocht nu in haar kastjes waar ze al haar kruiden in had liggen. Ze pakte iets verdovends voor haar zoon en een klein slangetje. Ook maakte ze snel een papje klaar wat John zou helpen om tegen de vergiftiging te vechten. Allereerst pakte ze haar man beet. Ze pakte een klein schaaltje en keek John even aan.
"Sorry alvast." Mompelde ze, ze stak daarna twee vingers in zijn keel om hem te laten overgeven, als er nog iets van de plant in zijn maag zat, moest dat er eerst uit.

Jayne Marston

Na een tijdje ontwaakte ze, ze kromp ineen en greep met haar handen naar haar buik. Ze voelde zich hondsberoerd en zakte langzaam weer onderuit op de bank. Ze kreunde zachtjes en vermoeid. Ze was echt doodop, heel even keek ze om zich heen, maar ze zag niemand. Ze was helemaal alleen... net na die constatering voelde ze een koude neus tegen haar hand, het was Bandit, het dier liet je ook nooit in de steek, ze glimlachte zwakjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 00:39

Ryan Marston

Hij luisterde naar Jack en naar Amy, hij knikte en daarna keek hij weer naar Jack. ‘Zodra jullie klaar zijn of er iets fout gaat roep je mij, oké? Dan kom ik meteen helpen en zal ik haar wond verzorgen. Ik blijf beneden, dus ik hoor het meteen als er iets is,’ zei hij tegen hem, een zwakke glimlach stond op zijn gezicht. ‘Als jullie klaar zijn kom ik meteen de wonden verzorgen,’ voegde hij er nog aan toe, daarna liep hij naar beneden. Toen hij daar kwam zag hij dat Jayne wakker was. ‘Hey,’ zei hij zacht. Hij liep naar haar toe en hij ging naast haar op de bank zitten. Hij veegde met zijn hand het bloed bij zijn neus weg, zijn hoofd bonkte een beetje maar het viel nog mee. Heel even ging zijn blik over Jayne heen, hij slikte en hij keek haar weer aan. ‘Het spijt mij zo erg…’ fluisterde hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 10:14

Jayne Marston

Ryan kwam bij haar zitten, ze keek naar hem op en bleef Bandit zachtjes aaien. Hij zei dat het hem speet, maar zij schudde langzaam haar hoofd.
"Het is niet jouw schuld... je hoeft je niet schuldig te voelen, je kon er helemaal niets aan doen." Vertelde ze zacht en zwakjes tegen hem. Ze keek hem aan met waterige en vermoeide ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 10:23

Ryan Marston

Ze zei dat hij er helemaal niets aan had kunnen doen, hij hoefde zich ook niet schuldig te voelen. Daardoor zuchtte hij zacht, hij voelde zich wel schuldig, heel erg. 'Doet het heel veel pijn?' Vroeg hij zacht aan haar. Waarschijnlijk ging ze helemaal kapot van de pijn,hij wist er Jayne wel wat kon hebben, maar dit was waarschijnlijk vreselijk pijnlijk. 'Kan ik iets voor je doen? Wil je misschien wat water, iets anders?' Vroeg hij mompelend aan haar. Hij wist niet wat hij verder voor haar kon betekenen, maar hij voelde zich al schuldig, hij wilde heel graag iets doen waardoor ze zich misschien een heel klein beetje beter voelde. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 10:44

Jayne Marston

Ryan wilde weten of het veel pijn deed. "Ja, maar dat is onder meer ook Marcels schuld. Hij heeft me behoorlijk veel pijn gedaan." Vertelde ze Ryan. Ze probeerde zichzelf iets overeind te heisen, wat niet meeviel...
Hij wilde heel erg graag wat voor haar doen. "Een glaasje koud water is misschien wel heel erg lekker." Dit keer glimlachte ze. "In het onderste keukenlaatje ligt ook een kruik, zou je daar warm water in willen doen?" Vroeg ze hem liefjes, Jayne kon een echte uitbuiter zijn, zo af en toe.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 10:48

Ryan Marston

Het deed pijn, dat was ook wel duidelijk. Toen ze Marcel noemde werd zijn blik harder en haalde hij diep adem. Hij kreeg hem nog wel. Hij kreeg die achterlijke klootzak nog wel te pakken, het was dat hij nu weg had moeten gaan, anders had hij hem helemaal afgemaakt. 'Ik kan het nog niet echt geloven...' Zei hij zacht, over wat er gebeurd was. Toen ze zei dat water wel lekker was glimlachte hij en kwam hij overeind. Ze wilde ook graag een kruik en ze vroeg het heel lief aan hem. 'Nou, vooruit, omdat jij het bent...' Plaagde hij zacht, hij liep weg en hij kwam even later terug met alles dat ze had willen hebben, hij gaf haar de kruik voorzichtig aan. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 10:56

Jayne Marston

Ze hoorde zijn woorden, het was niet te geloven, ze schudde zachtjes haar hoofd even.
"Klopt. Maar als het er nog was, had ik het graag willen houden, dolgraag zelfs..." haar stem klonk verdrietig, maar ze wilde eigenlijk niet toegeven dan ze van het kleine wezen in haar buik zo ontzettend veel was gaan houden.
Ryan kwam terug met de spullen die ze nodig had en ze pakte de kruik dankbaar aan. Ze legde die onder de dekens op haar buik neer en sloot haar ogen eventjes. Ze slaakte een zachte zucht.
"Hoe gaat het met papa?" Wilde ze graag weten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 11:01

Ryan Marston

Ze had het kind heel graag willen houden, daardoor keek hij haar even doordringend aan. 'Ik ook...' Mompelde hij daarna. Als hij de keuze had gehad, leefde het kind nog. Maar nu konden ze er helemaal niets meer aan doen en het maakte hem verdrietiger dan hij liet zien. Ze pakte de kruik aan en legde die op haar buik neer, hij pakte voorzichtig haar hand vast. Ze vroeg hoe het met haar vader ging. 'Niet zo heel goed, maar je moeder en Jack zijn bij hem en hebben volgens mij een manier gevonden om hem te helpen... Hij is hartstikke sterk, ik geloof wel dat het goed komt...' Zei hij eerlijk tegen haar. Hij kon toch niet zeggen dat het goed ging, ze zou het meteen door hebben. Hij keek haar even doordringend aan, daarna staarde hij wat voor zich uit. Hij wilde met haar praten, maar eigenlijk had hij geen idee waar over precies.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 11:40

Jayne Marston

Ryan had het kind ook graag willen houden. "Weten mijn ouders ervan?" Ze hoopte stiekem dat het niet zo was, maar waarschijnlijk had haar moeder haar verzorgd en op de bank gelegd en die was niet achterlijk... Ryan pakte haar hand vast en begon over haar vader te vertellen. Ze luisterde naar hem en knikte een beetje. "Als mama er zelfverzekerd over is, komt het meestal wel goed." Glimlachte ze. Ze liet zijn hand even los en nam een paar slokken water.
"Ik vind het wel gek, op de een of andere manier belanden wij altijd samen." Zei ze nu tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 12:11

Ryan Marston

Ze vroeg of haar ouders er van wisten. 'Ik heb het er niet echt met ze over gehad, maar ik weet dat je moeder het weet. Dat kan ook niet echt anders, ze is niet gek. Je vader weet nog van niets, denk ik...' Zei hij zacht tegen haar. Hij wist dat Amy het vast zou vertellen en ze kregen er vast nog iets over te horen. Door wat Jayne zei keek hij haar even doordringend aan. 'Dat is zo...' Zei hij zacht tegen haar. 'Vind je dat heel erg?' Vroeg hij daarna. Als ze het echt erg vond zou hij er voor zorgen dat hij wat meer uit haar buurt bleef, maar hij had niet de indruk dat ze het echt erg vond. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 14:09

Jayne Marston

Ryan had het niet met haar ouders erover gehad, hij wist wel dat haar moeder het wist, dat kon namelijk niet anders volgens hem. Haar vader wist nog van niets dacht hij.
“Mam zal het hem vast vertellen...” Zuchtte ze. “Misschien valt het allemaal wel mee.” Hoopte ze. Hij zei dat ze gelijk had, dat ze altijd elkaar tegen kwamen, hij wilde weten of ze het heel erg vond. Ze schudde haar hoofd.
“Nee, dat niet.” Zei ze zacht, maar ze had wel het idee dat als ze zoveel bij Ryan was, ze niet de man kon vinden die ze zocht. Dat wilde ze nog steeds zo ontzettend graag... waarschijnlijk zou een kind van haar en Ryan dat nog erger in de war schoppen en wat dat betreft was het misschien beter dat het kindje dood was, maar ze vond het afschuwelijk en het maakte haar verdrietig. Ze kneep haar ogen even dicht. Ze was heel erg uitgeput, nog steeds eigenlijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 14:37

Ryan Marston

‘Ja, ze zal het hem vertellen,’ bevestigde hij, omdat hij wist dat het eigenlijk niet anders kon. Jayne zei dat het misschien allemaal wel mee viel, daardoor ademde hij diep in. Hij had echt geen idee. Het kon dat John het niet zo geweldig zou vinden, maar misschien viel het echt wel mee. Hij hoopte het, het was allemaal al erg genoeg. Ze zei dat ze het niet erg vond, daardoor keek hij weg van haar. ‘Ik heb het idee dat je het wel erg vindt, Jayne. Dat je mij gewoon geen pijn wilt doen. Ik heb liever dat je eerlijk bent. Ik zal meer uit je buurt blijven, ik had iets terug willen doen, ik had je willen helpen, maar volgens mij ben ik niet in staat om ook maar iets voor jou te doen.’ Zei hij, met elk woord dat hij sprak klonk zijn stem harder. Hij vond het niet leuk, maar het was beter als ze elkaar niet zagen. Hij had haar graag af en toe in de buurt, maar hij wist dat er iets was waarom ze het niet wilde en dat moest genoeg reden zijn om niets met haar te maken te hebben.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 14:46

Jayne Marston

Ze kreunde zacht door zijn harde woorden en keek hem vermoeid aan, ze pakte zijn hand vast zodat hij in ieder geval niet weg ging. “Ryan... wil je het dan echt weten? Het is gewoon iets stoms, oké, een idee dat ik in mijn hoofd heb en wat ik graag wil. Wat mijn grootste wens is... Ik wil een man, een man die evenveel van me houdt als mijn vader van mijn moeder doet, iemand die in staat is om me te beschermen en voor me wilt zorgen. Ik wil gewoon een gezinnetje, een mooi, lief en perfect gezinnetje. Dat is waar ik naar verlang... maar omdat wij zo veel bij elkaar in de buurt zijn, heb ik geen tijd om die man te zoeken.” Vertelde ze hem. “Dat is niets persoonlijks, het ligt niet aan jou.” Ze gaapte even en zakte wat onderuit.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 14:54

Ryan Marston

Ze pakte hem vast, zodat hij eigenlijk geen kant meer opkon en daarna vertelde ze wat ze bedacht had. Hij had het al eens eerder van haar gehoord. Hij zuchtte zacht, daarna keek hij haar weer aan. ‘Je moet iemand toch niet actief willen zoeken? Je loopt toch vanzelf tegen iemand aan?’ vroeg hij zacht. ‘Zodra je diegene gevonden hebt, ben ik weg. Zo simpel is het…’ mompelde hij daarna. Misschien daarvoor al. Hij had nu al helemaal het gevoel dat ze hem eigenlijk niet in de buurt wilde hebben, dus zou hij ook weg blijven. Hij wilde best de rest helpen, maar dat kon ook prima als hij niet al te veel met Jayne bezig was. ‘Ik zei je toch dat het beter was als je uit mijn buurt bleef. Je had mij met rust moeten laten…’ mompelde hij, opnieuw klonk het kil en hard. De verandering die hij de afgelopen tijd met haar had doorgemaakt was verdwenen, hij leek weer precies hetzelfde als eerst te zijn. Ze zei dat het niet aan hem lag, het was niets persoonlijks. ‘Ach, komop, dat is echt onzin. Natuurlijk is het persoonlijk,’ mompelde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 15:03

Jayne Marston

“Ik heb het gevoel van wel, hoe kom ik diegene anders ooit tegen?” Zei ze zacht en wat hopeloos tegen Ryan. Zodra ze diegene gevonden had, was hij weg, zo simpel lag het.
“Dat is toch nergens voor nodig.” Ze zuchtte diep en vermoeid. “Ik wil gewoon bevriend met je blijven...” Mompelde ze hem toe. “Ik vind het echt gezellig met je... maar als ik diegene gevonden heb, zal het meer een oppervlakkige vriendschap worden...” Ze wreef over haar gezicht heen. Haar ogen vielen elke keer bijna dicht.
“Ryan, doe dit nu niet, niet nu, oké? Ik heb je nodig...” Fluisterde ze zachtjes, met een wat trillende stem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 15:07

Ryan Marston

Ze bleef tegen hem in gaan, hij sprak geen woord meer, het maakte hem alleen maar boos en chagrijnig, nog erger dan hij eigenlijk al was. Toen ze daarna opeens zei dat hij dit niet moest doen omdat ze hem nodig had, verdween het weer een klein beetje. Hij legde zijn hand tegen haar gezicht aan en hij drukte zijn lippen op die van haar. Hij zoende haar, het was heel kort, maar wel heftig. Hij ging daarna weer bij haar zitten en hij pakte haar hand vast. ‘Ik blijf, maak je maar geen zorgen,’ zei hij zacht tegen haar. Hij kon het ook niet maken om haar te laten stikken, dat zou hij echt niet kunnen doen. Daarvoor was ze veel te belangrijk voor hem geworden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/7/2014, 21:50

Jayne Marston

Hij werd weer zichzelf toen ze zei dat ze hem nodig had. Tenminste, ze vond hem zichzelf als hij zo deed, dan was het een fijne man die gewoon wat eenzaam was. Ze werd door hem gezoend, iets wat ze gewoon niet meer vond kunnen nu. Ze moest aan haar ouders laten zien dat het een eenmalig foutje was, maar voor nu vond ze het niet zo heel erg... Hij zei dat hij bleef en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Daardoor zakte ze langzaam weer weg in slaap. Wanneer ze sliep was pas echt te zien dat ze ontzettend veel pijn had, haar hele gezicht was verwrongen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/7/2014, 21:55

Ryan Marston

Ze leek het niet echt geweldig te vinden, maar blijkbaar ook niet zo heel erg. Hij wist niet echt wat hij daar uit op moest maken, wilde ze het niet meer, of kwam het omdat ze hier waren, bij haar ouders? Ze waren boven, ze merkten niets, maar het kon daar best door komen. Toch had Amy zelf gezegd dat hij naar Jayne moest gaan, omdat ze anders alleen was. Dat zou ze echt niet doen als ze hem niet bij haar in de buurt wilde hebben, maar misschien was het beter om dan toch maar helemaal afstand te houden. Ze zakte in slaap, hij zag dat ze ontzettend veel pijn had. Hij pakte haar hand opnieuw vast en hij bleef haar vasthouden, misschien stelde het haar iets gerust.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven