Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Red Dead Redemption

+3
xWildrose
DikkeVetteVlinder
xAnouk
7 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 3/3/2014, 22:16

Lucy Moore

Haar armen kruiste ze voor haar borst, ditmaal bleef hij een stuk rustiger.  Eerlijk gaf hij toe dat hij dingen had gezegd die hij niet had moeten zeggen. Dat gevecht van eerder vandaag was heel persoonlijk geweest, hij zou nooit iemand zomaar iets aan doen. Haar mondhoeken schoten iets omhoog toen hij het over niet bang hoeven zijn had, dat had ze te vaak gehoord. Nog steeds was er het aanbod, ze kon hier blijven. 'Oké dat is niet heel bevorderlijk, dus je wilt me nog steeds neer schieten?'  Ze kon het niet laten, het klonk bijna plagend. Op dat moment had hij echt een hekel aan haar. 'Waarom? Wat heb ik je aangedaan? Het enige wat ik deed was je hulp afslaan, wat had je willen doen dan? Ik moest toch echt zelf met mijn ouders praten. Je kon me nou eenmaal niet helpen.' Ze begreep niet waarom hij dan zo woest had gedaan. Oké ze was niet heel vriendelijk geweest, maar zijn reacties was zo heftig geweest. Net of hij haar iets kwalijk nam. Afwachtend keek ze hem aan, benieuwd naar zijn reactie. Haar blouseje streek ze recht waarnaar ze haar armen langs haar lichaam liet zakken.

Armadillo, huis van Ryan
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 3/3/2014, 22:20

Ryan Marston

Hij begreep wel dat haar opmerking plagend bedoeld was, maar in zijn gezicht was niets te zien, geen glimlach, niets. Hij reageerde er verder ook niet op, het was goed zo. Ze vroeg wat ze verkeerd gedaan had, ze snapte niet waarom hij zo heftig gereageerd had. Hij slikte even, hij wist dat het kwam doordat ze opeens terug was, maar hij wilde het daar niet over hebben. Dat was allemaal verleden tijd en niemand hoefde er iets van te weten. Ze wachtte wel op een antwoord, dat was duidelijk. ‘Ik was gewoon wat chagrijnig. Ik had slecht geslapen en jij was precies op het verkeerde moment op de verkeerde plek.’ Zei hij tegen haar, aangezien dat ook wel een beetje zo was. Hij vond dat genoeg uitleg, ze hoefde niet alles te weten wat er in hem omging.

Huis van Ryan
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xAnouk 3/3/2014, 22:21

Amy Marston

Ze keek om toen ze iemand hoorde gapen en glimlachte lichtjes naar John. Hij stond rustig op en rekte zich uit. Haar blik was zacht en liefdevol.
“Goedemorgen, liefje, gisteren Spartan niet gevonden?” Ze had wel gemerkt dat John pas heel erg laat in bed was gekropen, ze was niet echt bewust wakker geworden, maar ze had het wel gemerkt.
Niet zo heel erg veel later hoorde ze Bandit blaffen, waardoor haar ogen begonnen te twinkelen.
“Raad eens wie ons een bezoekje komt brengen.” Sprak ze vrolijk en geheimzinnig tegen hem. Ze kleedde zich daarna in een vlug tempo aan en bond haar haren tot een lage staart.
“Mam, pap!” Werd er nu beneden geroepen. John wist nu vast al wel wie het was.

Boerderij John en Amy
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 3/3/2014, 22:34

Lucy Moore

Zijn blik was bijna emotieloos, ze slikte even en sloeg haar blik neer. Het was ontzettend lastig om hem te peilen. Heel even leek ze iets te zien toen ze hem vroeg wat ze verkeerd had gedaan, ze was toch wel echt benieuwd. Hij gaf uiteindelijk zijn slaaptekort de schuld, ze was op het verkeerde moment op de verkeerd plek. 'Maar hoe kan dat ervoor zorgen dat je me zo haat? Want dat gevoel krijg ik echt..' Ze wilde het gewoon begrijpen, ze wilde echt weten waarom hij zo heftig op haar reageerde. Ze wilde haar leven terug opbouwen en dat was niet bepaalde ideaal als de sheriff zo'n hekel aan haar had. 'Is het iets uit het verleden, zeg het me alsjeblieft.' Het leek bijna een beetje wanhopig te klinken en vriendelijker als eerder. Haar blik gleed kort naar het raam, het werd rustiger, ze kon dus zo naar huis lopen. Het donker was niet ideaal, maar het was in ieder geval geen slecht weer meer.

Armadillo, huis van Ryan
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Celiine_Famke 3/3/2014, 22:35

John Marston

Amy groette hem terug en vroeg of hij Spartan niet had gevonden gisteren. Blijkbaar had ze dus toch gemerkt dat hij een stuk later dan normaal zijn bed in was gegaan. John schudde zijn hoofd langzaam en mompelde een korte 'nee'. Hij baalde er flink van. Op Spartan kon hij altijd rekenen als hij in de problemen zat en snel weg moest. Op andere paarden niet. En hij gaf gewoon veel om die hengst.
Plotseling sloeg Bandit aan. John keek meteen op en wilde zijn wapen van het nachtkastje pakken, tot Amy ineens heel vrolijk vroeg of hij wilde raden wie een bezoekje kwam brengen. Daardoor vertrouwde hij het meteen. Ze had dus blijkbaar al iemand gezien. En dat was niet iemand die iets kwaads wilde, want anders had ze niet zo reageert. Nu begon ze zich in een rap tempo om te kleden. John glimlachte even en schudde zijn hoofd grijnzend, waarna hij zich ook omkleedde en alle wapens checkte om die vervolgens bij zich te stoppen. Net toen hij daarmee klaar was, hoorde hij iemand roepen. Meteen wist hij wie het was en ondanks dat hij baalde over Spartan en zich zorgen maakte, kwam er een brede glimlach op zijn gezicht en begon hij de trap af te dalen. Bandit was al beneden en stond al enthousiast om Jayne heen te springen.

Boerderij John en Amy
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 3/3/2014, 22:40

Ryan Marston

Ze vroeg hoe ze er voor kon zorgen dat hij haar zo erg haatte , ze vroeg of het iets van vroeger was, hij schudde zijn hoofd. ‘Ik haat je niet. Het was eenmalig en het spijt mij, laat het hier alsjeblieft bij…’ zei hij, iets kortaf. Hij ging het niet met haar bespreken, ook al klonk ze nog zo wanhopig. Dit was iets van hemzelf en niemand hoefde het te weten, het deed er gewoon niet toe. Bovendien kon hij een stuk beter eeuwig alleen zijn, het was niets voor hem om een relatie te hebben. Toen had hij er misschien anders over gedacht, nu wist hij heel goed dat hij beter af was alleen. Hij was niet iemand die samen kon leven met iemand anders, echt niet zelfs. Hij zag haar naar buiten kijken. ‘Als je wilt, moet je gaan. Nog bedankt voor het letten op mijn paard…’ zei hij tegen haar, omdat de storm wegtrok.

Huis van Ryan, Armadillo
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 3/3/2014, 23:00

Lucy Moore

Zijn korte reactie trok haar weer de harde werkelijkheid in. Het was gewoon een eikel die zich graag op andere af reageerde, ze moest het zich maar niet te persoonlijk aantrekken. Ze bleef wel gewoon zoveel mogelijk uit zijn buurt, dat leek haar beter. 'Juist, te heet onder de voeten?' Reageerde ze op hem, omdat hij aangaf dat ze het hier bij moest laten. Misschien had hij alles wel gewoon niet op een rijte. 'En dat is precies wat ik ga doen, dag Ryan.' De irritatie was hoorbaar, ze draaide zich om en liep naar buiten. De deur gooide ze iets te hard dicht. Eenmaal buiten vloekte ze, nu pas besefte ze zich pas hoe aarde donker het was hier. Hij woonde natuurlijk ook nog eens in het buitengebied waardoor het nog best een stukje lopen was. Daarnaast was het echt onbewoond hier en was ze ongewapend. Een perfecte combinatie dus. Wat voorzichtig liep ze verder, verschillende scenario's spookten door haar hoofd. Direct schudde ze haar hoofd, ze moest er niet aan denken, maar gewoon doorlopen. Terug gaan was echt geen optie.

Armadillo, op straat
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 3/3/2014, 23:03

Ryan Marston

Hij had nog zo zijn best gedaan om normaal tegen haar te doen. ‘Verdomme… ‘ gromde hij, het lukte gewoon niet. ‘Het is echt een vreselijk wijf…’ mompelde hij, half tegen zichzelf, half tegen Jack, die natuurlijk alles meegekregen had. Hij wreef langs zijn gezicht, het deed pijn, het voelde warm aan. ‘Kom, we gaan slapen, ik wil morgenvroeg weg naar je ouders toe…’ zei hij tegen Jack, mompelend, iets kortaf. Het was niet zo raar dat zijn humeur slechter werd, Lucy leek dat perfect voor elkaar te kunnen krijgen. Hij pakte een emmer water en hij gooide die over het vuur heen, zodat het zou doven, hij liet het niet uitbranden als hij ging slapen. Hij was moe, hij kon wel wat nachtrust gebruiken, hij moest morgen veel doen en hij had daar wel energie voor nodig.

Armadillo, huis van Ryan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 3/3/2014, 23:14

Lucy Moore

Ieder geluidje merkte ze op, ieder geluidje zorgde voor extreme hartkloppingen. Het was vreemd, over het algemeen was ze niet zo snel bang en vooral niet in het donker, maar nu leek dat volledig anders te zijn. In een hoog tempo bleef ze door lopen, proberend haar omgeving te negeren en vooral de geluiden. Haar adem stokte toch echt toen ze weer wat hoorde. Gespannen taste ze met haar blik haar omgeving af. 'Zozo, wat hebben we hier?'  Klonk er uit het niets, afkomstig vna een zware en lage stem. Haar kaken klemden ze angstig op elkaar en draaide zich om naar het stemgeluid. Zijn hoed stond iets naar voren waardoor ze de ogen van de man niet kon zien, alleen die akelige grijns.  Ze zei niets, helemaal niets. 'Stem verloren meissie? '  Ze zette een stap terug, ze moest hier weg, ze vertrouwde hem voor geen meter. Direct hoorde ze het geluid van het laden van het wapen. 'Hoho, wij gaan helemaal nergens heen.' De angst in haar ogen kon ze niet verbergen, dit ging verkeerd aflopen. Hij kwam dichterbij, het pistool bleef op haar gericht wat haar ontzettend nerveus maakte. 'Ga toch weg joh, wat moet je?'  Die woorden lieten hem alleen maar meer grijnzen. Haar blik bleef op het wapen gericht. Op het moment dat hij haar vast wilde grijpen was ze hem voor, ze greep zijn arm vast met het pistool en duwde die weg, probeerde het pistool los te krijgen. Doordat ze het pistool beiden vast hadden ging het af, maar niets werd geraakt. Hij was sterker, maar ze sloeg tijdig het pistool uit zijn hand. Hij duwde haar en ze belandde hard op de vochtige grond. Haar geluk was dat ze in de buurt van het pistool viel waardoor ze die vast kon grijpen. Ditmaal hield ze het op hem gericht, haar handen trilden. 'Ga weg, donder een eind op!'  Gromde ze naar hem terwijl ze overeind kwam. Hij schoot in de lach, hij leek het alleen maar leuk te vinden. Hij pakte rustig zijn andere pistool, de moed zonk Lucy in de schoenen. Opnieuw kwam hij dichterbij. 'Ga toch weg!'  Schreeuwde ze nu, maar hij negeerde het. Uit pure angst schoot ze, in zijn buik. Haar mond viel open, nee dit kon niet waar zijn, ze had niet zonet geschoten. Hij schoot nog voordat hij op de grond zakte en raakte haar in haar rechteronderbeen, de pijn drong nog niet tot haar door. Het ging allemaal zo traag, hoe de man op de grond zakte, hij kreunde van de pijn, hoe ze langzaam de pijn in haar onderbeen besefte. De enige hoop was dat iemand de schoten had gehoord, misschien Ryan wel, zo ver weg ze nog niet. Ze duizelde en zakte neer op de grond, dit kon niet waar zijn, het mocht gewoon niet. Ze herhaalde maar in haar hoofd dat ze hem niet ernstig geraakt had, dat hij het zou overleven, maar toch durfde ze niet te kijken, dichterbij te komen.

Armadillo, op straat

(Te vroeg op verzenden gedrukt, moest voorbeeld zijn hahah)
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van CassyKiara 4/3/2014, 09:09

John Ross
Hij liep achter de vrouw aan die op zijn aanbod in ging. Dames gingen immers voor. Hij keek nog even achter zich om te zien of hij niet de deur voor iemands snufferd dicht gooide. Daarna maakte hij een klein uitnodigend gebaar naar de bar toe en liep zelf al naar de bar toe.
'Ik ben John Ross.' stelde hij zichzelf voor toen hij de naam van de vrouw te horen kreeg. Hij klopte even op de bar, terwijl hij heen en weer keek wie van de twee mensen hun zou kunnen helpen aan wat te drinken. 'Je mag zelf kiezen wat je wilt hebben, ik betaal wel.' vertelde hij nog tegen Liv, terwijl hij haar weer even aan keek. Dat is namelijk wel zo netjes, om de persoon waar je mee spreekt ook aan te kijken. Zeker als je elkaar nog niet zo lang kent.
Hij keek weer van haar weg toen iemand voor hun klaar stond om ze aan een drankje te helpen. 'Dames eerst.' zei hij, terwijl hij een klein beetje afstand nam van de bar en opzij keek naar Liv.

Saloon Perdido

Jessie Ross
Ze had even rondgelopen en ze had het niet kunnen laten enkele mannelijke maniakken even bijzonder te laten voelen als ze weer een knipoog of iets dergelijks gaf. Maar daar liet ze het vaak ook bij, alleen wat flirten op afstand. Heel zelden ging het wat verder, maar eigenlijk ook alleen als ze dat zelf wilde. Ze kan haar mannetje wel staan.
Ze liep nu de saloon van Rio Dondono binnen, waar ze ook begroet werd door enkele bekende gezichten. Ze liep naar de bar toe waar ze op een van de lege krukken ging zitten. 'Ik zou graag wat whisky willen.' zei ze tegen het personeel achter de bar. Het maakte haar niet uit wie haar bediende, als ze het drankje maar kreeg.

Saloon Rio Dondono
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 4/3/2014, 09:32

Ryan Marston

Hij wilde eigenlijk net gaan slapen, toen hij opnieuw geweerschoten hoorde. Wat was er toch allemaal aan de hand vandaag? Hij ademde diep in, daarna kwam hij overeind. Hij trok gehaast zijn kleding weer aan, gelukkig lag het allemaal klaar. ‘Jack! Ik ben buiten, ik ben zo terug!’ riep hij door het huis heen, zodat de jongen in ieder geval op de hoogte was van wat hij ging doen, dat hij niet zou schrikken als Ryan opeens verdwenen was. Hij rende naar buiten, opnieuw in de richting van de geweerschoten, al was het dit keer niet bij het bos, maar richting Armadillo zelf. Hij hoorde opnieuw schoten, daarna bleef het verdacht stil. Hij bleef even staan, hij trok zijn revolver en hij kwam langzaam dichterbij. Het was zo donker dat hij echt bijna helemaal niets kon zien, wat nogal vervelend was hier. Toen hij iets op de grond zag liggen, kwam hij nog dichterbij, een stuk verderop lag nog iemand. Hij hoorde de ene nog kreunen, de ander was een stuk stiller. Daarom knielde hij met zijn revolver nog in zijn hand neer bij degene die nog geluid maakte. ‘Rustig ademen…, diep in en langzaam uit…’ sprak hij zacht, kalm. Zodra hij haar gezicht kon zien, schudde hij zijn hoofd. ‘Verdomme…’ gromde hij direct. ‘Wat is er gebeurd?’ vroeg hij meteen daarna. Zijn blik ging over haar lichaam heen, ze leek niet ernstig gewond te zijn, waarschijnlijk geraakt in haar been. Gelukkig maar. Daarom kwam hij overeind, zodat hij het lichaam van de ander kon bekijken.

Armadillo, op straat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 4/3/2014, 10:09

Lucy Moore

Ze kon niet geloven wat er zonet gebeurd was, het kon en mocht niet waar zijn. Een paar centimeters had ze zich dichterbij naar de man verplaatst, maar ze durfde eigenlijk niet dichterbij. Bang dat hij nog iets zou flikken. Haar ademhaling was kort en snel, ze was in paniek en wist niet meer wat te doen. Gespannen keek ze op, ze hoorde iemand aan komen rennen. De persoon knielde gelijk bij haar neer, wanneer hij begon te praten herkende ze gelijk de stem van Ryan. Dit was de eerste keer dat ze echt blij was hem te zien hier, ze had zich flink in de nesten gewerkt en hulp was niet verkeerd, zelfs niet van hem. In eerste instantie klonk hij vriendelijk, maar  al snel veranderde dat en hij vloekte. Owja dat was de reden dat ze normaal niet zo stond te springen bij zijn komst, hij mocht haar niet en hij was de sheriff en ze had zonet die vent neergeschoten. Gespannen beet ze op haar lip en haar gezicht verstopte ze kort achter haar handpalmen. Zodra Ryan opstond om de man te bekijken vroeg ze het gelijk. 'Is ie,uh...' Het woord kon ze gewoon niet uitspreken, het mocht niet zo zijn, ze kon hem gewoon niet vermoord hebben. 'Dit kan echt niet waar zijn, vast één of andere gekke nachtmerrie.'  Mompelde ze zacht tegen zichzelf. Haar handen trilden ze hard, ze kreeg ze niet meer onder controle. Bij haar kuit had de kogel zich naar binnen gewerkt, een grote rode vlek was ontstaan in haar spijkerbroek. 'Ineens was hij daar, ik wilde weglopen maar hij bedreigde me en hield dat ding om me gericht en en..' Diep ademde ze in, zelfs haar stem had ze niet onder controle. 'Ik wist het af te pakken, maar hij had er nog één. Hij moest gewoon weg gaan, maar hij bleef maar doorgaan en dichterbij komen en toen ja..' Klonk haar stem zacht en trillend. Dit was niet de Lucy hoe Ryan haar kende, ze klonk kwetsbaar. Het schot wat ze gelost had was uit pure paniek geweest, bang dat het verleden zich weer zou herhalen, bang dat haar weer het zelfde zou overkomen. De laatste jaren had haar meer veranderd dan je kon indenken. Ze wilde overeind komen, maar de pijn schoot gelijk door haar been heen toen ze ook meer iets erop leunde. 'Dit was echt niet mijn bedoeling, shit echt, sorry, ik...'  Ze bleef maar zitten, voorover gebogen, en haar trillende handen had ze in haar haren, ze wist niet wat ze moest doen.

Armadillo, op straat
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 4/3/2014, 10:36

Ryan Marston

Ondanks dat Lucy helemaal in paniek was, stond hij zelf rustig over de man heen gebogen, die inderdaad dood was. ‘Hij is dood,’ zei hij dus ook tegen haar, omdat ze dat wilde weten. Hij herkende de man niet, blijkbaar kwam hij niet hier uit de buurt, want hier kende hij iedereen wel. Hij luisterde naar het vage verhaal van Lucy. De man had iets bij haar willen proberen, uiteindelijk had ze geschoten uit zelfbeheersing. Dat was tenminste wat hij er nu uit op kon maken. Hij gleed met een hand door zijn haren heen, hij was moe, zijn hoofd deed pijn en hij wilde gewoon slapen, maar elke keer was er iets dat er tussen kwam. Hij zei verder niets tegen haar, ze probeerde overeind te komen, waardoor hij haar overeind trok. ‘Ik help je naar mijn huis. Daar blijf je zitten. Je verroerd je niet tot ik terug ben gekomen. Je kan wel even wachten, dan kan ik in de tussentijd regelen dat het lichaam van die man opgehaald wordt. Als ik terug kom, help ik met het verzorgen van die wond,’ zei hij tegen haar, op doordringende toon, terwijl hij haar al meenam richting zijn huis. Gelukkig was het dichtbij.

Armadillo, op straat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 4/3/2014, 10:48

Lucy Moore

Hij was de dood, ze had die man gewoon vermoord. Het voelde als een keiharde klap in haar gezicht, het was nooit haar bedoeling geweest hem te doden. Ze had enkel gewild dat hij niet dichterbij kwam, hij had gewoon niet dichterbij moeten komen. Ze had zo hard op haar lip gebeten dat ze een metaalachtige smaak in haar mond proefde, haar lip bloedde. Het volgende moment werd ze door hem omhoog getrokken, gespannen keek ze hem aan. Hij zou haar naar zijn huis brengen, ze moest daar blijven zitten zodat hij kon zorgen voor het lichaam van de man. Het leek er op dat hij haar echt wilde helpen op dit moment. Zachtjes knikte ze. 'Oké bedankt..' Klonk haar stem trillend. Ze had ook niet echt een keuze want weg komen was best lastig op één been, de kogel bevond zich nog steeds in haar kuit. Hij nam haar mee naar zijn huis. Wat zouden de gevolgen hier van zijn? Ze had die man vermoord, er moesten wel gevolgen zijn, vooral omdat hij sheriff was. 'En wat gaat er nu gebeuren?' Vroeg ze dan ook zacht. Het was misschien toch niet de juiste keuze geweest om terug te komen, ze had er alleen maar een grote chaos van gemaakt. Als ze niet terug was gekomen had ze die man ook niet vermoord. Een kreun kon ze niet onderdrukken toen ze haar gewonde been verkeerd neerzette en er net teveel op leunde. Zachtjes vloekte ze.

Armadillo, op straat.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 4/3/2014, 10:53

Ryan Marston

Ze stemde in, al had ze geen keuze. Vanaf nu bepaalde hij volledig wat er gebeurde, of ze het nou leuk vond of niet. Ze had hiervoor misschien nog de mogelijkheid gehad om tegen hem in te gaan, nu was die mogelijkheid volledig verkeken. Ze kon dat niet meer flikken, maar ze leek dat zelf ook te begrijpen. Ze hing tegen hem aan, hij voelde haar warme lichaam tegen zijn lichaam aan. Hij ademde langzaam in, ze was nog nooit zo dichtbij geweest. Hij kneep zijn ogen dicht, weer voelde hij een vlaag van woede in hem opwellen. Ze vroeg wat er nu ging gebeuren. ‘Daar ga ik het niet met je over hebben nu,’ was zijn korte antwoord. Hij hoorde haar vloeken, maar hij liep gewoon door. Eenmaal binnen zette hij haar op de bank neer. ‘Blijven zitten. Ik ben zo terug,’ zei hij tegen haar, daarna liep hij de stal in en zadelde hij zijn paard, dat was een stuk makkelijker. Hij was heel snel al weer weg.

Armadillo op straat
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 4/3/2014, 11:03

Lucy Moore

Op dit moment wilde hij het niet meer over de gevolgen hebben, zacht zuchtte ze, want eigenlijk was ze best wel bang voor de gevolgen. Eenmaal in zijn huis zette hij haar op de bank neer, ze keek vragend op naar hem, hij zou zo weer terug zijn. 'Ver komen zou ik toch niet.' Was haar reactie toen hij aangaf dat ze moest blijven zitten. 'Maar oké.' Een geforceerde glimlach toverde ze te voorschijn. Met haar vinger streek ze langs haar nog bloedende lip, de rode substantie kleefden aan haar vingers. Het volgende moment ging hij er alweer vandoor en bleef ze hier achter, alweer hier in zijn huis. Met haar rug leunde ze tegen de rugleuning van de bank aan en haar blik was gericht op haar gewonde onderbeen. Ze was ontzettend misselijk en duizelig. Het was niet heel ernstig, ze had geluk gehad, maar toch bloedde de wond nog steeds. Opnieuw verstopte ze haar gezicht achter haar handpalmen, wat had ze toch ook gedaan... Ze had gewoon niet meer helder na kunnen denken, de paniek, de herinneringen aan eerder hadden haar lichaam overgenomen en zorgde voor haar daad.

Armadillo, huis van Ryan.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 4/3/2014, 11:07

Ryan Marston

Hij had geregeld dat het lichaam weggehaald was, er zou uitgezocht worden waar de man vandaan kwam en wie hij was. Daarna was hij zelf maar weer naar huis gegaan, hij was echt doodmoe van alles, het was een lange dag geweest, maar thuis had hij eerst nog iets anders af te handelen. Ze zat nog precies hetzelfde op de bank, ze had zich niet eens bewogen. Ze moest vast pijn hebben, maar dat was ook logisch, het deed hem niet zo heel erg veel. Hij haalde wat spullen bij elkaar zodat hij de wond kon verzorgen, hij sprak geen woord tegen haar. Hij kwam naast haar zitten, hij draaide haar zo dat ze haar been op zijn benen neer kon leggen. Hij trok haar broek kapot, zodat hij de wond kon bekijken. Het was duidelijk dat hij dit vaker gedaan had, eigenlijk vooral bij zichzelf. Hij pakte een soort van pincet, zodat hij de kogel er uit kon halen. Het kon pijn gaan doen, maar ook daar zei hij niets van, hij trok het ding er gewoon uit. Hij maakte de wond schoon, nadat hij dat secuur gedaan had, verbond hij het.

Armadillo, huis van Ryan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 4/3/2014, 11:18

Lucy Moore

Haar lichaam was op, ze was zo verschrikkelijk moe. Deze dag had zoveel indrukkingen achtergelaten, ze had zoveel dingen weer meegemaakt, dat tapte haar energie weg. Haar ogen had ze gesloten, ze sliep niet, maar rustte meer. Op deze manier zag ze er vredig uit, leek ze weer even het meisje van vijf jaar geleden te zijn, zonder al die ervaringen, zonder te weten hoe de wereld werkelijk in elkaar stak. Pas toen ze merkte dat er iemand naast haar ging zitten schoten haar ogen wagenwijd open. Kort wreef ze in haar gezicht terwijl ze hem even had aangekeken. Zonder ook maar iets te zeggen draaide hij haar iets, legde haar been op zijn benen en trok hij haar broek kapot. Zorgvuldig bekeek hij de wond en eigenlijk keek zij alleen maar naar hem, naar zijn gezicht. Ze keek liever niet naar de wond, dat zorgde voor alleen maar meer misselijkheid. Nog steeds zei hij niet, geen waarschuwing, helemaal niets. Hij waarschuwde haar zelfs niet toen hij de kogel eruit haalde. Een gedempte grom verliet haar mond, haar kaken had ze net tijdig op elkaar geklemd waardoor ze het niet uit schreeuwde. 'Je had me best mogen waarschuwen..' Mompelde ze zacht. Nog steeds ging hij verder met waar hij mee bezig was en verbond haar been uiteindelijk. De hardheid uit haar stem en houding leek verdwenen te zijn op dit moment, ze was weer een stuk kwetsbaarder. Die hardheid zette ze op, als een soort muur om haar heen, ze wilde niet meer gekwetst worden, ze wilde die pijn niet meer ervaren. Maar nu lukte het haar even niet meer, ze was zo moe en gebroken.

Armadillo, huis van Ryan
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 4/3/2014, 11:23

Ryan Marston

Zodra ze iets tegen hem zei, keek hij haar doordringend aan. ‘Ik zou oppassen met wat je zegt. Echt.’ Zei hij tegen haar. Het klonk niet eens onaardig. ‘Jij had ook best die man in leven mogen laten,’ voegde hij er aan toe. Zodra hij klaar was legde hij haar been weer neer en kwam hij overeind. ‘Je slaapt op de bank,’ zei hij tegen haar, daarna liep hij naar de keuken om zijn handen te wassen. Hij dronk zelf wat water, hij nam ook een glas voor haar mee. Hij zette het bij haar neer en hij ruimde alle spullen op, zodat het klaar was. ‘Morgen ochtend vroeg hoor je wat de gevolgen hier van zijn. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om vannacht iets te proberen, want dan kon de straf wel eens negatief uitvallen…’ zei hij tegen haar. Hij was echt kapot, het was in zijn ogen te zien. ‘Goede nacht…’ mompelde hij nog zacht, daarna draaide hij zich om en vertrok hij naar boven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 4/3/2014, 11:37

Lucy Moore

Doordringend werd ze door hem aangekeken, ze moest oppassen met wat ze zei. Eigenlijk vond ze dat ze ditmaal niet zoveel verkeerd had gezegd, maar hij dacht daar duidelijk weer anders over. Zijn volgende woorden deden pijn, trokken haar weer de werkelijke situatie in. 'Bedankt voor het me er aan herinneren.' Klonk haar stem zwak en haar ogen sloeg ze neer, het was duidelijk te merken dat ze het verschrikkelijk vond, het was gewoon nooit haar bedoeling geweest. Ze had iemands zoon afgenomen, misschien wel een vader of echtgenoot?  Haar ogen kneep ze dicht. Ze moest op de bank slapen. Ze wilde er eigenlijk een opmerking over maken, waarom nu ineens op de bank, terwijl ze eerder nog een kamer had mogen uitkiezen, maar nee ze hield toch haar mond. Ze knikte enkel. Een glas water zette hij bij haar neer en maakte maar al te duidelijk dat ze morgen de gevolgen voor actie zou horen en dat ze het niet in haar hoofd moest halen om weg te vluchten. 'Yes sire.' Zuchtte ze en keek hem na terwijl hij weg liep. Ze ging liggen op de bank, maar ze had geen deken. Ze rolde zich juist altijd helemaal in haar deken en dat kon nu niet. Ze lag tenminste wel zacht, dat scheelde. Na een tijdje viel ze toch in slaap, vredig. Op deze manier leek ze weer wat jonger en zonder zorgen, het scheelde enorm dat ze tenminste rustig in slaap viel en niet last had van enorme nachtmerries. Haar knieën had ze opgetrokken, ze leek onschuldig en zo kwetsbaar.

Armadillo, huis van Ryan.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 4/3/2014, 11:40

Ryan Marston

Opnieuw had hij verschrikkelijk veel moeite om zijn woede te beheersen, maar ze gooide haar eigen glazen in, want op deze manier zorgde ze er voor dat hij alleen maar meer een hekel aan haar krijg. Waarschijnlijk zou dat zijn straf niet echt beïnvloeden, maar ze had er op zijn minst voor kunnen zorgen dat hij normaler met haar om zou gaan, maar dat verpeste ze elke keer opnieuw. Ze leek zich niet te realiseren dat ze dankbaar moest zijn dat ze hier nog mocht slapen, hij had haar ook met haar gewonde been in de cel kunnen pleuren, zonder nog verder naar haar om te kijken. Ze was zo verschrikkelijk ondankbaar en dat vond hij gewoon niet eerlijk. Het duurde uren voor hij echt in slaap viel, maar hij werd alweer wakker toen de zon opkwam, dus hij had bijna niet geslapen.

Armadillo, huis van Ryan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xWildrose 4/3/2014, 11:49

Lucy Moore

Langzaam werd ze wakker, het begon licht te woorden, de zonnestralen drongen zich het huis binnen. Ze knipperde kort met haar ogen, wennend aan het licht. Met een ruk schoot ze overeind, waar was ze? Al snel ontspande ze weer iets meer toen ze weer alles herinnerde. Terug ging ze liggen, ze was nog helemaal alleen hier. De pijn in haar been drong tot haar door en alles van afgelopen nacht spookte door haar hoofd heen. Terug draaide ze op haar zij, nog steeds was ze vreselijk moe. Opnieuw sloot ze haar ogen, om nog een poging te wagen om te slapen. Lucy besloot wel om hem op ten minst te bedanken dat hij haar geholpen had, ze reageerde niet altijd gepast, maar dat had ze zelf niet eens meer door altijd. Het was iets automatisch geworden, iets wat ze haar zelf had aangeleerd. Toch zakte ze weer in slaap, ditmaal in een stuk lichtere slaap.

Armadillo, huis van Ryan.
xWildrose
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van xAnouk 4/3/2014, 11:51

Amy Marston

John mompelde een nee, hij had zijn paard niet meer gevonden en ze zuchtte daardoor zachtjes even, daar baalde ze van. Spartan was een bijzonder paard en hij hoorde gewoon bij John. Ze waren als twee handen op een buik. Ze legde heel even haar hand op de schouder van John en keek hem doordringend aan.
“We gaan hem zoeken, oké?” Zei ze zacht tegen hem. Daarna liep ze snel achter hem aan naar beneden toe waar inderdaad hun dochter al stond die druk aan het kroelen was met Bandit.
Ze keek meteen op, haar sluike haar viel over haar schouders en ze grijnsde breed toen ze haar ouders zag. Allereerst ging ze op haar vader af en sloeg ze haar armen om hem heen.
“Ik heb jullie echt vreselijk gemist!” Riep de negentienjarige meid uit. Daarna ging ze naar haar moeder toe en hield ze die ook even stevig vast.

Boerderij John en Amy
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Celiine_Famke 4/3/2014, 12:07

John Marston

Hij knikte kort toen Amy zei dat ze Spartan zouden gaan zoeken. Al wist John niet eens waar hij moest zoeken. Het dier kon werkelijk overal zijn. Zo lang hij niet op zijn gefluit reageerde, moest John er maar vanuit gaan dat hij te ver weg was om het te horen.
Beneden kwam hij Jayne tegen, die al druk aan het kroelen was met Bandit. De hond moest er altijd als eerst bij zijn. John glimlachte en sloeg zijn armen om Jayne heen toen ze op hem af sprong.
"Wij hebben jou ook gemist, Jayne," sprak hij terug tegen haar. En dat was zeker waar, John vroeg zich haast iedere dag af hoe het met Jack en Jayne ging en waar ze waren. Maar ze waren oud genoeg om op zichzelf te passen, dus dat accepteerde hij wel.
"Geen last gehad van de storm?" vroeg hij nu aan haar.

Boerderij John en Amy
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Nikkay 4/3/2014, 12:14

Ryan Marston

Hij trok zijn kleding aan, langzaam liep hij naar beneden. Lucy lag nog op de bank, dat scheelde. Hij pakte een droog broodje, wat hij langzaam opat, daarna haalde hij een hand door zijn donkere haren heen. Hij had al wel besloten wat hij met haar ging doen, hij hoopte maar dat het haar meeviel. Hij vond in ieder geval dat ze geluk gehad had, maar het scheelde wel dat hij gisterenavond laat nog te horen had gekregen dat die man die ze doodgeschoten had niet zuiver was. Hij had meerdere dingen gedaan die echt niet konden, dus was het niet zo erg dat hij dood was, bovendien was het zelfverdediging geweest, dat maakte het ook al minder erg. Hij liep weer naar de trap, Jack sliep nog. ‘Jack, wakker worden, we gaan zo!’ riep hij, zodat de jongen zich klaar kon gaan maken.

Armadillo, huis van Ryan
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Red Dead Redemption - Pagina 7 Empty Re: Red Dead Redemption

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum